HotS infómorzsák a fejlesztőktől
Néhány héttel ezelőtt az MLG is megjárta a Blizzard főhadiszállását, ahol JP McDaniel interjút készített a játék vezető dizájnerével Dustin Browderrel, és a játék egyensúlyáért felelős David Kimmel.
Elhangzott néhány fontosabb információ David Kimtől a multiplayerrel kapcsolatban:
- Több változtatás is lesz a balance kérdésben, olyanok is, amelyek nem a játékosok visszajelzéseiből jönnek (szerk.: gondolom az új unitok miatt is). Úgy gondolja David Kim, a balance kérdést jobban „megszilárdíthatják”.
- Az 1v1 mapokat különösen fontosnak tartják, ezért nagyon változatos pálya listát szeretnének majd publikálni a HotS-al, mind azok, akik szeretik a rush gameket, a macro gameket, vagy a normál játékokat, azok is meg legyenek majd elégedve, és kedveljék a különböző felállásokat.
Az interjúk:
Forrás:
Comments (3)
Boshi
| #
Remélem hogy minnél hamarabb megkaphatjuk a HoTS-t. De azért elég furcsa , hogy még csak most startolt el a S2 és máris az S3-on agyalnak gőzerővel. Ezekszerint nem lesz a közeljövőben semmi komolyabb Patch.
Reply
Vargos
| #
Válasz Boshi #1 üzenetére:
Szerintem még lesz balance patch, a változtatások mértéke kérdéses, valszeg tényleg nem lesznek komolyak. Ha nem lenne e-sport, akkor hagynák HoTS-ig.
Az igazi balance az első kieg. behangolása után jöhet el, mert szerintem az nem balansz, hogy csak macro vagy fajnak kedvező mapokat tesznek be a poolba, hogy kiegyensúlyozott legyen egy verseny.
Reply