PATCH 1.3.3

XvoraZ . Hírek 2111

Kezdhetjük is az új patch megvitatását a ránk jellemző konstruktív és manner módon.

Patch 1.3.3

Starcraft II – Wings of Liberty

The default hotkey to toggle in-game music on/off has been reverted to its hotkey prior to Patch 1.3.0. The hotkey to display APM in the observer stat panel has been changed as a result.
Balance
PROTOSS
Archon
Now a Massive unit.
Range increased from 2 to 3.
Cybernetics Core
Research Warp Gate research time increased from 140 to 160.
Gateway
Sentry train time decreased from 42 to 37.
Warp Gate unit train times remain unchanged.
Pylon power radius has been decreased from 7.5 to 6.5.
TERRAN
Bunker
Salvage resource return reduced from 100% to 75%.
Ghost
Cost changed from 150/150 to 200/100.
Thor
Thor now has 200 max energy, and starts with 50 energy.
250mm Strike Cannons now cost 150 energy to use (cooldown removed).
ZERG
Infestor
Speed decreased from 2.5 to 2.25.
Spore Crawler
Root time decreased from 12 to 6.
Bug Fixes
Fixed an issue where Ghosts could not quickly EMP the same location.
Fixed an issue that allowed players to stack air units when issuing a queued stop command before the units reached the end of their patrol point.
Fixed an issue where unplugging your USB headset while another player was talking to you could cause a crash.
Fixed an issue where the APM statistic could be artificially increased.
Fixed an issue where 3D unit portraits were not animating smoothly at slow game speeds.
Fixed an issue where, when viewing a replay, no text message was displayed when a player left a game.

General

The default hotkey to toggle in-game music on/off has been reverted to its hotkey prior to Patch 1.3.0. The hotkey to display APM in the observer stat panel has been changed as a result.

A játék zenéjét kapcsoló gyorsbillentyű visszaállt az 1.3.0-s patch alatti verziójára. Ennek következtébnen a replay nézés kapcsán az APM fület felhozó gyorsbillentyű is változott.

Balance

PROTOSS

  • Archon
    • Now a Massive unit. Az Archon ezek után Masszívnak számít.
    • Range increased from 2 to 3. Lőtávolsága 2-ről 3-ra nő.
  • Cybernetics Core
    • Research Warp Gate research time increased from 140 to 160. A WG technológia fejlesztési ideje 140-ről 160-ra nőtt.
  • Gateway
    • Sentry train time decreased from 42 to 37. A Sentryk gyártási ideje 42-ről 37-re csökkent.
    • Warp Gate unit train times remain unchanged. A WG gyártási sebessége nem változik.
  • Pylon power radius has been decreased from 7.5 to 6.5. A Pylon erőellátási sugara 7.5-ről 6.5-re csökkent.

TERRAN

  • Bunker
    • Salvage resource return reduced from 100% to 75%. A Bunker újrafelhasználhatósága 100-ról 75%-ra csökkent.
  • Ghost
    • Cost changed from 150/150 to 200/100. A ghost ezen túl csak 100 gázba, viszont 200 kristályba kerül (eddig: 150/150, ezután: 200/100).
  • Thor
    • Thor now has 200 max energy, and starts with 50 energy. A Thor mégiscsak rendelkezik energiával, mely 50-ről indul és 200-ig töltődhet.
    • 250mm Strike Cannons now cost 150 energy to use (cooldown removed). A 250SC már nem idő alapján használható képesség, hanem az ára 150 energia.

ZERG

  • Infestor
    • Speed decreased from 2.5 to 2.25. Gyorsasága 2.5-ről 2.25-re csökkent.
  • Spore Crawler
    • Root time decreased from 12 to 6. A begyökerezés ideje felére (12-ről 6-ra) csökkent.

Bug Fixes

/fordítás nélkül/

Fixed an issue where Ghosts could not quickly EMP the same location.

Fixed an issue that allowed players to stack air units when issuing a queued stop command before the units reached the end of their patrol point.

Fixed an issue where unplugging your USB headset while another player was talking to you could cause a crash.

Fixed an issue where the APM statistic could be artificially increased.

Fixed an issue where 3D unit portraits were not animating smoothly at slow game speeds.

Fixed an issue where, when viewing a replay, no text message was displayed when a player left a game.


