Hamarosan érkezik a 13. patch

sweeping . Hírek 1957

Egyelőre csak ennyit lehet tudni, az elvileg mai nap folyamán érkező patchről:

While the new unit idea is not on the table right now, I can confirm you that in the next patch you will see some interesting changes to the whole distribution and effects of Zerg abilities.

Ez a következőt jelenti: Egyelőre új egység ötlete nincs az asztalon, de biztosíthatlak róla, hogy a következő peccsben néhány érdekes változást fogsz találni az összes zerg képesség eloszlásával és efektjével kapcsolatban


Comments (71)

  • sweeping

    |

    Kíváncsian várom a fejleményeket 🙂

    Reply

  • Horcsog

    |

    YMHVN9-PZ2M-ZNFGTM-FYZ8-N84H4Z

    ha kell valakinek

    Reply

  • Tokman

    |

    hú most elvihettem volna ezt a kulcsot de hál istennek már van 🙂
    Jah változtassanak zergen mert 1 imba szerintem kettő nagyon egyhangú.

    Reply

  • Maledict

    |

    Válasz Tokman #3 üzenetére:
    És azt elmondod hogy mi az imba náluk? Szerintem még mindig az egyik leghátrányosabb faj és ezt nem azért mondom mert én velük játszom. Kíváncsian várom az új patch-et mert már ideje volt. Reménykedjünk hogy a rohadt Terran-t nerfelik majd egy cseppet. Egyébként nem tudni pontosan mikor jön a patch?

    Reply

  • Velral

    |

    Válasz Tokman #3 üzenetére:
    Szerintem meg a Terran a túl erős, kiegyensúlyozatlan (mindenki tudja, a Marauder-ről van szó).
    A Protoss pont jó, ahogy van (én ezzel a fajjal játszom). A Zerg pedig egy kicsit gyengébb a másik két fajnál. Valamit kéne csinálni a Roach-al, mert mióta patch-elték, csak mass Hydralisk-et látok. Mindez csak saját vélemény, az eddigi meccseim alapján. 🙂

    Reply

  • Depyangel

    |

    Ez a patch valami top secret dolgot tartalmaz, hogy nem árultak el semmilyen információt róla? 😀

    Reply

  • Sabika

    |

    Válasz Velral #5 üzenetére:
    teljesen egyetértek veled.amióta a roachot nerfelték azóta tényleg nagyon keveset látni.

    Reply

  • AdamoA

    |

    Megkímélték magukat a dupla sírástól.
    Így csak egyszer sírnak az emberek. Mikor már kint van 🙂

    Reply

  • Volband

    |

    A fordításban az „efektek” helyett nem hatásokat, vagy valami hasonlót kellene írni? Csak mert ha magyarosan szokták valahol az „efektet” írni, akkor általában a külsőségeket értik ez alatt (aka effektusok).

    Am. én is nagyon várom, nagyon kéne már ez a vérfrissítés.

    Reply

  • AdamoA

    |

    Válasz Volband #9 üzenetére:
    Szerintem a fordítás valamilyen programmal történt. (Nem kritizálásból vagy ilyesmi)

    Reply

  • Madeye

    |

    Inkább a fagyásos szarságokat javítanák már ki végre végleg, amik kb a 9-es peccstől kezdődtek 😀
    Nekem most egyik fajjal nincs bajom, zergeknél valóban nincs használatban a rócs, de egész jól elvannak nélküle, mondjuk az igaz, hogy ilyen massling–>masshydra kicsit egyhangú lenne mindig 🙂

    Reply

  • Firebat

    |

    Nagyon kíváncsi vagyok, hát ha segít rajtunk 🙂

    Reply

  • EverIce

    |

    Szerintem itt arra kell gondolni, hogy esetleg a speckó képesség mint pl. a corruption más egységhez landol.

