Developer twitter chat
Mint arról már írtunk, most pénteken (ápr. 30) volt mindenkinek lehetősége beszélgetni a fejlesztőkkel Twitter-en keresztül. Pár érdekes kérdést lefordítottam, az eredeti szöveget megtaláljátok a cikk alján.
Jó szórakozást hozzá!
K: Tervezitek a 3v3 és 4v4 felállások bevezetését valamikor a beta során? Ha igen, mikor?
V: Igen, tervezzük a 3v3 és 4v4 meccskeresés betaba iktatását május közepe körül. Valószínűleg korlátozni fogjuk a pályák számát, mert továbbra is azt szeretnénk, ha a játékosok az 1v1-re koncentrálnának elsőlegesen a kiegyensúlyozottság tesztelése miatt.K: Van valami terv egy klánrendszer implementálására, ami automatikusan az azonosítód elé fűzi a klán tag-et?
V: A klán rendszer egy olyan dolog, amit mindenképpen szeretnénk bevezetni a jövőben. Pontos dátumot még nem beszéltünk meg. Valószínűleg ez egybe fog esni az első kiegészítővel vagy egy jövőbeni patch-csel.K: Tervezitek a jelenlegi magaslati előny mechanizmus megváltoztatását Warcraft III/StarCraft stílusúra, vagy valami egészen másra?
V: Nem. Nekünk tetszenek a jelenlegi szabályok ezzel kapcsolatban, szerintünk király ez a mechanizmus a StarCraft II-ben. A véletlenszerű magaslati lövöldözés a StarCraft-ból annyira nem tűnt megfelelőnek egy olyan játéknál, ami ennyire a tudásra épít. Számunkra sokkal tisztább a „ha látod, lőhetsz” szabály.K: Nagyon izgatottak vagyunk a hadjárattal kapcsolatban. Tudtok mesélni egy olyan küldetésről, amit kihívás volt megcsinálni?
V: Van egy olyan küldetésünk, ami a mélyűrben játszódik egy Xel’Naga űrállomás körül. E körül az ősi lebegő tárgy körül roncsoló erőmezők találhatók, amik meghajlítják a teret és az időt, ezáltal sebezve az összes egységedet, amíg a mezőben vannak. Ezt az exotikus helyszínt létrehozni és az erőmezők megfelelő erejének megtalálása nagy kihívás volt. A legnagyobb kihívásaink a hadjárattal kapcsolatban általában a teljesen új és egyedi játékmechanikák megalkotása körül keletkeznek, amik a történethez kell, hogy kapcsolódjanak. Könnyű csinálni egy csatát, de nehéz egy olyan csatát megtervezni, ami kihasználja a tudásodat, mint parancsnok, és teljesítéséhez olyan dolgot kell csinálni, amit eddig még nem tettél a játékban.
A teljes beszélgetést itt találhatjátok (angol nyelven), és az ígért eredeti szöveg (forrás az SC2Armory):
Q. Do you plan to implement 3v3 and 4v4 match-ups at some point during the beta? If so, when?
A. We do intend to release 3v3 and 4v4 matchmaking in the beta around the middle of May. We will likely limit the number of maps because we still want players to primarily focus on 1v1 games to continue to help test balance.Q. Any plans to implement a clan system that automatically adds „clan tags” in front of your ID?
A. Clans are definitely something we plan to implement in the future. No specific date has been identified yet. They will likely correspond with the first expansion or a future patch.Q: Are there any plans to change the current high ground advantage to the Wacraft III/StarCraft mechanic or other alternatives?
A: No. We like the high ground rules and we think they are cool for StarCraft II. The random high ground from StarCraft just didn’t seem right for a such a skill based game. The clarity of „if you can see, you can shoot” makes a lot more sense to us.Q: Really excited about campaign. Can you tell us about a mission that was a challenge to create?
A: We have a mission that takes place in deep space around a Xel’Naga space platform. This ancient floating artifact has powerful „Rip Fields” around it that warp time and space, doing damage to all of your units so long as they are in a Rip Field. Creating this exotic location and balancing the difficulty of the Rip Fields was challenging.Our biggest campaign challenges usually center around creating really unique game mechanics that tie to the story. It’s easy to make a battle, it’s hard to make a battle that really pushes your skills as a commander and asks you to do something you have not done in our game before.
Comments (32)
GeryGTK
| #
Úristen, a kampány iszonyatosan jó lesz!
Reply
Rayman
| #
Az az ero teres kuldetes nem vmi olyasmi lesz mint a wc3ban, mikor undeadal voltal es egy human varost kellett elfoglaljal?
Reply
Promie Motz
| #
😀
Miért, mégis mit vártál? Hogy valami uncsi, két pályán massolni kell, és ennyi? 😀
Reply
Promie Motz
| #
Rip Fields-re, szakító mező? 😀 Bár ennek sincs értelme, vagy nyugodj békében mező 😀 elég sokat elárul a hatásáról így 😉
Reply
Aston
| #
Udv a fedelzeten Zsol! Koszi a cikket!
