Starcraft II Beta – Patch 13 (version 0.15.0.15449)

ZsoL . Hírek, Patch 4836

Rykee küldte be nekünk a (Zergeknek) jó hírt, melyben a várva várt változtatásokat olvashatjátok a következő Patchből. Íme hát az anyag kisebb korrekciókkal (érthetőség, helyesírás :P), plusz a helyzetjelentés (aminek a felét szintén Rykee-nak köszönjétek — a másik felét nekem, de azt nem kell megköszönni :P):

Elég sok kiegészítés került a Patch 13ba, beleértve a térkép publikálási lehetőséget, de mint ahogy az előző Helyzetjelentésekben, szerettünk volna időt fordítani arra hogy különösen belemenjünk a balance változtatásokba és elmagyarázzuk őket.

Ebben a patchben olyan balance problémákkal foglalkoztunk, amelyeket a közösség fedezett fel az előző néhány hétben. Ugyanúgy szeretnénk foglalkozni a zerg egységekkel és képességekkel, amiket nem látunk használat közben. A változtatások elég nagyok ahhoz, hogy ezeken az egységeken valószínűleg további módosításokra lesz szükség, ahogy többet megtanulunk arról hogyan használják őket játék közben.

Általános

  • Térkép megosztás engedélyezve: A Térkép Készítő (Map Editor) használatával, feltöltheted saját térképeidet a Battle.net közösség számára.
  • A Facebook integrálva: Itt egy gyors mód arra, hogy kibővítsd a szociális hálózatodat azzal, hogy megnézheted Facebook ismerőseid közül kinek van Battle.net felhasználója.
  • 3v3 év 4v4 formációk engedélyezve
  • Számos dolog változtatásra került a Ladder & Leagues rendszerben.
    • Eltávolítva a réz (copper) liga, melyet a Gyémánt (Diamond) liga vált a Platinum fölött.
    • A játékosok értékelése 1000 helyett 0ról kezdődik.
    • A töltő képernyőn az ellenfelek tudásának különbsége (Favored, etc.) nem jelenik meg a besoroló és gyakorló mérkőzéseknél.
    • A mérkőzéskészítő rendszer (amelyik az ellenfeleid kiválasztásáért felel) fejlesztve(végre -.-)
  • UDP engedélyezve, hogy segítse a játék teljesítményét.
  • Teljesítmény és stabilitás fejlesztések.

Balance változtatások

PROTOSS
Sentry

  • A Force Fieldek mostantól elpusztíthatóak azzal, ha nagy(masszív) földi egységek átsétálnak rajta.

    Sok olyan játékot látunk, amelyben az erőterek (Force Field) kulcsfontosságú részét képezik a protoss stratégiának. A képesség mulatságos/tréfás, de szeretnénk néhány opciót arra, hogy az ellenséges játékosok elbánhassanak az erőterekkel, így adva további lehetőségeket a protossnak. Mostantól a masszív egységek(Thor, Colossus, Ultralisk) összetörik az erőtereket, ha azt a parancsot kapják hogy menjenek keresztül rajta. Az ultraliskek használhatják ezt a képességet arra, hogy vezetésükkel egy zerg támadás bejusson a protossok pozíciójához, miközben a protoss játékosok arra, hogy a Colossus bevetésével támadhassanak vagy visszavonulhassanak.

Void Ray

  • A hatótávolság 7ről 6ra csökkentve.

    A Void Rayeket terran ellen agresszíven használják, a hatósugarukat és sebességüket kihasználva a terran játékost a bázisukban lehet tartani. Ez elég szórakoztató a protoss játékosnak, de különböző skill szinteken ezt a terran játékosnak túl nehéz megállítania, még akkor is, ha előre látja a dolgot egy jó felderítés után. Úgy gondoljuk, hogy egy nagyon enyhe hatósugár csökkentés segíteni fog ebben a helyzetben anélkül, hogy másokban nagy kárt okozna.

Warp Gate

  • Az alcsoport prioritása 2ről 3ra változtatva, így prioritást élvez a Gatewayek fölött (ha egyszerre Warp Gate-t és Gateway-t is kijelölsz, az Warp Gate lesz előbb alul).

