Karune beszél a Nydus Wormről

Astonkacser . Hírek 1489

nydusworm.jpgA bluetracker sajnos nem működik – valszeg megviselte a sok spam a battle.net fórumot -, ezért én is késve értesültem arról, hogy a StarcraftCz.Com exkluzív QnA-hoz kapcsolódóan Karune megválaszolt még egy pár kérdést.

  • Ha megölöd a Nydus Wormot, akkor a „bennt” lévő egységek nem halnak meg automatikusan, addig amíg még létezik „kijárat”
  • Úgy kell elképzelni a Nydus Wormot, hogy ott ahol előbukkan, egy „virtuális barlang” keletkezik. Ha több Nydus Worm van jelen a pályán, akkor ez egy „barlang rendszert” képez, és ha minden ilyen „kijáratot” megölsz, akkor halnak meg a „bennt” lévő egységek
  • A támadó jobban teszi, ha több helyre is küld Nydus Wormot, mert annak elég kevés HP-ja van, így könnyen megölhető
  • A Nydus Worm miután előbukkant (stationary mód), utána egy kis késleltetéssel akár újra mozogni tud (mobile mód). A kettő közötti időintervallum balanszolás kérdése
  • A Nydus Warren az az épület, ami az előkövetelménye a Nydus Worm gyártásának, és „bejáróként” is funkcionál. A Nydus Warrenek és Nydus Wormok alkotta „barlang rendszer”-ben bármely 2 pont között lehet egységeket „transzportálni”
  • Az egységek „belépése” és „kilépése” között egy kis késleltetés jelenik meg, amely időtartam balanszolás kérdése, és éppen ezért az ellenfél választhatja azt, hogy kettő vagy több Nydus Wormmel jelenik meg az ellenfél bázisánál, hogy gyorsabban tudjon egységeket szállítani oda

És végezetül egy kis példa:

Például ha egységeket mozgatsz a Nydus Wormbe/Warrenbe, akkor azok eltárolódnak „valahol”. Ezután ott tudod őket kiereszteni, ahol Nydus Worm (stationary módban) vagy Warren van?

Korrekt 🙂

Forrás:


Comments (22)

  • Blase

    |

    Na!Csak összeállt a kép:D Már napok óta ezen gondolkodtam hogyan is működik ez.(én is unatkozom)

    Reply

  • god

    |

    Ha a Nydus Canal egyik kijáratát megölöd, akkor a másik is megsemmisül azonnal. Viszont az egységek ott azonnal átkerülnek a másik pontra, és akármennyit át lehet vinni.

    Azért van jópár különbség a régi és az új között.

    Reply

  • Aston

    |

    @2: Igaz, erre nem is gondoltam.

    Reply

  • pcdevil

    |

    wow, ez így tényleg korrekt. márcsak azt kéne tudni hogy hova rakhatok nyduswormöt: csak amit látok, vagy felfedezett, esetleg felfedezetlen terepre is?

    Reply

  • mex

    |

    hát ez a megoldás nagyon kedvez a zergnek…:(
    végülis anélkül is tud egységeket szállítani egyik pontról a másikra egyik bázisról másikra h feltünne vkinek…
    mert az rendben h lelehet lőni földalatt meg látni de akkor is nehezebb észrevenni sztem…
    és a pálya közepén áthúzó nydus-t ami mondjuk átmegy egypár kliffen is akkor nem annyira egyszerű lelőni…

    Reply

  • Maledict

    |

    Nagyon tetszik ez az egység! 😀

    Reply

  • Andris1991

    |

    exp feltöltés egyszerűsödött, főleg ha a pálya másik végén van =)

    Reply

  • BoneHeart

    |

    Imádlak Aston és KArune 😀

    Reply

  • Aston

    |

    @8: Sajnálattal kell hogy közöljem, részemről csak plátói lehet a szerelem, de azért megkérdezem Karune-t is. 🙂

    Reply

  • Blase

    |

    Nem lesz azért annyira könnyű használni.Nem lesz sok élete így ha sokan lőnek rá mielőtt kinyitná a pokol száját le lehet lőni:D.Elterelő hadművelet kell majd a vonalak mögő bevinni.Csak azt nem értem, hogy ha a föld altt lesz hogy lehet majd lelőni?

    Reply

  • ragadozo

    |

    ez az a helyzet mikora realitás a balance javára megy, mert a valóságba fölkéne túrni a földet, és worm is lassúbb lenne, de mivel itt gyors, és imba lenne ha nem lehetne megölni csak felszínen ezért lehet rá tüzelni a terep felsértése nélkül.

    Reply

  • metromental

    |

    nem lesz „rossz” ez a „nydus”! „tetszenek” az „idézőjelek” 😉 csak így „tovább”!

