Starcraft players Vs Warcraft3 players

sweeping . VOD 1336

StarCraftvsWarCraft470

Ebben a VODban a starcraftból jól ismert és méltán híres LzGaMeR és iNcontroL csap össze, a warcraft3 világából szinten igen jól ismert Axslav + StrifeCro alkotta csapattal.  Elvileg az előny Axslav + StrifeCro-nál van, mivel ők már évek óta egy összeszokott párost alkotnak a wc3 világában. Eközben LzGaMeR és IncontroL ugyan 1v1 játékosok a starcraftban, és még nemigen volt idejük összeszokni, de – elméletileg – a starcraftos múlt nagyobb előnyt jelent sc2-ben, mint a warcraftos vagy egyéb más RTS játék. Na nem is fecsérelném tovább a szót, lássuk mi sült ki ebből a 2vs2 összecsapásból:


Comments (17)

  • HuNt3r15

    |

    OFF: iNcontrol!!! Ő szerepelt a WCG Ultimate Gamer nevű valóság sóban 😀
    ON: Szép játék volt de hát micro szinten nem egészen egy kategória a két game 😀

    Reply

  • Aston

    |

    Huh, alig várom, hogy hazaérjek és megnézzem 🙂 Ne spoilerezzünk please 🙂 majd csinálok egy spoiler tagot ide.

    Reply

  • mafia26

    |

    heroikus küzdelmet láttunk 🙂
    annyi a különbség h pl war3 ban kevesebb nagyobb életű egység van, sc bn viszont sok kicsi, de war3ban nagy szerepet kapnak a hősök, őszintén sc ből kicsit hiánylom őket multiból

    Reply

  • mafia26

    |

    a terran talán csinálhatott volna mást is marauder+marine-n kivül, és ahogy nézem air egységeket nem igen csinált senki, mind1 én az sc seknek szurkoltam 🙂

    Reply

  • xboxman

    |

    EPIC volt!! csak ennyit kell tudni :O
    bár kétszer is failelt a starcraft2 béta, ahogy a stalker átlött a sarkon meg ahogy a colossus húzta a lábát az vicces volt :]
    MUST SEE az biztos
    Aston #2 üzenetére: egy spoiler gomb jól jönne az biztos!

    Reply

  • Sziget

    |

    Axlav egy igazi legenda war3ban random játékos és pl csinált level 50es accot hős nélkül 😀

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Ahahah a jó öreg Axslav ellen még anno az FML-ben volt is szerencsém játszani, még ha nyerni nem is 😛

    És most senki ne olvassa tovább aki még nem látta mert SPOILER jön:

    Nagyon szép game volt és a csapatok nagyjábol azonos teljesítménnyel játszottak, sőt őszintén szólva Lz meg control tűntek kevésbé merésznek és gyengébnek legalábbis eleinte de… ez egy nagyon jó példa arra mi most a probléma a templarokkal, sérülékeny, drága, figyelmet kiván, a használata és valjuk be nem annyira hatékony mint a colossus ami ugyan szintén drága, de jóval egyszerűb használni és majdnem 100% ig ugyanaz a szerepkörük.
    Gyakorlatilag az összes hátrány ami abból származott hogy a t csak MMM et hozott, be is volt hozva azzal, hogy a colossus sokkal többet ért mint atemplarok, sőt egy idő után simán előnybe is kerültek vele.
    Jelen állás szerint a colossus az egyik legjobb unit és messze egyszerűbb és kifizetődőbb módja a tömegpusztításnak mint a templar, sajnos a templar jelenleg nem versenyképes választás a colossal szemben, ezért szerintem változtatni kéne rajta.
    Összességében tehát jó game volt bár szerintem csak azon dőlt el hogy a vesztes a kevésbé jó unitot választotta ugyanarra a feladatra.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #6 ja igen és az aranyos részlet hogy Axslav mindig randommal tolta ami war3 ban 4 fajra hány MU ? 😀

    Reply

  • JaReL

    |

    Válasz Crafty_FOX #7 üzenetére:

    Ez egy tipikusan Colossusnak való pálya, mert a sok cliff miatt könnyen közlekedik, szemben az ellenfeleivel… Szóval szerintem a Templar választása taktikai hiba volt, nem a terepviszonyoknak megfelelő egységgel operált a srác… De ez csak erre a pályára vonatkozik, ettől még nem hirdetnék győztest a Colossus vs. Templar összehasonlításban…

    Reply

  • Westy

    |

    #3: Oh, hát a heroknak a W3-ban a helyük. Meg is hülyülnék ha sc-be kerültek volna. 🙂
    Amúgy volt egy kérés az előző feedbackben, hogy a high templar rögtön legyártás után tudjon stormozni. Ebből a meccsből kiderül, hogy ha fejlesztitek az energyjét, akkor tud is.

    Reply

  • Sly

    |

    Azokkal a lila archonokkal mégis mi van? Egyáltalán nem tűnnek archonosnak. Úgy néznek ki mint valami wow-ból vagy wc3-ból odatévedt fantasy maszlag. Bár ez általában igaz az összes színű archonra de főleg a high templarra a köpenyével. Szerintem egyszerűen hányinger ez a két egység ahogy kinéz…

    Reply

  • Westy

    |

    Az archon nem látszott rendesen a videón, mert ez még azelőtt a patch előtt készült, ami javítja a high videó beállítás pár megjelenítési hibáját (gyakorlatilag a golyó lemarad).
    A Ht-k kb olyanok mint a W3-ban a priestek. Ez van.

