Heti feedback

ProfessorJ . Fontos, Hírek 1610

Ahogy megígértük, jelentkezik Heti Feedback rovatunk. Szeretnénk, ha mindenki megosztaná velünk észrevételeit a Starcraft 2 Betaval kapcsolatban, legyen az akár pozitív, akár negatív. Mindenki véleménye számít, beta kulcstól és játéktudástól függetlenül, MINDENKIÉ, hisz egy közösség vagyunk, amit a Blizzard is elismer. A szabályok  változtak kissé az eddigiekhez. Arra kérnék mindenkit, hogy mindenről írja le a véleményét, tehát négy pontban: terran,  zerg, protoss és általánosságban véve.  A hozzászólásokban jelezzétek, hogy rendelkeztek-e beta kulccsal, amennyiben igen, írjátok le a játékban használt account neveteket (pl. ProfessorJ.professorj). Továbbá megkérnék mindenkit, hogy ne álljunk le egymással vitázni, ha nem értünk egyet a másikkal, illetve ne menjünk bele játékstratégiai elmefuttatásokba. Véleményeiteket kedd éjfélig várjuk, hogy utána összegezhessük és átültethessük angolra, hogy szerdán már  a Blizzard e-mail fiókjában landoljon a visszajelzés. Zárszóként röviden annyit fűznék hozzá, hogy: FEEDBACKRE FEL!!!

feedback

+Update:

Volt egy kisebb változás a feedback formban, szóval még egyszer leírom, hogy kellene kinéznie, négy egyszerű pontban:

  • Terran
  • Protoss
  • Zerg
  • Általánosság

ProfessorJ

SZTE ÁJTK politológus hallgató vagyok,szeretem a Blizzard játékokat... Foleg kerettörténeti spec vagyok...

Comments (45)

  • johnnybgoode

    |

    Nincs bétám, de játszottam vele bneten, és azóta is követem a dolgokat.
    -A marine hangja szörnyű (főleg mikor meghal)
    -Phoenixet még mindig gyengének tartom, képessége is nem sokat ér szerintem (overload back plz 🙂 )

    Reply

  • deathwing

    |

    nincs béta kulcsom, megfigyelésből alapoztam:
    – terran földi légvédelem szinte nincs, a marine gyorsan hullik a Thor túl drága és nagy
    – a siege tank assault módban semmi ( a siege tankra ennyi erővel egy rakéta tornyot is pakolhatnának és ostrom/légvédelmi egység )
    – a 800 életes ultra mintha kicsit túlzás lenne

    Reply

  • aGGi

    |

    Van bétám, név: aGGi.hun
    – Kellene az overlord-nál jobb szállító egység
    – Ha több épületemet is 1 hotkey-re rakom, nem tudok közöttük váltogatni könnyen
    – Jobb zerg védőépületek kellenének

    Reply

  • aGGi

    |

    ha nem gond, így külön hozzátennék még 3-mat:
    – Scrap Station pályát rühellem (ha ilyet is lehet… 🙂 )
    – A zerg anti-air túl későn érhető el
    – Hülye hangok vannak több egységnél is

    Reply

  • Biliskmer

    |

    Nincs bétám (sajnos nem kaptam 🙁 ) ,de egy ismerősnél nyomtam pár kört.

    -Jó lenne, ha a vespene geyser amikor kiürül, legalább 1-esével adna gázt.
    -A védelmi épületek lehetnének kicsit erősebbek, a cannon és a Spine Crawler nagyon gyenge, szerintem.
    -A terran-nál kéne, valami mobil, föld-levegő tipusu egység.
    -(tudom, hogy csak 3-at lehetne, de ezt már úgyis elküldtétek az előző feedback-ban) Sokszor elvesztettem szemelől az egységeket, mert elbujtak az épületek mögött, a zergnél ezen még ront a creep-is.

    Reply

  • Al-Bundy

    |

    Nincs Béa kulcsom
    Terran-Zerg-Protoss zene nagyon altató jellegű, lehetne pörgősebb.
    Protoss: Légi egységek közül egyedül a Carrier ami elég erős többi nagyon gyenge.
    Zerg: Roach élet regenerálódása burrow közben elég OP.

    Reply

  • letsburn

    |

    Van bétám, néhány komment:

    – Nincs használható föld – levegő unit a T-nél. (marine:D könyörgöm, thor látványos, böszme, de drága és ehhez képest gyenge)
    – A fortress tipusu pályák 2v2ben nagyon imbák a T javára.
    – A varpot meg csak én szívom, vagy tényleg túl erős a P nek?

    Reply

  • SmoK_eY

    |

    No kulcs,de tolom!
    1.Balancet terrának és protossnak
    2.zerg védőépületek teljes grafikai ujraszerkesztése(spine crawler nc)
    3.egységek épület melleti beragadása pl:scv megcsinálta a supplyt de előtte shiftel visszaküldöm bányászni és a supply mellett csúszva lassan indul el.