    Reply

  • xely

    |

    Válasz Depyangel #6 üzenetére:
    Ha ezek a változások gyengíteni fogják a zerget, akkor ők fognak sírni, ha erősítik, akkor meg mindenki más. Gondolom a Blizzardnak egyszerűen nem hiányzik az, hogy már a patch előtt nekilásson sírni a jónép.

    Reply

  • Madeye

    |

    Válasz xely #14 üzenetére:
    Nyilván okosan átvariálva próbálnak majd bevezetni valamit, persze ez mit sem változtat azon, hogy valakinek úgy is fájni fog 😀

    Reply

  • MHz

    |

    Én special főeg protossal játszom, de a VR egy picit tényleg túl erős, viszont a zerget tényleg túlságosan lenerfelték. Nem értem miért kellett az a 2 supply pl. Lehet az egy meg kevés… Akkor legyen másfél, hisz a lingnél is megoldották 😀 És valóban. Mostanában sok a mass hydra :S Bár a colo jól fogja őket 😀 Viszont amikor zerggel vagyok már én is kihagyom szinte mindig a roachot. Gyakorlatilag az épületet sem teszem le hozzájuk.
    Gyengíteni szvsz nem fogják, mert már nincs hova. Viszont ha túl nagy változtatást beletenni kockázatos, mert szaaszét vághatja a balance-ot és már annyi ideig nem fognak futni a béta szerók, hogy belőjék a dolgot.

    Üdv,
    MHz

    Reply

  • razieel

    |

    While the new unit idea is not on the table right now = Bár új egység ötlete nincs terítéken…

    Reply

  • Duvin

    |

    Hello!
    AKi még feltud ajánlani 1 kulcsot az ide küldjön 1 et pls : duvin92@freemail.hu

    Reply

  • letsburn

    |

    Off

    Hello

    Kulcsot, ha valaki tud felajánlani, azt a berzerker@citromail.hu emailcímre küldje!
    Köszi

    Reply

  • AxeMan_cpp

    |

    ja a zerggel nekem ezek a problémáim:
    – nem játszottam zerggel még de egy nagy bajom van vele a szar lövési animációk, a hydralisk és queen „szög” köpöje kritikán aluli, kérem vissza a sav köpő animációt az első részből és ahogy szét tárja a karjait vagy szerveit vagy mi, ezek az animációk kellenek.
    – Vérző épületeket is akarok meg kékesen égő protoss házikókat, mert azt sem látom már többé…
    – ahogy elnéztem kivették a közelharc animációt és effektust is a hydránál meg a rouch -nál pedig tetszett ahogy karmolásztak ha közel mentél hozzájuk. Ezt mért kellet kivenni?
    – Kérem vissza az idő lassító effektet az MO shiphez protoss -nál

    Reply

  • Andraxxus

    |

    lurker, plusz roach tud levegőbe lőni. ezt akarom!!! (és akkor maradhat 2 supply)

    Reply

  • Atlasy

    |

    Válasz Tokman #3 üzenetére:
    Az egyhangúban minimálisan de hangsúlyozom minimálisan igazad LEHET
    De hogy imba?
    Tisztában vagy a szó jelentésével?
    A terran na az imba. Volt idő amikor szabályosan féltem a terran ellen nyomulni persze ez elmúlt, már egy ideje.
    Egyébként már agyon van nerfelve a zerg ha ennyire nem tudsz ellene játszani akkor inkább vetesd ki a játékból XD az lenne a neked megfelelő megoldás -.-

    Reply

  • csimpi

    |

    OFF: Kértem PoV videót korábban, meg kell nyomni a player kamera gombot és kész -_- XD.

