Karune Kérdések és Válaszok 34.

Vorian . Hírek 1002

Karune nem feledkezett meg rólunk…

Most hogy mindhárom fajról lerántottuk a leplet, azt hihetnétek, hogy már mindent tudtok – pedig nem! A fejlesztői csapat keményen dolgozik azon, hogy még több innovációs újítást és balance változtatást építsen a játékba, hogy a Starcraft II még jobbá váljon.

Chat a fejlesztőkkel: A Protoss Carrier kapott egy új képességet, ami még erősebbé teheti az ellenséges Viking vagy Corruptor seregek ellen. Régen a Carriernek csak néhány darab Interceptorja volt, amit a semmiből kellett megépíteni. Most azonban a legyártott Carrier 4 db Interceptorral érkezik (egyébként maximum is ennyi Interceptor fér el benne). Kárpótlásul ezért kaptak egy új robotrepülőt, az Escortot. A Strike Fighter Escort megépítése nyersanyagba kerül, és csak 45 másodpercig “élnek”, de ez alatt az idő alatt hatalmas pusztításra képesek. Maximum 4 Escort képzése lehetséges. Mindegyikük azt támadja, ami a Carrier aktuális célpontja, így remek fókusztűzre képesek. Az áruk viszonylag magas lesz, tehát a játékosnak jól meg kell majd fontolnia, hogy mikor érdemes bevetni őket. Amikor viszont megteszi, akkor az ellenséges fél szembesülhet a Protoss flotta teljes erejével.

StarCraft II Q&A – Batch 34

1. Az RTS játékok egy fontos aspektusa, hogy minden fajnak van valamilyen eszköze a jól védett szigetek ostromlására. Így van ez a Starcraft II-ben is?
Mindhárom frakciónak lesznek olyan egységei, amik nagy hatótávról lesznek képesek támadni. A Zergeknek ott a Swarm Guardian, Terranoknak a Battlecruiser (Yamato Cannon), a Protossnak pedig a Carrier (aminek a változtatásairól szó volt). De még nem vagyunk benne biztosak, hogy ezek elegek-e arra, hogy bevegyenek egy megerősített szigeti erődítményt. Több tesztelés után nyilatkozhatunk bővebben.

2. Az Infestor egy nagyon ötletes egység, ami elvarázsolta a közösséget, mert szinte mindenki vágyott már egy olyan Zerg egységre, ami a föld alatt is képes mozogni. De felmerült vele kapcsolatban pár kérdés. Vajon Zerg épületeket is meg tud fertőzni? A fertőzött Marinek olyan sebességgel termelődnek, mint ahogy azt a gameplay videóban láthattuk? Manuálisan kell őket képezni, vagy maguktól képződnek? Kerülnek nyersanyagba?
Ahogy sok Zerg egység, az Infestor is még fejlesztés alatt áll. Nem tud Zerg épületeket megfertőzni, de ez még változhat. A fertőzött Marinek termelődési sebessége még nem eldöntött, szinte minden tesztverzióban más. Várhatóan automatikusan fognak termelődni, és természetesen nem kerülnek majd nyersanyagba.,

3. A Medivac (a repülő mechanikus “Medic”) egy érdekes egységnek tűnik, de még nem sok információt hallottunk róla. Hallhatnánk róla néhány dolgot? Melyik tierben építhető? Hogy működik a gyógyítása? Tud egyszerre több egységet gyógyítani? Medichez képest milyen gyorsan gyógyít?
A Medivac jelenleg a Starportból képezhető (add-on nélküliből). A gyógyítása pont úgy működik, mint a Medicé. Ha megtartjuk az egységet, akkor fogunk hozzáadni egy grafikai effektet, amiben az éppen gyógyuló szövetséges biológiai egység körül kis gyógy-robotok keringenek. Egyszerre csak egy egységet képes gyógyítani, és ennek a hatásfoka még nem eldöntött/végleges.

4. Sok a homály a Roach körül, a közösség nincs teljesen tisztában azzal, hogy milyen támadása is van. Közelharci, távolsági, vagy a kettő kombinációja? És ami a legfontosabb: tud levegőbe is lőni?
A Roach távolsági támadó. Eddig közelharci volt (emiatt a kép róla a nagy karmokkal) de ezt megváltoztattuk. Ez ad neki egy kis pluszt, főleg a szűk helyeken folyó csatáknál. Próbáltuk csak földi támadóként, földi és légi támadóként, de jelenleg csak földi célpontokat tud támadni.

