Starcraft II Beta – Patch 13 (version 0.15.0.15449)

ZsoL . Hírek, Patch 4762

Rykee küldte be nekünk a (Zergeknek) jó hírt, melyben a várva várt változtatásokat olvashatjátok a következő Patchből. Íme hát az anyag kisebb korrekciókkal (érthetőség, helyesírás :P), plusz a helyzetjelentés (aminek a felét szintén Rykee-nak köszönjétek — a másik felét nekem, de azt nem kell megköszönni :P):

Elég sok kiegészítés került a Patch 13ba, beleértve a térkép publikálási lehetőséget, de mint ahogy az előző Helyzetjelentésekben, szerettünk volna időt fordítani arra hogy különösen belemenjünk a balance változtatásokba és elmagyarázzuk őket.

Ebben a patchben olyan balance problémákkal foglalkoztunk, amelyeket a közösség fedezett fel az előző néhány hétben. Ugyanúgy szeretnénk foglalkozni a zerg egységekkel és képességekkel, amiket nem látunk használat közben. A változtatások elég nagyok ahhoz, hogy ezeken az egységeken valószínűleg további módosításokra lesz szükség, ahogy többet megtanulunk arról hogyan használják őket játék közben.

Általános

  • Térkép megosztás engedélyezve: A Térkép Készítő (Map Editor) használatával, feltöltheted saját térképeidet a Battle.net közösség számára.
  • A Facebook integrálva: Itt egy gyors mód arra, hogy kibővítsd a szociális hálózatodat azzal, hogy megnézheted Facebook ismerőseid közül kinek van Battle.net felhasználója.
  • 3v3 év 4v4 formációk engedélyezve
  • Számos dolog változtatásra került a Ladder & Leagues rendszerben.
    • Eltávolítva a réz (copper) liga, melyet a Gyémánt (Diamond) liga vált a Platinum fölött.
    • A játékosok értékelése 1000 helyett 0ról kezdődik.
    • A töltő képernyőn az ellenfelek tudásának különbsége (Favored, etc.) nem jelenik meg a besoroló és gyakorló mérkőzéseknél.
    • A mérkőzéskészítő rendszer (amelyik az ellenfeleid kiválasztásáért felel) fejlesztve(végre -.-)
  • UDP engedélyezve, hogy segítse a játék teljesítményét.
  • Teljesítmény és stabilitás fejlesztések.

Balance változtatások

PROTOSS
Sentry

  • A Force Fieldek mostantól elpusztíthatóak azzal, ha nagy(masszív) földi egységek átsétálnak rajta.

    Sok olyan játékot látunk, amelyben az erőterek (Force Field) kulcsfontosságú részét képezik a protoss stratégiának. A képesség mulatságos/tréfás, de szeretnénk néhány opciót arra, hogy az ellenséges játékosok elbánhassanak az erőterekkel, így adva további lehetőségeket a protossnak. Mostantól a masszív egységek(Thor, Colossus, Ultralisk) összetörik az erőtereket, ha azt a parancsot kapják hogy menjenek keresztül rajta. Az ultraliskek használhatják ezt a képességet arra, hogy vezetésükkel egy zerg támadás bejusson a protossok pozíciójához, miközben a protoss játékosok arra, hogy a Colossus bevetésével támadhassanak vagy visszavonulhassanak.

Void Ray

  • A hatótávolság 7ről 6ra csökkentve.

    A Void Rayeket terran ellen agresszíven használják, a hatósugarukat és sebességüket kihasználva a terran játékost a bázisukban lehet tartani. Ez elég szórakoztató a protoss játékosnak, de különböző skill szinteken ezt a terran játékosnak túl nehéz megállítania, még akkor is, ha előre látja a dolgot egy jó felderítés után. Úgy gondoljuk, hogy egy nagyon enyhe hatósugár csökkentés segíteni fog ebben a helyzetben anélkül, hogy másokban nagy kárt okozna.

Warp Gate

  • Az alcsoport prioritása 2ről 3ra változtatva, így prioritást élvez a Gatewayek fölött (ha egyszerre Warp Gate-t és Gateway-t is kijelölsz, az Warp Gate lesz előbb alul).