Comments (75)

  • ZsoL

    |

    Hurra! Kijavitottak a PvPt 😀

    Reply

  • SCudera16

    |

    Xvoraz nem 1.1.3 hanem 1.3.3!:DD

    Reply

  • sweeping

    |

    Nálatok most működik a játék?
    Nálam a következőt írja ki: http://noob.hu/2011/05/11/restart.png és hiába csinálom meg azt amit kér

    Már 3 hete nem játszottam, egyéb elfoglaltságok miatt, most suli előtt gyorsan nyomtam volna egy 10 perces menetet, erre tessék ez van…

    Reply

  • lordjancso

    |

    Válasz sweeping #3 üzenetére:
    karbantartás van 11 óráig.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz lordjancso #4 üzenetére:
    Pont most akartam kitörölni a hozzászólásomat, most vettem én is észre 🙂
    Kár hogy pont most van karbantartás 🙁

    Reply

  • MechaniX

    |

    Mi a francnak nyúltak bele a Thorba? Most megint Feedbackelik a High Templarok.
    Érdekes hogy végül a Stalker és a Zealot építési ideje nem változott meg. Most ettől várnak nagy változásokat PvP-ben? Röhej! 😀

    Reply

  • inoirawus

    |

    fordítással/cikkel kapcsolatos észrevételeim:
    “Research Warp Gate research time increased from 140 to 160. A WG technológia fejlesztési ideje 140-ről 160-ra nőtt.”
    “Sentry train time decreased from 42 to 37. A Sentryk ezen túl 42, helyett 37 gyorsan készülnek.”
    “Cost changed from 150/150 to 200/100. A ghost ezen túl csak 100 gázba, viszont 200 kristályba kerül (eddig: 150/150, ezután: 200/100).”
    az elősőhöz hasonulva lehetne ezeket is kicsit magyarítani: “A Sentry gyártási ideje 42-ről 37-re csökkent.” illetve “Gyártási költsége 150/150-ről 200/100-re módosult.”

    “A Bunker újrafelhasználhatósága sajnos 100-ról 75%-ra csökkent.” – az a sajnos muszáj volt, ugye?:P nem lehetett volna 3-4 mondatban a patch notes után írni a véleményedet?

    (ps: az nem 1.1.3, hanem 1.3.3:))

    Reply

  • MiD

    |

    Válasz ZsoL #1 üzenetére:
    Igen? Na mindegy, biztos én vagyok csak a hülye. 😀

    Am hol írják ezt a 11ig karbantartás dolgot? Én nem találtam 😀

    Reply

  • benz8

    |

    bakker, pont most, amikor ligázhatnék! 😀

    a thoros témának nagyon nem örülök, kösz blizzard, a HT már könnyedén lefeedbackeli a “kis” thoromat

    Reply

  • Scylia

    |

    a thort tuti Thorzain miatt nerfelték, h Naniva elverje…

    Reply

  • Szotyi88

    |

    Válasz benz8 #9 üzenetére:
    Ghost-al EMP-zni kell a Thorokat mielőtt harcba küldöd, így persze nem fogják tudni használni a 250 mm cannonjukat ami pedig az archonok ellen igencsak hasznos lenne…

    Reply

  • shael

    |

    Az nem tudom miért nem jutott még eszébe a blizzardnak hogy az úgy warp-olt unit-ok árát kicsit növelje? Pl, egy Zela nem 100 helyett 110 kristály lenne… Mert ha a mostani patch mellé még ezt pluszba bevezetnék, szerintem bizonyos helyzetekben kevésbé érné meg.

    Remélem nem kapok egy adag protoss flame-t a nyakamba. 😀 Építő jellegű hozzászólás akart lenni. 😀

    Reply

  • shael

    |

    Az előző hsz-ből minusz egy ‘nem’. 😀

    Reply

  • Boshi

    |

    Én csak az Infestor Speedet nem értem… Mi baja volt annak hogy csökkenteni kelljen? Inkább a Hellion Speedet csökkentettem volna ennyivel , mert imo az a túl gyors egység. a 4 gatehez visszatérve meg szerintem azért lesz benne változás, mert a 4 gatet kilehet majd védeni Sentry FF-el rámpára 2 GW-vel , így lesz ideje elkészíteni valami techet, gyárthat sok probe-t , és nemlesz muszáj ugyan azt hoznia, hogy kitudja védeni. Persze radikálisan nem lesz nagy változás… De talán lehet majd kicsit trükközni. Blizzard biztos tudja mit miért csinál )

    Reply

  • Sabika

    |

    Ez egy viszonylag jó patch!A sentrynek azért húzták le az idejét hogy könyebben lehessen pvp-be techelni és ne mindenki 4 gw-t nyomjon mivel ff-el így könyebben lehet védeni!
    a Thort nem értem mivel szerintem pvt-ben nem szokott gond lenni hogy nincs energiája.
    Az infestor speedet meg megértem mivel ahhoz képest hogy caster unit a sebessége kicsit sok.