    #20 AxeMan_cpp: hidra sav annó ilyen akart lenni, stb valahol leírták hogy „mostmár a roach köpköd, hidra tüskéket lő fogadd el”.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Andraxxus #21 üzenetére:
    Értem szóval lurkot is akarsz a játékba ami még sebezze is a légi egységeket, + a roach is sebezze…
    Várj ez így még nem lesz jó, a sunken is kellene hogy sebezzen levegőbe, úgy is olyan hosszú indaszerűsége van + a ling is üssön levegőbe, olyan faján nézne ki ahogy felugrál…
    Na akkor talán balansz lenne de nem biztos…

    :DDDD

    Reply

  • DJackson

    |

    jaj de várom már. mióta megy a zerg nörf azóta nem is gamelek 😀

    Reply

  • Atlasy

    |

    Válasz sweeping #24 üzenetére:
    megbocsásson mester de az sc2-ben spine crawler van 😀
    ja és még valami mester „lurker, plusz roach tud levegőbe lőni.” szóval legyen lurker és a roach tudjun levegőbe lőni ezt írta figyeljünk a vesszőkre. Hogy nézne már ki ha a lurker levegőbe lőne XD meg minek ? arra ott a hydra meg mindenféle finomság meg a roach xD

    Reply

  • Boshi.Boshtet

    |

    Válasz Andraxxus #21 üzenetére:
    Az csak egy nagyon „Kicsit” Lenne imba :D:D:DDDDD
    Bár izgatott vagyok a Peccs miatt :))) A koreaiak aztmondták hogy a Zerg még mindig talán egy hangyafasznyit erősebb, ebből viszont nem sok jóra lehet számítani, nagyon nem fognak Húzni a zergen. Sőt… De majd meglátjuk. Zerg is The Power 😉

    Reply

  • Wilsonius

    |

    Az infestor kap majd egy képességet ami nem kerül energiába , és ha elnyomja az ellenfél automatikusan megnyeri a játékot 😀

    Reply

  • EverIce

    |

    Törlik a rooachot és a ling kapja a föld alatti kúszás képességet, a regenerálást meg a hydra. 😛

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Atlasy #26 üzenetére:
    Ja van ilyen, fáradtan félreértelmeztem 🙂
    Mindenesetre lurket nem valószínű hogy valaha is viszont látjuk 🙂

    Reply

  • OmenTD

    |

    én azt szeretném hogy a bénaling ugrájon föl irtani a Voidokat 😀

    Reply

  • Depyangel

    |

    Válasz OmenTD #31 üzenetére:
    lol 😀 erre csak ennyit mondok 😀 vizuális típus vagyok.. 😀

    Reply

  • Atlasy

    |

    Válasz sweeping #30 üzenetére:
    multiban biztos nem 😀
    de a kampányban lehet ha jól tom
    De remélhetőleg majd a starcraft 3 kielégíti a kiábrándult zerg playereket

    Reply

  • Volband

    |

    Válasz Atlasy #33 üzenetére:
    Miért a 3? Lesz két kiegészítője a 2-nek, azok is bőven kielégíthetnek minket. Meg ez a patch is. Reméljük.

    Reply

  • force

    |

    azért van igazság abban amit AxeMan_cpp mond. Miért nem égnek a protoss épületek mint régen? és miért nem vérzik a zerg?
    Szerintem a legélvezetesebb faj jelenleg a protoss. Minden egysége annyira más, egy csomó tatika rejlik benne. a ott van pla sentry képességei, a stalker blinkel, ott van a mara gyilkos immortal, a void ray is nagyon fun, de a colo az ami nállam mindent visz:D annyira jól ki van találva, hogy az nm igaz. Csak kicsit sebezhetne többet mint régen..

    Reply

  • spani

    |

    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee imáim meghallgatattak!!!

    Reply

  • Mythos

    |

    Off:
    Sziasztok! Ha van valakinek egy fölösleges beta kulcs, szívesen örökbe fogadnám. Mail címem: janopublic@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    Reply

  • dN

    |

    #20 és #35
    A zerg épületek véreznek és a közelharci animációk is még mindig benne vannak. Továbbá ez egy béta, aminek a legfőbb célja a balance beállítása. A teljes játékban majd a protoss épületek is égni fognak.