    Reply

  • Blase

    |

    felhasználó: Blase.terran:
    -a terran földi légvédelmet én is gyengének találom. A marine semmit nem ár brood lord ellen, a thor pedig későn is jön, és drága is. Valami más egység kéne a goliath pótlására, még a blizzard is elismerte hogy a terran mecha buildje gyenge.
    -a roach sokak szerint imba, de szerintem rendben van, talán az a kettes páncél sok neki a játék elején.
    -a carrier nekem kicsit erősnek tűnik, főleg úgy hogy 4 ceptorral készüé eleve

    Reply

  • inkwizitor

    |

    van bétám: Inkwizitor.blint
    Protoss AA még mindig gyenge…

    #9: a hydrák hamar szétkapják a carriereket. terran részéről nemtudok nyilatkozni.

    Reply

  • l.lantai0828

    |

    Nincs kulcsom. Replayek alapján írok:
    -Terrannak nincs használható ground—>air egysége (Marine hullik mint az atom, Thor meg drága, és pl. Mutaliskek ellen a Viking se jó)
    -Raven SM-je nagyon könnyen kimicrozható (elmenekülsz előle), mert túl lassú
    -Protossnál két nagyon erős egység van (Colossus, Void Ray), mind a kettő nagyon hatásos mindegyik faj ellen, szerintem legalább az egyikre egy kis nerf ráférne

    Amúgy szerintem a balance közelít a véglegeshez. GJ Blizz

    Reply

  • Darc1n

    |

    Van bétám: Darcin.darcin
    Terran: M&M’s op, barrack+bunker rush kicsit durva
    Protoss: Nincs rush tactic, anti air-jei gyengék, eddigi nerfjei átlibbentek a másik határra, arany középutat javaslok
    Zerg: Különösebb gond nincs vele, Protossal legalábbis lehet counterelni
    Általánosan: Épületek gyengék, T és Z tud rusholni, P pedig max felkészülni ellene, 2v2-ben az első ellenfél aki rush-t kap mindig a P

    Reply

  • XERT

    |

    nincs kulcs, gép ellen játszogatok

    T: nincs mobil légvédelmi egység (ahogy előttem is írták egy páran)
    P-Z: ez egy összefonott észrevétel ,hogy ha colossus-t (gondolom mivel magas) tudja lőni a turret a terran-nál akkor szerintem az ultrát is lőhetné vagy éppen egyiket se.
    Z: Erősíteni a védőépületeket.
    Szerintem az ultra élete rendben van ,mivel az csak a földi egységeket tudja támadni ,míg a T-P-nek ott a bc,thor,carrier,mothership aminek magas az élete és földre és levegőbe is tud támadni.

    Reply

  • butcher

    |

    Zergnél Spine Crawler szerintem is fura, újra rajzolnám, sztem simán maradhatna a régi föld alól bökős verzió.

    Reply

  • mafia26

    |

    van bétakulcsom : Marco.zender
    terran- bansheet cseréljék vissa wraithra mert terrannak nincs normális légi egysége airre csak viking ami khmm…
    zerg – banelingek tul erősek és gyorsan mozognak, legalább ne tudnák beásni magukat…
    toss – void ray tul erős
    maga a játék sztem átment fantasyba minden színes, fényes villog minden uhh, oké hogy koreaiaknak csinálják,de…

    Reply

  • Moxxi

    |

    Hello!
    Battle.net felhasználó: Moxxi.akos

    -Általánosság: Ha például letöltök egy 1v1 replayt és olyan pályán játszanak rajta ami nekem nincs még letöltve (már mint nem játszottam rajta még), és el indítom, ki írja hogy nincs meg a pálya, eddig jó, le is okézom de viszont a menü felülről és alulról el tűnik, ezért nem tudok vissza lépni 🙁 csak ha betöltök egy raplayt. Képet nem tudok mutatni mert már ki javítottam 🙁 (minden replayhez meg van a map), de akinek valameik replayhez nincs még meg a map nyugodtan ki próbálhatja. DE EZT MÁR LEHET HOGY JAVÍTOTTÁK AZ ELŐZŐ PATCH-BE

    – TEARRAN: Ellőttem szólókhoz kapcsolódva tényleg kevés a földi légvédelme van marine, Gosth vagy thor na ebből kettő megfizethetetlen!.
    Hol a régi Góliát barátunk?! 🙂 jó kis Kettős 30mm-es automata ágyújával,plusz! Hellfire légelhárító rakétáival?? azok zúztak!!!

