Sc2 infók
Na hogy legyen egy kis Starcraft 2 is…
- Ha az Extractorból elfogy az összes gáz, akkor 100 Mineralért lehet rajta fejleszteni +400 gázért. Ez hozzátesz a játék macro-részéhez, mivel viszonylag gyakran meg kell ezt csinálni a játék folyamán.
- A Creep tumor nagyon gyorsan terjeszti a Creepet, simán kiválasztod és a következőt a kívánt irányba helyezed, elég könnyű.
- A Roach nagyon halálos tud lenni.
- A Warp-in durva, az egységeidet azonnal, bárhová elteleportálhatod a pályán, ahol van Pylon power. Akár az ellenfél bázisára is egy Prism alá.
- A Queen „el tud rakni” ínséges időkre egy lárvát a „Mutate Larvae” képességével, ilyenkor születik egy új „sima” lárva. A mutáns láva bármikor és bárhol át tud alakulni bármely egységgé 3 másodperc alatt, ha megvannak hozzá a nyersanyagok. Mozogni is tud, és 1 Supplyt fogyaszt. Ez a Zerg Warp-in-je, de annál kicsit bonyolultabb.
- A Nydus Worm működése: beleraksz pár egységet egy Nydus Wormba, ilyenkor azok az egységek egyszerre a pályán jelenlévő összes Nydus Wormban vannak, és bármelyik kijáraton ki tudnak menni. Sohasem vesztheted el a benne lévő egységeid, mivel ha meghal az összes Nydus Worm, akkor a Nydus Hálózatban lévő egységek a bázisodon jönnek a felszínre.
- A Jackal gyakorlatilag egy gyors Firebat kerekeken, még a Firebat hangját is megkapta.
Forrás:
Comments (39)
Phobos
| #
Pedig már hogy elképzeltem hogy egy hirtelen csapással likvidálom az ellenfél Nydus Wormjeit és kacarászok hogy az egységinek is kampó… ennyit a nagyszabású terveimről :/ De a “Mutate Larvae” -t tök jó ötletnek tartom.
Reply
atttti
| #
És ha egyszerre pusztítom el az uccsó wormot és a bázist?
Reply
Promie Motz
| #
Ha elpusztítod a bázist, akkor már nem mindegy? 🙂
A Jackal akkor a Vulture gyorsasága a firebattal.. így jó ötlet, mert a berögzült rajongók sem sírhatnak, és mégis új egységet kapunk, új taktikával
Az Extractoros nagyon jó ötlet, biztos sokat fogják használni, ha nem megy le gyorssan a mecs. A Queen képessége vajon milyen gyakori? Vagy mindig max 1 lehet lent és kész?
Reply
Promie Motz
| #
http://www.gamestar.hu/kep/starcraft-2/84
Ezen vajon mi az a kék erőtér a protoss egységek körül? mostnem jut eszembe semmilyen hasonló képesség… vagy pedig valamilyen furcsa víznek tudom még elképzelni, amiben sétálgat a colossus… de szebb volt a víz-effekt, mint ezen a képen, szóval nem tudom…
Reply
Gyuszo
| #
a Kék erőtér, szerintem az Immortal shield-je, amikor nagy tűzerejű lövedék csapódott be, és aktiválódott a pajzs.
Az pedig inkább egy kis tócsa, ahol a colossusok vannak, így csak a távolsági egységek tudják támadni. Okos 😀
Reply
inkwizitor
| #
az víz ott van benne az a kis zöld békalevél is vagy mi a franc ami meg azt illeti sztem azért néz ki furán mert biztos alacsonyabb a vízszint vagy nem tom…
Reply
Firebat
| #
nem lehet a síldje, vagyis lehet, de az sokkal kissebb, ez sokkal nagyobb
Reply
willyvereb
| #
Háát igen…komoly harcok folytak az előző részben és szegény Firebatok itták meg a levét…
Minden Firebat lerokkan és most „kerekesszékbe” kényszrült! XD
Reply
DarkTemplar
| #
Egy szó sem esett legalább a becsült megjelenési dátumról? Csak tudják a fejlesztők, hogy most egy vagy fél év múlva jelenik meg.
