BattleCruiser Operational!

Astonkacser . Hírek 2375

Megjött az első gameplay videó a párizsi ESL döntőről, friss ropogós, tele Battlecruiserekkel, Carrierekkel, Void Rayekkel, Mothershippel meg minden jóval.


Comments (64)

  • nrvn

    |

    #50 Tudtommal azok az adatok tájékoztató jellegűek, nem 100%-os információk. Igazi konkrétumot az egységek támadásáról, védekezéséről még nem mondtak, tehát amit látunk, az egyéb eseményekről származó infók lehetnek.

    De ne legyen igazam, és valóban sebezzen 64-et. Végre lesz értelme gyártani 🙂

    Reply

  • aarchie

    |

    Azt is nézzetek meg, hogy meddig lövik csak a plazmapáncélját a Carriernek. (mielőtt valaki itt jönne a régi carrier 4es armorjából felvezetett matekórával). Tehát igencsak valószínű, hogy nem sebez ugyanannyi idő alatt két és félszer annyit, mint a régi verzió. Így ránézésre az új BC: 64/3sec, régi BC 25/1,5sec, viszont az sc2-s változatban a páncél többet fog érni a támadása ellen.

    Reply

  • sise

    |

    @49 mért ne lenne ? Nem kell egymásba csúsznijuk, valóságba se teszik soha hogy egymás fölött mennének pláne nem harcolnak, turbulencia, égéstermékek, gázok, miegymás……. és ha egymás alatt vannak akkor ménem csak a legalsót lehet lőni ? és ha egymás fölött vannak hogy lő maga alá a 2iktol a 29edik ? És ha a hozzáfélhetőség a baj a légi egységekkel akkor a földiekkel ménem az ? 100 egymásresztekkelt mutaliszt üthetné egyszerre az ellent 10millio zerg egy képkockába imba nem? az hogy jövöbe jácodik meg szifi meg minden az nemazt jelenti szerintem hogy a fizika törvényei nemérvényesek rájuk, más játékokba is szépen elvannak egymás melett a repülök. Elkéne dönteni hogy most 3d vagy 2d játékot akarnak. De ha földi egységek elálhatják az utat barikábokkal elzárhato egy feljáro akkor az ugye 3d de a levegöbe nebaszamámeg hogy 2d és mint a papirlapok szépen kiterjedés nélküli csak fölülnézetböl nézető elemek. Szánalmas volt az a video is amikor vagy 20 mutalisk egybe repkedett és egynek lácott aztán az enemi szépen megprobálta kilöni és csodálkozott hogy még hal egy szek alatt. Hol kiegyensulyozott az hogy nemlátod az egységeket mert egy pixer eltakarja öket. és 1töl végtelenig akármenyi lehet ?

    Reply

  • SzuL

    |

    de nem tök mind1, hogy egy űrhajó hogyan néz ki egy planétán? ha reálisan kellene megcsinálni, kb semmit nem lehetne látni a mapből, mert nincs az a kameranézet, ahol a bc ne takarná el a terepet. ezek után meg sztem tökmind1, hogy hogyan vannak egymás alatt/felett.

    Reply

  • Strogg

    |

    Esetleg úgy elehetne megoldani, hogy szó szerint egymásba csúsznak, de az nem lenne valami gyönyörű látvány, vagy úgy, hogy csak néhány fér el egymás alá, és a többi már másik kupacba van. Ez talán BC-knél még el is menne, de mutáknál nem… Különben én úgy vettem észre, mintha azok a BC-k dűlöngélnének, hogy elférjenek egymás alatt, nem?

    Reply

  • sise

    |

    ha egy C&C-be megtudják oldani évek óta nem hiszem hogy nekik annyira nehéz lenne.

    Reply

  • Aston

    |

    #56: Nem hiszem hogy arról lenne szó, hogy nem tudják megoldani, hanem hogy nem is akarják.

    Reply

  • Strogg

    |

    Aston, te manapság magaddal társalogsz? 😀

    Reply

  • Strogg

    |

    Igen. A Bc-k mindig úgy helyezkednek, hogy elférjenek egymás alatt/felett. Szerintem jól megoldották, vagyis ezen a videón úgy tűnik.
    Elnézést a dupla kommentért.

    Reply

  • Peter1984

    |

    @56 Tök igaz. Énis szégyenlem magam amiért egyszeris respektáltam egy üzenetére. Olvastam már olyan hsz-t is hogy a szerző fps nézetet követelt, ha marine -al, vagy Reaperrel játszik ….

    Reply

  • sise

    |

    # 60 csacsifiu

    1 jól teszed van is mit.
    2 ha hozzátok a tanyavilágba nem is jutott el a hír bizony van olyan realtime strategy amelyben egészen az fpsig belehet zoomolni sőt olyan is amelybe nem szintek vannak meg feljárok hanem domborzat lejtök miegymás. Még olyan is volt hogy fpsre zoomolva te célozhattál használhattad az abilityket…..
    3 és végül, állatába a játékokba (rts) bizony nem sztekkelnek egymás pixeleire a jármüvek.

    P.S.: Meglehet hogy egy több mint 10 éves játékhoz képest ezek meglepő fordulatok de ha azóta esetleg mással is lett volna szerencséd jáccani talán feltűntvolna hogy bizony változott ez az, az elmult évtizedben RTS ügyileg.

    piszlávéslyuniti.

    Reply

  • Necrolyte

    |

    Válasz sise #61 üzenetére:
    Ezek a reakciók azért vannak, mert sokan még mindig Starcraft-ot akarnak 3D-s modellekkel.
    A prok (és félprok) meg azonnal visítanak, ha az egységek adatain és képességein kívül máson is változtatnak. Nehogy már valami újat is bele kelljen építeni az eddigi reflexeibe.

    Reply

  • Peter1984

    |

    Ismét egy lolpost

    Reply

  • Aston

    |

    #61:

    Peter nem arról beszélt, hogy nem létezik ilyesmi, hanem az, hogy ezt követelni az SC2-be konkrétan értelmetlen. Ahogy Bubbles is írta, ez nem csak a single playereknek készül, hanem egy kompetitív RTS-t akarnak belőle létrehozni, nem pedig egy feature-ökkel telerakott gyönyörű, csilli-villi, húdeélethű játékot.

    Ugyanez igaz a sztekkelődésre is.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.