    Reply

  • daywalkerdv

    |

    Annyira durva, hogy még el sem kezdődött igazán a flamelés, de azért minden hozzászólónak meg tudnánk mondani, hogy milyen fajjal játszik:) (edit: nem láttam a legutóbbi hozzászólásokat mikor írtam, ez nem egy válasz senkinek sem konkrétan)
    Egyéni véleményem:
    Előre ki is jelentem, hogy protoss vagyok, és örülök, hogy a zeláknak pl nem csökkentették a sima gyártási idejét, már készültem rá, hogy megint beköszönt a 2 gate zela rushok ideje pvpben, mert a PTR patch szerint az lett volna. Meglátjuk, hogy mire lesz elég az a 6.5 range, azért elég fura lesz elsőre. Amúgy legalább több HT-t látunk majd. Legalább az egy mikró igényes egység és nem fog attack move-ról szólni a colossussal minden esemény.
    Most lehet, hogy én nem tudok valamiről, de egyszerűen fogalmam nem volt a mi a jó counter Thor ellen, leginkább ne hagyjam h megcsinálja az, mert: Colo-t széjjelszedi azonnal strike cannonnal. Storm nem nagyon üt rajta légi cuccokat strike cannon azonnal kinullázza. Jó, hogy immo az jó ellene, de valójában nem, mert az immo csak az ellen jó, mert ha van néhány marine mellette, és az még a thor rushoknál is szokott akkor annyi, kész immoknak vége.

    Amúgy elég gázos dolog, hogy a TSL3 döntője elé így betesznek egy ilyen patchet, ami egyértelműen megzavarja a játékosokat. Azért a Blizzard lehetne egy kis tekintettel az ilyen nagyobb eseményekre. Bár lehet, hogy ha ilyenekkel számolnának nem is lenne jó időpont:)

    Reply

  • Sabika

    |

    Válasz daywalkerdv #16 üzenetére:
    a Thornak a countere az immo sentry zealot stalker. mindenképpen vegyítened kell az egységeket és végig figyelned hogy nyílt terepen legyen a harc vagy ff-el elzárni a marinokat és a thorra koncetrálni!De mindenképp nehéz fogni mivel szerencse faktor is kell! 🙂

    Reply

  • XvoraZ

    |

    Hibák javítva, kösznöm!

    Reply

  • XvoraZ

    |

    Egyébként az engem is meglepett, hogy csak a sentry épül gyorsabban. Azt megértem, hogy a zelóta nem, de a stalker szerintem nem lenne rossz ha gyorsabban épülne.
    Én elsősorban 2v2-re gondolok, ahol a Protossnak nincs nagy mozgástere a wg fejlesztésig, ami jelenleg még távolabb került, sőt így talán még roszabb, mert sentrykkel csak magát fogja tudni védeni, szövetségesét nem.

    Reply

  • mikroman

    |

    Első ránézésre elég jó kis patch lehet. Szerintem inkább a zergeket sajnálták meg és ezért vették vissza a stalker/zelot időcsökkentési tervet. És igen, zerg vagyok 🙂
    A sentry csökkentés picit nagyobb mozgásteret enged zerg ellen is talán a korai agresszió bevédésére, a warpgate meg a zergnek ad kis időt 4gatere felkészülésre. Majd elválik. Az energia a thoron picit tán felértékeli a templarokat, bár szerintem eddig is jók voltak. Kis storm kezelheti a bio-veszélyt az immo meg jó thor ellen. Csak gondolom ha bekap egy emp-t akkor mégse anynira jók azok. EMP marad, de válaszként protinak ott lesz thorra a feedback 🙂
    Az infestort nem nagyon értem. Persze caster unit, de az egyetlen ami energia nélkül deglett. Semmi energiamentes sebző támadó formája nincs (mint a terrannál ghostnak, vagy protinál a templar-archon átalakítás). Erre fogni a sebességcsökkentést csacsiság. Mondjuk nem tudom mennyiben lesz ez hátrányos zergnek. Az én tudásom mellett kb mindegy amíg nem az overlord sebességét adják neki.

