Hasznos apróságok

Westy . Cikkek 1473

Tudtátok hogy…

UI & Irányítás

  • … Shift + jobb egér gombbal többlépéses utak adhatók ki az egységeknek?
  • … Shift + egy épület építésével több lépést programozhattok a dolgozókba?
  • … A backspace megnyomásával a főbázisotokra ugrik a képernyő?
  • … Protossnak a „W” megnyomásával az összes Warp Gateje kiválasztásra kerül?
  • … Be tudod állítani, hogy az egységeid HP csíkja mindig, vagy, hogy csak kijelölésre látszódjon?
  • … Valószínűleg a teljes játékban meg lehet majd változtatni a gyorsbillentyűket?

Egységek & Fajok

  • … ahol creep van, ott LOS is? Persze nem maga a creep csinál line of sightot, de ami termeli az igen.
  • … a dronek is tudnak burrowolni?
  • … a zergek sokkal gyorsabban mozognak a creepen?
  • … azok a zerg épületek amik valamiért creep nélkül maradnak lassan elkezdenek HP-t veszíteni?

Egy szuszra ennyi, viszont szerintem még rengeteg ezekhez hasonló apróság van, ami csak lassanként derül ki a játékról. Bármilyen hasznos apróságot szívesen várunk a hozzászólásokban, utána meg mehetnek a listába is.

Ja, végére még egy utolsó, annál fontosabb szemelvény:

Tudtátok, hogy van aki annyira mákos, hogy miután hozzáadta a Starcraft 2 bétát a b.net profiljához, kapott még egy kulcsot?


Comments (34)

  • SzuL

    |

    „… Shift + jobb egér gombbal többlépéses utak adhatók ki az egységeknek?
    # … ahol creep van, ott LOS is? Persze nem maga a creep csinál line of sightot, de ami termeli az igen.
    # … a dronek is tudnak burrowolni?”

    ezek a bw-ben is így voltak.

    Reply

  • butcher

    |

    Én azon gondolkoztam, hogy most ugye nadus nerwork-be úgy mond be tárazhatók az egységek, – anélkül hogy kijönnének a másik oldalon – , szóval ilyenkor ha meghal a nadus worm, mindegyik ága, akkor az egységek is vele halnak ?

    A gyorsbillentyű átállítás nekem annyira nem tetszik, sztem az lenne a jó ha mindenki pont ugyanúgy tanulná meg.

    Reply

  • Sabika

    |

    ha több parasztot jelölsz ki és építkezni akarsz akkor csak egy megy el építkezni!
    ha vegyesben vannak kijelölve az unitjaid és van két ht benne és stormolni akarsz akkor csak a közelebbi fogja elküldeni a villámot!!

    Reply

  • butcher

    |

    „dronek is tudnak burrowolni” mármint a lárvára gondoltál nem ?

    Reply

  • Sziget

    |

    Válasz butcher #2 üzenetére: A kérdés nem az, hogy benne lesz-e a játékban mert 2010ben ez azért durva hiány lenne hanem, hogy engedélyezik-e a nagy versenyeken a használatát. Mert ha nem akkor úgyis az alap hotkeyekkel fogjuk nyomni.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Szerintem nem probléma az átállítás. Már most arra törekedtek, hogy minél egyszerűbben lehessen gyártani meg irányítani mindent a hotkeyekkel.
    Ha belegondolsz fps versenyen se deklarálják hogy milyen mouse speedel kell hogy told. Úgyis kialakul majd valami idális beállítás amit a legtöbb pro használ, vagy fajonként vagy globálisan.

    Reply

  • Sabika

    |

    Szerintem nem lesz módosítható a hotkey hogy egységes legyen!!
    Versenyeken ez fontos szerintem!!

    Reply

  • Boci

    |

    Mivel mondták hogy az lesz és war3ban is az volt, most is modosítható lesz.

    Reply

  • Tokman

    |

    „Tudtátok, hogy van aki annyira mákos, hogy miután hozzáadta a Starcraft 2 bétát a b.net profiljához, kapott még egy kulcsot?”
    Nem akar valaki meghívni?
    mail/msn: tokman(kukac)gmail(pont)com

    Hotkeyeket nyilván át lehet majd állítani pro w3asok se az eredi hotkeyeket használják.