    – PROTOSS: Valaki kicsit is jól kezeli halálos, túl a erős szerintem. (jó persze mindenek meg van a maga gyógyírje) De ha pl.: van 4 Gateway-ed át alakitod warp gate és teszel egy pylon jó (közel ellenséghez vagy ellenség bázisa mögött el rejtve) gyorsabban el juttatod és persze nagyon gyorsan el is készülnek persze a csapata.i Ekkora előnyt meg ha valaki jó kezel……

    -ZERG: igazán nem tudok hozzá szólni mert nem játszottam még egyáltalán vele :S. Talán annyi hogy a Rochai a marine-hoz képest mondhatni hatalmas túl erő :(.

    Egyenlőre ennyit tudtam össze szedni, így magamba, remélem sokat segítek ezzel.

    Reply

  • mafia26

    |

    ja a zenék nagyon állatok voltak terrannál, azok jöhetnének vissza

    Reply

  • mopser-tamas

    |

    Válasz XERT #13 üzenetére:
    XERT te hogyan játszol a gép ellen az Sc-2ben?
    Van bétakulcsom csak tulhülye vagyok hogy eltudjam indítani a game-t ezért replay-eket nézek.
    Terran: tényleg nincs légvédelme és a Marine is nagyon gyenge.
    Protoss: nem jut eszembe semmi.
    Zerg: nem tudom hogy hogy vagytok vele de én amikor replay-eket nézek a zerg bázisnál egyes egységeket aliglátom a creep miatt, szinte bele olvadnak a környezetük be ami nem igen jó a Zerg gamer-nek.
    Általános: a zenék lehetnének 1 kicsit pörgösebbek néha eltudnék aludni rajta.

    Reply

  • Zordlord

    |

    Nincs bétám (f**k..)
    T: Eddig legjobban ők jönnek be, de a földi légvédelmet én is nagyon gyengének tartom..
    P: A Chrono boost helyett a dark pylon jobban bejött
    Z: Itt kellett a legtöbb macro.. esetleg lehetne a Spawn Larva-t autocastra tenni?
    Általános: WTB Rich Vespene
    OFF: mopser, most ebbe ne menjünk bele.. keress rá a neten

    Reply

  • gorgo

    |

    nincs bétám,de tolom.

    Terran: Nincs föld-levegő egység,ha góliát nem is,legalább a Valkyrt tennék vissza,és még a marinénak ha életet nem is,legalább egy kis +armort adnék,és az atom amit sebzésileg kicsinylek

    Zerg: eléggé gyenge védelmi épület,és ultralisk-nek ha csak földi ellen jó,akkor is csökkenteném az életét,mert Terra még meg fogja,de Toss-ra nem fogandék

    Protoss: jól néz ki,nagyon eltalálták a protoss-t,de kicsit imba is meg nem is…Könnyen ki lehet microzni,mert nincs légvédelme,de hamar be lehet nézni a sok ht-t és a zea+immortált.warp gate valóban kicsit unfair,de szerintem belefér=)

    Nekem tetszik minden amúgy,így is elfogadnám a játékot,de ha már mindenki ír valamit…:)
    Még egy teljesen különb ötlet,hogy a terra bunkerjére még lehetne egy fedélzeti gépágyút betenni,az úgy tetszene,és nem csak a lőréseken lehetne lőni:P

    Reply

  • XERT

    |

    [OFF]
    Válasz mopser-tamas #18 üzenetére:
    igen sztm is keress rá… már volt róla szó ,hogy hanyagolni kell a témát ,de korábban is írták ha úgy jobban tetszik AI ellen!

    Reply

  • mopser-tamas

    |

    Válasz XERT #21 üzenetére:
    És merre keresem?
    [OFF]

    Reply

  • aGGi

    |

    Van bétám, név: aGGi.hun
    Terran: Túl színesek, szépek az épületek, lehetne kicsit rozsdásabb, megviseltebb
    Protoss: Túl erősnek tűnik , nem 1 helyen.
    Zerg: Ha már minden építkezésnél eltűnik a drone, bizonyos épületek lehetnének olcsóbbak (pl spina crawler)
    Általános: 1) Enyhe túlzással: 10 ellenfélből: 5 protoss, 3 terran , 2 zerg. 2) Ha zerg és protoss van egymás ellen, és mindkettő rushol, akkor a protoss nyer, zealotok megeszik a zerglingeket, aztán a többit. Nerf zealots.

