Karune Kérdések és Válaszok 42.

Vorian . Hírek 1205

Ahhoz képest, hogy a 42 a válasz MINDENRE, Karune most egy extra rövid Q&A-val jelentkezett 🙁

StarCraft II Q&A Batch 42

1. Mi volt a fő oka annak, hogy a Hydraliskot egy tierrel lejjebb raktátok? Milyen hatással van ez a Zerg early-gamere, főleg hogy ez az első levegőbe támadó egységük?
A Hydralisk a Tier 1,5-be került, így a Zergek korábban, tehát a Hatchery Lair-ré való fejlesztése előtt is anti-air egységhez juthatnak. Az eredeti terv az volt, hogy a Hydraliskot csak Lair után tesszük elérhetővé, és az első anti-air egység a Corruptor lett volna. Ehhez azonban nerfelni kellett a Corruptort, ami miatt az túl gyenge lett, és nem volt olyan élvezetes vele játszani. Ráadásul mivel nem volt előfeltételi épülete (a Corruptornak), az ellenfél még felderítéssel sem jöhetett rá, hogy a Zerg elkezdett légi egységeket gyártani. Így visszacsináltunk mindent.
2. Milyen cheat kódok lesznek a Starcraft II-ben?

Mindenképp lesznek kódok, de hogy mik, azok nem itt, a Q&A-ban fognak kiderülni.

3. A térképkészítők egyik nagy problémája: csak két nyersanyag van, ami egyes custom mapok megvalósítását megnehezíti. Egyesek ezt nyersanyagként kezelt egységekkel oldották meg, de túl körülményes volt. Lesz arra valami mód, hogy a térképkészítő saját, kitermelhető nyersanyagot rakjon a játékába?

Igen, nemrég adtunk a játékhoz egy opcionális, extra nyersanyagot, amit a Map Editorban is fel lehet majd használni. Lehet hogy még lesz több is a jövőben, de jelenleg nincsenek ilyen terveink.
4. A Battlecruiser új képességével, ami erős, területre ható sebzést okoz a könnyű páncélzatú légi egységek ellen, megint valósnak tűnik az a félelem, hogy a Thor-nak nincs valós szerepe. Tényleg így van, vagy a Battlecruiser és a Thor ezirányú képessége nagyban eltér egymástól?

Csak annyira hasonlóak egymásra, mint a Siege Tank és a Yamato Gun, vagy mint a Reaver és a Psi Storm. Az új képesség azok az egységek ellen teszi erősebbé a Battlecruisert, amik ellen már eddig is hatásos volt. A legkevésbé sem akartuk, hogy a Battlecruiser azokat az egységeket pusztítsa el könnyen, amik hatékonyak ellene, mint például a Warp Ray.

5. A Battlecruiser területre ható képessége sebzi a hatókörben tartózkodó saját és szövetséges egységeket?

Nem, a Missile Barrage nincs hatással a saját egységekre.
6. Megkapjuk a Map Editorral azt az eszközt, amit maguk a fejlesztők használnak az átvezető videók elkészítéséhez?

Igen, és reméljük, hogy a közösség király videókat fog vele készíteni.

7. A Starcraft 1-ben a láthatatlan egységek nem voltak teljesen láthatatlanok, csupán meggörbült körülöttük a fény. A Warcraft III-ban ezzel szemben tökéletes volt a láthatatlanság. Lehet a Map Editorban választani a két „láthatatlansági mód” között?

Igen, természetesen erre lehetőségetek lesz.

Forrás:


Vorian

kewl

Comments (19)

  • Blase

    |

    Ez a sok map editoros kérdés…Nem mondom jó dolog meg igen kreatív dolgokat lehet benne csinálni de nyújtsa fel az a kezét aki ha megkapja a játékot rögtön pályákat kezd el szerkeszteni.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    hát én amint végig vittem a campaignt meg lenyomtam pár sima menetet gép ellen nekiállok mapeditorolni
    én igazából mindíg örülök a map editorors infóknak 🙂
    vajon olyan fajta videókat vagy akár mászkálós részeket is lehet csinálni mint amilyen a hyperionos előkészítő izé?
    mert az elég faszájos lenne (csak nem tom mennyire megoldható / bár ezért kérdem 😀 )

    Reply

  • 8.er

    |

    nálam kampány után b.net, valszeg az életbe nem fogom elővenni az editort max. 1szer megnézem 1 pillanat erejéig. dehát..ez én vagyok…

    Reply

  • BlaZ

    |

    fasza.