    Reply

  • Vincze01

    |

    És azt ki tudta h 2v2-ben belehet állítani h a társad is tudja irányítani az egységeidet? Csak pénzt nem tud költeni. Közös támadásoknál hasznos tud lenni. 🙂

    Reply

  • Hydra

    |

    az, amit a legvégére írt Westy, miszerint aki kapott kulcsot az kapott még1et…
    azok a második kulcsot oda tudják adni másoknak is?

    Reply

  • Mr.Gumby

    |

    Válasz Sabika #7 üzenetére:
    Szerintem meg nem lesz választható hogy ki milyen fajjal játsszon, mindenki csak protoss lehet, hogy egységes legyen. 😛

    Amúgy remélem kevésbé lesz már macerás a hotkeyek beállítása mint a War3 esetében 🙂

    Reply

  • Krush

    |

    off: Amikor kijön a játék lehetséges az hogy egy bnet accounton 2 játék egy wow és egy sc2 legyen fent és egyidőben lehessen játszani mind2 vel ? Csak azért kérdezem mert mind2 höz játék közben kell csatlakozni ugyan arra a bnet accountra.

    Válasz Sabika #3 üzenetére: Ha kijelölsz 2 parasztot és shiftel kiadsz 1nél több építési parancsot akkor megosztják a munkát

    Reply

  • Mr.Gumby

    |

    Válasz Krush #13 üzenetére:
    Igen, egyszerre több játékkal is online lehetsz majd.

    Reply

  • Sabika

    |

    Válasz Mr.Gumby #12 üzenetére:
    éN BENNE VAGYOK!!:D

    Reply

  • Blase

    |

    OFF:Remélhetőleg pár óra múlva kész vagyok a blizzcast fordításával, kinek küldjem majd el. Ja igen, és nem ajánlatos hírbe kitenni mert 10 oldal, nem akarom elijeszteni a látogatókat.

    Reply

  • flash

    |

    Aki ki szeretné próbálni a SC2-t, írjon nekem emailt és a részleteket közlöm levélben. oliver.toth@hotmail.com

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #10 ofc tudtuk wc3 ban is volt, és alap a share controll. Ami azt illeti viszont nem lehet átadni pénzt kiesett társanak ezt tegnap jelentette Zsukov ami viszont elég fostos, mert már wc3 ban is ez volt az egyetlen esélyed kiegyenlíteni egy 1v2-t mondjuk ha a társad discelt.
    #11 pletyka volt de mindegy…

    Reply

  • peoplecanfly

    |

    Szerintem fölösleges lenne hotkeyt variálni, mert úgy vettem észre, hogy igyekeztek a srácok a klaviatúra bal oldalára
    helyezni őket gondolom kényelmi szempontból. Mondjuk én láma vagyok nekem megfelel így is.. sc be pl
    csak azért toltam zergel mert könnyebben elértem a hotkeyeket :D.
    Amúgy jó ez a stuff, jöhet még ilyen! Akár még kezdők részére is csinálhatnátok egy ilyet (persze a Magyar nyelv keretein bellül :D) mert szerintem sc2 vonzza az inkompetenseket szép számmal és nem szabad hagyni őket elvérezni 1-2 sikertelen meccs után.

    Reply

  • Mr.Gumby

    |

    Válasz Crafty_FOX #18 üzenetére:
    Legutóbb hivatalos forrásból mintha olyat olvastam volna, hogy csak az első 5 perc után lehet pénzt adni a másiknak.

    Reply

  • Darc1n

    |

    Nekem ez a W gomb nem működik Protossnál, én csinálok valamit rosszul? 😀

    Reply

  • 84Noname

    |

    Igen… nem alakítottad át warpgétté a géteket…addig nem működik…

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #20 Ez rendben van mi is tudjuk jól is teszik fontos szabály a gonosz lama feederek ellen de…. jócskán túl volt már a game az 5. percen talán már a 10. en is. Ha benn lettem volna a gamebe simán tudott volna lovét adni zsuki, de mivel kiestem nem tudta átadni. Hogy értsétek ez azért baj mert fel voltam már techelve colossusra megvolt a gyár meg minden zsukovnak meg a gáz hozzá, én kiestem logikus lett volna hogy átadja a gázt és a „nevemben” gyárt pár colossust. Ehelyett meg kelett várnia még összegyűjtik az én munkásaim az elegendő mennyiséget miközben neki bőven lett volna gáza finanszírozni a dolgot.

    Ez w3 ban úgy működött, hogy ha valaki már lerakta a frosty gyárakat pl, és utána esett ki, akkor a csapat társa nem költötte el a fát meg a goldot t1 meg t2 es unitokra, hanem inkább átadta a kiesett társnak és vett a nevében wyrmeket (t3). Ezzel legalább valamennyire enyhíteni lehett azt a hátrányt hogy egy társ leesett.