Reply
Zedas
| #
„A Queen “el tud rakni” ínséges időkre egy lárvát a “Mutate Larvae” képességével, ilyenkor születik egy új “sima” lárva. A mutáns láva bármikor és bárhol át tud alakulni bármely egységgé 3 másodperc alatt, ha megvannak hozzá a nyersanyagok. Mozogni is tud, és 1 Supplyt fogyaszt. Ez a Zerg Warp-in-je, de annál kicsit bonyolultabb.”
Most tökre örülök, hogy megcsinálták az ötletemet! Remélem az elején is lehet ilyet, mert akkor ez ugyanaz lesz mint a extractor trick…
Reply
84Noname
| #
@4
Ha arra a nagy egész képernyős kék kör effektre gondolsz, az szerintem a fenix owercharge támadásának hatókörzete.
Reply
Maledict
| #
Megnéztem a Sunken Colonyt és nagyon bejövős^^ Erre itt ez az új Queen képesség… hmm egyre jobban tetszenek nekem ezek a zergek 😀
Reply
JOE_RTK_
| #
Az új Guardian elég kedves darab….asszem fogom szeretni…:D:D
Reply
pcdevil
| #
„…Extractorból…” – csak zergnél van, vagy más fajoknál is? (vagy csak a zergeket látták?)
„A Jackal gyakorlatilag egy gyors Firebat kerekeken, még a Firebat hangját is megkapta.” – várható volt hogy megkapja a hangját, szerintem jó kis egység lesz:D
Reply
DarkTemplar
| #
Gépigényről nincs valami infó? A tesztgépek milyen configok voltak? Hogy futott rajta az SC2?
Abból hogy milyen gépeken játszottak, már össze lehetne rakni a gépigényt!
Reply
Phobos
| #
Igen, igen!!! Gépigényt és megjelenést akarunk nem ilyen nasit !!!! 😀 😛
Reply
ragadozo
| #
véleményem szerint:
alacsony vízbe sétálnak(ott vannak a sziklánál a hullámok meg lapu levél)
a világos kék effektek az egységek körül azok a pajzsok (mint a star trekbe ha meglövik akkor az egész pajzs beremeg és meglátszik.)
a kék körök benne pedig a lövedékek becsapódási helye(az sc1be csak ezek látszódtak a pajzs többi része nem csak ahol eltalálták)
Reply
ragadozo
| #
véleményem szerint:
alacsony vízbe sétálnak(ott vannak a sziklánál a hullámok meg lapu levél)
a világos kék effektek az egységek körül azok a pajzsok (mint a star trekbe ha meglövik akkor az egész pajzs beremeg és meglátszik.)
a kék körök benne pedig a lövedékek becsapódási helye(az sc1be csak ezek látszódtak a pajzs többi része nem csak ahol eltalálták)
Reply
gtoma
| #
🙂 tényleg ennyien nem látják azt a kék kört? 🙂 a kulcs: majdnem EGÉSZ KÉPERNYŐS kör. 🙂
Nem tudom mi lehet talán 84nonamnek van igaza. a repcsi van a középpontjában kb.
egész biztató 🙂
Reply
atttti
| #
Olyan mintha most is vmi starcraftos dologra készülnének… Mennek az sc-s trailerek.
Reply
CsigaBig
| #
Igen ugy nézz ki nagyon !
Bocsika még sem az lesz ! 😀
Reply
Firebat
| #
jó megcsináltam..
hajrá bliz!
Reply
Adam14
| #
na akkor ezek a képeken meg teli van eddig még nem látott egységekkel:
http://www.gamestar.hu/kep/starcraft-2/87
http://www.gamestar.hu/kep/starcraft-2/82
ezen meg fura pajzsokat lehet látni a protosoknál:
http://www.gamestar.hu/kep/starcraft-2/80
Reply
atttti
| #
22:Mert olyan nincs hogy én valakivel egyszerre tudom nézni XP
Mindenesetre ennek nagyon „műsorváltozás” szaga van, SC2 MEGJELENÉÉÉS remélem.
Reply
pcdevil
| #
#19 gtoma
én látom a kört:D (most hogy így megnéztem…:D)
egyébként szinte tuti hogy az. totál a középpontjában van a phoenix, és épp túltöltődik.. (mystery solved?:$)
Reply
Peter1984
| #
„mivel ha meghal az összes Nydus Worm, akkor a Nydus Hálózatban lévő egységek a bázisodon jönnek a felszínre.” Akkor ha meghal az össszes dropshipem, az egységeimet kérem a starportba elhelyezni.
