Kék pótló

Astonkacser . Blog 1331

karune.gifJól begyűjtöttünk az elmúlt napokban egy kis lemaradást a kék postok közvetítéséről, most egy gyorsabb, tömörebb formában pótoljuk a hiányosságokat:

ScreenCast Karune válaszok:

  • Az Anti-Gravity képesség még nincs befejezve, csak azért rakták be a screenshotok közé, hogy lássuk mi alakul. (a D screenshoton látható)
  • A C screenshoton jobb felül látható 2 egység bizony High Templar.
  • A High Templarnak jelenleg az eredeti képességei vannak, Hallucination és Psi Storm.
  • A Psi Storm animációja Karune elmondása szerint sokkal-sokkal jobban néz ki animálva mint képen. Nem kell aggódni miatta.
  • A B és C screenshoton is látható a BattleCruiser új támadása, ami a Plasma támadás és területre sebez.
  • >>Forrás<<

Egyéb Karune és Cavez aprók:

Medic vagy nem Medic?:

Cavez egyik postjában megmagyarázta a következőt. Tesztelés céljából (!) a Medic-et kivették a játékból, és a gyógyítás képességet áttették a DropShipnek (!) és elnevezték Medivac Dropshipnek. Ezt az ötletet az elmúlt hetekben tesztelték, de miért van rá szükség?

Nos a gondolatmenet lényege, hogy a Reaper egy keveset használt egység lett (tudjátok Marine+Jet Pack), mivel a Medic-ek nem tudják tartani vele a lépést mivel ők nem tudnak repülni. Így a Reaperek használhatósága csökken, hiszen gyógyítani nem lehet őket, és ez arra ösztönzi a játékost, hogy Reaper helyett inkább több Marine-t gyártson. Mi lenne ha repülne a Medic is? Az nagyon jó lenne, viszont lenne vele egy probléma. A Medic-et nem lehet csak úgy „counterelni”, vagyis nincs igazi ellenfegyvere. Ha van egy rakás Medic-ed akkor egyszerűen nehéz lenyomni téged, sok mindent nem lehet vele tenni. Épp ezért kell a DropShip, ami egy nagyobb mechanikus egység, repül és gyógyít, de könnyebben kiszúrható és össztűz alá vehető.

Cavez többször is felszólít minket arra, hogy ez csak egy elmélet, tesztelik, nem végleges, nem kell féni, nem marad így biztosan. De nagyon kíváncsi a visszajelzésekre, ahogy én is, szóval ne fogjátok vissza magatokat!


Comments (18)

  • Zedas

    |

    Annyit fűznék hozzá, hogy az antigravity a köveken látszik, amik alatt átjönnek a DT-k.

    Reply

  • Worlon

    |

    Nekem ezzel a Medic dologgal az jön le hogy a repülő marinokra nincs semmi szükség, nem pedig a medikkel van a gon. vagy Egyszeráen legyen ennyi hátránya…

    Reply

  • 84Noname

    |

    érdekes ötlet a gyógyító droppship…két dolgot fűznék hozzá. Ha van droppship, amivel tudok gyógyítani, akkor pláne nem fogok reapert csinálni, mert akkor a sima marine-okkal is tudok bárhol támadni és még gyógyítani is tudom őket. A másik gondolatom, hogy így a droppshipet nehezebb lesz elérni, sokat kell hozzá techelni, szóval a játék elején elég bénának tűnik a terran felhozatal….

    Reply

  • Artanis

    |

    és a firebatet könnyű volt gyógyítani? a medicek sokszor ott maradtak a marinoknál. nem hiszem,h ekkora feneket kell keríteni annak,h nehezen gyógyítható a Reaper. dropshipről meg annyit,h sztem hülyeség,mert
    1. légvédelem hamar leszedi, főleg,h a légvédelmi épületekkel nem kell mikrozni, m&m mellé meg nem hiszem,h viszel más légi egységet, tudtommal a nomádot a wessel helyett tették be
    2. nem lehet medic wallt csinálni 😀
    3. mondjuk egy ling lurk ellen kicsit imba sztem. főleg,h annyi dropshipet sűrítesz egy helyre, amennyit akarsz könnyen hozzáférnek bármelyik marinehoz, ez akkor számít sokat, mikor rohangálsz a marineokkal 😀 az említett z egységek nem is tudják támadni
    4. és ha tankokat akarsz droppolni? fizesd ki azt a gyógyító képességet is, ami már az árba van kalkulálva?

    Reply

  • Artanis

    |

    most látom,h az ultralisknek 600 HP-ja van 😛 és át tud sétálni a lingek felett, a burrowról meg nem is beszélek. elég erős egység lesz. a hidra meg drágább lett és földre kevesebbet sebez. a roach viszont elég jónak tűnik így első olvasásra 😀

    Reply

  • sweeping

    |

    Szaar ötlet, ez így nem jó, biztos vagyok benne, hogy úgy is vissza adják nekünk a medicet.
    Egyébként szerintem a tech, a gyártási idelye ugyan annyi mint az eredeti normal dropshipnek. Az az előnye, hogy jóval több a hp-ja mint a medicnek. Viszont 1db-al nem érdemes elmenni, mert azt könnyedén leszedik. Ha viszont megvárod hogy legalább 2-3 legyen az egy csomo idő.
    Egyébként ha meg már úgy is sok dropshipet kell gyártanom, akkor már tényleg nem fogom használni a Reapert.
    Szerintem ha ez így maradna (De úgy se fog, mert nagy lesz a felháborodás) egy idő után a tvz új értelmet nyerne, és a terranok folyamatosan droppolnának, mivel úgy is sok dropshipet kell venniük a marinek miatt. Ha meg már sok van, akkor rengeteget fognak droppolni, és akkor már nem csak marineokat hanem tankokat meg még néhány hasznos egységet.