    Reply

  • Sabika

    |

    én egyedül a pylon hatókörét nem értem mért vették lejjebb!! 🙁

    Reply

  • stryker

    |

    elég unalmasak azok a P akik csak only stalker és megindulnak. meg mögötte a 3-4 colo…

    Reply

  • Blzs

    |

    Válasz stryker #22 üzenetére:
    Ennyi erővel! Unalmasak a Terranok, akik marinet medivacot hoznak és kb mindent ledarálnak! Unalmas a Zerg is ,mivel az infestor buff óta próbálkoznak mass ling+infestorral!

    Reply

  • dnbstep

    |

    #22 Te inkább kreatívan vesztenél 95%-ban pvp-t?
    Amúgy király patch, lehet ráveszem magam miattta és visszajövök játszani. Bár ez így az összes szóbeli érettségi vége előtt nem volt betervezve. 😀 Archon buff ftw, végre nem szopnak majd minden ellen.

    Reply

  • Hero

    |

    Válasz shael #13 üzenetére:
    Egy darabig tudom ám szerkeszteni a hozzászólásaid. 😛

    Reply

  • mikroman

    |

    Blzs: mi volt az a nagy infestor buff, ami miatt olyan jó a zerling -infestor kombo kb mindenre, hogy ilyen univerzális terran/proti stratégiákkal veted össze? Csak mert mindegyik igen sérülékeny. Infestor gáz igényes, a lingek meg hamar meghalnak. Persze a tömeg mindig jól jön. 🙂
    A ling-infestor kb odáig “rugalmas” amíg nincs detektor vagy wall-in. Onnan már ritkán veszélyes a termelésre. persze az expekre lehet besunnyogni később is ha nem zártak, vagy dropolni 🙂

    Reply

  • Blzs

    |

    Válasz mikroman #26 üzenetére:
    Nem azt írtam,hogy ezek a kombók olyan rohadt erősek! Úgy értettem, hogy ezt a stalker+colo általánosítást átvetettem zergre! A mondanivalóm: mindent meg lehet fogni! 🙂

    Reply

  • Hunyi

    |

    Nem lenne unalmas egyik meccs sem, ha az ellenfelek nem mindig ugyan azt csinálnák (Z: ling rush, roach push vagy early muta, T: marine maruder mediv, P: zealot stalker) mivel az earli gamet túl kell élni! a továbbiakban már lehet kombózni vagy új dolgokat kitalálni… én most pl nem is használtam colot a T ellen, csak immo mass charge zealot megspékelne vagy 10 stalkerral…
    daráltam a tankokat és az összes többi egységet…

    készült a colora a terran vikingekkel, de így kb semmi hasznuk nem volt…

    szóval amíg az ember nem gyémánt ligában játszik, addig az early gameknél csak a megszokott BO és egységekkel lehet készülni…

    amúgy a pachről meg annyit, h nem rossz, h a Sentry korábban jön a de rövidebb pylon range az eléggé megnehezíti a dolgokat 🙁 nehezebb jól eltalálni a proxy pylont

    Reply

  • AdamoA

    |

    Válasz mikroman #26 üzenetére:
    – 8 sec helyett 4 sec es +30% armored ellen szerintem eleg combos buff

    Reply

  • Csenky

    |

    Kicsit elgondolkoztam, hogy a TSL 3-at replayekből streamelték végig, nem-e az előző patch alatt ment még a döntő, de aztán arra jutottam, hogy biztos nem én vagyok a mindenkinél okosabb, úgyhogy gondolom Nektek van igazatok. 🙂

    A thor energy kifejezetten nagyon jó dolog újra, mert tényleg undorító volt, hogy a thor counterje (immo) szart se ér, mert semmibe nem kerül pár egységet hozni, ami ledarálja.
    Viszont velem pl volt olyan, hogy mass zea + HT-t vittem thor+tank+rine kombó ellen, és hát mit ne mondjak, a storm után a tisztán thor+tank maradványokat a zeák nagyon csúnyán szétgyilkolták. Nem maradt MM támogatás, és úgy már semmit nem értek. De ettől függetlenül hosszú, szoros meccs volt, mire ezt sikerült bejátszani, és nem akarnám megszámolni, thor+rine timingok hányszor leszivattak épp expelés közben… Úgyhogy mindenképp korrekt az energy.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Sabika #21 üzenetére:
    Sok mapon amikor 4 gateztél, tudtad úgy pozicionálni a pylont, hogy fentről ne érjék el a stalkerek, vagy max csak 1 fért hozzá, az meg nem tudta leszedni mielőtt felépült volna, utána meg warpolhattad a bázisára a zealotokat 🙂
    Na ez most már kizárva, ha zárja force fieldel a rámpát most már az életbe nem warpolsz fel, egyetlen pályán se

    Reply

  • Hero

    |

    Válasz Csenky #30 üzenetére:
    A TSL 3 döntője élőben fog zajlani New Yorkban, de szerintem már a bronz meccsek is az új patch alatt lesznek.