TERRAN
Marine

  • Stimpack kutatás 150/150ről 100/100ra csökkentve
  • Combat Shield kutatás 150/150ről 100/100ra csökkentve.
  • Úgy gondoljuk, hogy a terranok túl sokat költenek infrastruktúrára, és a játék bizonyos időpontjaiban vért izzadnak a protoss ellen. Az alapvető gyalogsági fejlesztések árának csökkentésével egy kicsit veszélyesebbek lesznek, ha a gyalogságra gyúrnak.

ZERG
Infestor

  • Infestor Terran varázslata eltávolítva
  • Frenzy varázslat hozzáadva:
    • 25 energiába kerül.
    • Célozz meg egy biológiai egységet amely, 25%al többet fog sebezni, és az ártó varázslatok nem hatnak rá 30 másodpercig.
  • Eltávolítottuk az Infested Terranokat, mivel csak nagyon ritkán láthattuk használatban. Beraktuk ezt a képességet belső tesztelésre és képtelenek voltunk rá hogy megtaláljuk azt a helyet, ahol szerencsés lett volna az Infestoron. Bemutatunk egy új képességet amit Frenzynek kereszteltünk, ami különösképpen rövid hatótávú zergeken hasznos, hogy közel jussanak az ellenfélhez, rettenetes sebzés (sajnos nem a terrible, terrible damage kifejezést használták itt – a szerk.) reményében. A Frenzy leginkább az Ultraliskeken éri meg, ha keresztül akarunk jutni Thoron, Cannonokon, Fungal Growthon, vagy Neural Parasiten.

Overseer

  • Contaminate varázslat hozzádva:
    • 75 energiába kerül.
    • Célozz meg egy ellenséges épületet, amely nem lesz képes egységeket képezni, vagy kutatásokat folytatni 30 mpig.
  • Infested Terran varázslat hozzáadva:
    • 125 energiába kerül.
    • Az Infested Terranoknak ugyanakkorák az értékeik(értem itt damage, armor) mint ezelőtt, és most közvetlenül egy OverSeer alá „kerül”.
  • Az Overseert egy harassoló (zaklató, hehe – a szerk.), varázsló egységnek terveztük. Nem szeretnénk több száz Overseert látni a pályán összevissza repkedni, de tetszik nekünk a zergek azon képessége, hogy az ellenfelüket harassolják például a Changelingekkel. Az Overseer kapott két új képességet, amit más, inkább „csata orientált” egységektől vettünk el. Arra számítunk, hogy a játékosok továbbra is 1-2 Overseert fognak gyártani az ellenséges bázis megfigyelésére és a láthatatlan egységek ellen, de az energiáját most már az ellenség gyártásának és kutatásának megzavarására vagy kisebb csapatok ledobására is használhatják, hogy megosszák az ellenséges csapatokat.

Ultralisk

  • Élet 600ról 450re csökkentve
  • Sebzés 20ról 15(25+Páncél)ra változtatva.
  • Sebzés az épületek ellen 60ról 75re módosítva.
  • Sok buffot (nincs magyar megfelelő, a ford. – de van, a szerk. – javítást) kapott az Ultralisk, hogy csökkentse a távolságot ellenségei között. Az Ultralisk most mellőzi az erőtereket, és az Infestor Frenzy képességének segítségével, minden olyan varázslatot, amely megbénítaná vagy lelassítaná figyelmen kívül hagyhat. Ezekkel a buffokkal az Ultralisket újra kellett balancolni. Nem a páncél nélküli egységekre összpontosítunk vele, mivel a zergnek ígyis van néhány módja arra, hogy felvegye a küzdelmet a könnyű egységek ellen. Az Ultralisknek most már képesnek kell lennie arra, hogy elbánjon a tömeges Marauderekkel, és Roachoakkal amelyek a végjátékban a zergek esküdt ellenségei.

