Miért is szerettük a Reavert?

Astonkacser . Blog 657


Comments (11)

  • zergo

    |

    A maga módján suttyó és idegesítő 1 egység. Főleg azzal a droppolásával ütött. Kicsit tal már imba is sztem, mert így dúrvább mint a siege tank. Bár mind a 3 fajnál vanak dúrva dolgok igaz…

    Reply

  • Tcraft

    |

    Anno a kis hernyó dropp után egyből lőtt, akkor tényleg elég kemény egység volt 🙂 Viszont most már várnia kell a lövéssel, valamint a tény, hogy gyakran nem ér célba a scarab kiegyensúlyozza az egységet. Nem egy olyan meccset láttam, (a GOM tv által ezekben a hetekben angol kommentárral futó szériára is utalhatok) amikor a protoss játékos egymást követő 5-6 droppolása sem járt sikerrel, a lövedék elakadt. Ugyanez egy 4-es vulture-drop, beaknázás és biztos munkásirtással (2-2 vulture lövésenként 2 probot/dronet vagy 1scvt tesz el láb alól) összehasonlítva már végképp nem tűnik imbának. Játszottam már olyan protoss ellen, aki 5-2 arányban megvert goonokkal, de olyan ellen is, aki 2 reavererl nem tudott egy unitomat sem megölni. Balancos a gamma na! 😀

    Reply

  • nrvn

    |

    Szereti a halál, terra rulzz 😀

    Reply

  • Phobos

    |

    Hát… messze nem állunk olyan szinten, hogy így sikítozzunk ha felrobban pár SCV Erősebben be kell hozzá vágni a szemünket 😀

    Reply

  • I3ull

    |

    Hát jah, mekkora külömbség van egy magyar verseny és egy koreai verseny között…..itt valakit kockának tartanak ha versenyre megy ott meg mint ha valami sztárok lennének 🙂

    Reply

  • nrvn

    |

    Azért mert ott támogatják a játékosokat ezért tekintik sportnak… itt csak hobbi szinten lehet üzni megspékelve pár versennyel de mivel nincs olyan szintü támogatás mint kint ezért tekintik kockának azt aki versenyre megy.

    Reply

  • Archon

    |

    Nekem a reaver egyik kedvenc egységem volt. Védekezésre használtam legtöbbször nem munkásírtásra.Kár hogy kivették.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Én sc1 megjelenése után 2 honappal megmondtam hogy a legjobb egység a gameben. Akkor még az is volt. Mai napig az egyik kedvencem volt és bár furcsán hangzik de nem bánm hogy kivették. Elég sok véletlen factro votl abban ahoyg a scarabok mozogtak, többször láttam hogy sikerült addig menekülnie az ellenek hoyg a scarab sebzés nélkül pukkant végül. Néha meg teljesen véletlenszerüen a legnagyobb tömeg közepében robbant fel. Az az igazság hogy a reaver nem nagyon hagyta hogy célt jelöljenek ki neki és ezért kicsit mák faktoros volt hogy mit lő. Én többször rajta kaptam hogy le se tolja a célt amit kijelöltem teljesen másra tüzel és ez a legkiszámithatatlanabb fegyveré tette (amelett hogy drop nélkül egyben a legmozdithatatlanabb is votl 😀 ) amit azzal lehetett kompenzálni ha pro modon dropoltad ahogy ezt a videoban is láthattuk 😀

    Reply

  • BlueSky

    |

    Csak nem bírtam ki hogy ne írjak…reaver a leghatékonyabb föld 1ségek 1ike. Célpont váltás a távolság miatt van. Legnagyobb az mikor scarab robanás helyet leül a földre, 1x sikerült multiban elérni hogy 3 leüljön a pályaközepén és 1 zergtámadás hiusult meg akkor tudtam meg hogy leült a scarab mikor már a vértocsához értem 😀 😀
    Kár hogy kivették, 1 nagyon jó távozott az sc2ből :'(

    Reply

  • Firebat

    |

    helyette ott lesz a………
    nah majd kitapasztaljátok 🙂 biztos lesz jó

    Reply

  • willyvereb

    |

    Pont a firebat is olyan egység, ami ilyen kedvelt egység és mégse láthatjuk viszont…bár kiváncsi lettem volna egy SC2-es reaverre…milyen poén lett volna, ha kül scarabokat lőtt volna ki!:D…de ez csak álom:D…azt legalább tudjuk, hogy mi lett volna a SC2 firebatja(nagy gyárból kijövő monstrum),de a reaver felőli újításokról semmi, mert olyan hamar kikerült a játékból:(

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.