TERRAN
Marine

  • Stimpack kutatás 150/150ről 100/100ra csökkentve
  • Combat Shield kutatás 150/150ről 100/100ra csökkentve.
  • Úgy gondoljuk, hogy a terranok túl sokat költenek infrastruktúrára, és a játék bizonyos időpontjaiban vért izzadnak a protoss ellen. Az alapvető gyalogsági fejlesztések árának csökkentésével egy kicsit veszélyesebbek lesznek, ha a gyalogságra gyúrnak.

ZERG
Infestor

  • Infestor Terran varázslata eltávolítva
  • Frenzy varázslat hozzáadva:
    • 25 energiába kerül.
    • Célozz meg egy biológiai egységet amely, 25%al többet fog sebezni, és az ártó varázslatok nem hatnak rá 30 másodpercig.
  • Eltávolítottuk az Infested Terranokat, mivel csak nagyon ritkán láthattuk használatban. Beraktuk ezt a képességet belső tesztelésre és képtelenek voltunk rá hogy megtaláljuk azt a helyet, ahol szerencsés lett volna az Infestoron. Bemutatunk egy új képességet amit Frenzynek kereszteltünk, ami különösképpen rövid hatótávú zergeken hasznos, hogy közel jussanak az ellenfélhez, rettenetes sebzés (sajnos nem a terrible, terrible damage kifejezést használták itt – a szerk.) reményében. A Frenzy leginkább az Ultraliskeken éri meg, ha keresztül akarunk jutni Thoron, Cannonokon, Fungal Growthon, vagy Neural Parasiten.

Overseer

  • Contaminate varázslat hozzádva:
    • 75 energiába kerül.
    • Célozz meg egy ellenséges épületet, amely nem lesz képes egységeket képezni, vagy kutatásokat folytatni 30 mpig.
  • Infested Terran varázslat hozzáadva:
    • 125 energiába kerül.
    • Az Infested Terranoknak ugyanakkorák az értékeik(értem itt damage, armor) mint ezelőtt, és most közvetlenül egy OverSeer alá „kerül”.
  • Az Overseert egy harassoló (zaklató, hehe – a szerk.), varázsló egységnek terveztük. Nem szeretnénk több száz Overseert látni a pályán összevissza repkedni, de tetszik nekünk a zergek azon képessége, hogy az ellenfelüket harassolják például a Changelingekkel. Az Overseer kapott két új képességet, amit más, inkább „csata orientált” egységektől vettünk el. Arra számítunk, hogy a játékosok továbbra is 1-2 Overseert fognak gyártani az ellenséges bázis megfigyelésére és a láthatatlan egységek ellen, de az energiáját most már az ellenség gyártásának és kutatásának megzavarására vagy kisebb csapatok ledobására is használhatják, hogy megosszák az ellenséges csapatokat.

Ultralisk

  • Élet 600ról 450re csökkentve
  • Sebzés 20ról 15(25+Páncél)ra változtatva.
  • Sebzés az épületek ellen 60ról 75re módosítva.
  • Sok buffot (nincs magyar megfelelő, a ford. – de van, a szerk. – javítást) kapott az Ultralisk, hogy csökkentse a távolságot ellenségei között. Az Ultralisk most mellőzi az erőtereket, és az Infestor Frenzy képességének segítségével, minden olyan varázslatot, amely megbénítaná vagy lelassítaná figyelmen kívül hagyhat. Ezekkel a buffokkal az Ultralisket újra kellett balancolni. Nem a páncél nélküli egységekre összpontosítunk vele, mivel a zergnek ígyis van néhány módja arra, hogy felvegye a küzdelmet a könnyű egységek ellen. Az Ultralisknek most már képesnek kell lennie arra, hogy elbánjon a tömeges Marauderekkel, és Roachoakkal amelyek a végjátékban a zergek esküdt ellenségei.

Battle.net Felület

  • Megújult az összegző oldal a Profilban és a Leagues & Laddersben.
  • A „segítség” menürendszer hozzáadva tech fákkal és más tippekkel, trükkökkel.
  • A Battle.net felhasználói felület frissítve, hogy következetesen használják a beágyazott menürendszert.
  • A játék közbeni blokkolás és némítás hozzáadva.