Battle.net Felület

  • Megújult az összegző oldal a Profilban és a Leagues & Laddersben.
  • A „segítség” menürendszer hozzáadva tech fákkal és más tippekkel, trükkökkel.
  • A Battle.net felhasználói felület frissítve, hogy következetesen használják a beágyazott menürendszert.
  • A játék közbeni blokkolás és némítás hozzáadva.

Comments (376)

  • Rykee

    |

    jah buffot nemnagyon mondtam vna javitasnak altalaban erositest jelent, vagyis mmo gamekben azt jelenti. Szivesen mindenkinek bocs h. Reggel nem tudtam befejezni csak mar kezdodott oram. 😀 (most pl olasz oran vok .. Tmibile net 4ever)

    Reply

  • Meepo

    |

    Vicc az egész patch. Protoss nerf, Terran buff… (cenzored by Meepo) viszont ez nem személyeskedés de ha valaki hülye a blizzardnál az hülye ezen nem lehet segíteni 🙂

    Reply

  • spani

    |

    Örülök a zerg tápolásnak, az infestor uj képessége sztem nagy csatákban kb annyira használhatatlan lesz mint a corruptor hülyesége… senki nem azzal fog foglalkozni hogy pár egységre rátegye a frenzyt ha ahelyett kis micróval ugyanabból az apmből sokkal nagyobb előnyre tehet szert! A terrán fejlesztéseket meg aztán végképp nem értem… azt érték vele el kb hogy az első rushba 2v2-be már stimmel futkosnak majd a marinek… kicsit sajnálom a protoss játékosokat mostmár 🙂

    Reply

  • csimpi

    |

    3v3, 4v4 🙂 Igaz a 2v2-t se bírja a gépem, de a lehetőseg 😀

    Reply

  • ZsoL

    |

    Válasz Rykee #1 üzenetére:
    No problemo, grazie tanto per il traduzione. 🙂 Csak csipkelodtem

    Válasz Meepo #2 üzenetére:
    Bezzeg te sokkal jobban tudod. Mellozzuk mar az ilyen szemelyeskedest.

    Reply

  • sweeping

    |

    Nekem elég rossz előérzeteim vannak a Frenzyvel kapcsolatban. Persze a zerg fanok értelemszerűen védeni fogják, hogy ez kell ide, á ez egyáltalán nem imba!

    De gondoljunk csak bele, az ultralisket direkt emiatt nerfelték minimálisan, különben ezzel a képességgel már nagyon imba lett volna, és így is sokkal erősebbé válik mint régen.
    Most egyből a Broodlord jutott eszembe, aminek csökkentették a sebzését 25-ről 20-ra mert túl erősnek bizonyult.
    Na már most ezzel a képességgel újra 25 fog sebezni, hát nem tudom, ha egyszer már imbának bizonyult akkor érdekes lesz, hogy újra 25 sebezhet de hát majd meglátjuk.

    Az ultraliskre visszatérve:
    „Sebzés az épületek ellen 60ról 75re módosítva.”
    Ehhez még hozzájön a 25% így majdnem 94 fog sebezni egy ultralisk. Hát eléggé szépen fogják bontani az épületeket…

    Most nem sírhatnak a zergek az egyszer biztos.
    A force fieldet sajnálom, de azért ez még nem a világ vége, és valahol meg is értem.
    A 3v3 meg a 4v4nek én nagyon örülök 😀

    „# Eltávolítva a réz (copper) liga, melyet a Gyémánt (Diamond) liga vált a Platinum fölött.”

    Két oka lehet ennek a döntésnek remélem az amire legelőször gondoltam
    1. Sok kimagasló teljesítményű játékos sírt (nem magyarokra gondolok) hogy ez így nem korrekt hogy a többi platinásokkal együtt vannak, kéne valami + liga.

    A másik tippemet most nem írom le

    Reply

  • tasareo

    |

    Válasz csimpi #4 üzenetére:
    Lehet bírni fogja mostmár.
    # UDP engedélyezve, hogy segítse a játék teljesítményét.
    # Teljesítmény és stabilitás fejlesztések.

    de lehet tévedek 😛

    Reply

  • Meepo

    |

    Válasz ZsoL #5 üzenetére:
    Ez nem személyeskedés, simán hülyék a blizzardnál ahogy látom.