Reply
Firebat
| #
adam
a zerges képek- nincs tele nem láttott egységgel 🙂 mind1iket láttuk már szinte, csak a szinük más
Reply
pcdevil
| #
#26 Peter1984
ha egy barlangrendszernek van 6 bejárata, és beomlik 5 bejárat, attól még bentrekedsz a barlangban?^o)
Reply
ProfessorJ
| #
#26 Persze Peter1984, ilyen alapon a félig átvitt egységiem a Protoss Warp Innel támadni is tudjanak 😛
A véleményem az, h a SC2 alakul, mint púpos gyerek a prés alatt. 🙂
Reply
Peter1984
| #
#28 Csak ha a fejedre esik 1 tonna szén a bányában akkor leszel szarban. Asszem keresgélhetsz kijárat után.
#29 A vicc az a rés ahonnan az igazság szelel. Na jó csak vicceltem….
Reply
BlaZ
| #
az inseges larva megfirkel ha nincs a zergszaron? vagy hogy kell erteni azt hogy mozogni is tud?
amugy, egyszeruen sosem ertettem, hogy a lurk hogy csinalja a tuskes trukkot. ott ul a foldalatt egyhelyben, es jonnek a tuskek, de honnan? hogy? mibol? ha ott all egyhelybe? imadom a sci-fit es ehez vmi sci-fis magyarazot varok
meg tobb hírt 😉
Reply
Blase
| #
A nagy kék kör a protoss-terran képen a protossok új képessége mellyel tudnak a vizén járni.A furcsa protoss pajzs pedig a force field kéepssége a nullifier-nek.Asszem az ő kéepssége.Now the mystery is solved….
Reply
BlaZ
| #
a „vizen jarni” egy imba ability volt Jezustol.
veszelyben a balansz
Reply
pcdevil
| #
#30 Peter1984
jajj nemár.:S
vegyük úgy, hogy mikor megölsz egy nydus wormot, akkor olyan, mintha csak a bajáratát ölnéd meg. nem ott vannak az egységek. képzeld el a nyelőcsöved. biztos láttad már belülről tv-ben. azon semmi se áll meg (kívétel ugye a túl nagy falat). a nydus wormok is ilyenek mondjuk. sose a bejáratnál van, hanem mélyen a rendeszben. ha megölöd a bejáratot akkor nabumm, egy nyelőcső szerű akármin még máshol kitudnak jönni.
jobban most nemtudom megmagyarázni, de remélem azért érthető
Reply
Plasma Core
| #
#32 Blase
Ez jó vicc volt. Durva lenne, ha lenne ilyen képességük.
Az igazság egyértelmű: a kép jobb felső hányadában van 2 Colossus, ezek között ott lapul egy Phase Prism mely ugye át tud alakulni Phase Mode-ba, amikor ugyebár Pylonként müxik. Na már most ilyen kört az ember akkor lát, ha a Prism Phase módban van. Itt azért halványabb, mert a Phase Prism épp visszaalakul normál üzemmódba, és a játék engine-je miatt ez a kör elhalványulva tűnik el, és nem hirtelen. Ami pedig a vizet illeti, sztem egyszerűen csak egy gázlóról van szó, ahol ugye alacsony a vízszint, és át lehet kelni egyik partról a másikra.
Reply
BlaZ
| #
Plasma Core-nak teljesen igaza van.
Reply
pcdevil
| #
#35 Plasma Core
nemhiszem hogy ezért lenne ott a kör. a prism a kör szélén van, ha tényleg épp eltűnne, akkor piszok gyorsan kell mozognia ahhoz hogy máris oda jusson;)
Reply
Blase
| #
Én nem tudom miért lene olyan durva.Jó bár semmit se lehet biztosra tudni(Lassan ez is egy szállóige lesz a Blizztől mint a „Majd ha elkészült”).Igaz az is lehet hogy csak a víz sekély.De szerintem teljesen mindegy.Majd jövőre megtudjuk -,-
Reply
Plasma Core
| #
#37 pcdevil
Lehet, hogy a Prism a kör szélén van, de azért, mert a levegőben van és oldalról látjuk a terepet. Max akkor lehetne a kör közepén ilyen nézetben, ha a földön lenne, ami sztem nem valószínű, hogy megtörténhet (kivéve persze, ha épp szétlőtték, de jelen esetben ez a Prism egyben van).
#38 Blase
Teljesen egyetértek veled. Jövőre kiderül.
Reply