Kérdések és válaszok 55

Velral . Hírek 1698

karune.gifEgy egészen friss kék postot tudok megosztani veletek. Szerencsére már elég jó kérdések és még jobb válaszok születtek ebben a sorozatban. Lássuk milyen további extrákkal és támogatással fog érkezni a Starcraft 2:

1.  Nem az összes leendő Starcraft 2 játékos játszhatott korábban az eredeti Starcrafttal, ezért adódhatnak problémáik a történet megértésében. Lehetséges lesz a Starcraft 2 kampány módját úgy játszani, hogy nem tudunk semmit korábbról? Előhozakodtok még egyszer olyan eseményekkel, amik az eredeti Starcraft és Brood War során történtek – csak hogy az olyan játékosok, akiknek nem ismerős a történet több információhoz jussanak?

Tervezünk olyan történeti elemeket, amik képbe hozzák a játékosokat a közelmúlt cselekményei kapcsán, és felkészítik őket a Starcraft 2 cselekményfonalaira. Tervezünk egy cselekmény összegzést arról, hogy mi történt az eredeti Starcraft és Brood War alatt, miközben a Starcraft 2 feltelepül a gépre. Egyébként úgy érezzük, hogy attól függetlenül hogy tisztában van az eredeti történettel vagy sem,  minden játékos élvezni fogja a Starcraft 2 történetének előrehaladását.

2.  Azt már bejelentettétek, hogy rögzíteni fogtok különböző statisztikákat, amíg a Starcraft 2-t a Battle.neten játsszuk – de mégis mennyire részletesek lesznek ezek a statisztikák? Képes lesz valaki azt megnézni, hogy mennyi egyforma típusú egységet (például Marine-t) tud valaki gyártani, illetve mennyit ölt meg eddig belőle?

Nagy mennyiségű statisztikát fogunk rögzíteni a Starcraft 2-höz, de még mindig azon tanácskozunk, melyek azok a statisztikák, amik mindenképpen figyelve lesznek. Az alapján fogjuk eldönteni, mennyire részletes lesz a statisztika-figyelés, hogy szerintünk milyen információ az, ami alapján a játékosok a legjobban profitálnak és ami leginkább segíti a játékukat.

3.  Már kijelentettétek hogy lesz Directx 10-es támogatás, de mi a helyzet a Directx 11-el?

Jelenleg nincs semmi tervünk arra, hogy Directx 11-es speciális tulajdonságokat támogassunk. De a játék kompatibilis lesz Directx 11-el is.

4. Mennyi tulajdonsággal fog rendelkezni egy hős? Hárommal, mint a Warcraft 3-ban vagy lesz-e egyáltalán limit?

Hogyha egy felhasználói térképet készítesz, akkor felruházhatod őket nagy számú tulajdonságokkal. Azonban jelenleg csak három tulajdonság lesz látható a felhasználói felületen (User Interface) a limitált hely miatt.

5.  A háttér szerint a Protossok az egységeiket és az épületeiket warp-in segítségével idézik be egy távoli bolygóról. Lesz-e olyan mechanizmus, ami visszafordítja ezt, azaz „warp out” , ami költség-visszatérítésként működik?

Nincs tervben hogy egy „warp out” játékelemet tegyünk be. Megtárgyaltuk a lehetőséget a múltban, de túl hasonlónak tűnt a Terran mechanizmushoz, amivel a „salvage” segítségével visszanyerjük az épületekbe fektetett költséget.

6.  Lesz-e olyan konvertáló, amivel a kedvenc eredeti Starcraft pályáinkat alakíthatjuk át Starcraft 2-s formátumba?

Nem lesz pálya konvertáló a Starcraft 2-höz. A pályakészítők kézzel kell hogy újraépítsék mindegyik térképüket a Starcraft 2 új map editorját használva.

7.  Feltételezem lesz valamilyen ablak mód a Starcraft 2-ben. De azon gondolkodtam, hogy be fogtok-e tenni egy olyan ablak módot, ami a Wow-ban is megtalálható? Amikor teljes méretbe tesszük az ablakot és eltávolítjuk a kereteket ezáltal teljes képernyős módban lesz, de emellett könnyen elérhető marad az asztal.

Igen, képes leszel majd kiválasztani az ablakos és a teljes képernyős ablakos módot egyaránt az opciók menüből.