    Reply

  • csimpi

    |

    #6 sweeping “# Eltávolítva a réz (copper) liga, melyet a Gyémánt (Diamond) liga vált a Platinum fölött.”

    Ennek semmi értelme mivel ugyanannyi liga maradt.

    Reply

  • K4E

    |

    Faszkivan már a Protoss nerfel…. Void Ray tényleg imba volt de azért ez a Force Field már tényleg túlzás volt MegaNerf-.-” :@ áttérek Terrára… már fas[]kivan.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz csimpi #9 üzenetére:
    Az alsókat egybebontja, a felsőknek meg jön egy extra. Én ebben reménykedem

    Reply

  • petecz

    |

    #11 Kb biztos ez lesz.:)

    Reply

  • csimpi

    |

    Válasz sweeping #11 üzenetére:
    Neeee így se tudok nyerni XD

    Reply

  • AdamoA

    |

    Válasz Meepo #8 üzenetére:
    „… ahogy látom.”

    Ott a pont. Leírtad, hogy mivel a gond 🙂

    Válasz K4E #10 üzenetére:
    3 db egység képes arra, hogy az FF-et megsemmisítse. Egyik se jön idejekorán így csak a játék második felében kell jobban odafigyelni, hogy hova teszed és még mindig jól kijöhetsz belőle. Csak már nem egy üthetetlen aduász a protoss pakliban.

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Én ezen a héten protossal toltam, és azt kell, hogy mondjam, hogy mind a két nerf jogos volt. Szóval nem tudom, mit kell sírni.
    Viszont, hogy így megkutyulták a zerget, azt hiszem, újra vissza fogok rá térni egy időre.

    Overseer hány inf terrant tud tojni 125 energyért? 🙂

    Reply

  • Sziget

    |

    szerintem jo hogy csinaltak egy gyemant ligat, en messze nem vagyok jo jatekos megis a platinum rank 20 kornyeken csoveztem es 50 random game (25 win) utan is csak rank40re estem vissza amikor en meg protossal is csak arany teteje fele szerepelnek szerintem.

    Reply

  • aminemfoglalt

    |

    Jó kis patch, de ez a FF változtatás meglepett. Eleinte PvP-ben coli átlépte, aztán már azt is megfogta, így jól lehetett őket kiszedni, most meg pont az fogja szétrombolni? Ennek mondjuk nem örülök, ha coli párharc alakult ki tossok közt, a FF storm még elég jól menthette a létszámban alúl maradó helyzetét, most marad a csökkentett lőtávú void. A colik meg mozgásukban megint megállíthatatlanok.
    Kíváncsi leszek hányszor látunk majd infterra droppot a munkásokhoz.

    Vajon a Frenzy milyen ártó varázslatokra működik? Ghost képességek? Mert akkor akár deffenzív eszközként is használható. Már várom a fast FrenzyDT-t 😀

    Szerk: közben jó sokat írtatok,
    #11: Én is ebben reménykedem, nagyon ráfért ez a változtatás és ha hozzávesszük az értékelés változtatást, akkor remélhetőleg nem lesz akkora szakadék 1 ligában lévők közt.
    Félre ne értsetek, nem az önteltség beszél belőlem, hogy elkülönüljünk a gyengébb platosoktól, de számomra nagyon szembe ötlő volt, hogy egyik platos olyan volt, hogy el lehetett aludni a vele való meccsen, a másik meg „te atya úr Isten, ilyen létezik?”. Azt viszont nem tudom, hogy ha ez egy feljebb tolódást eredményez, akkor milyen hatása lesz a Bronzosokra… és remélem nem az lesz a vége, hogy csak mindenki kapott egy liga emelést.

    Reply

  • AdamoA

    |

    Válasz aminemfoglalt #17 üzenetére:
    Vajon a Frenzy milyen ártó varázslatokra működik? Ghost képességek?

