Karune exkluzív kérdés-válasz

Astonkacser . Hírek 1406

A Starcraftcz.com-nak sikerült rávennie Karune-t, hogy – mivel elég sok képet adtak az I love SC versenybe – válaszoljon nekik egy pár kérdésre. Lássuk mit tudtunk meg:

1. Hány egységet tud a Nydus Worm és a Phase Prism szállítani (függ az egységek számától vagy méretétől?)? Lehet Zerg védelmi egységeket szállítani a Nydus Worm-el?

A Nydus Worm annyit fog tudni szállítani, amennyit ki lehet jelölni (ami jelenleg 255 egység). A Phase Prismek annyi egységet képesek majd szállítani, amennyit az első részben tudott a Protoss szállítóhajó. Zerg védelmi épületeket a Nydus Worm nem tud szállítani.

2. Befolyásolja-e a terep minősége az okozott/elszenvedett sebzést? Tehát például fák közé/magaslatról lefele lövés.

A terep nem lesz hatással a sebzésre, de befolyásolja a LOS-t (line of sight). Ha az ellenséges egységek nincsenek a LOS-odban, akkor nem fogsz tudni rájuk visszalőni, még akkor sem ha közben ők lőnek is téged.

3. Parancsra fel tudnak robbani a Banelingek? Ha megölnek egy Banelinget, akkor az felrobban, vagy csak simán meghal? Lehet „aktiválni”, mint egy aknát (közeledő egységekre automatikusan robban)? Hogyan tudnak az Anti-Gravity által a levegőbe emelt, mozdulatlan Banelingek felrobbanni?

A Banelingek parancsra nem fognak tudni robbanni. Csak akkor robbannak fel, ha megérintenek egy ellenséges egységet, vagy ha valami megöli őket. Ha az Anti-Gravity felrepíti őket a magasba, és egy légi egység megöli őket, akkor is felrobbannak és sebzik a körülöttük lévő légi egységeket, különösen a könnyűpáncélzatúakat (pl.: Mutalisk).

4. Nehéz lesz megölni egy mozgó Nydus Wormot?

A jelenlegi verzióban a föld alatt mozgó Nydus Wormokat detektor nélkül is lehet látni, tehát megölhetőek.

5. Képesek valahogy a Protoss egységek gyógyítani magukat (HP-t visszanyerni)?

A Protossoknál nincs gyógyítás, Protoss egység csak akkor gyógyul, ha egy szövetséges Medievac Dropship gyógyítja.

6. A Drop-pod földre érkezésekor sebzi a közelben lévő egységeket?

A Ghost Drop-pod képessége már nem szerepel a multiplayer részben.

7. Az éppen levegőben lévő Reaperek földi vagy légi egységnek számítanak?

A Reaperek mindig földi egységnek számítanak, bárhol is legyenek.

8. Hogy néz ki a végső „I <3 SC” mozaik? Hány darabból áll és mikor nézhetjük meg?

Erről hamarosan fogtok hírt kapni. Nézzétek az „I <3 SC” oldalt rendszeresen.

Forrás:


Comments (20)

  • Zedas

    |

    Hírérték!!!! Végre 🙂

    A droppodot sajnálom (illetve dehogy, hiszen zerg vagyok 🙂 ), viszont ez a látható, kinyiffantható worm nem igazán tetszik. Elképzelem, ahogy belerakok 200-egységet, és még a földalatt kinyiffan. Azonnali exit 😮

    A baneling viszont érdekes, hogy kinyírásra is robban. A spider mine nem robbant ha meghalt. Ez elég más ‘élményt’ fog adni.

    Reply

  • Aston

    |

    Drop Pod out 🙁 . Nem örülök hogy szinte minden nagyobb újítást elvetélnek 🙁 .

    Reply

  • GeryGTK

    |

    A magyar I <3 SC képek el lettek küldve nekik?

    Reply

  • Aston

    |

    @3: El. Írtam még egy emailt Karune-nak hogy most akkor whatsdasituation.