5. A Zerg Corruptor meg tud fertőzni levegőbe emelkedett Terran épületeket, Colossusokat, és más Zerg egységeket, például Mutaliskokat vagy ellenséges Corruptorokat? És meg tud fertőzni földi egységeket (Thor, Marine, Siege Tank), amikor azok épp Anti-Gravity hatása alatt állnak (tehát lebegnek) ?
A Corruptor mindent meg tud fertőzni ami repül, vagy ami levegőbe van kényszerítve (pl Anti-Gravity által). Ha egy olyan egységet fertőz meg, ami Anti-Gravity hatása alatt áll, akkor az adott egység a varázslat lejárta után visszaereszkedik a földre és a Zerg játékos irányítása alá kerül, viszont csak levegőbe fog majd tudni lőni.

6. Miért lett megváltoztatva a Colossus “pásztázó” lézercsóvája a több (3?) sugarasra? Balance? Kinézet? A Map Editorban ugye bentmatradt a régi változat is, hogy fel lehessen használni?
A több sugár nagyobb AOE támadást ad a játékosok kezébe. A “pásztázó csóva” szépen néz ki, de nem voltunk vele megelégedve. Még semmi sem végleges, tehát lehet hogy visszatér a legelső változat…

Karune kiegészítései:

A Protoss Carrier által képzett Escort földre és levegőbe is tud támadni. Körülbelül 1 másodpercbe telik az “idézésük”, miután kiadod a parancsot a képzésükre.

Az Interceptorok képzését “Auto-Cast”-ra lehet állítani, de manuálisan is lehet őket képezni. Ahogy az első részben, itt is nyersanyagba fog kerülni az új készítése, ha elvesztesz egyet az eredeti négyből.

Forrás:


Vorian

kewl

Comments (42)

  • inkwizitor

    |

    hüh… jól jött már egy kis hír.
    köszi a fordítást 🙂

    Reply

  • LordDraven

    |

    “Ha egy olyan egységet fertőz meg, ami Anti-Gravity hatása alatt áll, akkor az adott egység a varázslat lejárta után visszaereszkedik a földre és a Zerg játékos irányítása alá kerül, viszont csak levegőbe fog majd tudni lőni.”

    LOL 😀 Most ezt így siege tankon el is képzeltem 😀 Szerintem ez nem így lesz.

    Reply

  • pcdevil

    |

    wow, ez gyors volt, köszi!

    Lord, pont ezen agyaltam énis.. a csak földre lövő egységekkel mivan? vagy esetleg melee egységek… zergling ahogy csak légire tud lőni? lol…
    Az escortok viszont tetszenek. Kicsit erősebbé teszik a Carriereket, bár nekem jobban bejönne a 6-8 (esetleg 10-12) interceptor szám, mégha kevesebbet is sebeznek. több célpont, összezavartabb ellenség. Persze ezt a 2-4 escort megtartása mellett.

    Reply

  • Peter1984

    |

    Még mindig nem tettek le a dropship healről? A corruptur megfertözi a repülő command centert, és gyártja az SCV-ket? <- Ez a protossnak jobban állt anno.

    Nem kell mindent megváltoztatni. Szerintem nem attól lesz eredeti majd a game, hogy fenekestül felforgatunk mindent.

    Reply

  • nite

    |

    az h visszafogják a carriert interceptorszámban, nekem teccik, mert olyan unalmas amik P-ellen jáccok, és rámszakad 32×8 interceptorral, azt lőjed amit “lácc”
    colossus pásztázó sugárra tényleg jolenne visszatérni

    Reply

  • 84Noname

    |

    Egész jól hangzanak a carrier újításai….tényleg semmi nem végleges….már szerintem mindeki azt hitte, hogy visszakapjuk az eredeti carrit, még a hivatalos oldalon is kint van 🙂 A kis gyógyítórobotos ötletet is megvenném így eslő hallásra.

    Érdekes kis csomag összességében. Néhány kérdést meg is válaszot azok közűl, amiket Cfox összeírt.