    Reply

  • Hydra

    |

    van kulcsom(Asharin.hun)
    terran: nem sokat játszottam eddig vele, viszont a marine-ok HPját keveslem kicsit…
    zerg: kipróbáltam a burrowed baneling-aknákat min bejáratvédőket lurker helyett, de eddig nem voltak túl sikeresek, szvsz kérném vissza a lurkert
    protoss: high templarnak egy nagyonkicsivel több HP-t(mondjuk h a saját stormjába ne haljon bele)
    általánosság: apró balance-olás

    Reply

  • aGGi

    |

    Válasz mopser-tamas #22 üzenetére:
    [OFF] OMG -_- . Google / youtube: „play starcraft 2 beta versus AI” . Nem próbáltam, de biztos vagyok benne,h itt lesz.. És még1x OMG -_-

    Reply

  • mopser-tamas

    |

    Válasz aGGi #23 üzenetére:
    Van benne vmi amit mondasz a T-nél és a Z-nél.
    Regizve vagy a fórumon?
    ha igen akk meny már fel oda lécives.
    és keress már meg
    moser-tamas néven vagyok
    fontos lenne a részemről

    Reply

  • Tisi

    |

    Van béta kulcsom: Tisi.tisi

    Terran: Az egyszerű tech lab fejlesztése után elérhető erős gyalogos egységek túl nagy előnyt jelentenek a másik 2 fajjal szemben a játék elején. Zealottal szinte lehetetlen a stimpackelt mardurerek meközelítése, illetve a zerg földi egységek sem sokat érnek a gyalogság ellen csak nagyon nagy számban.
    Protoss: Túl könnyen kiépíthető detektor. Nem igényel semmi plussz épületet.
    Zerg: Az overlord átfejlesztése sok gázba kerül, így a zerget a protosshoz és a terránhoz képest hátrányosabb helyzetbe rakták detektorilag mivel a gáz amúgy is mindíg kevés.
    Általános:
    Ha kilép a társunk megkapjuk az egységeit. Viszont a rendszer mindenét külön számolja. A mineral és gas termelést is, nameg persze külön fajnál a pylont és mondjuk az overlordot, azonos fajnál nem tudom nem néztem. Viszont ezeket a számolásokat nem jeleníti meg sehol, így nem tudja az ember, hogy a kapott fajnál mennyi nyersanyagból és mondjuk pylonból gazdálkodhat.

    Nyersanyag küldésnél az igényt bejelentheti ugye az ember a társnak. Viszont a társ csak elfogadni tudja az igényt, visszautasítani nem, és amíg le nem veszi az igény benyújtója, vagy ki nem elégítik az igényt az ott zavaróképp a monitoron marad.

    Hírtelen ennyi még eszembejutott valami amit még letesztelek azzal jövőhéten jelentkezem 🙂

    Reply

  • mopser-tamas

    |

    Válasz aGGi #25 üzenetére:
    Hát félig meddig meddig jó
    csak 1 fájlt nem tudok letölteni azt a *** vagy mit
    neked hogyan sikerült megcsinálni?
    [OFF]
    Ezt itt kérlek ne. W.

    Reply

  • RaynorJimmy

    |

    OFF: Mi lenne ha upgrade-elnétek a weboldalt hogy a felhasználöi profilhoz e-mailt és egyéb adatokat lehessen megadni. Ezálltal privátban meg lehetne vitatni a topichoz nem tartozó témákat.

    [OFF]
    Aston: Tervezem, hogy a fórummal integrálom majd az oldalt, és akkor rengeteg jelenlegi problémánk meg fog szűnni. Köszönöm türelmedet addig is!

    Reply

  • keedav

    |

    Nincs bétám, tehát inkább visuális jellegű feedback lesz.
    Terran: Thor túl nagy, nagy tömegben a széleik nagyon összefolynak. Valamint a reaper kikapcsolhatná a jetpackjeit ha nem kell ugrania, fura, hogy mindig a föld felett lebegnek.
    Protoss: Phoenix gyenge, úgy tűnik a protoss korai air-je általánosan véve is gyenge, a késői sem olyan erős a mint a mothership gyengítése előtt. ÉS a Dark templar épületben nincs fejlesztés jól jönne oda valami. (pl. hogy maga az épület láthatatlan legyen vagy akármi).
    Zerg: Nincs semmi különös, a mutaliskek szeretnek túlzásba is egymásban repülni.
    Ált.: a védelmi épületek szerintem nem alkalmasak igazán védelemre.

    Reply

  • Yom

    |

    Unokatesom beta kulcsaval jatszok.
    Bexi.bexi

    Terran: Mint tobben is irtak nincs rendes ground->air egyseg. marine gyenge, thor meg hasznalhatatlan az ara miatt fold es levego ellen egyarant. de altalanosan az egesz mecha felhozatal gyenge.
    Protoss: Nincs semmi anti-air egysege
    Zerg: – banelingek tul gyorsak es burrow aknakent tul durvak.
    – illetve ha tevedek sry, nem jatszottam sokat zerggel, de ellene nagyon is sokat… brood lordnal a kepessegnek nem ugy kene mukodni, hogy ha megoli a celpontot akkor keletkezik 2 broodling? mert nekem ugy tunik,h minden tamadasnal keletkezik ha epuletet lo akkor is. es ehhez kapcsolodna a megjegyzesem, hogy epuletbol es mehanikus 1segekbol ne keletkezzen broodling, mert nem tul realisztikus, hogy nem biologiai egysegbol/epuletbol kikel 1 biologiai leny…
    Altalanos: control (megosztas) lehetne kicsit osszetettebb:
    – kene 2 szint, teljes es reszleges (mostani). teljesnel lehetne latni a tars nyersanyagait, egyseglimitjet illetve teljesen kezelni az egesz fajat (pl epitkezni stb…) mostani megosztas meg maradhat olyan amilyen most (pl random tarsnal azert jol jon csata alatt…)
    – friendlistben jo lenne, ha be lehetne kapcsolni az automata controllt es igy nem kene minden gameben kulon bekapcsolni. neha idegesito, hogy veletlen tars elfelejti (v akar en) es egy csata ezen csusziik el…