Comments (376)

  • xely

    |

    Válasz sweeping #50 üzenetére:
    A fejlesztés csak az Infestor kezdő energiáját dobja meg 25-el, a maximumot nem, így mindenképp csak 8 unitra tud nyomni Frenzyt. Más kérdés, hogy már ez is bőven elég lehet.

    A baj inkább az szerintem, hogy a Fungal Growth és a Neural Parasite annyira erős, hogy minden cast előtt kétszer meg kell gondolnia az embernek, hogy akkor most megéri-e. De hát nyilván ezt majd a profik kísérletezik ki, nem én.

    Reply

  • Meepo

    |

    Elfelejtettem mondani azért NAGY THX a fordítónak 🙂

    Reply

  • 84Noname

    |

    Hát nekem az a véleményem, hogy ezzel a peccsel a pvz-t kicsit zergnek billentették a tvz-t meg t javára.

    Én p vagyok, de láttam vodot maruder hit and runról ultra ellen, nem tudom ez mennyire általános… szal ezzel a hp csökkentéssel kb kitörölheti szerintem a z a valagát, hiába kapott sebzésupot és frenzit. P ellen még jó lenne az ff törés miatt… de most őszintén, hány pvz megy el massultráig? Sztem most se fog… de meglássuk. Amitől félek az a Contaminate. Ha a robo-t párszor le tudja köpni, akkor szép kis szar állhat elő…
    Frenzi… hát nem tudom. Használni fogják, de hát izé… annyira nem látom erősnek… Akkor van értelme, ha sok infid van. 1-2-vel nem érdemes szarakodni. Másrészt nem biztos, hogy erre cseszném el az energiáját…

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz xely #51 üzenetére:
    Hát akkor sokat kell belőle venni, hogy mindent használhass.
    Most a végjátékra gondolok, amikor ezt mondom.

    Szerintem most olyan egység lett mint starcraftban a high templar. Abból is vettek legalább 10 végjátékra, szerintem infestorból is kell ennyi 🙂
    Csak kell a gyorsaság a megfelelő használatához 🙂

    Reply

  • l.lantai0828

    |

    Válasz sweeping #50 üzenetére:
    Copperben már nem fogják 😀 amúgy meg teljesen igazad van.

    A Frenzy legfőképpen Ulrtalisken hatásos, de ha valaki nem akar feltechelni tier 3-ra, akkor nyugodtan lehet majd használni Hydralisken is, ott is jól jön 12 helyett 15 sebzés. Ráadásul, ha 8 darabon használod akkor már tényleg nem gyenge. Ilyen módon lehet tier 3 nélkül is hasznosítani a Frenzy-t.

    Reply

  • renhohek

    |

    Ha többet akarok arról tudni hogy mit mikor és hogyan használjak hol kell keresgetnem?
    Amugy sztem is ugy lenne a faja a frenzy mint a dark swarn volt hogy területre vagy több egységer hatna így tényleg nem csak ultrán lenne használható. Arra várni hogy azon használhasd hááát… Amugy sztem az uktra kva nagy is elálják egymás útját.

    Reply

  • kobajasi

    |

    Válasz DJackson #31 üzenetére:
    Jackson az miért is dúrva? Ha te ZvZ-be annyival később techeles Lair.re hogy az ellenfelednek nem, hogy már meg van de már egy Oversser a bázisodon fagyasztja a Lair teched-et rég gond van… Még a legnagyobb pályán is ha csak nem a jól megszokot ling/baneling micro war van, legkésőbb 3-4 percben kész a Lair, nincs az az isten, hogy beérjen hozzám egy Overseer-el azt blokkolni.

