StarCraft II Beta – Patch 5 (version 0.7.0.14356)

Westy . Patch 2158

Bizony, megjött az 5. patch és a nerfbunkó újra tarkón vágta a Protossokat. Olyat tettek a Warp Gate-tel , hogy mától semelyik protoss játékos mosolya nem őszinte. Na, azért a Zergeknek is kijutott a jóból, yeah!

* PROTOSS
o Cybernetics Core
+ Warp Gate research time increased from 60 seconds to 140 seconds.

* ZERG
o Hatchery/Lair/Hive
+ Burrow research time increased from 50 seconds to 100 seconds.
+ Burrow research cost increased from 50 Minerals and 50 Vespene Gas to 100 Minerals and 100 Vespene Gas.
o Nydus Network
+ Nydus Worm build time increased from 10 seconds to 20 seconds.
o Hydralisk
+ The delay between attacks has been increased from 0.75 seconds to 0.83 seconds.
o Infestor
+ Neural Parasite has been redesigned:
# The limited duration of 10 seconds has been removed.
# Can no longer target air units.
# Cast range decreased from 9 to 7.
+ Burrowed Infestor move speed decreased from 1.5 to 1.
+ Infestor life decreased from 120 to 90.
+ Infestors that are burrowed now have the same threat level as above-ground units for the purposes of automatically acquiring targets.

Bug Fixes

* Fixed an issue with High graphics settings that could cause particles not to render.

Forrás


Comments (64)

  • ClassicR

    |

    Nem csak én mondom azt, hogy a terrán gyengébb, hanem a profi játékosok is, szóval erről velük kéne vitatkoznod, hiszen nyilván nem azért tudott téged leverni a gép, mert kezdő vagy.

    Reply

  • killmepls

    |

    Biztos vagy benne? Nem tudom melyik ligában vagy, de silverben vagy goldban nem oszt olyan ellenfeleket mint platinában, az, hogy silverben győzől kb. annyit jelent, hogy tudsz gyártani egységet, és nem move-val küldöd támadni őket. Ajánlom játsz egyet sweepinggel, utána talán feltudod mérni mit tudsz.

    Reply

  • Nio

    |

    Válasz killmepls #52 üzenetére:
    sehol nem oszt -.- mindenki lehet midnehol mert ez beta es meg nem rangosoroldtak be normalisan az ember -.-‘ oke a top 10 platinum de annyi ugyse tudom emg amig nemelsz beta kulcsom

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #45 Uh tényleg szép balance. Ezzel ennek a képességnek reszeltek, 90 hp-s mozdulatlan infestor amitöl nem lehet tul távol vinni a unitját, viszont csak a földieket fogja, hát ha ezt ezek után valaki tudja használni az nem gyenge.

    Reply

  • ClassicR

    |

    Az előbb 5 hydralisk 10 mp alatt elbánt 15 marinemmal 5 reaperemmel. Ez nem épp balance… hihetetlen mértékben van túlerőben a zerg hydralisk.

    Reply

  • ClassicR

    |

    Szerk.: ja vagy asszem nem is a hydralisk volt, hanem pár Baneling, nem láttam pontosan. De akkor baneling + roach már túl sok…

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz ClassicR #56 üzenetére:
    Baneling most olyan mint starcraftban a hold lurk.
    Muszáj ravent venned anélkül nem mozoghatsz hogy ha a zergenk már van banelignje.
    Starcraftban 2 hold lurk meg tudott akár ölni 20 marinet is.
    Imba? Nem, egyszerűen csak kellett vessel és ennyi a történet.

    Ha látod a baneling nestet addig nem mehetsz támadni amíg nincs ravened különbön megszívod és még szépen fejeztem ki magamat. Ugyan ez volt sc-ben is, ha volt lurk már nem mozoghattál biztonságosan vessel nélkül.

    Reply

  • Vincze01

    |

    Na kinek volt még ilyen h az 5. pachet úgy rakta fel mintha a 4. lenne 😀 még a leírás is ahoz való volt, de igazából a jót rakta fel 😀

    Reply

  • killmepls

    |

    Nem tudom miből gondolod azt, hogy nincs jelentősége annak, hogy melyik ligába vagy, a beadott ellenfelek tekintetében, de nálam az a tapasztalat, miszerint mióta a platiniumba játszok sokkal nehezebb ellenfeleket kapok.

    Valakinek van ezzel kapcsolatosan biztos infója? A platiniumba ugyanannyi eséllyel kapsz egy kemény ellenfelet mint a réz ligában?

    Reply

  • killmepls

    |

    A Blizzard következő válaszából: „Egy új faj kipróbálásával ugyanazon a szinten kapsz ellenfeleket ami a legmagasabb rangod, ez nyilván probléma és tudnak erről és dolgoznak a javításán”
    arra a következtetésre jutottam, hogy igazam volt és az aktuális rangodtól függnek a kapott ellenfelek.

    Szóval Nio, miből gondolod, hogy nem attól függ?

    Reply

  • Vincze01

    |

    Válasz killmepls #60 üzenetére:
    Igazából az a baj h kevesen vagyunk, és inkább gyorsan talál ellenfelet mint h 5 perc alatt találjon azonos szintűt. bár most javul a helyzet, azt mondták h 10 000 embernél már jól működik a rendszer, hát mostanában 5-6-7000-en vannak de 2 hete volt h 1500-an szval amíg nincs sok ember addig nem biztos h hasonló ellenfelet kapsz. pont azért h ne kelljen sokat várni

    Reply

  • zatotwo

    |

    sztem

    maraudert + roachot gyengíteni kéne, legalább annyit hogy a roach 2 supplyt foglaljon
    stalker sebzését növelni

    colossust feljebb rakni a tech treen, vagy legalább nehezebb legyen kihozni
    phoenixet erősíteni

    thort fele ekkora árra és méretre változtatni (persze a tuladjdonságait is)

    Reply

  • Solarian

    |

    Ez már nevetséges.

    Mire megjelenik a játék nem is lesz Protoss frakció…

    Reply

  • Larion

    |

    Nem értem mit kell ezen cirkuszolni, én úgy vagyok hogy a terrant kéne erősíteni, de ha ők a másik két fajt gyengítik, hát tessék, ennyi. Én úgy vélem hogy minden változtatás teljesen jogos volt, ez a balance, és még sok ilyen lesz mire véget ér a béta. Vagy tetszik és játszol vele, vagy nem tetszik de az esetek 90%-ban akkor is játszol vele. Meg hogy nem lesz Protoss frakció? Lesz csak nem mehetsz rá az elején a rohamos gyártásra, ugyan úgy át lehet rá állni, és egy kis gondolkodás sok mindent megold.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.