    Reply

  • Mr.Gumby

    |

    Válasz Crafty_FOX #23 üzenetére:
    Nem egészen tiszta a dolog számomra 🙂 Szóval, ha letelik az 5 perc lehet küldeni nyersanyagot, ha viszont kidroppol az illető, akkor már nem tudsz neki küldeni?
    Btw azt sem ártana megoldani hogy a kiesett illetőtől lehessen „átvenni” nyersanyagot, ez nagyon hiányzott War3ban is.

    Reply

  • Vincze01

    |

    Válasz Mr.Gumby #24 üzenetére:
    Hát azért mielőtt meghal az uccsó épület is, addig csak van idő átküldeni a pénzt……….

    Reply

  • johnnybgoode

    |

    Válasz Vincze01 #25 üzenetére:
    Látszik nem érted… ha vki disconnectelt, hogy küldjön át manit? Aki discelt, és pl volt 1k fája és goldja, azt bukhatta kb a csapat…

    Reply

  • Vincze01

    |

    Válasz johnnybgoode #26 üzenetére:
    Jah sorry akkor rosszul értettem.

    Reply

  • Robi87

    |

    Aki esetleg rendelkezik még egy kulccsal és elküldené nekem a polyak.robert87(kukac)gmail.com akkor annak nagyon megköszönném.

    Reply

  • butcher

    |

    Válasz Robi87 #28 üzenetére:
    Nekem van 3 de nem adok >D

    Reply

  • petecz

    |

    #29 ilyennel ne viccelj 😀

    Reply

  • aminemfoglalt

    |

    #24: Szerintem az lenne a legegyszerűbb, ha dc-zett társunktól (vagy akár a kilépettől is) egy forrásban egyesűlne az alapanyag és akkor tényleg maximálisan gazdálkodhatna a benn maradt játékos a megmaradt dolgokkal egyedűl, anélkűl, hogy csapattársa bárminemű hiánya problémát okozna.

    #4: Nem, a lárvákat nem lehet burrowolni, de én se tudom miért érdekes, amit írt.

    – Tudtátok, hogy azon az oldalon jön ki az egység a gyártó épületből, amelyiken a rally pont van? És hogy külön rallypont van a parasztoknak? És hogy összetetté tehető?
    – Tudtátok, hogy a medivac nem tudja gyógyítani azt az egységet amit felvett?
    – Tudtátok, hogy a ghost láthatatlanúl is rögtön lőni kezdi az ellenséget? Hogy mostmár 2 cargo helyet foglal? (egyébként tudja vki mire jó a „tűz célkeresztben” gombja?)
    – Tudtátok, hogy nem lehet átvenni más add-onját?
    – hogy egyes egységek túlélik, ha pont 0 hp-jük van? (legalábbis volt erre példa)
    – Hogy a mule-k nem „foglalják le” az ásványtömböt, tehát közben normál dolgozó is szedhet belőllük?
    – Hogy épülettel nem aktiválható a Xel’naga watch tower?
    – Hogy ha a gáz kifogy a lelőhelyről, akkor kis mennyiségben sem szivárog tovább?
    – Hogy a gép bejelenti minden lelőhely kifogyását?
    – Hogy az épp bewarpolodó egységet elveszítjük, ha nem kapja közben a terület az energiát? De a warpolodó egység nem számít olyan prioritásba támadás szempontból az AI-nek mint az egység „amivé” lesz?
    – Tudtátok, hogy magányosak a marrinok, amióta nincsenek velük a medicek? 🙂

    Reply

  • Plasma Charge

    |

    Válasz aminemfoglalt #31 üzenetére:

    A Ghost-nál az a gomb, amiről Te beszélsz, hasonló a Hold Positon-höz, mindössze annyiban különbözik tőle, hogy ha azt aktiválod, akkor a Ghost egy helyben marad és nem nyit tüzet az ellenségre.

    Reply

  • Robi87

    |

    Butcher biztos nem tudsz nélkülözni egyet számomra? 😀

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #24 Így van jól érted, és igen csak hasznos lenne ha lehetne „átvenni” is.

    #31 ha akarsz valami vicceset hallani a ghostnak a számodra ismeretlen képessége pont arra jó hogy ne lövöldözzön mindekire ha invisible-ben van.

    Egyébként mondtál pár új dolgot.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.