    Reply

  • kobajasi

    |

    Válasz dNL #46 üzenetére:
    Nem értek veled egyet ha nem haragszól meg 🙂 Platina 5. vagyok Zerggel és, haggyuk már ezt a nem jutok el T3-ig Terran ellen. Megszámolni nem tudom hányszor nyertem Brood Lord-al Terran ellen és nem Desert Oasis-on, hanem kis pályán is. Early harass , hogy kicsit kussoljon a Terran illetve Mass spine crawler-el hulla könnyű 3. bázit biztosítani és ha tudsz rendesen macrozni lám lám könnyedén T3. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy az Ultrat ettől még használni fogom, sőt…. de a T3 közel sem jelent gondolt. Alig várom a Terran sírásást amikor előszőr fog 5-6 Frenzy-s Brood Lord-al találkozni.

    Overseer-nél még nem tudjuk 125 enregiáért mennyi Infested Terrant kapunk(kb ez dönti el, hogy a képesség élet képes e vagy sem)
    Infestornal nem tudjuk, hogy a Frenzy auto cast lesz e? Gondolj bele 25energia. 3-4 Infestor egy Control Group Hydra és jó éjt!

    Reply

  • Larky

    |

    Eltüntetik a kis copper ligám, hol fogok tovább n00bkodni :).

    Reply

  • gabesz1701

    |

    Nah kivi vagyok én is erre a patch-re, bár egyedül a terran buffot nem értem miért volt rá szükség..
    Egyébként ez mikor jön? Mert nekem még nem patchelt, tudtok erről valamit?:)

    Reply

  • AdamoA

    |

    Válasz gabesz1701 #60 üzenetére:
    Miután a blizzard-ról van szó maradjunk annyiban, hogy „When it’s done”.

    Reply

  • kobajasi

    |

    Válasz gabesz1701 #60 üzenetére:
    Terran buff egyértelműn TvP-nek lehet köszönni. Void Ray nerf, terran buff. Most ha már csinálsz egy early Rax+Reactor elején pár marine, Tech switch Factory kapja Reactort Rax meg kezdi húzni tech labat, előbb hozhatod a fejlesztéseket könnyebben fogod Void Ray-t (legalábbis a Blizz így gondolja kiváncsi vagyok tényleg a PvT fog e ettől csak változni? 😀 „Time will tell”

    Reply

  • Rykee

    |

    Szívesem annak aki megköszönte 😀

    Mellesleg sz.tem jövő héten bármikor kijöhet, de sz.tem v.mikor H-SZ környékén lesz.

    Void ray nerf :S, pedig 2v2be mindig azzal nyertünk 😀 zerg haverommal toltuk ő jött zerg roach, majd muta, közbe énmeg legyártattam 15 voidot aztán leszedtük alapból az expeket ha marineal jött azt muta könnyen kinyírta, meg ha már chargeolva volt az a 10+ void akkor már nem volt nehéz azokkal sem marinet írtani.

    Nemmondom, hogy nem imba, de azért 1 range csökkentés miatt nem lesz szar 😀 Mellesleg aki azt írja unit váltásnál menjem le a charge az mit gondol??? Max épületrombolónak lenne jó vagy v.mi 400 hp+ ellen.

    Egy mothership buff viszont már jöhetne mert, rohadt könnyen le lehet szedni, meg baszott lassú is.. kár hogy anno elvettek annyi spellt tőle^^ jólett volna épületekhez teleportálni meg darálni vele. Mondjuk mothershipnél én egy sebesség növelést(1.5x-2.0x) és elegendőnek tartanék.

    Ahoy!

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Rykee #63 üzenetére:
    Én még a mai napban reménykedtem/reménykedek de úgy se jön 🙁
    Basszus ne az utolsó napon jöjjön már ki amikor vége lesz a bétának :s
    Jó szerda még nem az, de ne szívassanak már, remélem még ma kijön az új patch

    Reply

  • gabeunit

    |

    hát én a rozsdás ocskavas medált érdemlem ki de amúgy eléggé ott van 😀
    jó lesz ez majd a végére 😛

    Reply

  • iddqd_

    |

    #63 Yo Mommaship so fat she couldn’t avoid the nerfbat. 7 times.

    Reply

  • ImiHUN

    |

    Az alapvető gyalogsági fejlesztések árának csökkentésével egy kicsit veszélyesebbek lesznek, ha a gyalogságra gyúrnak?

