Starcraft Ghost?

Vorian . Hírek 1706

The combined resources of Activision Blizzard will make it easier than ever for us to deliver the best games possible to our players around the world.
Xordiah

Ez persze számtalan dolgot jelenthet, de a legelborultabb feltételezések szerint (főleg most, hogy a Blizzard egyesült a konzol-király Activisionnal) a Starcraft: Ghost is újjászülethet akár. Végülis a Blizzard soha sem mondta hogy leállították a fejlesztést, csak határozatlan időre felfüggesztették…

Hiába dolgoznak most egyszerre három játékon is, az már kiderült hogy egy játék fejlesztéséhez elég 40-50 ember, a Blizzardnak pedig több száz dolgozója van.

Természetesen a grafika és az engine megújulna, de érdekes multiplayer lehetőségeket is bele lehetne rakni… Halo-szerű lövöldözések, vagy többjátékos, kooperatív küldetések az AI ellen, ahogy több Ghost besurran egy Terran, Protoss vagy akár Zerg bázisra…

Átvehetné a CoD4 XP/Rank rendszerét, amivel fejlesztéseket, új fegyverkinézeteket, páncélokat vagy EMP gránátokat lehetne vásárolni. A singleplayer részre sem lehetne panasz, mivel ahogy Chris Metzen mondta: „It had a killer plot”, tehát ott is számíthatnánk a megszokott Blizzard minőségre.

Emlékeztetőül itt van a hivatalos trailer (ami egyébként marha hangulatos):

És egy gameplay videó:

Forrás:


Vorian

kewl

Comments (23)

  • willyvereb

    |

    A remény hal meg utoljára:D…
    Én bírnék egy Warcraft TPS RPG-t is:D

    Reply

  • atttti

    |

    Az aranyhal először, a reményhal meg utoljára…

    Reply

  • Protoss Archon

    |

    A hivatalos trailer valami eszméletlenül jó! Kár, hogy a legjobb résznél lesz a videónak. 🙁 A gameplay videó alapján már most megvenném a játékot. A jelenlegi grafikával elégedett vagyok, tetszik. Legalább elindulna gyengébb gépeken is.

    Reply

  • Bubbles

    |

    Válasz Protoss Archon #3 üzenetére:
    Az a baj, hogy csak konzolra jelenne meg.

    Reply

  • CsorvaGep

    |

    ja aztán majd jönnek a második világháborús zealotok meg ultrák 😀

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    Starcraft: Ghost-t is várom Nova bébi tarolna az biztos, bár konzollal nem tudok jól játszani.Jó lenne ha PC-re is kijönne.

    Reply

  • Tassadar

    |

    Köhöm…Konzol emulátorokkal tele van a net…Ennyit arról hogy csak konzolra….Persze posékabb de legalább van…

    Reply

  • nite

    |

    hát a ghost csajnak jó a segge, több pozitívumot nemtok mondani erről:D

    Reply

  • atttti

    |

    És ez most mennyire pletyka? Mint amennyira a diablo 3 volt? 🙂

    Tassadar: Hát mondjuk hogyha van egy bivaj géped még konzolosdit (pl. xbox) is játszhatsz, mert olyan 2gb ram felé már nem szaggat. (pl. force unleashed)

    Reply

  • Sonnyka

    |

    nem tom jó játék lenne ha a cod 4 engine-jét felhasználnák mer így kicsit sztem oan fura a grafika és szögletesek az emberek nagyon és akadozott a mozgásuk de játékélményre tökéletes 😀

    Reply

  • inkwizitor

    |

    még anno anno anno régesrégen azt olvastam valahol hogy jönne pc re is…
    és utólag mugyis is minden jön pc re…

    Reply

  • LordDraven

    |

    Én meg úgy vagyok ezzel, hogy az elképzelés nem rossz, de a videók alapján a megvalósítás elég… Hogy is mondjam.. Szerény… És akkor szépen fejeztem ki magam. Nem vagyok grafika mániás (ha hiszitek, ha nem, nálam a q3 motor a menő még mindíg) de azért 2008-ban ilyen kocka űrhajót, meg ennyire darabos mozgást.. Tudom, hogy ez csak egy ikszvalahány%-ban „kész” termék videója, nade…

    Igazából azt nem értem, hogy miért pont konzolra terveznek egy olyan játékot, amit egér nélkül még a mazohisták sem próbálnának ki. Mindegy, talán kijön egyszer, talán meg is veszi valaki. Talán.

