A hivatalos GSL mapok lecserélődnek

Promie Motz . Hírek 1612

Atlasy-nak köszönjük a linket!

NSPGenius szerint, Code S játékos, 4 rossz mapot ki fognak szedni a GSL hivatalos pályái közül. ezek szerinte a Steppes of War, Delta Quadrant, Blistering Sands és még egy ismeretlen. Ezek pótlására természetesen 4 új mapot fognak behozni.

Egy bejegyzés szerint a Gisado Star-Challenge kupasorozat 5 új mapot tesztel a GSL számára. Ezek még csak jelöltek, szóval lehet, hogy mégsem fogunk a legjobbaknak szurkolni ezeken a mapokon.  Azonban az EU, NA szerverekre fel lettek töltve ezek a mapok smileyyy és [SCC]Faust által, így bárki kipróbálhatja őket, ha a GSL szócskára rákeres a mapok között (kíváncsi vagyok, ez tényleg működik-e 🙂 már – Promie).

Az öt map a tovább gomb után látható:

Aiur Garden

Aiur GArden

Biohazard

Biohazard

Crossfire

Crossfire

Tal’Darim Altar

Tal'Darim Altar

Terminus

Terminus


Promie Motz

Életcélom megélni a Starcraft azon epizódját, amiben a Zergek elfoglalják a Világmindenséget... XD

Comments (34)

  • Atlasy

    |

    Bejövősek. Ladderba nem akarják berakni? Persze csak ha balanceos lesz.
    Nagyon vak lehetek, de nem látok xelnagákat :S
    Upd: Igen fent vannak lehet rajtuk tolni 😉

    Reply

  • Xerv

    |

    Válasz Atlasy #1 üzenetére:
    A crossfire-nal van xelnaga tower:)
    Amugy a BS-nel minden palya jobb:D

    Reply

  • Fana

    |

    Nocsak :O Csak neehm. Vajon miért ezek a mapok vannak vetozva nállam ?! 🙂

    Reply

  • Delebriel

    |

    #1 Egyedül a Crossfire-ön van Xel’Naga Tower.

    Reply

  • Atlasy

    |

    Válasz Delebriel #4 üzenetére:
    Válasz Xerv #2 üzenetére:
    Ja igen, most már én is látom 😀

    Reply

  • Parker

    |

    Crossfire nagyon jó sokat lehet majd rajta szopatni az ellenfelet 😀

    Reply

  • Promie Motz

    |

    sajnos nem volt mindenből éles kép. A deltát nem szeretem, a másik kettővel meg nincs komoly bajom. BS-re mindenki fúj. Engem is szívattak már meg rajta, én is szívattam meg rajta embereket, szóval én elvagyok vele

    Reply

  • Atlasy

    |

    Remélem, a nem ismert map az LT ^^

    Reply

  • sweeping

    |

    Én Deltat azért szavaztam le, mert nem működött a 3 warpgate exp.
    Minden mapon tökéletes működik ez a megnyitás, de ezen a mapon viszont túl nagy támadófelületet kapott az exp. Hátul kiütni a követ pedig sok idő, pláne hogy védeni kell valamivel a bejáratot is.
    Meg kellett volna tanulni valami stargate harassolos bo-t és úgy exp közben ki, de nem volt kedvem ezzel szórakozni

    Reply

  • Fana

    |

    Válasz Atlasy #8: Az LT map nak történelme van a Blizz nél, szal az az a map amit tuti nem fognak kivenni ladderből. Max balanceolják amennyire tudják.

    Reply

  • Geo

    |

    na, hat nem fogom hianyolni a 3 palyat 😉 a 4. barcsak a Jungle Basin lenne, de a Xel Nagaval is ki tudnek egyezni

    Reply

  • Xerv

    |

    En a Steppes of War-t nagyon szeretem szoval azt sajnalom,hogy kiszedik.
    Válasz Atlasy #8 üzenetére:
    En meg remelem,hogy nem.Az a palya nagyon jo.Ha szukseges balanceoljak de ki ne szedjek…:)

    Reply

  • Atlasy

    |

    Válasz Xerv #12 üzenetére:
    Tipikus terran!