    Reply

  • 84Noname

    |

    Aston!

    “Régen a Corruptornak csak néhány darab Interceptorja volt, amit a semmiből kellett megépíteni”
    A Carrier helyett véletlen Corruptort írtál!

    “1. Az RTS játékok egy fontos aszpektusa, hogy minden fajnak van valamilyen eszköze a jól védett szigetek ostromlására. Így van ez a Starcraft II-ben is?”
    Itt meg aszpektust az aspektus helyett.

    Reply

  • Artanis

    |

    wow. ez a carrier dolog nagyon tetszik 🙂

    Reply

  • Aston

    |

    @7: Köszi Noname! Javítottam.
    Egyébként, Vorian írta a cikket. Már elég régóta ő írja a QnA-kat, ahogy ezt is.
    Egy kicsit ezért kiemeltem:

    Reply

  • spani

    |

    Hali! A Zerg Corruptorral kapcsolatban lenne néhány kérdésem! Akkor most egységelket is meg tud fertőzni? És ha igen akkor milyet? Bocsi de nem teljesen értettem a cikkből! 😀 Köszi előre is!

    Reply

  • Aston

    |

    @10: A Corruptor az mindig csak az egységeket tudta, azok közül is csak a légieket. Az Infestorral kevered szerintem, amely épületeket tud fertőzni.

    Reply

  • Vorian

    |

    Direkt hibáztam, ellenőriztem, hogy figyeltek-e…

    Reply

  • Keyoke

    |

    Lenne egy-két észrevételem az Anti-Gravity-val kapcsolatban. Próbáltam összeszedni, mit is tudunk róla eddig, de csak zavartabb lettem.

    Először is szerintem itt fogalmi zavar van. Az anti gravitáció ugyanis zéró gravitációt jelent, tehát az adott terülten lévő gravitációt kiegyenlítjük valahogyan, a testek súlya így 0. Ettől viszont még nem biztos, hogy felfelé emelkedik valami, mert tömege ugyebár marad, mozgási energiát kell adni neki, hogy elinduljon valamerre. Főleg nem fog egy alappal rendelkező épület vagy egy lerögzített Siege Tank csak úgy felemelkedni. Amiről itt szó van az inkább LEVITÁCIÓ, azaz lebegtetés! Ez felemel egy testet és ellensúlyozza az azt érő más erőket, pl. szelet. Ezt el tudnám fogadni, nagy Protoss psi erők képesek lehetnek rá.
    De akkor jönnek a további problémáim, szerintem teljesen röhejes: 32 QnA: “egy felemelt Supply Depot alá beáll a Marine, akkor a képesség idejének lejárta után az épület bizony rá fog esni a Marine-re, de nem fog sebzést okozni.”
    Mivan? Először is supply depot akkora, hogy egy tank ugye nem tud átmenni rajta, tehát nagy, mondjuk 3 tonna, óriás jóindulattal. Elég kemény legények ezek a marine-ok, ha rájuk esik, kisétálnak, majd a böhöm épület a helyére zöttyen. Másodszor pont a supply depot az ami most lecsukható a föld alá, tehát a föld alatti kiterjedése lefelé még nagyobb is. Akkor amikor “felemelkedik” a lebetonozott épület, akkor hagy egy krátert maga alatt, amibe egy tank is elfér. Majd mikor leesik, mindenki szépen kimászik a lyukból alóla és megy tovább. Na kérem, ez most sci-fi vagy mese?
    Még valami, az amúgy repülni képes épületeket már könnyebb felemelni, de akkor azokkal meg simán arrébb repülök, legfeljebb némi navigációs problémát okoz, az anti gravitációs terület határának átlépése.

    Eddig úgy láttam, hogy még a Terran megmaradt emberi ésszel követhető alapokon, gondoljunk csak bele, hogy mind a Vessel vagy a Ghost caster képességei is egy rakéta formájában repülnek az ellen felé. És a Protoss is megmaradt elfoadhatónak. Mindent meg lehet magyarázni általunk jelenleg ismert fizikával és némi képzelőerővel. De ez most így sok az amúgy fantasy olvasó kis mérnök fejemnek. Tőlem köpjön gennyet minden zerg 20 méterre és egy elásott ultrát ne vegyen észre senki amikor rálép, vagy egy pici repülő bányagépből potyogjanak hatalmas automata gépágyúk, ezeket még elnézné az ember, de ha valakire ráesik egy épület akkor abból legyen palacsinta!