    grafikai bug: ha zerg epiti a gazt es teljesen befedi mar a lelohelyet, ahogy luktet a „trutyi” atlog 1 kis csikban kozepen az eredeti lelohely.

    Reply

  • Kenobi_Hun

    |

    bétázom, wing.hun

    terran: MMM rusht keménynek érzem
    zerg: sztem rendben van balance ügyileg
    protoss: phoenixnek vissza kéne adni az overloadot fejleszthető képességnek

    Reply

  • xboxman

    |

    nincs bétám, AI ellen játszok,OFF: ha lenne egy valaki aki időnként megosztaná velem az accját és Protoss beállítottságú,
    annak megköszönném, küldhetne egy mailt pár sikeresebb( vagy tanulságosabb) replayel amiből megtanulhatnám a kezdést és egykét trükköt, mert a gép az buta: fleshman92[kukac]hotmail[pont]com

    ON:
    Zerg:
    -tech treeből hiányzik az infested terran, amit sztem el kéne venni az infestortól és inkább a régi megfertőzöm az épületet és legyártom módszert kéne alkalmazni rá, mongyuk barrackra.
    -valamint az extractor nagyszerűen elvan creep nélkül is!
    -apropó creep, a creep nélküli épületeknek meg kéne valami visszahúzodós vagy sorvadós animáció, mert így olyan sivár az egész, amugy se vagyok megelégedve az épületek sérülésmodelljével a SC1hez képest, semeik fajnál sem!

    Terran:
    -túl édibédik az épületek, ez nem a wow, igenis legyen az a terran aminek leírják a könyvek és a történet, legyen megviselt, rozsdás, sugározzon erőt!
    -a reaper meg fusson ha nem kell repülnie, így kicsit nevetséges

    Protoss:
    -megvalósítás 5, pont amiennek elképzelem a protikat, DE a hight templar és az archon túl misztikus, engem zavar hogy túlzottan WoW és Dio irányba húz a játék, épp elég hogy a háram nagy brand közül kettő ilyen mágikus!
    -kérem vissza a phoenix super chargeát, mint kifejleszthető képességm ugyanis a muták ellen csak stormal lehet védekezni, épp elég nehéz hogy az ultra ilyen erős, egy ultra+muta kombó ellen nemtudok mit tenni

    Általában:
    -csatlakoznék azokhoz akik az unit és resource share rendszer tökéletesítését várják
    -ha már a graviton beam nem hat a thorra, ultrára és colossusra, akkor akár mindhármat támadhatóvá kéne tenni levegőből, nemcsak a colossust (illetve lehet hogy a thor annyira nem erős hogy ezt megadjuk neki, de ultrának mindenképp)
    -nevetséges védelmi épületek

    elnézést hogy így kiöntöttem a szívem, kimaradtam az előző feedbackből, pedig sokat foglalkoztam a játékkal, olvastam róla rengeteget, ráadásul amióta kijött a béta óránként többször fríssítem az oldalt, respeckt a teamnek a szorgos munkáért, és nagyon várom a következő kommentelt replayeteket 😀

    Reply

  • Vincze01

    |

    VinczeOI.vincze

    -1 ctrl-on lévő épületek közti képbeli ugrálás(nem a tabos dolog…)
    -infestor infestid terranjai élhatnének picit tovább, egyébkent gagyi és hülyeség ahogy készülnek, szivem szerint besem raknám, de ha már bentvan akkor érhetne többet sztem.

    kicsit OFF:

    Válasz Yom #31 üzenetére:
    A broodlord broodlingeket lő ki, és azok támadnak. Ettől független h minden zerg épület halál után kidob pár broodlinget.

    Válasz #30 keedav
    Válasz #33 xboxman
    Fussatok Jetpackel a hátatokon ti ha tudtok 😀

    OFF2:
    Mindenki szidja az sc2-t h kevés benne az újítás, de most meg minden második ember visszahozna egy csomó egységet. Elgondolkodtató….

