Zerg progamer gameplay – sAviOr

Astonkacser . Blog 1211

videoblog12.jpgLeírás: A Zergek bejelentése után a ceremónia részeként progamerek próbálhatták ki az SCII-t. Savoirt láthatjuk Zerggel játszani. Az első meccsen Protoss ellenfele lerusholja, majd a második meccsen Terran ellenfélétől egy atomot is elszenved. A videó minősége is jó, ráadásul majd 20 percnyi tömör Zerg gameplayt láthatunk. Ahogy mások is mondták: Ezt látni kell!

Időtartam: 19:16

URL: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/187369.html


Comments (16)

  • Tychus

    |

    Kár hogy a TvZ-nél nem mutatta az egész videót 🙁

    Reply

  • inkwizitor

    |

    jól néz ki a menü a két játék között 😀

    Reply

  • 84Noname

    |

    Tényleg nem rossz a menü :)…jó sok képessége lesz a quennek

    Reply

  • RaZor

    |

    nagyon zsiiiiiiiiiiiiiiiiiiir! de föleg ahogy a creep terjed,azon ámultam! Jah és a Zerg Guardian vissza tér,tessék megnézni,a második részben,mutákat visz,és ott a gua jele.

    Reply

  • Brebbia

    |

    Azért furcsa nézni, ahogy az utóbbi idők legjobb Z játékosa mit össze bénázik :). Ezek szerint nem gyakorolhattak előtte. A grafika ezen a videón nagyon tetszik, az egységek mozgása is hibátlan, bár nem voltak nagy csaták, igazából nem is gyártott semmit egy tucat lingen és pár mután kívül. A creep szépen terjed, a Hatchery béna, de a Lair már jól néz ki. Úgy látszik, ezekből a valódi ingame videókból csak ilyen kicsempészett handcam változatokat kapunk a hónap végéig, de már ebből a két rövid meccseből is látszik, hog a játék hozza az előg színvonalát.

    Reply

  • keedav

    |

    Ja nagyon jó, csak kicsit túlságosan is ugyanaz mint az előd. (legalábbis ez a videó olyan, mintha az első rész lenne 3D-ben) Az atom is nagyon kis területre hat.

    Reply

  • outro

    |

    És szerintetek mik fognak még változni. Pl hangok? Sztem tök ugyan azok a hangok mint az egyben. Lehet hogy még azok nincsennek kész? Vagy full ilyen lesz már? Vagy pl ahogy elkezd nőni egy zerg épület. Az is még kicsit fura. No mindenesetre ezek még biztosan változni fognak. Legalább is remélem. Egyébként pepec. Nem is gondoltam hogy ennyire előrehaladott állapotban van a játék. Kezdek optimista lenni a megjelenéssel kapcsolatban 🙂

    Reply

  • Aston

    |

    @7: Hát a hangok felvétele az egyelőre felesleges. Előbb el kell dönteniük, hogy milyen egységek lesznek, biztosan, 100%-ra. Utána lehet felvenni a hangokat, addig nem nagyon.
    Egyébként szerintem minden egységnek új, eredeti hangja lesz. SC1-re esetleg csak néhol fognak hasonlítani a hangok. A Blizzard nem az aki ilyenen „spórolna”, sőt, ez presztízs kérdés hogy új hangok legyenek. Szerintem.

    Reply

  • outro

    |

    Egyetértek. Valószínűleg ezeket csak a fíling kedvéért tették alá.

    Reply

  • Zedas

    |

    Nekem leginkább az egységek mozgatása döbbenetes. Ennyi ling tökéletes útkeresését nem tudom hogy lehet megoldani. Én írtam már pár útkereső algoritmust RTS-hez, és hát nem triviális a dolog.

    Egyébként nem tudom feltűnt e, de az összes morfoló, építkező animáció hiányzik, gondolom ugyanazért, amiért nincsenek még hangok sem.

    Reply

  • SzuL

    |

    amúgy nektek nem tűnt fel, hogy ahogyan jelzi a hp-t, ott már nem a jól megszokott „infravörös” egységkép látszik, hanem ugyanaz a zöld (alapban) mint a másik 2 fajnál?

    Reply

  • mojze4e

    |

    hi ! Én szerintem pont azzal lehetne egy picit a SC1-es hangulatbol visszahozni hogy megtartanának egy-két hangot (vagy hasonlót) …. talán ezzel picit ki lehetne elégiteni azokat akik SC1-et szeretnék látni uj grafikával és nem SC2-t… ! Nekem ami nem tetszik az a WC3-as beütés :/ nemtom ti ezzel hogy vagytok… !
    amugy meg már alig vááárom 😀

    Reply

  • inkwizitor

    |

    vannak benne régi hangok is
    bár szeintem a marine-nak simán meghagyhatták a régi meghalós hangját mert ez valmi szörnyedelem

    Reply

  • Andris1991

    |

    a ling támadás közbeni kattogás szerű akármi nagyon el lett találta 🙂

    Reply

  • Tychus

    |

    Sztem király a meghalós hang csak nem szeretem hallani mert tom hogy akkor vesztem az egységeimet 😀

    Reply

  • Bpista

    |

    Ja kátszik,hogy még sok munka van a játékkal.Egységprofil,hangok mutációk animácijói.Meghát a küldetés.Már az is nagy feladat,hogy egy ütős sztorit összerakjanak,hát még a képernyőn megvalósítani.Egyébként nekem tetszik ez a csillagtérképen mászkálós,egységvásárlós dolog.Meg Jim Raynorral mászkálni a Mar Sarán.Alig várom,hogy a Zergjeim között járkálhassak Kerrigannal a Charon,És hogy befertözzem a Koprolu szektort.Aszzem Zergek lesznek a kedvenceim,bár szerintem ez az elöbbi mondatokből kiderül:)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.