    Legyen levitáció, de kicsit átgondolva. Nem vagyok a változások és új dolgok ellen, ettől csak színesebb lesz a játék, de azért ekkora “böszmeséget” ne csináljanak már, ezt nem gondolhatják komolyan. 🙂

    A wc3-ban a Naga siren még jól tudott lebegtetni, egy kis légörvény tartotta fenn az egységet a levegőben, és az rendben is volt. Ide is valami hasonlót tudnék elképzelni és elfogadni. Mondjuk néhány ling vagy hydra felemelése egyszerre, de egy ultrát vagy thort. És amikor leesik akkor előtte szaladjanak ki alóla, lökjön mindenkit arrébb vagy pusztuljanak bele, akik alatta voltak. Az épületek meg maradjanak ahol vannak!

    Javítsatok ki, ha tévedek.

    Reply

  • Aston

    |

    @13: Teljesen jogos a felvetés. Az első gondolatom az volt, hogy akkor képzeljük el úgy ezt a képeséget, hogy 0 lesz a test súlya és kap egy kis kezdő lökést még a “varázslattól”. De ez sem jó, mert ekkor nem felemelkedik egy szintre, hanem folyamatosan emelkedik 🙂 .

    Azért azt még hozzátenném, amit nem idéztél: “Ez jó kérdés, a fejlesztői csapat is az Anti-Gravitáció által megengedett lehetőségeken dolgozik.” és a válasz vége: “Az Anti-Gravitáció még mindig a teszt-fázisban van. Mivel viszonylag új képesség, még egyik részlete sem végleges.”

    Az biztos, hogy itt egy kis bibi van és az általad említett megoldások nekem is jobban tetszenek.

    Reply

  • metromental

    |

    gondolom ez az egész infesztelkedés meg korruptkodás a dark archon mind controlját helyettesíti, csak most a zergnél van ez

    Reply

  • darage

    |

    @13: Valóban, még süt erről hogy kiforratlan. Node például nem tudom h ehelyett valami hasonló funkciójú, de ésszerűbb caston nem-e gondolkodnak. Itt van pl egy hirtelen ötlet: Mi lenne ha a Portal játék koncepciójával fűzereznék meg; korlátolt távolságon belül nyitni két adott méretű portált, vagy tetszőleges iránnyal, vagy csak konkrét be- és konkrét ki iránnyal megadva.. és ez csak a legalapabb koncepció, ezt még igensokféle képpen meg lehetne variálni, vagy tetszőleges kötöttségeket adni.. Bár az egész engine komoly átalakításával járhatna ez a feature.. nos?

    Reply

  • 84Noname

    |

    @13…Az átlag ember nem tudja, hogy mi az a levitáció pláne nem egy tizenéves, hacsak nem fizikafaktos. Szóval jó ez a név, mert mindenki tudja belőle, hogy mire való.
    Persze tök igazad van mindenben…erről nyitottunk is a fórumon egy témát, ha gondolod, akkor látogasd meg: http://forum.starcraft2.hu/viewtopic.php?f=5&t=144

    A lényeg, hogy ha a blizz a jó játékmenetre hajt, akkor bizony néhány dolgot hanyagolnia kell…többek között a fizikát is…

    Reply

  • Aston

    |

    @15: Üdvözlet.
    @16: Egyrészt ez az antigravitációról nem tudom hogy jutott eszedbe, másrészt meg megbocsáss de ezt inkább a WoW fórumokon kéne előterjesztened, a Mage kasztnak tök jó lenne …

    Reply

  • darage

    |

    Válasz Aston #18 üzenetére:
    Ha azt nézzük például hogy az épületet azért kellene felemelni/kiemelni a helyéről hogy át lehessen ott menni, akkor rögtön látszik ennek a megoldásnak is a létjogosultsága. Kis hatótávolságú teleport, soros átvitellel (kellően szűk keresztmetszettel)..Másrészt a Valve Portal c. játéka mióta játszódik fantasy világban, vagy ha úgy tetszik akkor a Prey.. Ha a toss-ok már úgy görbítik a teret ahogy csak kedvük tartja, akkor ez már tényleg nem lenne nagy kunszt.. 😀
    szerk.: De tényleg abbahagyom, nem ebbe a topicba tartozik, sry az OFF-ért.