    Reply

  • 84Noname

    |

    Protoss: Lehet csak én vagyok így vele, de légi egységre iszonyú rossz stormolni…nem is igazán érzem, hogy hova fog menni. Egy kicsit harsányabb a „pirosítás” kéne. Az archon meg talán üthetne gyorsabban. Elég erőtlennek érzem.

    Terran: Most nem ugrik be semmi hirtelen…

    Zerg: Nem ártana, ha a régi unitolás lenne. Tehát ne kelljen minden egyes lárvát külön tojássá alakítani. 1,s,h = 3 hidra.
    Banelingvételnél ugyan ez….ne kelljen végignyomkodni a banelingeket, hanem az összes kijelölt unitból egy gombnyomásra mutáljon banelinget. Mondjuk ez nem annyira az én meglátásom, csak nekem sírnak a zergek.

    Általánosságban: Néha nem teljesen értem ezt a feljárózás dolgot. Terra vonul támadni, mondom meglepem… elé megyek colossussal, felállok kis clifre 3 colossussal, pont alattam haladna el. Mire észbekap elveszti az unitjait. Elég necces volt a dolog, 2 colim fellépett a clifre 1 még lent volt amikor a terran odaért. Attackmove-al jöttek a maruderek ezért a lemaradót el is kapták. Terran nem számított rám ettől függetlenül… és nem is scannelt, hogy fellásson, observatorihoz se volt közel, se nem volt légi unitja a közelben, és mégis lelőtte a 2 clifen álló colossusomat. Visszanéztem a replay-t. A terran ilyen szürkésen látta a colossusaimat, és mégis tudott rá lőni…. Én voltam fordított helyzetben, és nem tudtam lőni a clifen álló szürkésre színezett terran unitokat. Nem tudom volt e más is hasonló szituban…
    Bneten meg ha invitálnak játékra, akkor az acceptet hotkey-el is el lehet fogadni, illetve 2v2 esetén a fajt is ki lehet választani így. Ezzel csak az a gond, hogy ha te épp írsz valakinek chatben, akkor simán el tudod valamelyiket fogadni véletlen… A Lobbyban meg nem értem miért nem ír automatikusan a lobbychatbe, miért kell állandóan rákattintani… pláne ha végzel valami műveletet pl fajt választasz, akkor megint újból oda kell kattintanod, hogy írni tudj…

    Reply

  • Boci

    |

    Kulcsom továbbra sincs, de kölcsön kaptam.

    Terran
    -Marauder túl tápos, javaslat: HP nerf
    -Ghost EMP teljesen OP protoss ellen. Javaslat – kevesebb HP/Mana sebzese legyen. Vicces hogy instant többet sebez a protoss egységeken mint a psi storm ami 4 secig tart.
    Protoss
    – Légvédelme ócska, Zerg hirtelen muta váltásokat igen nehéz counterelni. Javaslat: Stalker erősítés vagy damage átcsoportosítás (8+6 helyett 10+4), Phoenix erősítés (5+5 helyett 8+4)
    – A Stalker gyengesége miatt túl népszerű az all in zealot rush, ez is stalker erősítést/sebzés átcsoportosítást kíván.
    – A GW build time nerf betett a zerg elleni rush taktikáknak, az röhögve kiexpel bármikor, a warp gate research time elég változtatás volt. Build time mehetne vissza eredeti értékre.
    Zerg
    -Baneling túl erős terran ellen, mind harc közben, mind leásva. Javaslat: kicsit lassabb mozgás és leásás után 1 sec delay a robbanásig.
    -Roach túl erős, bár counterelhető, mégsem érzem fair egységnek. A sebzését csökkenteném mindenképpen.
    Általánosság

    Reply

  • mordekainen

    |

    Kulcsom nincs, kölcsön és replay

    Terran
    -EMP túlzottan hatásos kikerülhetetlen inkább lőne egy rakétát amit ki tudsz kerülni, Átkerülhetne ravenhez mert a ghostot nem lehet észrevenni időben
    -Seker missle haladhatna gyorsabban viszont induláskor nagyon lassú lenne és felgyorsúlna
    -Battlecruiser minimálisan tér el elődjétől bár többet sebez annál de semmi extra

    Protoss
    -Stalkernek egy kevés sebzés illetve blink képpesség bufja arra gondoltam mikor blinkel hagyhatna maga után valami szellemképszerüt és azt lőnék az egységek kb 1 secig
    -Phoenix sebezhetne többet ha már csak légire lő vagy pedig ne legyen +sebzése hanem 10 et mindenre 2x ill nem értem miért ne emelhetne fel massive unitot
    -Archon ugyan az mint rég elég zavaró egy ilyen nagy tierü egységnél
    -Carrier szintúgy csak még gyengébb is mint rég mivel nem egyszerre jönnek az interceptorok így a mikro bukta

    Zerg
    -Roach damage nerf vagy kerüljön több gázba
    -Infested marine helyett valami hasznosabb képesség régen volt róla szó hogy tudna fog of wart csinálni egy ídőre azt szívesen látnám ill. neural parasite energiaköltségét megemelhetnék legalább 100 ra

    Általános
    Szerintem kicsit túl gyorsan jön a kristály így a gázköltségesebb egységek hátraszorulnak

    Reply

  • csonti

    |

    Van béta kulcsom már több mint 2 hete. Csonti.Gabor néven futok.

