Wired Blog Network interjúk
A Wired Blog Network a BlizzCon 2008-on 4 interjút készített nem kisebb személyiségekkel, mint:
- a World of Warcraft producerével, J. Allen Brackkel
- a StarCraft II. vezető fejlesztőjével, Dustin Browderrel
- a Blizzard alelnökével, Rob Pardoval
- a Blizzard elnökével és társalapítójával, Mike Morhaimemal
Nem különösebben nehezek, így ajánlom mindenkinek bátran, hogy próbálja meg elolvasni őket. Sok hasznos információt tartalmaznak a jövőben megjelenő játékaikkal kapcsolatban, például a másolásvédelemmel szembeni ellenérzéseikről, mivel a tökéletesnek messze nem mondható rendszer a törvényes felhasználókat sújtja a legjobban. A Blizzard termékek méltán híres multiplayer része és a kiváló online tartalom a legjobb indok szerintük az eredeti szoftver megvásárlására, így a jövőben sem kell aggódnunk semmilyen elbaltázott másolásvédelmi eljárástól.
Emellett számos egyéb csemegét lehet találni az interjúkban, többek között szó esik játékmenetről, rendszerkövetelményekről, sztori-vonalról és multiplayer törekvésekről.
Jó szórakozást hozzájuk.
Comments (4)
Peter1984
| #
Mégjó hogy nem csinálnak olyat mint a spore- volt. Hiába 3 szor lehet installálni, de lesz rengeteg patch, meg mod, meg szerkesztett pálya, aztán jönnek a kiegek, és amikor intallálod lesz egy szép fatal error a fantörpikus windows miatt 😛 100 ból egy embernek ha ez összejön akkor az az egy ember igen elégedetlen lenne a termékkel, és a -1 telepítési próbálozással.
Reply
Fred
| #
Jo kis Q&A csak sajna nincs benne tul sok uj info (vagy is amit meg nem hallotam volna mashonnan). 🙁 THANX anyway CooLMaSTeR
Reply
NightHawk
| #
milyen jó hogy nem tudok angolul… 🙁
Reply
Crafty_FOX
| #
Igazábol itt van némi technikai gond.
Talán ha a „kép file készítőket” nem védené ki olyan vehemensen a játék az nem lenne túl nagy baj, tekintve hogy kímélő megoldás lenne az adathordozóra nézve. A probléma ezzel hogy egyben biztonsági kockázatot is jelenthet másolási szempontból.
Reply