    Na ezt nem vágom mit, hogy akartál.
    Ha a ghost emp képessége ellen gondoltad az azért nem jó, mivel azt írták:
    „and is immune to snare, stuns, and mind control for 30 seconds” ellen működik. Az emp pedig nem gátol semmiben.
    Ha pedig arra gondoltál, hogy nagyobb lesz a teljesítménye az meg azért nem jó mivel az nem dmg, tehát nem kapja meg a +25%-ot.

    Reply

  • skarlight

    |

    Mikor jön ki a patch? vki tud vmi infot rola? (a very near future-n kívül)

    Szerintem az overseer igy túl sok nekem. Így kb a zergek csinálnak vagy 5-10 overseert és igy folyamatosan blokkolnak minden gyártást/fejlesztést az épületünknél, és csak simán kifutnak, és az infested terranokkal is iszonyatosan lehet harrasolni..

    Reply

  • aminemfoglalt

    |

    #18: Előbbire gondoltam, nem olvastam el az eredeti angol verziót. Köszönöm

    Reply

  • Boci

    |

    Na most ha kiveszik a copper ligát és a tetejére raknak egy gyémántot akkor ugyanannyi liga lesz, csak mindenki egyel feljebb kerül nem?

    Reply

  • OmenTD

    |

    szerintem az Ultralisk-nek most se lessz túl nagy szerepe meg a frenzy-nek sem, de az overseer hasznosnak tünik,majd meglátjuk

    Reply

  • Aston

    |

    #21: Gondolom az volt a dontes hattere, hogy a copper ligaban tul keves jatekos volt, egy atlag jatekosnak (mint peldaul nekem) pedig tul konnyu volt platinum ligaba kerulni. Ezert most az also szint eltunik, beszoritjak oket a silver liga aljara, a jobb jatekosok meg mehetnek platinumbol gyemantba, vegul mindenkinek megvan a maga helye.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz OmenTD #22 üzenetére:
    Szerintem platinumban meg gyémántba kb minden egyes late gameba előkerül a frenzy, ezt vétek nem használni, baromi hatásos…

    Reply

  • MHz

    |

    Válasz OmenTD #22 üzenetére:
    Azért egy ilyen buff után nem hinném, hogy ne látnánk ultralisket… Emléxem mekkorákat röhögtem 2v2ben amikor a csapattársam senrty-kkel ölte az ultrákat és nem vesztett semmit se 😀
    Viszont az hogy eltűnik a force field az csak a zergnek buff, mert nincs olyan hülye aki a coli-t előretolja, hogy ki tudják snipe-olni vagy a kár a thor-t, viszotnt az ultra eddig is tank szerű volt, most pedig megtolva a frenzyvel… alig várom az első mass ultra + hydra + infestor combót 😀

    Az is lehet hogy csökkent a ligák száma, mert adott esetben a diamondba bekerülést nem a rendszer intézi, hanem oda a „kiemelt” játékosok fognak kerülni meghívásos alapon?

    Üdv,
    MHz

    Reply

  • BoneHeart

    |

    Megint oriási képesség a zergeknek, amit nemtudom mire kellene használni. Oké, lehet ultraliskre nyomni, de csakis arra, másra kb nincs értelme (mert sokan vannak a zerg egységek). Ultraliskig meg el kéne jutni, ami nem mindig sikerült, vagy addigra már vége a játéknak. Mellesleg inkább veszek MÉG ultraliskeket mihthogy ilyen szarságokkal microzzak.
    Overseer: na, nála már jo helyen van ez a containment.
    infested terran remélem jo lesz.
    Hát nemtudom srácok, nekem (és másoknak is)az az érzésem, hogy a blizzard addig addig szarakodott mig kifutott az időből.(mingyárt megjelenés, meg béta szünet)

    Reply

  • Promie Motz

    |

    #26

    nem tudom, te kivel szoktál ilyenekről beszélgetni, de vegyétek le azért néha a szemellenzőtöket 🙂

    Reply

  • Gary

    |

    Sztem a Zerg résszel jó munkát végeztek, így tényleg használható az Ultra, és nem olyan módon, mint a T Mara, h csak azt mass, hanem kell mellé Infestor Frenzy miatt, és sztem ha már annyira focusolni akartatják vele a nagydarab egységeket (Thor, Coli) akkor már 1-2 Corruptor is mehet az árdolgozott (sebzésnövelő) Corruption miatt. A Frenzyvel együtt az már asszem +50% ami elég, már bocsánat a kifejezésért de, odabaszós 😛

    A T részről ezzel a „játék bizonyos időpontjaiban vért izzadnak a protoss ellen” mondattal nem egészen értek egyet. Ezzel a változtatással méginkább háttérbe szorul a Mech BO, és méginkább a mass MMM lesz a nyerő.

