SC2 beszámoló fordítás by Blase
Starcraft II: Párizsi élmények
Nemrégiben, Párizs adott helyet az éves World Wide Invitational-nek, az éves sajtó eseménynek melyet a játékfejlesztő cég, a Blizzard rendezett. A WWI alatt a Starcraft II játszható volt és világossá vált mi változott meg a múlt évi bemutatása óta (a WWI-n). A három különböző faj még különbözőbb egységein dolgoztak a legtöbbet. A Blizzard nem is választhatott volna jobb helyet a bejelentésre, mint Szöul, ahol az első WWI került megrendezésre. A Starcraft még most is nagyon népszerű Dél-Koreában. De a Diablo 3 ez évi bejelentésével a Starcraft II-es prezentációk néhány trailerre és in-game videóra korlátozódtak. A 2008-as WWI-n rengeteg gép volt, amin lehetett játszani a játékkal. Rajongók hosszú sora várt türelmesen ki-ki a maga 20 perces játékidejére. A Blizzard csapata fényt vetett a változtatásokra és módosításokra melyeket tavaly óta csináltak.
Játékidő:
Húsz perc nem valami sok, de szerencsére a Starcraft 2 épp mint nagy elődje is, nagyon pörgős játék. Egy játék egy gép ellen befejezhető volt az alatt a húsz perc alatt. A sajtó tagjaként megvolt a lehetőségem hogy játsszak több játékot is, rendkívül különböző eredményekkel. A játékaim alatt világossá vált, hogy még rengeteg balanszolásra van szüksége a játéknak. Még mindig van rá idő. Hivatalosan a Starcraft II-t akkor adják ki, amikor kész, de a párizsi demonstráció alatt az kiderült, hogy nem idén lesz. Rob Pardo, vezető játéktervező, hozzátette, hogy a játék még messze van attól, hogy kész legyen. Az egyjátékos kampány még csak a harmadáig van kész és még mindig rengeteg munka van a különböző egységek kiegyensúlyozásában, mely még semmilyen lehetőséget nem zár ki. A jelenlegi verzióban nehéz a gyorsan termelhető Terran Marineok ellen harcba szállni. A Terranok hamar fel tudnak állítani egy haderőt, mellyel szemben a másik két fajnak igen nehéz egy megfelelő védelmet kiépítenie. A fejlesztés e szakaszában ez nem sokat számít. Úgy gondolom, hogy van valami oka, hogy a Blizzard engedi, hogy játszunk a játékkal még ebben a szakászában is. Nem sok játékfejlesztő engedné meg ezt ilyen korai stádiumban.