    Reply

  • MiD

    |

    Válasz Sabika #21 üzenetére:
    Válasz sweeping #31 üzenetére:
    Pontosan, ez is a 4gate visszaszorítása miatt történhetett.

    Reply

  • mikroman

    |

    Válasz AdamoA -#29 üzenetére:
    Ja tényleg. Így nem csak a “jegelés” használható a funghalban. Azért ez a +30% se ad olyan durva splasht mint ami más fajoknál előfordul, de nagyon is hasznos. Csak emellett picit fürgébbnek kell lenni az újra-castolásnál, mint előtte, de ha ez az ára, akkor simán jöhetne még egy ilyen buff/nerf 🙂

    Reply

  • balimko

    |

    Hey!

    Nekem alapvetően tetszik ez a patch.
    Zerg playerként kevesebb dolog érint, inkébb ugye más matchupokhoz nyúltak, azért elmondom a véleményem:
    – WG hosszabb, Zergként kine örülne ennek…
    – Archon nem érint igazán (remélem) muták ellen azért mostmár erős
    – Thor újra feedbackelhető.. hurrá! sztem megérdemli.
    – pylon range… sztem ráfért hihetetlen nagy hatókör volt- hozzáteszem a warp prizm-é meg nevetségesen kicsi.
    – Bunker salvage… én ezt az elejétől nem értettem, hogy mért van ingyen!úgyhogy végre…(bár a defenzív bunkereknél szívás, ezt aláírom)
    – Ghost ára… nekem nem tetszik. miért lett kevesebb gáz, amikor a terran így is belefullad a mineralba a mule miatt. elég erős a ghost ahhoz sztem, hogy megérjen 150 gázt.
    – Infestor lassabb. őt sajnálom (nyilván) de annyira nem lomhult a kicsike–Sabika: írtad hogy mivel caster, ne legyen gyors, sztem azért nem volt baj, mert nagyon kicsi a cast range-fungalra gondolok nyilván.
    – spore crawler, nem hiányoltam annyira, inkább többet tettem le mint rohangáltam velük, de bánni nem bánom!

    Mindenkinek további jó sc2-t az új 1.3.3-mal!

    Reply

  • Darksoldier

    |

    A ghost változásra, te magad adtál választ

    Reply

  • Julien

    |

    Az infestor buff kicsit félrement az előző pecsben, szerintem ezért kapja most a speed nerfet. Eredeti terv ugye az volt, hogy a stalker és mara alapú seregek ellen legyen hatásosabb, helyette azonban mindennél durvábban írtja most a marineokat, ami nem volt az elsődleges cél.
    A thor nerfet viszont egyszerűen nem fogom fel. Tvp-ben maximum egy kései support egység (ha 100ból 1szer hozzák), hacsak nem rushol vele az ember. A tier 3as colo és ht mellé eddig is csak ritkán volt hozható a t-nek saját ilyen kategóriájú egysége, és most még nerfelik is? Nem igazán vágom, hogy mi van…

    Reply

  • Dung

    |

    Az infestor speed csökkentés Idra (és persze Machine) szerint egy buff, hogy ne rohanjanak a sereg elé amikor castolnak egyet, aztán hal meg mind. Így most szépen a sereged mögött gyünnek FG FG azt jól elvannak ott hátul a kicsik. \o/ (ezt még nekem is ki kell próbálnom)

    Reply

  • mikroman

    |

    Idrának optimista napja van akkor ma. Meglátja a “nerf” jó oldalát. Amíg nem vezette így fel eszembe se jutott volna. De milyen igaz (lehet)! 🙂