    Sztem legalábbis-

    Reply

  • force

    |

    Protoss játékosként titkon abba reménykedtem, hogy kicsit nerfelik a terrant, gondolok itt a marára meg a ghostra. Ennek ellenére, még buffolták is kicsit a humán fajt. De persze kezdő játékosként nincs még akkora rálátásom a dolgokra, csak a tapasztalatom az, hogy számomra nehéz fogni a mass marát.

    Reply

  • pageup91

    |

    Már nem azért de a Frenzynek mi haszna van az Ultralisken??? Az Ultralisk egy Szar, könyörgöm, még ha rá is nyomom egy nyomorult Thor ONESHOOTolja…

    Reply

  • DJackson

    |

    érdekes arról nem beszéltek hoyg már 600 helyett csak 450 az élete az ultrának. Ezt azt jelenti hoyg a negyed életét elvesztette. Megölni se lesz olyan nehéz mint eddig viszont jó mikróval hatásosabb lesz az alatt az idő alatt míg él. Sztem ez jó döntés.

    a voidnak ez a nerf nem tudom hogy elég lesz-e… remélem mert sztem állati jó egység.

    a seer blokkolós cucca vajon azt is jelenti, hogy a lair-t lehet vele késleltetni például? Azt nem írták ide, bár az építésnek számít azt meg azért durva lenne késleltetni.

    a terrát megint buffolták, ezt nem igazán értem. A zerg lehet hoyg jó képességeket kapott de a korai játékban még nem tudja majd ezeket kihasználni annyira. Infestor energia, meg ultra ff törése se jön túl hamar. A terra egy kicsit mégkönynebben fejleszt, akkor még inkább szenvedőzni fognak ellene az elején, ezt nem igazán értem, de meglátjuk. Bár az is lehet hogy 3-4 egység helyett majd fejlesztenek, az olcsóság miatt és így kicsivel kevesebb unit lesz.

    Reply

  • Andraxxus

    |

    ezek nem teljesen normálisak…. az ulrarisket soha nem fogod lehozni, mert protoss elöbb üt szét colossussal. terranról meg nem is beszélve, mert ha 1szer 1 üzlet beindul…
    bár lehet h mara-barátaink már le se mernek jönni mert félnek a 100 év múlve lehet h bekövetkező ultrariskok-inváziótól… persze 3/4 annyi HP-vel mint korábban… szánalmas (eddig is gyorsan szedték…)

    frenzy??? infestort alig érdemes lehozni, mert pikk-pakk kilövik, és ez a sebzés-buff… nem ér 150 gázt amennyiért infestort hozol… sztem

    Reply

  • AdamoA

    |

    Abban egyet tudok érteni, hogy ezzel az újabb infantry buff-fal, még kevesebb mech lesz, esetleg még talán TvT-ben. Így az előző patch-ek törekvései a mech-ek népszerűsítésére elsorvadnak újfent. Most még hamarabb lehet lent az academy egyébként, ezzel az 50 gas plusszal amit a stimpack-kal buff-fal kaptunk 🙂
    Legalábbis én így látom

    Reply

  • pageup91

    |

    Én az Overseernek visszadnám a Spore Cloud képességét, akkor Zergként lehetne valamit kezdeni a Siege Tankokkal, mert sztem így elég nehéz, nem?