    MINDIG GYALOGSÁGRA GYÚRNAK, MINDIIIG WHÁÁÁÁÁÁÁÁÁ és így is elég korán kihozták hozzá a fejlesztéseket.

    Reply

  • triazz

    |

    „Úgy gondoljuk, hogy a terranok túl sokat költenek infrastruktúrára, és a játék bizonyos időpontjaiban vért izzadnak a protoss ellen. Az alapvető gyalogsági fejlesztések árának csökkentésével egy kicsit veszélyesebbek lesznek, ha a gyalogságra gyúrnak. ”

    Alapvető fejlesztésekre sokat költenek? Ezek hülyék???? Direkt szórakoznak, vagy „fordított napot” játszanak? Vért izzadnak? Beszarok…kezd elmenni a kedvem ettől a játéktól. Igen, valóban azért mert gyűlölök terran ellen játszani nevetséges bio tech miatt, és úgy látszik itt tényleg csak korea a király, csak rájuk hallgatnak.
    Túl sokat költenek? Mire? 😀 t1-es egységekkel gyalogol át t3-asokon, és épp hogy a protos izzad vért. Szánalmas ez a patch. Minek van feedback, ha szarnak az egészre…
    Most erősen gondolkodom, hogy nem játszom, amíg normális patch nem jön, vagy reroll zergre. Normális patch alatt nem azt értem, hogy minden legyen, ami nekem jó és tetszik, csak azt, hogy ne essenek már át a Blizzardos srácok a ló túloldalára. Mert nem hiszem el, hogy nem látják, hogy több ezren sírnak mindenhol terran buffok miatt. Nevetséges…

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz triazz #68 üzenetére:
    Jajj ne sírj már, csak csökkentették a fejlesztés árát. Bumm megspóroltak a kettővel összesen 100 mienralt és 100 gázt azaz egy mara árát és még marad 50 gáz

    Reply

  • Volband

    |

    Válasz sweeping #69 üzenetére:
    Igazad van, a neural parasiteról csippentsenek már le 50 mineralt. Csak egy tojásnyi zergling. Az nem is sok. Akkor? Meg a….

    Ezt a „csak egy xy ára” dolgot el lehetne játszani mindennel és végül ott kötnénk ki, hogy ennyi erőből ne kelljen fejleszteni semmit, szóval igenis sírjon. Ha pedig nem tetszik akkor érvelj rendesen, pl. hogy te már rosszabb napjaidon is szétaláztad a platinumos bios terrákat és akkor az már egy értelmes érv. Amit az előbb mondtál az messze nem az.

    Reply

  • triazz

    |

    Válasz sweeping #69 üzenetére:
    Nem, félreértesz. Itt nem maga a buff értéke a lényeg, hanem a megfogalmazása.

    „Túl sokat költenek infrastruktúrára”:
    250/250ből megvan nekik a shells/stim/combat s. 3 fejlesztés, amiből 2 (shells és stim) meccseket dönthet el az elején 250/250ért. Ez sok? Te is Protoss vagy, nézd már meg „nekünk” mennyi egy darab fejlesztés…az átlag 200/200.

    „A játék bizonyos időpontjában vért izzadnak Protoss ellen”
    Ahha, melyik ez az időpont? 2-3perc környéke, amikor a jön a reaper? Vagy 5. perc amikor az első 6 mara shells fejlesztéssel? Vagy netán a 10.perc környéke amikor az mmm és az EMP jön? Vagy mire gondoltak? MElyik időpontban szenved a terran egy protoss ellen? Jó én nem vagyok pro, de kérlek mond el te hogy szerinted mikor?!

    „Az alapvető gyalogsági fejlesztések árának csökkentésével egy kicsit veszélyesebbek lesznek”:
    Alapvető? Ez a 2 plusz a shells (50/50ért 😀 ) az össz fejlesztés gyalogságra. Írhatták volna úgy is, hogy „Minden gyalogsági képesség árát csökkentettük”.

    „ha a gyalogságra gyúrnak”
    Ez a kedvencem. A terranok 80%-a szerintem CSAK gyalogságra gyúr 😀 !