Reply
Grom
| #
Azért az elég durva hogy a klánrendszerre 1 kieget várni kell…
Reply
Worlon
| #
Zavaró mezők, hajlító mezők, roncsoló mezők.
Reply
Ludo
| #
Lol szakító mező 😀 oda mennek tépni a terranok 🙂
Egyébként a magyarok ezt nemes egyszerűen anomáliának szokták fordítani. pl.: tér idő anomáliák vannak a bázis körül. vagy ha nagyon ragaszkodsz a szóhoz akkor szakadások a téridő kontiniumban. Legalábbis szvsz.
Érdeks pálya lehet aligvárom, hogy megmutathassam a Terranok megállíthatatlanok 🙂
Reply
Worlon
| #
Válasz Aston #5 üzenetére:
Aston, küldtem neked egy mail-t, maid olvasd el, és esetleg vmit válaszolj rá. Köszi!!
*** megkaptam, majd kirakom, köszi ***
Reply
Worlon
| #
Köszönöm:)
Reply
Szotyi88
| #
Magaslati előny mechanizmushoz lenne egy kérdésem. Ha mondjuk sensor tower által észleljük az egységet, de nem látjuk, akkor arra tudunk lőni?
Reply
sweeping
| #
Válasz Szotyi88 #11 üzenetére:
Biztos, hogy nem
Reply
GeryGTK
| #
Válasz Promie Motz #3 üzenetére:
Gondoltam, hogy nem mass lesz a lényeg, de akkoris minden map egyedi lesz. Hú de negyon várom e már he!
Reply
predator_tom
| #
Hali mindenki.
Ha már a kampányról van szó lenne egy kérdésem.
Hogy tudják az informáltabbak, kell majd net a single player-hez vagy sem, mert nekem haveri körömben röppentek fel ilyen találgatások, nem tudom valaki tud valamit erről.??
Reply
sweeping
| #
Válasz predator_tom #14 üzenetére:
Igen, kell internet kapcsolat
Reply
ForgoT10
| #
OFF : holnap lesz kupa ? kikéne rakni hirbe + a kupamenünél a registzációt rá (persze csak akkor ha lesz)
Reply
predator_tom
| #
Válasz sweeping #15 üzenetére:
A francba!!!
Ez remek akkor itt is az lesz mint Assasins creed 2-be?
Szuper.Remélem kiadásig meggondolják ezt a Blizzesek.
Reply
inkwizitor
| #
Válasz sweeping #15 üzenetére:
mondták valamikor régébben amikor felmerült a kérdés hogy dolgoznka offline verzión….
Reply
sweeping
| #
Válasz inkwizitor #18 üzenetére:
Erről nem hallottam, de biztos ha te mondod
Reply
The_Prophet
| #
Van egy fölös key-em kell valakinek?
Reply
Harusz
| #
én én
harusz kukac gmail pont com
köszi köszi:)
Reply
The_Prophet
| #
ment a mail
Reply
Harusz
| #
itt is megköszönöm szépen, örök hála:)
Reply
aminemfoglalt
| #
#15: nahát, ezt én se tudtam, akkor a sc2 most vmi „massive online real time strategy” lesz?
OFF: predator_tom, te sc-ban is ezen a néven futsz? És ha igen, elárulnád mióta?
Reply
lamaroid
| #
Válasz aminemfoglalt #24 üzenetére:
azért kell net, mert az achievemnt rendszer, a rangrendszer neten fut majd át
Reply
ZsoL
| #
Válasz Promie Motz #4 és Worlon #7 üzenetére:
Koszi sracok, rogton at is irom. Holtaig tanul az ember…
Válasz Aston #5 üzenetére:
thx 🙂
Reply
Firebat
| #
valaki nem tudja hogy lehetne megnézni a replay-okat?
Reply
predator_tom
| #
Válasz aminemfoglalt #24 üzenetére:
Nos ezen a néven vagyok, és fú nem tudom 2004,2005 óta, bár 2009 óta már nem szoktam fenn lenni de ezzel a névvel vagyok fenn.
Miért, ismerjük egymást csak nem tudok róla???:D
Reply
predator_tom
| #
Válasz lamaroid #25 üzenetére:
Ez mind szép és jó multiba, de single player-be minek rangrendszer?
Achivement rendszert meg lehet net nélkül is belevinni egy game single playeré-be.
Reply
Farrun
| #
vajon meg fogják változtatni, hogy ha két Terran épület egymás felé megy, csak simán átmennek egymáson?
Reply
aminemfoglalt
| #
#28: Nem vagyok benne biztos. Még az ősidőkben az egyik alt nevemen pvpztem sokat egy hozzád hasonló nevűvel. Csak elkapott a nosztalgia, gondoltam megkérdem.
Reply
predator_tom
| #
Válasz aminemfoglalt #31 üzenetére:
Értem.
De szerintem nem én voltam az mivel én 99%-ban terran-os vagyok és azzal is játszottam/játszok sokat.
Reply