    Reply

  • Sydra

    |

    A Frenzy egy jó ötlet, csak rossz a kivitelezés. Tömegekre nem alkalmazható túl jól csak kevés, nagy egységre. A Zergnek meg ELVILEG a tömegben van az ereje. Multifunkcionálisabb lenne ha területre hatna (a caster belő egy ilyen felrobbanó pöfeteget, ami mikor felrobban a szétáradó spórái megdühítik a zergeket) mondjuk 75-100 enegiáért. Így ugyanolyan hasznos lenne lingekre mint ultrákra (tekintve h kevesebb ultra fér el ugyanakkora buff területen mint ling).

    Reply

  • DJackson

    |

    akkor meg lenne egy stimpack a zergnek is

    Reply

  • Vejne

    |

    Válasz pageup91 #30 üzenetére:

    magyarban kurvara nem jon at a szoveg
    Targets a single biological unit which deals 25% more damage and is immune to snare, stuns, and mind control for 30 seconds.
    szal ha radobod az ultaliskre nem lesz belole oneshot

    Reply

  • Volband

    |

    Válasz pageup91 #30 üzenetére:
    Köszönjük a trollkodást.

    Válasz pageup91 #34 üzenetére:
    Ha nem értelmi fogyatékos a terra akkor valóban nehéz ellene mit tenni (mert ugye van körülötte thor is)

    Válasz Sydra #35 üzenetére:
    EGY infestor 8 egységre tud frenzyt dobni. 450 gázból már 24 hydrára rádobhatod, az elég táp.

    Overseer hány infested terrant dob? Ez engem is érdekelne. Mert ha EGYET és az is kb. csak 30secig él, akkor nem tudom mi kerül rajta 125 energybe.

    Reply

  • fosztogato

    |

    Ahogy nézem egyesek szöveg értési problémákkal küzdenek és ezért nem bírják felfogni, hogy a frenzy alatt a lassítás és thor ágyújának hatása se érvényesül, mert negatív hatásokat figyelmen kívül veszi a frenzy, ergo a mara nem lassítja a thor meg nem tudja one shotolni, valamint alapból 40 üt majd marára ami azt jelenti, hogy frenzyvel 50- ergo 3 ütésből egy csokor mara halott lesz…

    Reply

  • BoneHeart

    |

    olyat lehet, hogy közvetlen kikelés előtt rátolni a tojásokra a frenzyt? védekezésnél kicsit felbuffolni a lingeket – egyből 2t

    Reply

  • Szabeszkah

    |

    Már bocsi fosztogato, de az ultrát amúgy sem lehet lassítani marával, mert massive ellen a c. shells nem hat. Amúgy nagy hülyeség ez a stim pack buff, mert eddig sem szerettem a mass marát, főleg stimmel, de ezután…hogy már korábban kihozza…..

    Reply

  • dNL

    |

    Ehhez már nekem is hozzá kell szólnom…

    Személyes gondolatok jönnek… persze bele lehet kötni nyílván…

    1, ez a patch… arról szólt… zerg kapott egy buffot (hogy tartsák a szájukat és ne tünjön annyira imbának hogy a terrant megint buffolták) a protoss egy nerfet… a terran megint egy buffot

    2, legtöbb gamem talán zergel van így egy kicsi rálátásom van a dologra… szerintem ez a buff egy amolyan na nyomjuk le a torkukon had örüljenek a buffnak típusú… Már nem azért de mire eljutnék ultráig… 35x esznek meg az ellen egységei… és tudom itt jön az, hogy az én hibám hogy miért nem ultrázom… de had kérdezzem meg:

    Hány olyan gamet láttál ahol Ultralisket kérnek a zergek? (Jómagam csupán párszor kértem.. nagyobb mappon)

    3, Terran buff ismét… ez már tényleg a nevetséges kategória… a terran a béta elején tényleg gyenge volt… de úgy érzem itt a blizz átesett a ló túloldalára 🙂

    Tudom hogy a zerg „buff”-ról írtam főleg… engem is bánt… miért? mert olyan dolgokat kapott amitől nem lett kiegyensúlyozottabb vagy változatosabb… overseer képessége mókás, de nem fogsz vele nyerni… frenzy… ultrán éri meg kb és addig nem nagyon jutsz el 🙂 mert ha nincs limites sereged bedarálnak addig.