    Tudod, engem nem ez a buff b*sz fel, hanem, hogy nem figyelnek arra, hogy olyan sokan sírnak a marauder miatt. Legyen egy ilyen buff, de másik kézzel esetleg nem ártana elvenni a stim-t a marától, vagy valami. Ha ez egy BÉTA és azt mondják, hogy próbálgatnak sok mindent, akkor miért nem próbálják ki azt, hogy a maraudernek csak 100-as HPja legyen?? Kipróbálják a forcefieldet (ami nem baj, mert szerintem is erős volt), kipróbálják a roachot, mindent próbálnak, csak azt nem amiért a legtöbben sírnak.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz triazz #71 üzenetére:
    Szerintem a terran a játék elején tudott szarban lenni a void rayek miatt. De ez is teljesen skill függő. Koreában tökéletesen tudták hárítani europen meg nem annyira, így most tessék itt a nerf -1 range.

    Most már szerintem semmivel nem lehet őket halálra szopatni

    Reply

  • triazz

    |

    Válasz sweeping #72 üzenetére:
    Igen Void tényleg szívatás volt, mint látod, nem is sírok a nerf miatt, mert jogosnak tartom: ez egy jó döntés volt.
    DE a terran balance állítgatásait egyenlőre nagyon nem tartom jó döntés-sorozatnak. Annyira volt erős szerintem a void, mint a marauder, utóbbival mégsem kezdenek semmit (sőt stim fejlesztés miatt még erősebb is lett, ha minimálisan, de akkor is).

    Reply

  • AdamoA

    |

    Válasz sweeping #69 üzenetére:
    Khm… 75 marad 😛 és az academy 150/50 úgyhogy szerintem P ellen sokat ér az a plusz gas

    Válasz triazz #71 üzenetére:
    Gondolom sok BratOK vs HasuObs-éhoz hasonló meccset láttak, ahol a T beszorul a bázisra az elején.
    Az más kérdés, hogy utána végiggyalogol a pályán 😛

    Reply

  • razieel

    |

    maruder ellen:
    Terran
    -mass marine
    -banshi
    Zerg
    -fastling
    -infestor
    -muta
    Protoss
    -sentry zealot
    -zealot charge fejlesztéssel
    -főnix

    most terránnal próbáltam toss ellen a MMS kombót, de elég keményen megfogott immortal sentry zela stalker kombóval…

    Reply

  • Volband

    |

    Válasz razieel #75 üzenetére:
    A naivság nem ismer határokat. 🙂

    Reply

  • gabesz1701

    |

    Én is egyetértek azzal, hogy a terrán az elején jön reaperrel ami a zeákat agyon szivatja, utána a maraurder meg a stalkereket, én nem nagyon láttam vért izzadni prot ellen, persze én se vagyok pro játékos, és protoss vagyok, de pl mégis zavar h a zerg túl gyenge… és az is h a maraurder túl erős early gamben, nem magam miatt sírok, de tényleg fura h miért nem tudják elvenni tőle a stim pack-et ha már buffolják a fejlesztéseket :\

    Reply

  • razieel

    |

    terrán ellen derítezs, ha látod, hogy veszi a tech centert a barakkra, akkor első unit amit veszel egy stalker-t. utána meg massolod az egyésgeket…

    Reply

  • aminemfoglalt

    |

    #71: triazz, 2 dolog:
    Ne foglalkozz velük mit mondtanak(főleg, hogy már át esett egy fordításon, lehet nem pont így hangzott szó szerint), azzal foglalkozz mit tesznek. Másrészt meg ez a változtatás kb semmi, idő szempontjából így is ugyan akkor kinn lesz a fél control mara.
    És lényszi ne hasonlísd össze, hogy mennyit költ fejlesztésre 2 külön race. Ez így nem működik, túl nagyok a különbségek.

    Egyébként meg tudom, hogy azért csinálta ezt a Blizzard, mert elolvasták a múltkori kommentem, hogy igen is meg lehet fogni terrannal a voidokat, és csak azért is rámcáfoltak… a Blizzard figyel engem, álcázott Observer van a házam fölött.
    Szegény Void, a meccsek javát ő hozta nekem, most már mindenkinek lőtávban lesz 🙁

    #77: Ez a legönzetlenebb tett, másért sírni, nem magunkért 🙂
    Nem tudom melyik ligában hogy van, de az tényleg egy jó javaslat, hogy ha ettől félsz(reaper), már korán deríts. Bár tényleg csúnyán korán jön a reaper, de ez a patch előtt se volt másként.

