Karune Kérdések és Válaszok 33. – ScreenCraft

Vorian . Hírek 1388

karune.gifHú de rég nem volt már Karune Q&A. Igaz, bejelentették közben a Zergeket, de az… csekélység.

Chat a fejlesztőkkel: A Zerg bejelentés után megkérdeztem Dustint, hogy mik a legérdekesebb változtatások a már meglévő egységeken. Érdekes választ kaptam: a Terran Ghost kapott egy passzív képességet, miszerint 30 yardos körzetben láthatóvá válik számára minden energiával rendelkező lény (=caster), még a Fog of Warban is. Ez az új képesség sok érdekes lehetőségeket adhat, például egy bérgyilkos küldetés az egyjátékos kampányban…

ScreenCraft: Psi Onslaught

A közösség kérésére reagálva készítettem el ezt a screenshotot, amin a Twilight Archon sereg támad meg egy Zerg bázist. A Zergek hamar ott teremnek a védősereggel, több tucat Zerglinggel és pár Ultraliskkel. A Protoss játékos a csata hevében egy okos húzással beteleportál pár Stalkert az ellenség vonalai mögé, hogy a Zerg gazdaságát is megbénítsa.

1. Melyik fejlesztési típus lesz hatással a Vikingre? (gyalogsági / földi páncélos / légi)
A Viking újra a Starportban készül, és az űrhajókra ható páncél/fegyver fejlesztések lesznek rá hatással.

2. Mit tudnak egyáltalán a Zerglingek kezdeni a Jackal ellen?
Kelleni fog hozzá egy kis micro, mindenképp szét kell szóródni a Zerglingekkel támadás előtt. A Jackal életpontjai egyébként le lettek csökkentve 125-ről 75-re, viszont kapott egy kis sebességnövelést. Ha a Zerglingekkel sikerül bekeríteni a Jackalokat, akkor hamar ledarálhatóak.

3. Ha egy Protoss épület éppen képez egy egységet, miközben elveszti az energiaforrását (Pylon), akkor a gyártás megtorpan?
Igen, ilyenkor minden fejlesztés és képzés azonnal leáll, egészen az energiaforrás pótlásáig.

4. A Nydus Worm mellett megmarad szállítónak az Overlord? És az Ultralisk fog tudni egységeket szállítani?
Se az Overlord, se az Ultralisk nem fog tudni majd szállítani, de nem kell félniük a Zerg játékosoknak, mivel a Nydus Wormok hatalmas mobilitást biztosítanak.

5. A Starcraft II mennyire fogja támogatni a hot-key-ek átállítását, csak részlegesen mint a Warcraft III vagy teljesen?
Természetesen lehetőség lesz a billentyűk átállítására, de a részleteket még nem döntöttük el.

A fórumon nyitottam egy új témát, ahova a ScreenCraft kéréseket lehet beküldeni. A legjobb, legfrappánsabb és legaktuálisabb kéréseket beleírjuk a havi jelentésbe.

Forrás:


Vorian

kewl

Comments (10)

  • nite

    |

    „a Nydus Wormok hatalmas mobilitást biztosítanak” angel song to my ears 🙂

    Reply

  • Artanis

    |

    Nydus wormnak hatalmas mobilitás.. hm.. szval egy szigetes pályán is lehet vele szállítani? 😀 tényleg? 😀 vagy ez hogy működik? 😀

    Reply

  • Vorian

    |

    A legmélyebb óceán alatt is van talaj 😛
    Abban meg simán átfúrja magát. Én inkább a Space Platform + Nydus Worm kombótól félek…

    Reply

  • Artanis

    |

    én is attól tartok. a „szigetes”-sel nem csak óceánra gondoltam, hanem space-re is 😀 de csak eszébe jut vkinek,h egy kukac nem lesz elég

    Reply

  • SzuL

    |

    nem azért, de maga a nydus canal hogy működik space-ben? ugyanaz az egész, itt is le fogják szarni 🙂

    Reply

  • Aston

    |

    Válasz SzuL #5 üzenetére:
    Na igen, a lore és a gameplay sokszor nincsen összhangban, de nem leszarják inkább lehetetlen a kettőt összehangolni. Ez ugyanolyan, mint hogy ennyi erővel ha a Marine 1 helyet foglal és 50 mineral, akkor egy BattleCruisernek 200 helyet kéne foglalnia, 25000 mineralba kéne kerülnie, és 3000×1500 pixelt kéne elfoglalnia a képernyődön.

    Reply

  • rimramrom

    |

    Általában felül nézetből látjuk a pályát szóval „tekeredik a nydus worm canal akar lenni”
    csak azt mondom hogy alulról nézve biztos ementálivá vannak rágva a pályák a „gilisztáktól”
    :D:D:D

    Reply

  • keedav

    |

    Háát az a Psi storm elég kicsi, éppen csak hogy vakargatja a ultralisk lábát 😀 Szerintem a régi villámos megoldás sokkal szebb lenne.

    Reply

  • Peter1984

    |

    A Q&A 3. kérdését nem tudom ki tette fel de nagy GZ neki 😀 Erre pocsékolni az értékes válaszokat 😛

    Reply

  • nrvn

    |

    A fene tudja de én még mindig nem békültem ki ezzel a grafikával a zergeket de talán az egész játékot illetöen.
    Az épületek olyan mese szerüek, inkább olyanok mint valami papir doboz egy kis festéssel mintsem egy élö, mozgo, trutyis valami -.-

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.