    Amúgy platina 2v2-ben zergektől így is kb 90% mass linget látok… játék jó részében… ettől se lesz változatosabb 🙂

    Szvsz a zerget full át kéne alakítani mert (nem lehetetlen vele nyerni) csak nem hangulatos vele a játék.

    Reply

  • l.lantai0828

    |

    Válasz dNL #42 üzenetére:
    Lehet, hogy eddig kevésszer használtak a Zergek az Ultralisket, de ez a két buff (Ultra dmg + Frenzy) éppen arra szolgál, hogy ezek után használjad.

    Reply

  • Tokman

    |

    Infested terrant kikéne venni teljesen én örülök hogy változtattak a Zergeken és Void Ray tényleg imba volt ha gyorsan hozták. Ultralisk hpja maradhatott volna azé 500 körül de ők tudják mindegy Thor ígyis úgyis fogja.
    Ultralisket ZvTben továbbra se fogunk sokat látni de mostmár ZvPben lehet hozni.
    Terran buff zsír 🙂
    Ajaj mostmár Dimondba kell bekerülni 😐 mindegy menni fog xD

    Reply

  • zesedar

    |

    Jómagam már nem játszok a bétával, de szerintem zerg overseer buffja valóban jó ötlet volt, majd kíváncsi vagyok élesben hogy fog működni. Ultra… szerintem ettől ugyanúgy használhatatlan marad mert túl későn lehet kihozni és marha drága. Infestor frenzy képessége hát … bizonyos szitukban lehet jó, de szerintem fungal growth többet ér és aki infestort vesz, az nem fogja energyt elpocsékolni másra (vagy neural parasite).

    Nekem az overseeres dolog tetszik a legjobban, csak nagy kérdőjel, éles helyzetben mennyire lesz használható.

    Reply

  • dNL

    |

    Válasz l.lantai0828 #43 üzenetére:

    A lényeget nem érted csupán barátom… a gond az, hogy nem jutsz el odáig… a terre tier 1-2-vel szétkap… ha nem kénytelen vagy t1-t2-öt massolni és a t3-ra bizony nem marad zsetonod… (már ha egyáltalán élsz addig XD)

    Úgy érzem kicsit, hogy a zerg nem az a massolós faj mint régen volt… max lingmass xD
    Ám ezt nem érzem változatosnak 😛

    Reply

  • BoneHeart

    |

    Igy igy. Ha támadsz, bőven elég a hydra, meg egyéb t2-es témák( t1), nem nagyon kell ultralisk. ha anélkül nem megy rég rossz. Ha meg counterelni kell, akkor sokan gyorsat, megintcsak nincs szükség t3-ra.

    Reply

  • antgecc

    |

    Nah, elég sok olyan kommentet olvashattunk, hogy így már örülhetnek a zergek, mert így milyen imba is lett az ultra, meg az egész zerg kompánia. Csak ugye azt felejtik el sokan, hogy ez milyen mikróba kerül a játékosnak.

    Reply

  • bodike

    |

    Ez durva egy patch. Van benne minden a mi szem szájnak ingere. Végre a módokat is ki lehet próbálni egymással.
    Amint lehet fel is teszem a pályám csak még nincs kész. Már 1.5MB úgyhogy ne lesz kispályás. Akinek kell szívesen elkűldöm.

    Reply

  • sweeping

    |

    Nem olvastam el az összes kommentet, csak végigfutottam rajtuk felületesen. Röhej hogy egyesek mennyire semmibe nézik a frenzy képességet.

    Basszus csak 25 energy ha a infestornak maxon van az energyje 8 unitot tud egymaga ellátni, de ha kifejlesztitek akkor 9-et. Az hogy a copper ligába nem használnátok egészségetekre, de minden jó zerg használni fogja az fix. Kicsit imba is, hogy ennyire kevés energybe kerül. De legalább lehet vele tápolni a hydraliskeket is.
    6 infestorral percekig el lehetne látni az ultraliskeket meg a broodlordokat mellette még van energy használni az egyéb képességeiket

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.