    Reply

  • MiniM

    |

    Csatlakoznék az előttem szólókhoz!

    Mivel elég sok vodot nézek és NonY livestreamjét is, igenis láttam őt veszteni terran reaper rush ellen nem is egyszer…illetve ha láttátok a HDH Invitational RO4-et, akkor azt is láttátok, hogy elkalapálta Idra NonY-t…én szvsz Ő a legjobb P játékos, és baromira kerekedett a szemem, mikor láttam ahogy szétszivatják…persze Ő nem arról híres, hogy void rayezik (elég ritkán hozza ki), de azért kérem szépen betettek most a Protossnak.
    Gondoltatok már arra, hogy miért nincs annyi koreai P játékos??! Vagy akárhol is nézzük, egyértelmű fölényben vannak a Terranok és Zergek…reméltem egy reaper nerfet, de hát lópikulát. Egyébként meg hű P ként nem fogok csak ezért váltani, legfeljebb tovább szenvedem ezt a pár napot XD

    Reply

  • Aston

    |

    Srácok, és ezzel a változtatással miújság?

    Removed identifier from the character naming process and added the ability to refer friends for invitation into your party or lobby.

    Reply

  • MiniM

    |

    Válasz razieel #78 üzenetére:
    Szeretném azt látni, ahogy te egy profi játékos ellen kis pályán gyors derítés után fast stalkerezel majd masszolsz, mikor már szinte nincs is probeod vagy ha van, akkor nem termel, mert elkell szaladnia ugyanis a zealot nem tud mit tenni vele, kivéve ha nem jó a mikrója az ellennek, de hát ez profiknál nem szokványos…
    Meg egyébként az sem biztos, hogy a barakkot a bázisán rakja le…ha annyira rushol, akkor elrejti úgy, hogy te ne vedd észre vagy ha észre is veszed, nem tudsz vele mit kezdeni, mert mire szednéd már jön a reaper…

    Reply

  • Titankahn

    |

    39# kedves fosztogató jól beszélsz igazából csak az a probléma hogy a marauder massive unitot eddig sem lassított míg a thor ágyúja meg sebez és sebzésre nem lesz immune a frenzytöl a unit. Amugy jól mondtál minden mást. 🙂

    Reply

  • Depyangel

    |

    Válasz Aston #81 üzenetére:
    Ez pontosan mit is jelent? :O

    Reply

  • AdamoA

    |

    Válasz MiniM #80 üzenetére:
    Azt se felejtsd el, hogy NonY az egyetemi tanulása mellett (sőt ha jól tudom már csak az utolsó nagy vizsgák vannak hátra) nem igen tudott mostanában a játékkal foglalkozni, míg Idra Koreában éli a pro-k mindennapos életét (még ha ő ott nem is számít annak), így nem meglepő, hogy ő nyert, akármennyire is nem szeretik 😛

    Válasz Aston #81 üzenetére:
    Nem lesz többé id (és ezzel együtt gondolom dupla name lehetőség).
    A másik pedig az, hogy ha csinálsz egy lobby-t vagy party-t, behívsz egy haverodat és refer-t adsz neki akkor már ő is betud hívni valakit az ő listájáról. Míg ugye eddig nem sok mindent tudott vele kezdeni 🙂

    Reply

  • msmk

    |

    Válasz Aston #81 üzenetére:
    El se hiszem :D, azt az id-s dolgot nem tudom hogy találták ki.

    Reply

  • Depyangel

    |

    Válasz msmk #86 üzenetére:
    Szerintem azért volt, hogy ne legyen az az üzenet, hogy „Ez a név már foglalt, válassz másikat..”

    Reply

  • msmk

    |

    Válasz Depyangel #87 üzenetére:
    Hát nem tudom, hogy mi a baj azzal az üzenettel. Így legalább mindig egyértelmű, hogy ki kicsoda.

