Archive for 2008. március 28. péntek

Protoss interfész a nagyító alatt

Liptonéknak (www.starfeeder.com) nagyon megtetszettek az új screenshotok amiket nemrég kaptunk, és ezen felbuzdulva mélyebb vizsgálat alá vetették a Protoss interfész eddig elkészült elemeit. Nézzük mennyivel szebb-és-jobb az új interfész a réginél. A lusták kedvéért itt a régi: Látszik, hogy elszaladt felette az idő, bár a kor követelményeinek 110%-osan megfelel, látjuk hogy van mit szépíteni rajta. Hm, már első ránézésre is szimpatikus, jól kidolgozott. A képen a Gateway vezérlő panele látható, a Warp Gate-é fejlesztés. Látszik, hogy előtte a Cybernetics Core-ban kell ezt kifejleszteni, csak azután érhető el. A fejlesztett változattal bárhova tudunk warp-in-elni egységeket, ahol erőtér van (Pylon vagy Phase Prism körül).

Astonkacser . Blog 1606 14 hozzászólás

A hét őrült bejegyzése

Ahogy egyre közeledünk a játék megjelenéséhez, gomba módra szaporodnak azok a lelkes emberek, akik játékfüggőségüket kreatív módon élik ki. Biztos Ti is hallottatok már a „speedpainting” nevű dologról. Röviden annyi, hogy elkezdesz valamit festeni, rajzolni, mindezt photoshoppon vagy más rajzoló programmal, eltöltesz vele annyi időt amíg ki nem fulladsz, az egészet videóra veszed, felpörgeted és tadam kész is a remekmű. Ez a srác Tychus Findlayt helyezte el egy Mutaliskektől hemzsegő völgyben, mintegy 10 vagy 12 óra alatt. Érdemes megtekinteni a többi munkáját is. A tovább gomb után a videó jön.

Astonkacser . Blog 1106 9 hozzászólás