Goliathok, Wraith-ek és Vulture-ök
Ismét a StarcraftWire, de ezúttal Leord volt nagyon szemfüles, és az interneten található Blizzconos anyagokat böngészte, amikor egy nagyon érdekes interjúra talált rá, ami (a rengeteg már ismert tény mellett) tartalmaz egy kis érdekességet is.
Dustin Browder vezető fejlesztőtől kérdezték meg, hogy most hogy a single playerben rengeteg választási lehetőség lesz, így lesz-e különbség a fajok technológiáiban a single és multiplayer között.
A válaszban Dustin arról értekezik, hogy totálisan változtatnak az RTS single playerekben bevett szokásokon. Egy átlagos kampány egy RTS-hez úgy néz ki, hogy először csak alap egységeink vannak, aztán szépen kapjuk (mindig valami apropó kapcsán) az újabb és újabb egységeket. Ha visszagondolunk, a Starcraft és Warcraft játékok kampányai ilyenek voltak.
Dustin azzal érvvel, hogy az eddigi singleplayer kampányok szerepe az volt, hogy a játékost megtanítsák a játék alapjaira, pontosan az említett fejlődési vonallal. Ez azonban igazából nem tölti be a szerepét, Dustin azt is felismerte, hogy az, aki kemény és „hard” módban viszi végig a kampányt, az utána ha felmegy battle.netre akkor ugyanúgy az első jött-ment játékos agyon gyalázza.
Dustin teljesen jól látja, hogy a singleplayer élmény és a multiplayer élmény az teljesen más dimenzióban van, így ezeket célszerű teljesen külön kezelni. A multiplayerben minden ki van egysúlyozva, és számtalan különböző taktika létezik arra, hogy meglepjük és földbe döngöljük az ellenfelünket. A singleplayer egy megtervezett környezet, amelyben nincs rajtad akkora nyomás, mint egy multiplayer meccs esetében.
És egyébként is, nem akarják ismételni magukat, újat akarnak alkotni és nem feltalálni újra a kereket. (ami nagyon helyes)
Szóval ezekből az okokból kifolyólag Dustin megerősítette, hogy Raynor hadseregében, vagyis a singleplayerben találkozhatunk majd régi egységekkel, például a címben említett trióval is.
Forrás:
GiantBomb via StarcraftWire
A 3D-s Goliath kép pedig az SC2Podról származik