    Reply

  • Zedas

    |

    #9: Egy pillanatig azt hittem, hogy rossz fórumot olvasok 🙂

    Reply

  • BoneHeart

    |

    Lehetne itt mondnai sok olyan dolgot, ami a realitás rovására megy, de ha már egy „játék” tul valóságos, az már nem játék. Szerintem…

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Akkor végülis mégis slotos alagút rendszer lesz, annyi különbséggel hogy mobil kilépők lesznek. Slotos alagut rendszer hmm ezz nem ismerős valahonnan ? 😀 (C&C Generals GLA tunnel prince kassad sneak attack)
    Egyébként ez nem negativ kritika részemről nekem tetszett az a megoldás nagyon így ez is tetszik …

    Reply

  • Maverick

    |

    Én félek attól, hogy ez miatt a rendszer miatt a zergek túl erősek lesznek a játékban. Szerintem a régi megoldás korrektebb volt. Az hogy csak a megfertőzött területre tudtál egységeket vinni. Még az is óriási segítséget jelent egy komolyabb sereg áttelepítésénél a pálya másik végébe, gyakorlatilag null idő alatt.

    Reply

  • BoneHeart

    |

    Szerintem egyáltalán nem lesz túl erős. Ahogy nézegettem a videókat, a transzportációkra mindegyik fajnál igencsak nagy hangsúlyt fektettek. Valszószinüleg azért, hogy ne kelljen tökölni ,és pörögjön a játék. Pl protoss szállitóra is nézz rá, vagy azt nézd, hogy majd a protoss szinte bárhova tud majd teleportálni elégsokmindent

    Reply

  • god

    |

    #16

    Nem ettől lesznek igazán erősek a zergek, hanem az egy hotkeyre felvehető 255 egységtől. Ez olyan szintű unitkontrollt tesz lehetővé a zerg playerek számára, ami egymaga felborítja a játékegyensúlyt. Nem tudom megérteni továbbra sem, hogy miért nem volt jó a régi 12-es rendszer, mikor tökéletesen működött … most is kiválóan kezelik az egységeket a zerg playerek, de legalább van egy kis nehézsége a dolognak. Egyre rosszabb véleménnyel vagyok a fejlesztés menetéről, a kezdeti kitűnő start után rengeteg ostoba döntés született, ami tönkreteheti az egész projectet.

    2005 óta lassan, de biztosan fogyásnak indult az SC nézőközönsége, mivel rengeteg játékot közvetítenek Koreában (persze továbbra is az SC a legnépszerűbb összességében). Hiába, előbb-utóbb minden dolognak az életciklusa lefelé ível ….. ha az SC2 nem fogja kielégíteni a progaming igényeit, akkor bukott a StarCraft franchise. Ekkor pedig nem fogok krokodil-könnyeket hullatni, mert sok ember igényeire figyeltek oda, csak éppen a progamerekére nem. Hát hajrá, tartsák fent akkor több, mint 10 évig a koca játékosok az SC2-t, mint ahogyan a prok tették az első résszel.

    Reply

  • Blase

    |

    Ez a játék nem arról szól hogy progamereknek vagy kezdőknek felejen meg.Ez midnenkinek jó lesz.A Blizzard tudja mit csinál,eddig nem adott ki rossz játékot,nem pont az Sc 2-nél kezdi el.Rengeteg tesztet csinálnak,biztos hogy változtatni fognak rajta ha valami nem stimmel.LEgyünk optimisták:)HA valami mégse lenne jó arra ott a patch.

    Reply

  • Aston

    |

    @18: God! Hallgasd meg a BlizzCast3-at. Tanulságos 🙂 .

    Reply

  • ragadozo

    |

    egyébként nem feltétlenül hátrányos ha prok nem játszanak a játékkal mert nem tetszik nekik(ha te is az vagy akkor bocsi), mert így legalább nem ők döntik el hogy battle neten mi legyen a módi mindenki kezdheti előről, van aki tényleg előről mert még csak 12-13 éves( én is ennyi idősen kezdtem sczni) előbb útobb itt is ki alakulnak majd a módik stratégiák, de szerintem nem kötelező hogy a starcraft pro playerek legyen a star craft 2 proplayerek, meg kell hagyni az esélyeket az újaknak, leszenk új pro játékosok akik sc 2ben prok, és majd az sc3nál reklamálnak a nekik nem tetsző újítások ellen (pl egyszerre 10 000 kijelölhető unit :P) de komolyra fordítva a szót, a proknak se árt ha megpróbálkoznak más játékkal is, és ha abba is prok akkor még jobban ünneplik őket koreába :), de az új generáció is örömét leli benne és majd kinevelődik az sc 2 pro réteg.

    Reply

  • I3ull

    |

    Lehet én vagyok az első de nekem nem tetszik a nydus worm…

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.