    Amúgy az Archon kinézetével semmi baj nincsen, a lövés animációja nem stimmel: olyan mintha egy ilyen kézi sokkolóval nyomatná.

    Reply

  • Radon

    |

    Válasz Crafty_FOX #7 üzenetére:

    – Terrán azért MMM-ozott, mert folyamatosan osztották egymást, senki nem hagyott pihenni senkit, és amikor a társát ütötték, akkor a gyalogosokkal tud leghamarabb odaérni. most 1 siege tankot ugye leszur otthon, ha help kell, felveszi, elgurul oda, majd ott felállitani elég sok idő. Jobb tech-re meg nem volt idő, mert pörgés volt.

    – A Colossus csak azért tünt túl jónak ezen a pályán, mert hagyták az ellenfelei. ha pl mindketten kevés légi egységet gyártanak, egyből nem olyan jó.
    – Egyébként a templár nem rosszabb, mint a colossus, csak ha 1 bizonyos dologra használod, pl mass földi ellen.
    De a templar levegőre is sebez, és adott esetben 1 nagy terüeleten egész flottát sebez, még colossus nagy tömeg esetén is csak 3-4 egységet. Valamint colossust sebzik a csak légi egységek és a turret is. És a templar tud energyt is elszivni, szóval 1 többfunkciós varázslót próbálsz összehasonlitani 1 sima aoe dps egységgel dps terén.

    Reply

  • zatotwo

    |

    radon

    a templarral a 3d miatt szinte lehetetlen eltalálni bármilyen repülő egységet, az igaz, hogy sebzi őket, de az előző indok és amiatt hogy nem stackelődnek nem annyira hatékonyak.

    colossus szerintem is jobb mint a templar

    templarnak az az előnye hogy van feedback képességet (energy égetése)

    Belegondoltatok hogy mennyi terran egységnek van energyje? Szinte ugyanannyi mint aminek nincs.
    ghost, medivac, banshee, BC, raven, thor
    Ezek mind leszedhetőek a feedback-kel.

    Van egy olyan toss játékos aki pvt-ben szinte csak zealot+templar kombót használja, ami ellen a storm nem hatásos, az ellen a feedback az.

    Reply

  • 84Noname

    |

    Az archon azért gagyi, mert le van húzva a grafika….amúgy szép. Viszont üthetne gyorsabban.

    Jó gém volt…tetszett nagyon. Szerintem a storm egy elég jó döntés terran ellen, mert nem lehet airral olyan könnyen kifokuszálni, mint kolikat. Meg azért nem hatástalan proti ellen sem. HT-k fejlesztéssel egyből stormolnak warp után… szinte lehetetlen beütni ezért terra bioval a protosst. Szerintem nem volt rossz döntés… Nagyon tetszett, hogy rakott pilont a mapot felező cliffek tövébe a w3-as proti és „stormdwarpolt” is vele (igaz nem jött össze, de az elgondolás jó volt). Viszont rakhatott volna a zerg expekre is egyet-egyet. Sokkal hatékonyabbak lettek volna védekezésben.

    Volt egy rész amikor a terran kiszedte az akadályt és felülről maruderrel lődözte a probokat. A proti meg jött menteni a hazát és felstormozogatott. Ekkor nagyon vártam, hogy terran scanneljen és elkapja az observert… 🙂 Sajnos nem így történt.

    Hiányolom a warp prismet a pro gamerektől. !! Nem kerül gázba !! És sokkal jobb lenne az utánpótlás, ha célszerűen a csapataid mögött lenne egy ilyened… Főleg, ha HT-zel… és akkor ghosttól se kell annyira félni. Meg attól se, hogy 3 corruptor lövi le a colossusaidat….
    Szerintem nagyon jó egység… próbálom is használni, csak nálam a sebességgel gondok vannak…

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Őszintén szólva meg sem lepődtem, hogy nem a war3-as majmok nyertek:
    Szomorú volt látni, hogy a protoss a sereg toborzáson vagy a sebek nyalogatásán kívül csak egy mindent vagy semmit támadásokra volt alkalmas. Semmi önálló akció, hogy esetleg a terrant kicsit megpuhítsa.
    A Zerg meg technikailag mintha lemaradt volna protosstól. Ugyanis, mint a kommentár is utalt rá, hogy a Broodlingek nagyon jók lettek volna terran gyalogosok és protoss colossusai ellen is. Persze ehhez előbb kellett volna hydráról át állnia Broodlignre.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #13 Az tökmindegy hogy „varázsló” vagy nem az, mint ahogy az is mindegy hogy többfunkciós e vagy sem ha leginkább 1 funkciójára van szükséged, és ez az AOE lenne amiben a colossus sokkal jobb. Azt hogy airt is üt a storm már leírták előttem is páran hogy nem sok szart kavar vele viszont sokkal sérülékenyebb és egy max 2 lövése van utána 3 percig megint semmi, ez pedig 150 gázért nem jelent sokat.

    Ja és ami a terepet illeti, hát igen sc2 ben nincs sík lapos terep midnenféle objektum nélkül, és ennek következtében, igen, a pályák 100% án könyebben mozog a colossus jól mondod, +1 pont neki. Ezzel harassolni is tud anélkül hogy feláldoznád és a menekülése is sokkal egyszerűbb, főleg hoyg at emplar még sima mozgásra is lasabb.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.