GameTrailers interjú: Chris Sigaty

Vorian . Hírek 1217

A GameTrailers is készített három interjút (1, 2, 3) Chris Sigatyvel, íme a legfontosabb infók:

  • A Blizzard még a „Fastest” módnál is gyorsabb sebességekkel kísérletezget.
  • Amikor a Blizzard RTS csapat elkezdte a Starcraft 2 fejlesztését, eldöntötték, hogy nem fogja tartalmazni a Warcraft 3-ba berakott új elemeket (hősök, creepek, stb.). Vissza kívántak térni a Starcraft micro-intenzív, hatalmas csatáihoz és több bázis menedzsmentet szeretnének beletenni.
  • A csapat sokat tanult a Warcraft 3-ból, számos UI és Battle.net fejlesztés fog bekerülni a Starcraft 2-be.
  • „A kulcs a könnyű és gyors játéklehetőség (meccslehetőség) bizosítása a játékosoknak” (Tehát 99%, hogy lesz AMM – Anonymus Matchmaking)
  • Hamarosan indul a béta, és reméljük, hogy sok visszajelzést fogunk majd kapni.”

Mi pedig reméljük, hogy az a „hamarosan” hamar eljön…

Forrás:


Vorian

kewl

Comments (19)

  • inkwizitor

    |

    de ugye a map editorban még meg lesz a hős kreáló lehetőség??? O.o

    Reply

  • inkwizitor

    |

    huh 😀
    thx

    Reply

  • RaZor

    |

    Nah,akkor 1 kis számitástechnika:

    Pre Alfa: Felvázolás,elökészités,tervezés.
    Béta: Jelenlegi állapot,fejlesztöknek & készitőknek tesztelés!
    Demo: Teljes játékbol kivágott kis darab.
    Teljes: ezt gondolom ti is tudjátok…..

    Honnan vettem ezeket?? Lehet most kiröhögtök,de ezeket az infokot,1 rész a faterom,másrész profi számitásneknikusok,rendszergazdák,fejlesztöktöl kérdeztem meg.! 🙂

    Szal…az a béta,sztem nem nagyon fog emberek kezébe kikerülni,max SC2,fejlesztöknek!

    Reply

  • Darc1n

    |

    Már megbocsáss, de akkor megmondanád hogy én akkor a WoW:TBC Closed Bétán hogyan vehettem részt? Kapsz egy ezrest ha kitalálod és nem cáfolod meg az előző állításodat xD

    Reply

  • Vorian

    |

    #4
    „Béta: Jelenlegi állapot”

    Jelenleg alfában vannak.

    Reply

  • Tychus

    |

    Én a sima Wow bétában voltam benne 😀

    Reply

  • Aston

    |

    @4:
    „Nah,akkor 1 kis számitástechnika” => omg, taníccs minket Frosty 😀 …

    Kicsit furcsa, hogy Pre-Alfa után nincsen Alfa. A Béta az „jelenlegi állapot” ??? Tehát ha rajzolok egy képet a játékról, hogy majd milyen lesz, akkor már az is Béta? A Béta az, amikor a játék már nagyjából készen van, egy pár funkció hiányzik belőle és még nincs tökéletesítve, vagyis lehetnek benne hibák, hiányosságok.

    Egyébként a bétát 2 részre lehet bontani, open és closed bétára. A closed avagy zárt béta tényleg csak a fejlesztőknek szól, illetve a fejlesztőkhez közeli személyekhez, általában mondjuk az egy cégen belül dolgozóknak. Az open avagy nyílt béta célja, hogy a játékot a cél környezetben tesztelje le.

    Jelenlegi ismereteim szerint volt Starcraft és Warcraft III nyílt béta is, tehát lesz Starcraft II nyílt béta is, még jóval a megjelenés előtt.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    én akkoris majd a teljesen kész játékkal akarok játszani 😛
    nem akarom előre lelőni a poénokat 😀

    Reply

  • RaZor

    |

    eztt birom it 1-2 emberben! hogy mindet jobban tudnak! de igazatok van ti jobban tudjátok! elnézést! akkor ezek szerint a profi,számitásteknikusok,meg a redszergazdák,fejlesztök,akiktöl kérdeztem hülyék! bocsánat mesterek! nem tudtam hogy ennyi okos ember jár ide! omg… XD

    Reply

  • Vorian

    |

    lol

    Reply

  • RaZor

    |

    semmi lol! ez igy van!

    Reply

  • Aston

    |

    Lol, frosty nyugi, és valamiért bekapcsolva maradt a caps-lock. Inkább olvasd el amit írtunk. Nem azt mondtuk, hogy hülye akit kérdeztél, hanem nem teljesen igaz, amit leírtál.

    Reply

  • Peter1984

    |

    on: -A fastestnél gyorsabb mód? Olyan sokkal nem lehet gyorsabb mint az eddigi leggyorsabb, mert egy idő után abszolúlt nem életszerű a 3d-s modellek mozgás animációja. Az más kérdés hogy nem tudsz rendesen egyetlen egységet kijelölni mozgás közben. Tehát jó ötletnek tartom hogy tesznek bele még gyorsabb funkciót, de szerintem annyira nem lesz nagy változás.
    -Az AAM ez a pontszám alapján összesorsolós rendszer?

    Off: Attól hogy hallassz valamit valakitől az még nem biztos hogy igaz. Nekem 9 évesen beadták hogy az egyik srácnak olyan ladája van, ami 10 perc alatt lejön pestről nyíregyházára. Akkor még hittem neki, azóta utánnanézek dolgoknak. De majd ha idősebb leszel Razor akkor talán tieis megérted ezt, és nem akarod mindenáron rákényszeríteni a véleményedet, akaratodat, hitedet másokra. Pláne nem ilyen Dotás stílusban.

    Reply

  • RaZor

    |

    — moderálva —

    Reply

  • Vorian

    |

    l0l

    Reply

  • Zedas

    |

    Izé, mint hivatásos pontosítanék picinyt:

    – A pre-alfa, az az, amikor koncepcionális teszt zajlik, egész részek, megoldások változhatnak. Mind a technológia mind a tartalom alapjaiban változhat.
    – Az alfa az, amikor a funkcionalitás még nem végleges, teljesen új dolgok jöhetnek be, de maga a koncepció, hogy mit és hogy szeretnénk megcsinálni, az végleges.
    – A béta az, amikor a funkcionalitás teljes, de még optimalizálatlan, bugos a kód.
    – A bétán belül teljesen a fejlesztőtől függ hogy honnantól closed ill. open a béta. Ezt általában a egy hibaszázalék határozza meg. A játékoknál az open bétát a hálókód / kompatibilitás tesztelésére szokták használni.
    – RC véglegesnek tekintett, de még tesztelt verzió. Általában már csak kompatibilitási teszteket végeznek. Ez a játékoknál egyben szokott lenni az open bétával.
    – RTM gyártásra adott verzió. Kész.
    – A demo egy végleges kódot tartalmazó, de tartalmát tekintve korlátozott verzió.

    Remélem így már tiszta.

    Reply

  • Aston

    |

    Hát, ezek azért nem ennyire kőbe vésett dolgok. A Release Candidate-nek egyébként egy elég jó leírását adtad meg, én máshol mást olvastam, de nagyjából megfelel ennek. A wikipedián (http://en.wikipedia.org/wiki/Software_release_life_cycle) ezek megtalálhatók amiket írtál, de jól mutatja a dolog rugalmasságát, hogy az RTM szót a Microsoft használja nagyrészt.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.