    Reply

  • pcdevil

    |

    2. kérdés megint felesleges..
    6. kérdés izé.. ilyet war3ban nem lehetett már csinálni?:o

    egyébként totál egyetértek Blase-el. mapeditor az ami nem azonnal lesz kihasználva..

    #2 inkwizitor
    a hyperionos rész felel meg a starcraft1 féle felül 4 avatar, balalsóban mission objective, és középen párbeszéd. szóval szerintem 99% hogy azt is tudod majd használni egy map során..

    Reply

  • inkwizitor

    |

    tudom hogy annak felel meg csak azért merült fel bennem a kérdés mert ez már jóval komplikátabbnak tűnik…

    Reply

  • 84Noname

    |

    Jó…nyílván a mapeditorrol szóló infókat szívesebben adják ki, mert igazából azok nem olyan hű de nagy titkok. Ezzel mentesítik magukat, hogy rendes a történetre vagy a játékmechanikára vonatkozó kérdést kelljen megválaszolniuk. Ennek ellenére én örülök az editoros kérdéseknek, magam is sokat editoroztam régen…

    Reply

  • inkwizitor

    |

    én a történettel kapcsis kérdéseket nem is örülnék ha megválaszolnák.
    nem akarom h lelőjék a poént
    szerencsére nem is fogják 😛

    Reply

  • Tychus

    |

    Mekkroa jó lesz ha kiválaszhatod hogy mien jel legyen az egységeiden! :O

    Reply

  • Quisczicza

    |

    Kampány után én is mapeditort veszem elő 🙂

    Reply

  • BlueSky

    |

    anno sc ben és wc3 nál az editor inkább játék mechanikára irányult hogy mit hova miért lehet lerakni, levarázsolni…stb (sajnos sc-ben nem volt vmi sok újdonság és ez lesz sc2 mechanikánál is)

    Reply

  • inkwizitor

    |

    ha követnéd a híreket (bár ez nem felttlenül a te hibád szóval bocs) tudhatnád hogy a starcraft 2 mapeditor sokkal összetetteb lesz mint a warcrafté vagy a sc1-é együtt véve.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    A briefing részt már kérdezték és az volt a válasz, hogy lehet majd csinálni. #5 Pc devil igen lehett már a wc3 ban is átvezető animokat heggeszteni ilyen pályázatokat még hirdetett is a blizzard. Keressetek rá goole-n és nézzétek meg őket ha fent van a wc3, (lehet youtube ra is felraktak pár jol sikerültet) mert nagyon színvonalas alkotások születtek, történeti mondanivalóval, látványos megvalósítással, tökéletes drámai kamerakezeléssel, terep és effekt kezeléssel. Az egyetlen amit kifogásolni lehet hogy az egyébként akkor „nagyobb” poligon számú -direkt az ilyen átvezetőkhöz lemodellezett- hősök még mindig elég alacsony részletességűek voltak aho,z hogy igazán hitelesek legyenek.

    Reply

  • BlueSky

    |

    Válasz Crafty_FOX #13 üzenetére:
    kiváncsi lennék rá hogy mitől ilyen „érdekesek” ezek az átvezetők, igaz én is láttam 1 2 jól sikerült darabot
    Válasz inkwizitor #12 üzenetére:
    követtem és attól még hogy összetettebb nem jelenti azt hogy nem fogom kiismerni a játék mechanika „részleteit” mert anno ezek miatt néztem a mapeditort és sc1-nél elég gyorsan kiismertem és eddig ott tartok hogy sc2nél is ez lesz (nem az editort fogom kiismerni és nem is szándékom mert nem akarok pályát hegeszteni -.-‘ )

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Azért olyan érdekesek mert amatőrök csinálták őket szabad idejükben és ahoz képest jók lettek. Ha pedig arra céloznál nem én nem csináltam sose egy darabot se 🙂 Pályákat csináltam de ilyen animokat nem.

    Reply

  • sise

    |

    uj post nyista?

    Reply

  • inkwizitor

    |

    #14
    sorry akkor félreértettem…

    Reply

  • Aston

    |

    #16: Nyaralni voltam a hétvégén, Vorian meg lusta. :S

    Reply

  • pcdevil

    |

    #13 Crafty_FOX
    akkor megint egy buta kérdést hallhattunk:DD köszi az infót! (és pls a nevem egybe, csupa kisbetűvel;))

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.