Hogy tegyük közzé pályáinkat?
A legújabb patch segítségével most már a pályakészítőknek lehetősége van arra, hogy az elkészült műveket közvetlenül a Galaxy Editorból egy közös adatbázisba töltsék fel. Ezután a játékosok szabadon letölthetik és kipróbálhatják ezeket a pályákat. (vagyis ez az elmélet)
A pálya publikálás menetéről Zarhym írt egy blue posztot. Egyelőre még egy-két plusz beállítást kell eszközölni, mielőtt a dolog végbemenne, kedves pályakészítők tessék elolvasni és az ott írtak szerint eljárni a folyamat során!
A Starcraft2-ben ha a Multiplayerre kattintunk és a „Create new game”-et választjuk, akkor böngészhetünk a meglévő pályák között, de egy gyors filter segítségével kiválaszthatjuk az általunk közzétett pályákat. Ezenkívül szűrhetünk még a legutóbb játszott és a legpopulárisabb pályákra is. Nyilván ez még nem a legjobb így, de ha tudjuk a pálya nevét, akkor azt beírva megtalálhatjuk azt. Később gondolom lesznek majd publikus böngészhető pályalisták is, meg lesz értékelés stb. Jelenleg kicsit kevés még ez így, de hát még csak béta …
Eredetileg a Gosugamersen találtam a cikket, ott volt egy TerraTronos videó is, tessék a klikk után:
Comments (5)
csimpi
| #
Ez nagy ötlet volt sztem SC2 mellé így kapunk egy tonna multis minigamét.
Reply
spani
| #
OFF: Helló. Érdeklődni szeretnék hogy a kupával mi a helyzet, mert nálam még kicsit fura a bnet, bár játékot nem indítottam még ma… Szal lesz vagy elmarad? Thx
Reply
Maledict
| #
Én azt nem értem hogyha elkészítettem a pályát és megkreálom miért engedi az „open to public” opció használatát.
Reply
depthsofchaos
| #
Válasz Maledict #3 üzenetére:
hozzá kell adnod a maphoz egy változót: Map/Game variants alatt és be kell álítanod egy kategóriát neki. Aztán föltöltöd és a lobbyban kiválasztod azt a kategóriát amit csináltál.
Reply
Blint
| #
Ez mind szép és jó, de jelenleg a b.net hibaüzit dob ha custom map-re probalunk csatlakozni… Szóval értelme kb 0 volt ezt engedelyezni.
Reply