    Én nem értem, hogy a blizz miért nem képes normális mapokat készíteni, megértem ha nem sikerülnek jól, de legalább lenne frissítés. Belelehetne vonni a közösséget is… Lehetne egy verseny ladder map készítésről, de sajnos ez csak álom marad, s továbbre is imbalanced mapok jutnak nekünk.

    Reply

  • Xerv

    |

    Válasz Atlasy #13 üzenetére:
    Tipikus Zerg:P
    Amugy mi nem balance-os a natural mellett?

    Reply

  • Atlasy

    |

    Válasz Xerv #14 üzenetére:
    Már random vagyok ^^:P
    Az a baj, hogy ott szarrá lehet szivatni a zerget a cliffekkel a gold sem biztonságos etc..etc…
    Mondjuk engem személy szerint nem zavar. Engem az jobban, hogy a blizz maga csinálja a mapokat azzal a „nagy” szaktudással.

    Reply

  • sweeping

    |

    Szerintem is kár lenne az lt pályáért, egyébként nem csak a zerget, ha figyelmetlen a protoss-t is halálra szívathatja a terran a cliffnek köszönhetően. De ettől függetlenül egy nagyon jó pálya, csak résen kell lenni

    Reply

  • dnbstep

    |

    Válasz sweeping #16 üzenetére:
    Résen kell lenni Pnek és Znek mert különben autoloss, terrán meg elbassza kliff dropot akkor is vígan elvan még. :Q
    Amúgy meg király, nincs több steppes 6pool, deltán nem ütik be az expet blistering meg a legrosszabb map volt kulas után. Ha a 4. jungle lenne akkor már igazán nincs más hátra mint lt és xelnaga tiltóra és kész. 😀
    Jah meg Aiur Gardenen pluszpont hogy nincs rich mineral. Crossfiren meg az tetszik, hogy végre egy map ami nem olyan KIBA***TT kicsi.

    Reply

  • googlekereso

    |

    Most én vagyok vak, vagy a Crossfire-ön (legalábbis ezen a képen) az expeken csak 7 mineral patch van?

    Egyébként maga a pálya jól néz ki, de nem jó, mert pl. Terran befalaz a Xel’naga Towernél, mögé tankokat rak a túloldalra tesz néhány egységet azt akkor kész, be vannak védve az expei.

    Ja és remélem nem értettétek félre, de ezek a mapok a GSL-en lesznek lecserélve (néhány hozzászólás olyan mintha, azt hinnétek, hogy a ladder-ben lesz lecserélve).

    A többi pálya is jól néz ki, majd meglátjuk mi lesz.

    Reply

  • Fana

    |

    Válasz googlekereso #18 üzenetére: Ha GSL en jól szerepelnek a mapok úgy is bekerülnek a ladder poolba.

    Reply

  • Metsatoll

    |

    Vicces, a crossfire egy régi bws map új külsőben (Peaks of Baekdu)

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Metsatoll #20 üzenetére:
    Tudtam, hogy ismerős valahonnan ez a map.
    Tényleg szó szerint ez ugyan az a pálya 😀
    Sc-ben kedveltem ezt a pályát, szerintem itt is fogom

    Reply

  • dnbstep

    |

    #20 omg tényleg 😀 legjobb pvz map volt arcadia2 után. <3

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Válasz googlekereso #18 üzenetére:
    Nehéz így emgtippelni, de szerintem ott még el lehet sunnyogni majd a nagák mellett pont, tehát a tankok lőtávja még annál is kisebb lesz. De ha oda nagyon bevédi magát, szabadon lehet harassolni levegőből.

    És ha ez egy BW-s map, akkor valószínűleg az egyben sem volt legyőzetetlen a tankos taktika.