    Terran: Nem nagyon játszottam velük, csak ellenük, általában nyerek (noha nem vagyok még valami ügyes játékos és van mit tanulnom).

    Protoss: Nagyon kellemes velük játszani, bár zerg ellen nagyon résen kell lenni.
    Kezdeti roach rush-ok counterelése elég nehéz, mert az immortálig kell egy cybernetics core és robotics, nomeg maga az egység is drága.

    Zerg: Szintén nagyon élvezetes.
    Corruptor jelenlegi képessége teljesen használhatatlan, és az egység sem olyan erős, ahhoz képest, hogy milyen drága.
    Lurker-t kipróbálnám még a bétában, háthat mégis jó lesz.

    Összeségében: A balance nagyjából jó, terran-t érzem még kicsit gyengének, ill. PvZ meccseknél a protossnak kicsit nehezebb a helyzete counterelés szempontjából lépést tartani. Amúgy nagyon jó lett a játék.

    Reply

  • sweeping

    |

    koley.sweeping
    Általánosság:
    Rémes ez az akadozás battleneten, először azt hittem hogy csak nekem van ilyen problémám de hál a jó istennek nem csak nekem. Tegnap rám írt OUT.teamliquid hogy vannak-e hasonló tapasztalataim és mondtam hogy naná.
    Igaz tegnap egyébként is sokat szarakodott a battle.net de egyébként is elő szokott jönni ez a hiba. Már a béta kezdete óta jelen van.
    Beszéltem crafty-val is ő is alátámasztotta, neki van konkrétan egy pálya amin ha játszik mindig megakad a játék egy pillanatra utána meg felpörög, a többi mapon meg csak néha-néha.

    Az a baj ez a néha-néha is nagyon bosszantó. Most képzeljetek el egy olyan jelenséget amikor kb 20 másodpercenként befagy a képernyő egy secre és utána 2x sebességgel felpörög a játék egy pillanatra. Iszonyatosan zavaró legfőképp akkor amikor épp csatában vagy és microznál.
    Akinek még nem volt ilyen problémája annak azt tudom mondani hogy nagyon szerencsés, vagy pedig azt hogy keveset játszott eddig, és jókor volt fent jó időben.
    Nekem pl tegnap egymás utána csomó játékot ellehetetlenített a b.net ezzel a rémes akadással.

    Ez ügyben lehetne nekik írni, bár már biztos mások is jelezték. De ez akkor is borzalmas

    Reply

  • Xage

    |

    Hi! Van accom.

    Csak az ÁLTALÁNOS mezőbe írnék, mert úgy gondolom ez a legfontosabb jelenleg, és talán minél több levelet kapnak ezzel a problémával kapcsolatban, annál hamarabb láthatunk változást!

    Mégpedig a LOS (Line of Sight) avagy látótáv probléma. Konkrétan amikor a magasabb területen lévő egységekre nem tudnak lőni az alacsonyan lévő egységek.
    Néhány PRO játékos már kidolgozta az alternatív megoldásokat, és úgy gondoltam mi is „támogathatnánk” az ötletet, miszerint lehessen támadni a magaslaton lévő egységeket is (hiába vannak látótávon kívül) egy meghatározott miss (mellé lövés) százalékkal. Mondjuk 25%. Így megmaradna a magaslaton lévő előnye, de nem lehetne exploitolni (a játék „hibáját” kihasználva előnyt szerezni)!

    Egy cikk a probléma kifejtéséről és a lehetséges megoldásokról angolul:
    http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=116142

    Reply

  • Szabeszkah

    |

    Van kulcsom: Szabeszkah.szabesz

    Terra: -A marinenak a shield upgrade több hp-t adjon mert ez a 10 kevéske
    -földi légvédelem tényleg csapnivaló, Ghost/Thor drága hozzá
    -Raven seeker-missile-jét hatásosabbá tenni…-nagyobbat sebezzen vagy gyorsabb legyen vagy kevesebb EN-be kerüljön, mert mire kivárom hogy legyen energy hozzá már késő-…

    Proti: -a Phoenix gyenguszka, akkor inkább void ray és azt lehet mindenre használni
    -a dark templar kicsit erős lett, 1 csapás 1 marine azért kicsit durva és viszonylag gyorsan megszerezhető, ne 45-öt hanem 40-et sebezzen