    Reply

  • sweeping

    |

    Szerintem a szigetes mapokon eléggé imba lenne a tvz. Ha jobban belegondolunk, muszáj lenne, hogy a dropshipek gyógyítsák egymást, mert ha ez a funkciójuk nem lenne akkor könnyedén leszednék őket. Viszont ha gyógyítják egymást akkor meg megállíthatatlanok. Hiába várja a zerg a dropshipeket, nem tudja elég hamar leszedni addigra meg már kipakol belöle a terran.

    Reply

  • SzuL

    |

    engem az érdekelne, hogy 1 űrhajó hogyan gyógyít meg egy marine-t 😀
    sweeping, te meg tanuld meg pls h ideJe

    Reply

  • Polgi

    |

    Ennyi erővel lehetne berakni egy szonda méretű kis medic cirkálót, és minden rendbe lenne. Nem??

    Reply

  • LordDraven

    |

    És ha lenne sima medic, meg jetpekkes?

    Reply

  • Peter1984

    |

    Nem értem min filóznak ennyit. A Reaperről azt olvastam valahol, hogy az egy kis hp-jú rush egység lesz, aminek a jetpack miatt elég nagy a halálozási esélye. Tehát ez úgy néz ki, hogy beugrik egy dombról, bedobja a bombáit, és mire odaér az ellenség addigra visszaugrik a dombra, és elpucol. Ehhez a taktikához nem kell medic, mert ha még azzal is foglalkozol akkor nagyobb a halálozási ráta, mintha csak egy meglepetésszerű támadásra koncentrálsz.

    Én úgy használnám, hogy a Marine&Medic csapatokkal betörnék a fő védelmi vonalon, és addig maradnék ott, amíg sok védelmi egység kibújna. Ekkor a reaperekkel beugranék a bányászok közé eldobnám a bombákat, és lőnék még párat addig, amíg a védelmi egységek visszaordulnak védeni az exp-et. Addig osztani a marinekkel lent. Mire odaér az enemy, addigra elugrálok a reaperekkel. Ekkor ugye vissza küldi az ellenség az egységek egy részét le védeni, és pucolhatok a marinokkal is.
    Minek ide repülő medic?

    Reply

  • Aston

    |

    @11: Na igen, én is azt gondoltam a Reaperről, hogy az egy gyorsmikrózós egység, jön-és-megy. Nem arra van kitalálva, hogy tűzharcban lenyomja a Mothershipet meg a Carriert.

    Szerintem a dolog mögött az lehet, hogy a Blizzard emberkéi tesztelték a játékot, és mivel ők nem gosuk, túl nagy apmük sincs, túl jó mikrójuk sincs, ezért ők annyira nem tudták kihasználni az előnyeit, ezért azt gondolták, hogy ez így nem lesz jó. Ha progamerekkel tesztelnék a játékot, akkor lehet, hogy teljesen más eredményeket kapnának.

    Reply

  • Artanis

    |

    😮
    ez gáz. nem tudtam,h nem gosukkal tesztelik. bár a gameplay videók többsége nem volt túl meggyőző,de,h nem is kérnek fel erre a nemes feladatra egy hozzáértőt? 😀 ez mondjuk egy ekkora kaliberű játéknál sztem szánalmas

    Reply

  • Tauren

    |

    Hm… jó ötlet a Dropship-es medic egység. Hiszen én is mennyit szenvedek, ha protoss vagyok terran ellen, azok a hülye medic-esek állandóan csak rohannak, és egymást gyógyítják. De jó öltelt így, hogy a dropship fog gyógyítani. A másik kérdésem, hogy hogyan lehet a Blizzárdosokkal beszélni, vagy hogyan is megy ez pontosan?

    Reply

  • Peter1984

    |

    „A másik kérdésem, hogy hogyan lehet a Blizzárdosokkal beszélni, vagy hogyan is megy ez pontosan?”

    Vagy túszul ejtesz egyet és alaposan kivallatod, vagy megpróbálkozhatsz a starcraft2.com on a hivatalos fórummal.

    Reply

  • Peter1984

    |

    @3 Egyébként tök igazad van. Ha a dropship gyógyít, akkor inkább drop+marine-ből egy tucat, mint a csak földre támadó kis hp-jú reaper.

    Reply

  • Duhither

    |

    Elvileg a reaperek nem ilyen gyors tamádasra tervezett feláldozandó egységek?

    Reply

  • Tychus

    |

    Nekem még az is jó lenne ha a reapert kiveszik és a marinenak oda adják azt a tulajdonságot hogy grenade launcher lenne a fegyverén és akkor a medic is vissza jöhetne meg reaper lenne vmi más.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.