    Reply

  • rici

    |

    Válasz shael #12 üzenetére:
    ostoba 🙁

    Reply

  • Spirit

    |

    Az infestor fungaljára a 4 30% dmg vs armored egyértelműen azért lett mert a mass voidot, vikinget a zerg eddig nem tudta bedarálni a szar légvédelmi egységei miatt. A 8 seces fungal time pedig sok dologban jobb volt, pl tovább tartotta meg a marineokat a banelingeknek, tovább tartotta mutákat, dt-ket stb.A 36 dmg meg úgyis ráment a marineokra, attól független hogy 4 vagy 8 sec alatt, de ha van felette medivacot, akkor tökmind1 az egész. A ling infestor kombónál meg a neutral parasiteot is sokan használják, és emiatt nem lett imba az infestor, hogy van egy jó infestoros build. A 2., hogy a game kezdetén a np még végtelen idejig átállította az egységket (legalábbis amíg nem halt meg valamelyik), mostmár csak 15sec., az infestor speed meg nem buff, mert akinek van egy kis mikrója (vagy gyorsgombra teszi az infestorokat) az meg tudja akadályozni, hogy a sereg elé fussanak.

    A terran bunker salvage-ot vehették volna 50%-ra is, a sentry gyártási idejének 37-re csökkentése nem fair, mert így nem tudod jól beverni early attackal, a terran ghost meg vicc, no skill terranok sírnak az infestor miatt, de ghostot nem hoznának maguktól, csak ha buffolják.

    Reply

  • Spirit

    |

    Válasz Sabika #17 üzenetére:
    Sentryvel nem érsz sokat szerintem, mert a thor szétveri a forcefieldet, a guardian shield meg sokat nem hat rajtuk, max a hallucinációk elvonják a dmg-t, az immot meg egyszerűen szétverte strike cannonal mielőtt hatótávba ért volna, a 400hp meg elég sokáig megfogja a zealotot, hogy a thor mögött lévő marineok addig szétlőjék. Szóval elég jogos hogy visszakapja az energyt.

    Reply

  • rici

    |

    erdekes is volt, hogy a thor a counterjet, vagyis ami a counterje lenne siman szetkapja : D

    Reply

  • 84Noname

    |

    … Thorral az a bajom, hogy ezek a 0 ész 1 bész marin thor scv allin rushok most is ht előtt érnek oda. Ekkor érzem igazán veszélyesnek a thort… még nem érezni az exp előnyét, kevés az unit, sok az ellen. Utána amikor meg már lenne ht, akkor tudom mással is fogni, de így aztán lehet túl sima lesz. Terrák sztem azt fogják csinálni, hogy ellövik a strikecannonokat csata előtt valami saját épületre vagy marinokra, hogy ne lehessen őket szétfeedbackelni.

    Reply

  • Sabika

    |

    Válasz Spirit #42 üzenetére:
    Válasz 84Noname #44 üzenetére:
    Az ff-et nyugodtan lehet füle közelébe küldeni mivel a t nem fogja megmozditani a rulez mert mozgás közben nem lő!ha látom hogy füle rush én szoktam hozni voidot mivel át eszi rendesen.marinok nem igen zavarnak nívós ott a zea.

    Reply

  • Sonor

    |

    Nekem tetszik ez a patch. igazából azt remélem h több ht és archon eksün lesz így. a salvage-el egyet értek, a ghost-ot vitassák meg a T-k:D az infestor mozgására az idrás magyarázat reálisnak tűnik. A thor energiához annyit tudok mondani, h meg fogjuk látni h pontosan h fog kinézni gyakorlatban a dolog, mert a P-nek sincs végtelen ht-je, és stromozni a biót, és feedbackelni a thort az sok HT-t jelent, és erősen kétlem h jutna mindre, utána meg még archont csinálni, mikrózni, macrózni, meg nagyanyám…

    Reply

  • mikroman

    |

    84Noname

    Akkor már inkább a kövekre lövik el a cannont csata előtt vagy magukra dobnak 1-2 emp-t 🙂
    Az Immo shieldje se fogja meg a cannont amúgy? Vagy fogná, csak hát a laza kis marinok megpiszkálják seperc alatt?
    Az allin svc-thor-marin rushnál örülök hogy zerg vagyok. Így csak 4-6-8 rax rushokat nyomnak, mert az egyszerűbb. Thor rusht nagyon rég láttam már. Lehet szerencsés ligában vagyok és alattam-felettem mennek a vadabb dolgok?

    Reply

  • Sonor

    |

    még mass carriert szeretnék mondjuk látni, meg egy magyarázatot, h mire jó a mothership:D más vágyam nincs:D

    Reply

  • rici

    |

    maga az egyseg jo lenne szerintem, a gyartasi idejevel van gond…

    Reply

  • MiD

    |

    Válasz Sonor #48 üzenetére:
    Hát szerintem a huk féle mothership rush is érdekes volt 😀 Nekem tetszett 😀

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.