    Reply

  • AxeMan_cpp

    |

    Szerintem az Ultralisk -et hasznossá kéne tenni…

    Reply

  • AxeMan_cpp

    |

    csimpi ez elfogathatatlan megkérdeztem pár rajongót mi a véleménye róla és ez volta a válasz általábban:

    „lame that blizzard swaped that cool animation with this crap…”

    Reply

  • AxeMan_cpp

    |

    Ezeken kívül nekem az egységek hangjai (beszéd) is eléggé egyhangú nincsenek effektek mint az első részben a Ghost -nál, Gholiat -nál, templar, archon, dark templar stb. Ott mintha a játéknak hangulatot is adott volna. Eddig csak a zealotnak meg a stalkernek van jó „hangja” szerintem. Sentry eléggé béna nem beszélve arról hogy néhány zerg és terran egység elfelejt „visszabeszélni” vagy béna az egész. Egyszerűen azt akarom mondani hogy van még hová fejlődnie ennek a játéknak ha legalább ugyan olyan jó akar lenni mint az első rész. Ezeken kívül meg pár dolgon kívül amiket fent emlegettem, idáig minden kezd összeállni. Várom hogy mi lesz a szerver leállás után. Az új béta verzió már közelebb lesz a végleges változathoz…

    Reply

  • Szabolcs85

    |

    Remélem, kijavítják azt az idegesítő bug-ot a Creep-pel kapcsolatban. Vagy csak nálam van ez, hogy miután felszámolok egy zerg telepet, a trutymó nem szívódik fel, hanem ott marad?

    Reply

  • dN

    |

    #42
    Menny körbe egy detektorra, elég valószínű, hogy van valahol egy creeptumor, ami termeli a creepet.

    Reply

  • Lamek

    |

    Ó ez nagyon jól hangzik! várjuk

    Reply

  • pageup91

    |

    Hát nem tom én elég sokat játszottam zerggel, és tényleg kicsit túlzásba vitték a nerfelést.. Az Ultralisket tényleg nem ártana hasznossá tenni, mert használhatatlan, akkor pl nem értem, hogy a Spine Crawler akkora b****ott nagy csáppal, hogy a retekbe nem képes levegőre támadni :D, vagy a Queennek az életét nagyon kevésnek tartom, és hiányzik a zergből sztem olyan különleges egység, mint mondjuk a terrannál az atom, vagy Protossnál a Dark Templar szvsz

    Mondjuk a mostani felállás még sztem elég balance, de a zerg további nerfelése, már nevetséges lenne…

    Reply

  • Zerge

    |

    Nem tudom jelezte-e már valaki, de sc2-podon ha be vagy regelve adnak bétakulcsot.

    Reply

  • Szabolcs85

    |

    Válasz dN #43 üzenetére:

    Hmmm. Azt hittem, a creep tumorok láthatóak az ellenfél számára… Na sebaj, tanultam valami újat. Köszi a tanácsot.

    Reply

  • renhohek

    |

    Szasztok!

    Nem tom hogy esett e már erről szó de nekem pl a void ray okoz mindíg nagy gondot nem csak a zergével hanem a terran is. Miután elér egy kritikus tömeget nem tok ellene mit csinálni. Földre és levegőre is bombáz és nagyon keményen és egy szám után hiába a sok hidra vagy viking mindnek annyi. Pláne 2v2 ben cumiztunk nagyon sokat miatta.