    Reply

  • Promie Motz

    |

    nincs drop-pod? wtf? akkor vegyük ki már a ghostot is, az se kell… (jó, map editorban lesz, de jó, meg talán singlében…)

    Reply

  • 84Noname

    |

    Én is sajnálom a drop podot 🙁 nagyon illett a t-hez. A nydus worm meg haljon csak, ha már 255 unitot tud szállítani…
    Apropó…fura lesz, ha marad a végtelen unitkijelölés…

    Reply

  • Andris1991

    |

    de egy Worms-nek hány Hp-ja és páncélja lesz?
    ha a reaper földi egység végig, akkor repülés közbe sebzi a sunken colony?
    drop pod-ért kár, ghost azér fontos marad (energiás egységeket látja, vagy vmi hasonló van,nem?)
    255 kijelölés melett mennyi az egységlimit???

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    drop pod out TT nem is értem hiszen volt minden….

    Reply

  • Firebat

    |

    ha 255 egységed bír a worm, akkor a pop cap mennyi is lesz?:D erről lemaradtam, azthittem h a worm csak 24 uniitot képes hordozni( a.k.a annyit lehet kijelölni max) de akkor én itt lemaradtam h akkor, bármennyi egységet kilehet jelölni?!??

    Reply

  • 84Noname

    |

    >7< szerintem továbbra is 200….csak mondjuk ha 200 limit zerg felett ott vannak az owerlordok. Vagy 200 limit zerg mellett megfertőzöl egy terran barackot esetleg a corruptorok fertőznek meg légi egységeket, akkor elméletben szükséges lehet 200-nál nagyobb kijelölésre…

    Reply

  • Firebat

    |

    van még itt – QnA 🙂
    9) Is the new StarCraftII map editor able to make our own 4th race by combining 3 races different looking and ability etc. together? even more combining with some new units from the editor? (battle.net) -cS)beta
    Yes, custom races are fully supported, including the ability to choose them from the game lobby while playing melee maps, as long as the mod defining the race is loaded.

    WORM
    Hit Points: 250

    Minerals: 100
    Vespene: 100
    Build Time: 33
    Supply: 2

    Modifiers: Biological
    Size: Large
    Hotkey: W

    én 1-es pajzsra tippelek, h alapban 1es lesz a pajzsa, max 2 bár én szerintem 1 vagy 0 lesz a pajzs érték = megnéztem , és jól tippeltem 😀
    Defense: 1 Type: Armored Movement: Normal

    Reply

  • Zedas

    |

    Zerg Szakértő Uraknak üzenem, hogy zergnél két ling ér egy supplyt, szóval simán lehet 300-nál is több támadó junitod. 🙂

    Reply

  • BoneHeart

    |

    Nekem a Starcraft 2 bejelentése óta a Nydus Worm a kedvenc egységem 😀 vmi fergeteges lesz 😛
    Ezen felül,(zerg fanként) nagyon jó lesz ,hogy max 255 egységet lehet majd kijelölni, így például a zerg playereknek sokkal de sokkal könyebb dolguk lesz!

    Reply

  • Firebat

    |

    nemvagyok zerg szakértő =) csak kiegészítettem 😛
    és igen sztem is nagyszerű lesz ez , hogy ilyen sokat lehet kijelölni, főleg zergeseknek 8) , bár ez a terran és protossoknak is jó 8) , JÓ lesz Jó lesz

    Reply

  • KoboldArt

    |

    Így legalább nem bizonyul majd kevésnek az a 10 db számozott billentyű, és zergnél nem áll meg a tudomány a ling sereg 1/3ánál XD

    Reply

  • geri1992

    |

    nos a protoss phase prism nem az amelyik energiát tud létrehozni bárhol?
    ha már energiát tud létrehozni akkor teleportálni is lehet az energián belül tehát itt már a transport nem lényeges

    Reply

  • Farrun

    |

    MI EEZZZ??

    6. A Drop-pod földre érkezésekor sebzi a közelben lévő egységeket?

    A Ghost Drop-pod képessége már nem szerepel a multiplayer részben.

    nem is ez volt a kérdés!!!!!!!!!!!!!!!! áááá

    Reply

  • sise

    |

    de megválaszolja azt

    Reply

  • Aston

    |

    Illetve a single playerben lényegtelen hogy milyen hatása van.

    Reply

  • BlaZ

    |

    Értelmes QnA, végre váhz.
    =)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.