Screenshot elemzés

Vorian . Cikkek 1810

Bár a Zergek érkezése kicsit elterelte a figyelmet néhány dologról, azért térjünk rájuk vissza egy picit. A Starfeeder.com írt egy részletes elemzést a ScreenCast-ban kiadott négy új screenshotról, és mi most ezt boldogan, örömtől csillogó szemekkel tárjuk elétek:

new_zealots.jpgÚj egységmodellek – Zealot

Láthatjuk, hogy mind a Terran, mind a Protoss egységek kinézete megváltozott. Nézzük például a Zealotokat a vékonyabb testükkel, „földönkívülisebb” arcukkal és könnyedebb pszi pengéjükkel.

zealotthumbnail.jpgSokkal kifinomultabb lett a kinézetük, és sokak szerint jobbak, mint a Starcraft II bejelentésekor mutatott korai Zealotok, amik kicsit „warcraftosak” voltak.

<< Az első Zealot, amit a World Wide Invitationalon láthattunk május végén Koreában.

Protoss Immortal

Az Immortalok „fejrésze” kicsit feljebb lett mozgatva, és a fegyvereik is megváltoztak, ahogyan ez látható is a lenti screenshoton.

immortals_guns.jpg

immortalthumbnail.jpgAz ágyúik most valamivel vékonyabbak, elvesztették az eddigi tömzsi hatásukat. És ha jól megfigyeljük: nem szimmetrikusan vannak elhelyezve a fegyvereik a „kezeiken”: néha 1 van a bal oldalon, 2 a jobb oldalon, néha pedig fordítva. Jó megoldás az egységek enyhe megkülönböztetésére, de az alap kinézet megőrzésével.

<< Elképzelhető azonban, hogy egyesek számára az eddigi, vastagabb fegyverek jönnek be, amik talán jobban kihangsúlyozzák az Immortal „halhatatlanságát”.

Protoss Interceptor

Na, itt egy egység ami 10 év elteltével sem változott sokat.

protoss_interceptor.jpg

binoculr.jpg<< Inkább egy bizonyos használati tárgyra emlékeztetnek.

Új Protoss egység! A Nullifier

Kis aranyos robot, úgy lebeg a levegőben, ahogy a régi Archon. Nem emlékeztet még valakit arra az ősi ízeltlábúra?

protoss_nulifier.jpgtrilobite.jpg

Ez egy, a játék korai szakaszában is elérhető caster, ami elég durva varázslatokkal rendelkezik. Ilyen például a Null Void, ami egy területen meggátol mindenfajta varázslást, tehát a Medic nem tud gyógyítani, a Templar nem tud vihart idézni, stb… de csak azokra hat, akiknek a speckói energiába kerülnek.

Ezenkívül megkapta a High Templar képességét, az Anti-Gravitációt. A „D” screenshoton elméletileg a bázis bejáratánál lévő sziklákon használja, de elég nehéz észrevenni, mivel – ahogy Karune is mondta – még nincs rendes effekttel ellátva. Elég durva egységnek tűnik amúgy: egy tier 1.5-ös caster tier 3-mas varázslatokkal – és még a láthatatlanokat is látja!

Kék megjegyzés:

Igen, a képen látni a Nullifier alaptámadását (folyamatos kék lézercsík), de az animáció még változhat. – Karune

A Terranok

A 4 kiadott screenshot a Starcraft II új képi világát hivatott bemutatni, mivel elég sok panasz érkezett, hogy a grafika túl mesés, túl warcraftos, stb… és elsősorban a Terran egységek színei lettek kicsit redukálva. Az épületeknek élesebbek a szélei, a színek kevésbé élénkek, és ez kicsit „kopottas” feelinget ad nekik.

gritty1.jpg

 

gritty2.jpg

Marinek és Marauderek – egy új M&M?

Ez az új Terran Marauder, dupla gránátvetővel felszerelve, amivel képes lelassítani az ellenséges biológiai egységeket, és bónusz sebzést okoz a páncélozott járműveknek. – Karune

marauders_grenades.jpg

Érdemes megfigyelni a Marauder méretét, ami körülbelül akkora, mint a nemrég kivett Firebat. Ez a fickó lassító gránátokat dobál, és így első látásra elég nehéz lehet kinyírni!

A Marinek egyébként új Gauss puskát kaptak, ami nem olyan nagy, és a bajonett mérete is „emberibb” lett.

big_marauder_marines_new_gun.jpg

Egy új Terran állat – A Sakál

A Jackalok elvileg géppuskákkal vannak felszerelve, de a screenshotokon inkább valami lángszóró-szerűséggel harcolnak. Furcsa választásnak tűnik egy járművön, a géppuska talán jobban illett volna hozzá.

A „C” screenshot közepén a High Templar épp Psi Storm-ot varázsol a szorosan összetömörült Marinekre. Bal lent, a Siege Tankok mellett láthatóak a Jackal-ok, amik lángcsóvaszerű, egyenes sorban területre sebző lövedékeikkel osztják a halált. – Karune

terran_jackels.jpg

Egy hosszú, Zerglingöléssel teljes nap után végre mehetnek valahová megfáradt Terran katonáink…

terran_bar.jpg

Nem rossz!

Forrás:


Vorian

kewl

Comments (9)

  • Worlon

    |

    ez a bar csak poán vagy tényleg van valami szerepe?

    Reply

  • Vorian

    |

    Előfeltétel a Reaperek képzéséhez.

    Reply

  • PoOok

    |

    Gondolom a szakszervezet véres harcok árán eszközölte ki a BÁR-t a katonáinak. 😀
    Sokkal jobban tetszik a kopottas megjelenés.

    Reply

  • Worlon

    |

    A BAr-nak és a jetpacknek mi köze van egymáshoz? Vagy itt annyit füveznek a marinok, hogy már repülnek és ettől lesz Reaper?

    Reply

  • Aston

    |

    Most hogy feleszméltem ebből a félelmetes poénból 😉 , szerintem mivel a Reaperek a legbrutálisabb, legdurvább bűnözők közül kerülnek ki, azok meg általában éjszakai életet élnek, ezért többnyire a bárokban lehet őket megtalálni 🙂 . Vagy valami ilyesmi.

    Reply

  • Worlon

    |

    Marine a nagyon kemény, elítélt bűnözőkből lesz. Akkor reaperek annyira keméyek hogy őket el se lehet kapni, de önként beállnak harcolni? 🙂 Szeretek ám kötözködni.. 😀

    Reply

  • Peter1984

    |

    Ha marine marauder gyilkos kombó lesz akkor milyen lesz a marauder jackal kombó pl egy nagy zerg roham ellen. Az elejét belassítják a Jackalok meg szétégetik őket aoe-ba.

    Reply

  • Tychus

    |

    a marine fegyvere sztem vmi borzasztó lett de maga a marine az király.

    Reply

  • Endroo

    |

    Hát én nem sok változást látok a Zealot-ok kinézetében, nekem ugyanolyanok a két képen.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.