    Reply

  • SzuL

    |

    ha már ilyen belekötős nap van, akkor azt miért nem veszitek figyelembe, hogy ha nem lenne gravitáció, viszont a centrifugális erő megmarad, akkor kb fél pillanat alatt kirepülnél a nagy büdös semmibe?

    Reply

  • Vorian

    |

    #20

    Nem hiszem, mert nincs gyorsulás, ha az erők eredője nulla, és a gravitációt a kényszererő (súlyerő) egyenlíti ki, de az is eltűnne a gravitáció eltűnésével, tehát maradna a summa F=0. A centrifugális erő pedig nem játszana szerepet, mivel egyenes vonalú egyenletes mozgásként van jelen, tehát a lényeg az, hogy ha hirtelen nem hatna a gravitáció egy testre, akkor maradna ugyanott ahol van, egészen addig amíg egy bármilyen parányi erőhatás nem éri.

    (Javítson ki valaki ha tévedek)

    Reply

  • Keyoke

    |

    @14: Rendeben van, hogy dolgoznak rajta, és biztos jó lesz végül. Csupán az zavart, hogy ilyet kimond vki, hogy ráesik és nem sebződik. 🙂

    @16: A Portal ismeretlen nekem, viszont amit írtál érdekesen hangzik. Akkor ezt már csak a Terrannak lehetne adni, mivel van Nydus Worm és Warp-in, ami ehhez hasonló, ha jól értem, vmiféle teleport.

    @20: Ha ennyire komolyan vesszük, akkor honnan tudod, hogy az adott bolygó mely részén vagyunk és az milyen gyorsan forog? 😀 Egyébként igaz amit írtál.

    Reply

  • Keyoke

    |

    @21: Azért van igaza, mert ez a Földdel is így van, ezért hívják forgási ellipszoidnak az alakját. Nem gömb, az egyenlítő mentén kidudorodik, és ott más is súlya a testeknek. Ezt a kis erőt figyelembe kellene venni, ami egyébként nagyon kicsi a gravitációhoz képest.

    Reply

  • Vorian

    |

    De a centrifugális erőt nem a gravitáció egyenlíti, mert a gravitáció már egyenlít valami mást. A kényszererő és a gravitációs erő ellentétes irányú és egyenlő nagyságú. És mivel a gravitáció miatt van a kényszererő, ezért a gravitáció eltávolítása az egyenletből semmilyen hatással nem járna, mivel kivettük az ellentétét is, így summa F maradna 0.

    Az már más kérdés hogy ezután elég lenne meglökni szerencsétlent és repülne felfelé megállíthatatlanul…

    U.i.: Akkor lenne igazad, ha a centrifugális erő gyorsulásként nyilvánulna meg 🙂

    Reply

  • Keyoke

    |

    Hmm. 🙂 Te a képzeletbeli ábrádból kihagytad az egyik erőt! Tehát van G ami a föld középpontja felé hat, van még egy Fg (ez a centrifugális) ami ellentétes G-vel és van a kényszererő, ami G-Fg. Ekkor van egyensúly, állunk a lábunkon. Tehát az általad írt kényszererő és grav erő nem egyenlő. (csak a sarkokon)
    Ha Föld forgását felgyorsítanánk, akkor bizonyos sebesség fölött mind repülnénk, mivel a centrifugális gyorsulás nagyobb lenne mint a gravitációs.

    Nagyon tudományos lett a topik. 😀

    Reply

  • Vorian

    |

    Hm most elbizonytalanítottál 😛
    Arra nem gondoltam, hogy a G+K+F[centrifugális] is adhatja együtt a nullát… Mivel megcáfolni nem tudom (noob vagyok fizikából), ezért asszem igazat adok (de azért megkérdek egy “szakértőt” hogy eloszlassam a kételyeim 🙂 ).

    Reply

  • Archon

    |

    Az Escortokat miután lejár az idejük ujra lehet venni őket?