    Reply

  • AdamoA

    |

    Válasz MiniM #80 üzenetére:
    „Gondoltatok már arra, hogy miért nincs annyi koreai P játékos??! Vagy akárhol is nézzük, egyértelmű fölényben vannak a Terranok és Zergek.”

    Még jó, hogy 3-4 hírrel lentebb van egy koreai statisztika arról, hogy mi a helyzet 🙂
    A 165-s listában vezetnek a protoss-ok, szóval akkor, hogy is van ez?

    Az EU team-ben 8-ból 4 protoss van. HDH-n a 16-ból 5 protoss indult míg a többiből 4-4 és 3 random.
    Zotac-on szinte mindig P volt az egyik döntős és általában Z az ellenfele.

    Vagy te mi alapján mondtad ezt?

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz AdamoA #89 üzenetére:
    2000pont felett meg 24ből van 3 vagy 4 protoss most lusta vagyok visszakeresni.
    Szóval ilyen alapon is meglehet közelíteni…
    Az egy dolog hogy az első jelenleg egy protoss

    Amúgy szerintem sincs gond a protossal, ugyan olyan erős mint a másik 2 faj

    Reply

  • Animebj

    |

    Az Overseer lett a harmadik zerg „varázsló” egység, ami egyáltalán nem rossz, viszont az Infestor buffja szerintem már tényleg fölösleges! A Corruptor-ok rontását még úgy-ahogy lehet mikrózni, továbbá ha valaki igazi klikkelőbajnok, az irdatlan durva kombinációt hívhat elő a célpont legyengítése és egy egység (pl: Ultralisk) felturbózásával. Csak úgy röpülnének így a faji központok.

    A Force Field letaposása viszont ésszerű és taktikus lépés, bár nem hiszem, hogy a Colossus sokat segítene földhöz ragadtabb társain, hiszen könnyen átvergődik a terep akadályain.

    Reply

  • triazz

    |

    Válasz Depyangel #87 üzenetére:
    Inkább azért, hogy több ismerősöd is megismerjen. Például engem csak net-országban ismernek triazz-ként, IRL senki nem hív így, ezért második nevem a valós becenevem.
    Vagy sokan más nicekt használnak sc-ben, mint wowban pl, és így mindkettőt látni lehetett.

    Reply

  • Depyangel

    |

    Válasz triazz #92 üzenetére:
    Lehet. Végülis pontosan úgysem tudhatjuk miért rakták bele. 😀

    Reply

  • 84Noname

    |

    Ma gosu vagyok…bekentem egy 13-as rankú p-t meg egy 14-es zerget ( ez 30 rank differencia )… Terrákból nálam 10 rankkal jobbakat már nem tudom leverni…vagy csak ritkán…

    Reply

  • Depyangel

    |

    Engem már nem enged belépni SC2-be a b.net. Lehet most állítják át a szervereket?

    Reply

  • sweeping

    |

    Ázsia, amcsi szerver már le lett lőve jó néhány perce
    Europen még fent vagyok, de hamarosan ezt is lekapcsolják

    Reply

  • AdamoA

    |

    Válasz 84Noname #94 üzenetére:
    Szóval ha elversz egy jobbat aki nem terran akkor gosu vagy, de ha egy nálad nagyobb rangú terran ellen kikapsz akkor az már … ? 🙂 Mert a terran a fajtájából kifolyólag nem lehet jó és csak azért nyert mert terran és …

    Lassan átcsap ez az egész boszorkány-vagyis inkább terrán-üldözésbe 🙂

    Reply

  • ImiHUN

    |

    Válasz AdamoA #97 üzenetére:
    Igazad van, esetleg ha mondjuk a nálad sokkal kisebb rangú terranoktól kapsz ki egyfolytában 84Noname!

    szerk. ti betudtok login-olni SC2-be?

    Reply

  • Depyangel

    |

    Válasz ImiHUN #98 üzenetére:
    olvass vissza a 95. kommentig.

    Reply

  • Firebat

    |

    Reggel óta fent vagyok,
    nem dobott még ki.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.