    Reply

  • Blase

    |

    Ezt a játékot nem 2008-ban tervezték.Már évekkel ezelőtt kezdték és az in-game is onnan van.Mást ne várj 😛 😀

    Reply

  • LordDraven

    |

    Okés, tudom hogy nem most kezdték el, és igazad van, tényleg nem 2008, de akkor is.. Jó fogjuk rá, hogy nem xb360-ra, vagy ps3-ra kezdték el írni, de már a sima xbox, és ps2 is azért ennél többet elbírna. Én nagyon szeretem a blizzardot, de valljuk be, ezen a téren (TPS-FPS) nincs igazán tapasztalatuk. Ettől függetlenűl, lehet, hogy baromi jó játék lesz majd belőle, de az eddigi videók alapján nekem nem jön be (youtube-on még van egy csomó róla). Félek, hogy olyan sorsra fog jutni, mint a cnc renegade. Eccercsak mindenki elfelejti, és ha megemlítik a nevét, akkor csak annyi ugrik be: „Tééényleg! Volt olyan is! Az mekkora szar volt…”

    Reply

  • Blase

    |

    Hogy őszinte legyek.Nekem se tetszik.Tényleg től kocka 😀 A mozgás a tárgyak meg úgy minden.Szerintem eleve nem tps-t kéne csinálni hanem fps-t.NA de majd elválik.Csak már a tök tele van azzal hogy állandóan ezt kell írnom.Majd..majd…majd…bahh

    Reply

  • inkwizitor

    |

    azt is tegyük hozzá hogy nem a blizzard fejleztette…
    egy külsős cégnek adták a projektet

    bár énse vagyok oda a megvalósításért de amondó vagyok hogyha valaha is ujra elkezdik amiben én hiszek drasztikus változások lesznek benne
    grafiakilag fizikailag és mindenileg…

    amugy én sokkla inkább híve vagyok a tps eknek
    főleg ha nova formás hátsóját is lehet figyelni 😉

    Reply

  • Seneca

    |

    Ki ne emlékezne, hogy a diablo 2 csak 640×480ban volt játszható és nem is támogatott más felbontást pedig akkoriban már rég 1024×768, vagy még jobb felbontások voltak a elterjedtek (najó, ennek az irreálisan alacsony felbontásnak játéktechnikai okai is voltak. De a warcraft 3 is baltával nyesett volt, a wow pedig kifejezetten gagyinak számított poligonszám és részletesség tekintetében. Mégis nagyon magávalragadó – direkt nem azt a szót használom, hogy szép – volt gyakorlatilag az összes Blizzardos játék grafikája. Sose voltak ultrarealisztikusak, sose döntögettek poligonszám-rekordokat de még csak a közepesen új technológiákat is ritkán szerepeltették a játékaikban. Az egésznek a kulcsa az volt, hogy FOGLALKOZTAK a dologgal, minden egyes poligont kézzel megrajzoltak, megnézték és ha nem tetszett újrarajzolták, aztán ha nem tetszett a végeredmény az egészet megcsinálták újra. Ezzel szemben manapság kimennek terepre, lefényképezik a füvet, a fatörzset, a fegyvereket, a lovagi páncélokat 100millió szögből és textúrákat gyártanak belőle és leszarják, hogy egyáltalán nem áll össze a játék atmoszférája, úgy gondolják ez áll legközelebb a valósághoz és kézcsók… Hiába ultrarealisztikus az egész és van ezercsillióbillió poligon minden szőrszálon, ha egyszerűen nem ragad magával a grafika, a környezet.
    Számomra a Blizzard volt az élő példa arra, hogy ahhoz, hogy egy játék grafikája „elvarázsoljon” egyáltalán nem kell csúcstechnológia, nem kel az erőmű, sokkal fontosabb, hogy ott ők foglalkozzanak vele, törődjenek azzal, hogy a játék magával ragadó legyen. Ehhez rengeteg idő kell, ez nem helyettesíthető semmilyen fényképezőgéppel, csodaeszközzel és technológiával…
    Ettől függetlenül persze lehet, hogy a Ghost nem lett volna ilyen, csak szerintem nem érdemes az alapján minősíteni egy grafikát, hogy milyen statisztikai adatokkal rendelkezik, ezzel pont azt ölitek meg, amiről egy játékgrafikának szólnia kell. Ott a jó öreg Warcraft 2, hol voltak még akkor a poligonok, meg az élsimítás meg a shaderek és mégis a mai napig az egyik legmagávalragadóbb grafikájú játéknak tartom 🙂