    Reply

  • kobajasi

    |

    /Általán változások:/
    – Custom map mostantól feltölhető a map editoron keresztűl
    – Emlegetett Facebook alkalmazás: ONLINE
    – 3v3, 4v4: ONLINE
    /Liga, Ladder változások:/
    – Copper liga törlésre került, Diamon Liga mostantól a legmagasabb nem a Platinum
    – A játékosok nem 1000, hanem 0 pontról indúlnak
    – Többé a játék töltő felületen nem jelzik melyik játékos az esélyesebb a “helyezés” meccseken, illetve a “gyarkorló” liga meccseken
    – A játék kereső rendszer fejlesztésen esett át

    Az UDP(fingom since mi az) mostantól javítja a “játék élményt” (?) [ még 3 különböző mód fordíthattam volna ezt szóval aki tudja mi az UDP valószínüleg a mondatot is érteni fogja és a helyes fordítást majd publikálja]

    Több teljesítmény és stabilitás célzó fejlesztés került intergrálásra

    /Balance változtatások:/

    Protoss:
    – Sentry: A Force Field képességet mostantól a “Massive” egységek ha rásétálnak elpusztítják
    – Void Ray: 7 helyett 6 range(”távolság”)
    – Warp Gate: Sorry srácok ezt nem igazán tudom értelmezni

    Terran:
    – Stimpack mostantól 150/150 helyett 100/100
    – Combat Shield szintén 150/150 helyett 100/100 (szerk.: Nesze neked Void Ray rush xD)

    Zerg:
    – Infestor: “Infested Terran” képesség kivéve
    “Frenzy” képesség hozzá adva
    – Frenzy: 75 energia, megcélzo EGY “Biolagical” jelzésű egységet ami onnatól 25%-al többet sebez és immunissá válik a játékban lelhető összes paralizáló képességre (lásd c.shell by Mara.) 30 másodpercig
    – Overseer: “Contaminate” képesség hozzá adva
    “Infested Terran” képesség hozzá adva
    – Contaminate: 75 energia 30 másodpercre megbénít egy épületet
    – Infested Terran: 125 energia, ugyan azokkal a statokkal rendelkezik mint eddig és mostantól “használat” esetén az overseer alatt jelennek meg.

    – Ultralisk: 450 élet 600 helyett,
    Sebzés 25 helyett 15 ( 25 vs Armored)
    Épületek ellen 60 helyett 75 sebzés.

    Bnet interface változásokat majd lefordítja valaki akit érdekel

    Reply

  • Rykee

    |

    Kidobtak egy patch notes: http://forums.battle.net/thread.html?topicId=23094049316&postId=250240003971&sid=5000#16

    StarCraft II Beta — Patch 13 (version 0.15.0.15449)

    General

    * Map Publishing is now enabled: Using the map editor, you can upload your custom maps to share with the Battle.net community.
    * Facebook feature is integrated: Here’s a quick way to expand your social network by seeing who among your existing Facebook friends also has a Battle.net account.
    * 3v3 and 4v4 formats are now enabled.
    * Numerous updates have been made to the Leagues & Ladders system:

    o Removed Copper League and added Diamond League above Platinum League.
    o Player ratings start at 0, rather than 1000.
    o No longer displays loading screen odds in placement or practice league matches.
    o Matchmaking system logic updated.

    * UDP is enabled to help improve game performance.
    * Numerous performance and stability improvements.

    Balance Changes

    * PROTOSS

    o Sentry

    Force Fields can now be destroyed by Massive ground units walking over them.

    o Void Ray

    Range decreased from 7 to 6.

    o Warp Gate

    Subgroup selection priority changed from 2 to 3 so that it takes priority over Gateways when selected.

    * TERRAN

    o Marine

    Stimpack research cost decreased from 150/150 to 100/100.
    Combat Shield research cost decreased from 150/150 to 100/100.

    * ZERG

    o Infestor

    Infested Terran spell removed.
    Frenzy spell added:

    # Costs 25 energy.
    # Targets a single biological unit which deals 25% more damage and is immune to snare, stuns, and mind control for 30 seconds.

    o Overseer

    Contaminate spell added:

    # Costs 75 energy.
    # Targets a single enemy structure which cannot train units or research upgrades for 30 seconds.

    Infested Terran spell added:

    # Costs 125 energy.
    # Infested Terrans have the same stats as those previously created by the Infestor and are placed directly under the Overseer when spawned.

    o Ultralisk

    Life decreased from 600 to 450.
    Damage changed from 25 to 15 ( 25 Armored).
    Damage versus structures increased from 60 to 75.