    Reply

  • Tauren

    |

    Ú… tényleg emberek!
    Mi lesz a Wraith vadászgéppel, és a Sience Vessel-lel?
    Remélem azokat is megcsinálják, mert jók voltak az SC 1-ben is. :S Főleg a Wraith…
    Protossoknál, meg a Kalózzal, mely elektromos felhőt hozott létre a védelmi épületekre.
    A zergeknél meg a Defiller, aki elég jó képességei voltak, meg a Guardian, és a másik Mutalisk-ből kifejlődő csiga lény. (nem jutt eszembe a neve)
    Ezek is jó egységek voltak, és jó lennének most is, szerintetek nem kéne erről szólni a Blizzardosoknak, vagy én szólok nekik, csak mondjátok el, hogyan kell. XD

    Reply

  • darage

    |

    Válasz Keyoke #25 üzenetére:
    szerintem pl az egyenlítő mentén is csak 2 erő hat a Földhöz képesti nyugalomban lévő testre: egy G és annak egy ellenereje: a G miatt kényszerülünk körforgásra, így maga a G egyben mint centripetális erő – az amiről szerintem szó van, és persze annak az ellenerejéről (a Föld által a testre visszaható erő), és kész. Nincs egy 3. “rejtélyes erő”.. 🙂 (Bocs, de van, a 2 test közötti gravitációs erő, de az egyik se, amiről itt szó volt! :D)

    Reply

  • SzuL

    |

    sztem lezárva az offolást: semmi értelme ezen vitatkozni, nem PhysicsCraft II lesz a játék neve, hanem StarCraft II 🙂

    Reply

  • Keyoke

    |

    @29: 😕 :O

    @30: 😀 Teljesen igazad van Szul, mindenki nézzen utána saját maga, erre való az internet

    Reply

  • VAckoND

    |

    a vízbül vesziki a zoxigént…:)
    Szerintem csak simán ne lehesen alapozott dolgokat emelgetni, vagy egyáltalán épületeket…
    a Carrier kapjon simán 4 Ceptort felerősítve és akkor az escort sem annyira szügséges.. sőt felesleges.

    Reply

  • SzuL

    |

    de mi a baj a jelenlegi 4-4 interceptorral?

    Reply

  • Sydra

    |

    Nemtudom, ti hogy vagytok vele, de nekem minden egyes egység hiányozni fog, ami BW-ban benne volt, itt pedig nem lesznek. Ugyanakkor az új egységek is nagyon tetszenek, legalábbis a legtöbb. Ami viszont kifejezetten ellenszenves, azok az adott ideig élő egységek, meg az automatikusan termelődő unitok (Infested lények)… ezek még Warcraftban elmentek, de itt számomra teljesen szétburogatják a játékmenetet. Ezekkel a skillekkel itt nyersanyag nélkül csatát lehet nyerni így meg túlságosan statikussá válik a játékmenet és túl sok lesz a mákolás. Carrier meg fura így nagyon.

    ezt a lebegtetős corruptoros fertőzést meg én sem értem, hogy hogy támad majd minden egység utána csak levegőre.

    Reply

  • Vorian

    |

    #34
    “ezt a lebegtetős corruptoros fertőzést meg én sem értem, hogy hogy támad majd minden egység utána csak levegőre.”

    Ok akkor másképp fogalmazom meg: ha egy földi, Anti-Gravityben lévő egységet megfertőz a Corruptor és utána az az egység visszaérkezik a földre, akkor elveszti a föld-föld támadását. Egy Zergling esetében ez azt jelenti, hogy minden támadását elveszti, tehát lesz egy haszontalan egységed.

    De ha egy Marineval történik ugyanez, akkor az ugye földre már nem fog tudni támadni, de a föld-levegő támadása megmarad, tehát valamire még használható lesz (ezért lesz érdemes csak levegőbe is támadó földi egységeket fertőzni, ha már Anti-Gravitys célpontokkal bohóckodunk).

    Remélem így egyértelműbb.

    Reply

  • Peter1984

    |

    “ha egy Marineval történik ugyanez, akkor az ugye földre már nem fog tudni támadni, de a föld-levegő támadása megmarad,” <– ennek nem sok értelmét látom. Ha egy parazita tud irányítani egy marine-t akkor az miért nem tudja a puskát lefelé tartani? Tök ésszerűtlen. Bonyolítanak itt agyon mindent. Ha csak az alap légi egységeket tudná elfoglalni, már azis elég imba neki. A földiekre meg ottvan a zergvakond, elfoglal pár házat, és van mindened. egyébként fenntartom, hogy ez a full fertőzés abszolút nem jó irányba viszi el a játékot. Olyan mint egy Alien vs Predator az egész, középen Sigourney Weaverrel, és Arnold Schwarceneggerrel.