Forrás:


Comments (12)

  • DarkDevil

    |

    Na ez jó kis információ! 🙂

    Reply

  • Zordlord

    |

    Valaki úgyis megcsinálja a starcraft 1 mapokat sc2höz.. 😀

    Reply

  • Depyangel

    |

    Válasz Zordlord #2 üzenetére:
    Szerintem is 😀

    „Jelenleg nincs semmi tervünk arra, hogy Directx 11-es speciális tulajdonságokat támogassunk. De a játék kompatibilis lesz Directx 11-el is.”

    Ez tulajdonképp mit jelent ? 😀 mert dx11-es kártyával alap hogy el kéne futnia, vagy nem?:D

    Reply

  • butcher

    |

    #3 azt jelenti hogy a trabant fel tud menni az autópályára de nem tudja kihasználni hogy 300-al menjen 😀

    Reply

  • Zedas

    |

    Mondjuk ez a DX11 hanyagolás elég hülyeség, mert pont hogy RTS-eknél lenne iszonyatosan nagy haszna a displacement mapos tesszelációnak: magyarul, ha messze van egy egység, vagy pici, akkor mondjuk 50 poligonból áll, ha közelmész, akkor meg állhat 50000 ből is (ekkor logikusan kevesebb egység is látszik a képernyőn). Ráadásul kb. semmi meló berakni.

    Mind1, lesz még két kieg. A TFT megjelenése után a WC3-ban is szebb lett sokkal a grafika (poligonszám felment a hősöknél), itt is lesz rá lehetőség.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Zedas #5 üzenetére:
    De ezzel a maximum grafikához már egy igen erős konfig kellene, ami már rengeteg embert zavarna.
    A blizzard pedig pont erről híres hogy alacsony a gépigénye még a very high beállításhoz is elég egy közepes alsó határának nevezhető gép.
    Majd néhány év múlva a 2. kiegészítőbe belerakják

    Mondjuk ez elég rossz hozzáállás, hogy azért ne legyen directx 11 mert én úgy se tudom kihasználni
    De hát sajnos a mai világban így állnak hozzá az emberek, és nem úgy hogy majd néhány év múlva már az én gépemen is 100%osan fog menni.

    Reply

  • Animebj

    |

    Lesznek „hősök” a SCII-ben? Olyanok, mint a War3-asok, tehát fejlődnek és egyre erősödnek képességeik és varázslataik vagy csak amolyan „történeti hősök”, egyedi egységek, mint amilyenek a sima SC-ben?

    ((Nagyon érdekelne a dolog, bár ha jól sejtem, csak én ábrándozok multis hősözésről és „feltámasztó” épületekről, mint amilyenek a War3-ban volt))

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz Animebj #7 üzenetére:
    nem, ez egy (tiszta) rts lesz, nem olyan korcs, mint a war3-féle rts-rpg 🙂

    amúgy lesznek itt is hősök, mint eddig az sc-ben, és ezeket lehet majd variálni mindenhogyan

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #7 War3 azzál pár évet majd meglátod a hősözgetés árnyoldalát is 😀 nekem mindegy lett volna, de így most már örülök hogy nincsenek, war3 ban túlságosan is körülöttük forgott a strat, sok lehetőséget jelentettek de sok lehetőséget el is zártak, összességében meg ennyi war után üdítő lesz „másképp” játszani.

    Reply

  • god

    |

    #7

    „csak én ábrándozok multis hősözésről és “feltámasztó” épületekről”

    Igen, csak te; a HC SC gamereknek ilyen eretnekség csak a legvadabb rémálmaiban bukkan elő, mely után rögtön pszichológushoz fordulnak. Ott törném ketté a lemezt, ha multiban hősökkel lehetne bohóckodni.

    Reply

  • Animebj

    |

    Ettől még nem kell megölni, én is láttam már többször kárát a „hősködésnek”, csak azt néztem, hogy mennyire felhozták ezt a témát, hiszen ez úgy is csak a küldetésekre és a rajongók által készített pályákon lesz fontos, az off-line/on-line multi alapjait nem érintheti.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Animebj #11 üzenetére:
    Nemcsoda hogy ezt hozta ki az emberekből
    Ha lenne benne hős, én már nem is játszanék a játékkal, de szerintem sokan vannak vele így.
    Persze azért egyesek úgy is adnának neki egy esélyt

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.