    Zerg: -a roach jelenleg elég erős a szintjén lévő unitokhoz képest( a Maraduer drágább,gyengébb) az immortal meg későn jön
    -Ha egy épület megsemmisül broodlingek ugrálnak ki belőle ami zavaró a játék elején mert aprítják a marinekat ha nem nagy sereggel mész….
    Általános: Egy chat lobby jó lenne.
    Sweep nálam is sokszor van ilyen akadozás … és pályafüggő, nagyobb pályákon szokta csinálni a b.net, ezt kéne megoldani mert tényleg zavaró

    Reply

  • ragadozo

    |

    letelt a 15 perc ezért újra írom az előzőt törölhetitek 🙂
    van kulcs
    ragadozó.hun
    általános
    to sweep: ez meg magyarázza hogy miért lagolok néha minimumon is 😀
    pár bug(nem biztos hgoy az de kitudja minesetre hibának tünik): néha amikor a zealotokat kijelölöm akkor a hajuk grafikájából kiinduló fekete csíkok cikáznak össze vissza a zealotok között mintha gumi kötéllel lennének összekötve csak villog, nem pedig „szilárd” ha mozognak akkor általába eltünik, de nem mindig.
    a supply depothoz lehet supply bővítőt (extra supply) leküldeni ami egy rakéta animáció leszál és rárakja a plusz „egységet” ami a többlet termelést teszi lehetővé, ha viszont a supply depot levan engedve a földbe nincs rakéta egyszerűen rápakolja a „plusz egység” grafikát és kész.
    a legtöbb egység lövésének célpontba csapódásának helye a célpont közepe(főleg rombolható sziklán tesztelve) de a siege tank lövése a célpont oldalába csapódik,(ami nem lenne annyira fura ha normál módba nem a közepébe csapódna)amúgy nekem a középre csapodó tetszik multiban, editorba meg beállíthatósági lehetőség de ez már másik történet.
    window modeba a menü gombok és UI(user interface) és az egér nincs összhangban, értem itt azt hogy az egér pozíciójához képest a ható távolsága 1 cmerrel feljebb van, hogy értsétek ha pl zealotot akarok gyártani akkor a ht fölé kell vinnem az egeret és úgy kattintani és akkor gyárt zealotot, ha HT-t akkor meg a ht-t alá kattintok a gateway warpate váltóra kell vinni az egeret, ami a hotkey használókat(jó magam is) nem nagyon zavar, de ez a hiba a menünél is pl az potionsra álláshoz a leave game és a return to game közé kell kattintani, illetve a térképen ugyanígy és az az 1cm térképen nagy távolságot határoz meg pl lost templnél ha a nyugati bázis közepére kattintasz attackal akkor a legközelebbi expre támadnak mert a térképen az van „1 cmrel” felette. Egység kijelölésnél ez a hiba nem áll fent
    terran: a fent említett supply depot hiba, valamint a terran GA(ground to air) hiánya, amire megoldási javaslat lehet a jelenlegi egységeket figyelembe véve hogy a thor tömeg sebzéssel lőjön levegőbe(ha nem is nagy területet mert akkor imba lenne de valamekkorát lehetne, illetve a speciális képessége (250mm strike cannon) használható legyen levegőbe is. A másik lehetőség hogy a viking tömeg sebezzen mint a valkűr annó, neki már szabad nagyobb területre is hiszen gyengébb mint a thor.
    zerg: a hatcherybe nem lehet overlord képességeket fejleszteni(mint az egyben) ez idáig rendben is van. de ha már kifejlesztettünk egy lairt nem csak a lairbe lehet betölteni az overlord fejlesztéseket hanem bármelyik másik fő épületbe be lehet tölteni bele értve a hatchery-t is. Ennek én mondjuk örülök de lehet hogy balance szempontjából nem jó ezt majd más döntse el csak gondoltam megemlítem mint érdekességet.
    protoss: a fent említett zealot grafika bug, a poenix tényleg vissza kaphatná a tömeg sebző spelljét, vagy legalább földre lőne hogy valami ellen jó legyen tartósan, vagy ha ezek nem is akkor a gravitic beam hasson ultárra thorra meg colossusra is. Mothershipből több legyen gyártható, legyen még gyengébb vagy maradjanak a jelenlegi képességei de foglaljon több psit- mondjuk 16ot és akkor kb 5-6ot lehet gyártani a munkások mellé, de még is megvan az élmény hogy több van, de viszont nem lehet mellé sokmindent mást gyáűrtani mert sok helyett foglal így nem lenne imba

    Reply

  • Westy

    |

    [OFF]
    Csak be akartam tagelni magamnak a topicot, hogy egyenlőre idáig fordítom, ettől függetlenül várjuk a további észrevételeket.

    Reply

  • Westy

    |

    Feedback lezárva, lefordítva, elküldve. 🙂

    Reply

  • Aston

    |

    Elküldve?

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.