    Válasz Fana #19 üzenetére:
    Nem kéne feltétlenül betenniük, de bízunk benne, hogy a Blizz lesz ennyire figyelmes

    Reply

  • googlekereso

    |

    Válasz Promie Motz #23 üzenetére:
    Há én se azt mondom, hogy lehetetlen, de ha oda jól bevédekezik és figyel a harassra, akkor nagy fölénybe (túlzott) is kerülhet, úgy, hogy az ellenfél (akár egy másik terran) semmit sem tehet nagyon ellene

    de, mint írtam, majd meglátjuk mi lesz 🙂

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Válasz googlekereso #24 üzenetére:
    BS-en is el lehetne tankokkal állni a watchtowereket, még se láttam, hogy ezt nyomatnák a terranok kizárólag. De igen, kár tényleg ezen vitatkozni, majd hátha jön pár vOd az új mapokról, és ha nem is ezek a taktikák lesznek, de jobban el lehet amjd őket képzelni, ha egységek és bázisok is lesznek rajtuk 🙂

    Reply

  • Tokman

    |

    Egyik rosszabb mint a másik, de tényleg.
    Biohazard az összes közül a legroszabb, iszony***r!

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Válasz Tokman #26 üzenetére:
    hogy ne legyen trollkodás szaga a dolognak, kifejthetnéd a véleményedet is, hogy mi vele a bajod.

    Reply

  • Atlasy

    |

    Válasz Promie Motz #27 üzenetére:
    Sima troll remove, játék nélkül igazából nem lehet véleményt alkotni. S nem hinném hogy a mai napot azzal töltötte, hogy teszteli minden MU-ra a mapok balanceát

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Atlasy #28 üzenetére:
    De egy amatőr tesztelése amúgy se jelent semmit, hiába tesztelte volna, senki nem fogja komolyan venni ha azt mondja, hogy imba mert 5 meccset vesztett zerg ellen. Ezt majd a progamerek statisztikájából kiderül
    Amúgy szerintem ránézésre is lehet egy map unszimpatikus, balansztól függetlenül, én is sok bw mapot utáltam. A balansz tökéletes volt rajta, csak szimplán nem tetszett, van ilyen, ezzel szerintem Tokman is így van

    Reply

  • Nova

    |

    Aiur Garden, és Crossfire tetszik legjobban: nagyobb a rush distance és könnyen bevédhető natural -> kevesebb cheese stratégia -> GSL PROFIT
    Szeretnék látni néhány mineral olny expet mint iCCup pályákon volt 😀 de ezek még így is sokkal jobbak mint egyes blizz pályák (nem kell végre köveket gyilkolni)

    Szerintem nem a unitokban kellene keresni a balance problémákat hanem sokkal inkább a pályákban

    (btw Terminus-on ki lehet repülni a szigetekre? :D)

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Válasz Nova #30 üzenetére:
    mert ha oda tennél egy pylont, sohase lenne vége? 🙂

    Nem hiszem, szerintem olyan Scrap Stationon is vannak, csak díszlet

    Reply

  • mogyesz

    |

    Aiur Garden-en full védett natural nem tetszik, de hát ez van. Peaks-en meg jó lenne ha megint a nyílt út be lenne szűkítve hogy a nagyobb unitok beakadjanak, igaz szerintem túl sok sírás lenne belőle 🙂

    Reply

  • Spirit

    |

    Vannak mapok, amelyeket gyűlölök (pl. a delta quadrant), mégsem teszem egyiket sem tiltólistára, mert szerintem mindegyiken tudni kell játszani. Kellenek olyan mapok, ahol nehezen lehet védeni az expet, ahol 2 bejárata van a main-nek, vagy ami kicsi, nem olyan mapok kellenek, amiken a csak textúra más.
    Ha néha-néha a blizz fogná és kivenne egy mapot a ladderből, berakna helyette egy másikat, azzal tökéletesen ki tudnék egyezni, de, hogy hirtelen 4-et kivágjanak, azt nem tudnám elképzelni.

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Válasz Spirit #33 üzenetére:
    variálja a Blizz a mapokat azért rendesen. Csak en mtúl gyakran. Desert Oasis amikor kikerült, akkor ment a csere-bere nagyon

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.