    Hotkey Changes (English Only):

    * Zerg Set Worker Rally Point changed from R to G.
    * Zerg Spore Crawler changed from W to A to avoid conflict with the Select All Warp Gates hotkey.

    Battle.net Interface

    * Revamped summary pages for player Profiles and Leagues & Ladders.
    * Added a Help system with tech trees and other tips and tricks.
    * Removed identifier from the character naming process and added the ability to refer friends for invitation into your party or lobby.
    * Updated the Battle.net user interface to consistently use a nested menu system.
    * Added in-game blocking and player muting.

    És itt a fordítás:

    StarCraft II Beta — Patch 13 (version 0.15.0.15449)

    Általános

    * Térkép megosztás engedélyezve: A Térkép Készítő (Map Editor) használatával, feltöltheted saját térképeidet a Battle.net közösség számára.
    * A Facebook integrálva: Itt egy gyors mód arra, hogy kibővítsd a szociális hálózatodat azzal, hogy megnézheted Facebook ismerőseidet közül kinek van Battle.net felhasználója.
    * 3v3 év 4v4 formációk engedélyezve
    * Számos dolog változtatásra került a Ladder & Leagues rendszerben.

    o Eltávolítva a réz liga, melyet a Gyémánt liga vált a Platinum fölött.
    o A játékosok értékelés 1000 helyett 0ról kezdődik.
    o Többé nem a töltő képernyő különbség nem jelenik meg a besoroló és gyakorló mérkőzéseknek.(Ezt én magam sem értem..)
    o A mérkőzéskészítő rendszer fejlesztve(végre -.-)

    * UDP engedélyezve, hogy segítse a játék teljesítményét.
    * Teljesítmény és stabilitás fejlesztések.

    Balance változtatások

    * PROTOSS

    o Sentry

    A Force Fieldek mostantól elpusztíthatóak azzal, ha nagy(erős) földi egységek átsétálnak rajta.

    o Void Ray

    A hatótávolság 7ről 6ra csökkentve.

    o Warp Gate

    Az alcsoport kiválasztás prioritása 2ről 3ra változtatva, így ez elveszi(átveszi) a prioritást a Gatewayek fölött.

    * TERRAN

    o Marine

    Simpack kutatás 150/150ről 100/100ra csökkentve
    Combat Shield kutatás 150/150ről 100/100ra csökkentve.

    * ZERG

    o Infestor

    Infestor Terran varázslata eltávolítva
    Frenzy varázslat hozzáadva:

    # 25 energiába kerül.
    # Célozz meg egy biológia egységet amely, 25%al többet fog sebezni, és az ártó varázslatok nem hatnak rá 30 másodpercig.

    o Overseer

    Contaminate varázslat hozzádva:

    # 75 energiába kerül.
    # Célozz meg egy ellenséged épületet, amely nem lesz képes egységeket képezni, vagy kutatásokat folytatni 30 mpig.

    Infested Terran varázslat hozzáadva:

    # 125 energiába kerül.
    # Az Infested Terranoknak ugyanakkorák az értékeik(értem itt damage, armor) mint ezelőtt, és most közvetlenül egy OverSeer alá „kerül”.

    o Ultralisk

    Élet 600ról 450re csökkentve
    Sebzés 20ról 15(25 Páncél)ra változtatva.
    Sebzés az épületek ellen 60ról 75re módosítva

    Battle.net Felület

    * Megújult az összegző oldal a Profilban és a Leagues & Laddersben.
    * Segítő rendszer hozzáadva tech fákkal és más tippekkel trükkökkel.
    * A Battle.net felhasználói felület frissítve, hogy következetesen használják a beágyazott(integrált) menürendszert.
    * Hozzáadva a játék közbeni blockolás és a némítás.

    EDIT: na ez szép 😀 nemf5ztem hozzá…

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.