    @34 Teljesen egyetértek !

    Reply

  • Vorian

    |

    “Ha egy parazita tud irányítani egy marine-t akkor az miért nem tudja a puskát lefelé tartani? Tök ésszerűtlen.”

    Ha egy Battlecruiser egy óriási csatahajó, miért nem foglalja el az egész képernyőt? Tök ésszerűtlen.

    Azért döntöttek így, mert a Corruptort kifejezetten anti-air egységnek tervezték, és nem lenne fair, hogy egy Anti-Gravitys trükkel nyerjen egy teljes értékű földi egységet (gondolom én).

    Reply

  • Peter1984

    |

    “Ha egy Battlecruiser egy óriási csatahajó, miért nem foglalja el az egész képernyőt? Tök ésszerűtlen.”

    Te egy arányproblémáról beszélsz, én pedig egy egység képességéről. A kettő lényegében különbözik egymástól. A második mondatrészhez: Ha a gúnyt választod ezsközül, akkor fejleszd tökéletesre, vagy nevettség tárgyává válsz. “Bonaparte” <-- Speciel most ez történt, mivel elég gyenge volt. "Azért döntöttek így, mert a Corruptort kifejezetten anti-air egységnek tervezték, és nem lenne fair, hogy egy Anti-Gravitys trükkel nyerjen egy teljes értékű földi egységet (gondolom én)." Erre írtam hogy felesleges elfoglalni egy felemelt földi egységet. Mivel az egyébként sem légi egység, hanem szimplán egy spellel hatástalanított földi egység, ami nem harcol anti-graviti alatt, miszerint az anti-air kifejezés is ésszerűtlenül hangzik.

    Reply

  • Vorian

    |

    Szerintem meg ugyanarról beszéltünk (Battlecruiser méret, fertőzés utáni képességvesztés). Mindkettő csökkenti a realizmust, de a játékélmény érdekében, tehát jó okkal.

    Vor”nevetség tárgya”ian

    Reply

  • Tcraft

    |

    Ha megnézitek a jelenlegi buildet, a corruptor által megfertőzött egységek (a videóban BC és Viking) hasonló módon támadnak, mint a queen által megbuherált épületek, apró csillagokat lövellnek az ellenfélre. Ebből a szempontból lényegtelen, hogy levitáló zergling, gépkarabélyt cipelő marine, vagy légi egység (dropship, bc, stb…) volt-e az áldozat. Ez a jelenlegi állapot, statikus légvédelmet képez, a “fertőzés” támad, nem az eredeti egység.

    Battlecruisert komolyabb playerek meccsei alatt elvétve láthattunk, illetve carriert sem zerg ellen. A BC fel lett turbózva, területre is tud támadni, a carrier – lévén a protoss a technikailag fejlettebb faj – sem maradhat el mögötte. Ha a végleges változatban nem is ez a 45 secig létező változat fog szerepelni, de mindenképpen dícséretes, hogy nem álltak le a srácok a fejlesztésével, és ötletelnek. GG

    Reply

  • Tauren

    |

    hm… ez az egész teljesen értetetlen…
    Semmi értelme ennek a zerg képességnek, most nem elég, hogy bázisokat fog foglalni, most minden kell, hogy aztán össze-vissza legyen képeségük. :S
    Ez hülyeség, nem is illik semmibe… gondolkozatok már el… majd egy zerg játékos csak azért is elfogja foglalni a földi egységeket, mert hogy levegőbe lő… vagy mi a csuda… áhh… teljesen felrugtak mindent a zergeknél… :S

    Reply

  • Peter1984

    |

    @41 Egyetértek. És még mindig nem értem mitől légi egység egy spell hatása alatt álló földi egység. Régen voltak olyan zerg spellek, amik csak organikus unitra hatottak, és azt sem nyomhattad a siegére, hiába a söfőr organikus. 😛

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.