    Vagy például a másik halott Blizzard project, a Warcraft Adventures… Egyetlen aprócska ingame videó került fel belőle a netre, de már legalább ezerszer láttam, annyira jópofa az egész rajzstílusa szerintem 🙂
    http://www.youtube.com/watch?v=iOS3poECd3I

    Reply

  • Blase

    |

    Tényleg klassz a grafikája a játéknak 😀 Ötletes… Én egy RTS-től nem várok el szép grafikát, persze ha van akkor csak jó lehet.De például én már most is félek hogy az SC2 nem fog menni a gépemen.Ahogy Aston is elmondta, hogy milyen szép a gradfika, tartok tőle hogy egy ATI HD 38xx-es kártya kell majd, vagy jobb 🙁

    Reply

  • Seneca

    |

    Válasz Blase #18 üzenetére:

    Astonék ATis riportjában pont azt mondja a csávó, hogy úgy rémlik neki, hogy a tesztgépekben 3870-es kártyák vannak és Aston azt írta, hogy nagy csatáknál kicsit szaggatott a gép. Én gondolom, hogy nem a leggagyibb grafikai beállításokkal tették ki oda a tesztjátékot, hisz pont az volt a cél, hogy elvarázsolják az embereket. Persze tuti lesz még rengeteg optimalizálás és változás, de szerintem gyenge grafikai részletességgel 3870-nél némileg gyengébb kártya is ellesz majd vele. Mondjuk a 3870 jelenleg alsó-középkategóriás kártya és nagyon úgy fest, hogy 8-10 hónapon belül jön ki legjobb esetben a játék, szóval addigra szerintem már kapni is alig lehet majd 3870-es kártyát 🙂

    Reply

  • Blase

    |

    Igaz…Mindegy végülis, biztos lesz valami kártya ami pont optimális lesz és ezért a játékért megéri majd megvenni 😀

    Reply

  • LordDraven

    |

    #17 Jó, de egy stratégiai játék egyáltalán nem a grafikájával hódít, ezt mindenki tudja. Viszont egy FPS/TPS-nél már inkább számít, hiszen az ilyen játékokban (ellenpélda pl. a splinter cell, de ezt most hagyjuk ki) a lényeg, hogy 1000 ellenségen verekedd át magad, nyomd meg a gombot, ami kinyitja az ajtót, és szálj be a liftbe. Ami valljuk be, elég uncsi, ha a legalább a csatajelenetek nincsenek jól kidolgozva, nem elég látványosak.
    A kézzel rajzolt 2d grafikát, aminek direkt a meseszerű hatás a lényege, teljesen felesleges összehasonlítani a kicsit(!) reálisabb kinézetre pályázó 3d grafikával. A WC2 (de a WC1 is) pont azért lett telitalálat, mert a meseszerű grafika simán magával rántott a meseszerű világba… ööö… Oké kicsit sokszor használtam a meseszerű szót 😀
    Na mindegy, lényeg a lényeg, amiben majdnem mindenki egyetért: Ha újra nekiágnak, a jelenleginél CSAK JOBB lehet 🙂

    Reply

  • BlackDemon2

    |

    A trailer lenyügözöen jó!! De nekem a gameplay valahogy nemjött be xD

    Reply

  • BlueSky

    |

    eddig blizzard nem adott ki selejt munkát, ezek az in-game felvételek példa jellegű hogy tud kb milyen lesz

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.