BlizzCon: változások a Starcraft 2-ben

Velral . Cikkek 1298

A következő cikkből kaphatunk egy remek összegzést, hogy mi változott a BlizzConos verzióban a korábbi SC 2 verziókhoz képest. Figyelem!!! Akik eddig követték a BlizzCon körüli híreket, sok, már eddig jól ismert információt fog tartalmazni a cikk. Nekik ajánlom az olyan részeket, mint Dustin Browder kommentjei és a régi-új gáz mechanika.

Itt elolvashatjátok az eredetit:  www.sc2blog.com

Aki nem tud angolul, annak pedig következzen a teljes fordítás a link után (ami meglepően hosszúra sikerült 😀 ):

A 2008-as BlizzCon látogatói megkapták az esélyt arra, hogy a legújabb Starcraft 2-vel játszhassanak. Ahogy várható volt, ez a játék nem szűkölködött a változásokban, csakúgy, mint az előző év azonos eseményén. Ahogy egyre közelebb kerülünk a bétához, és a tényleges megjelenéshez, ezek a változások egyre fontosabbak és fontosabbak lesznek, mert egyre valószínűbb, hogy megmaradnak a végéig.

BlizzCon 2008

Minden további nélkül:

  • A Banelingek nem igényelnek semennyi gázt sem, a kezdeti 150 után, amit a Baneling Nestbe pakolunk. Előzőleg a Zerg játékosoknak el kellett dönteniük, hogy vagy a Banelingekre szánnak, amiknek játék elején különösen roncsoló hatásuk van, vagy helyette felhasználja azt a gázt, hogy fejlődjön. Ezzel a változtatással a Banelingek nem szorítják keretek közé a Zerg játékosok előrehaladását, fejlődését.
  • A Queen nem egyedi egység többé. Ezáltal többé nem fejleszthető saját magától, hanem globális fejlesztésekre szorul, és  normális “varázshasználóként” kell vele bánni. A képességei tartalmazzák:
  1. Mutant Larva: Három nagyobb lárvát készít, amik nincsenek a Hatcheryhez kötve. Vidd magaddal a csatába, hogy kreatív módon gyárthass utánpótlást.

  2.  Razor Swarm: Létrehoz egy Zerg rovarokból álló felhőt, ami a játékos irányítása alatt áll, és ami sebzi a benne ragadt egységeket bizonyos időközönként.

  3.  Create Creep Tumor: Kiterjeszti a Creep hatósugarát, hasonló a Creep Colonyhoz.

Dustin Browder, a játék vezető desingere, úgy magyarázta, hogy a Queen-t a játékosok túlzottan védelmi egységnek tartották és nem költöttek sem időt, se nyersanyagot a fejlesztésére. E helyett sokkal inkább az offenzív játékra koncentráltak a legtöbb játék során.

Queen

  • A Mothership jelenleg a következő három képességet birtokolja:
  1. Cloaking Field: Ahogyan a Starcraft 1-es Arbiter képesség, ez ugyanúgy láthatatlanság-mezőbe burkolja a Mothership körül lévő baráti egységeket.

  2. Vortex: Egy gyengített  Black-Hole, ez a képesség megbénítja a magába szívott egységeket a hatóideje végéig.

  3. Timebomb: Ez a képesség megbénítja az összes egységet, legyen az baráti vagy ellenséges, ami belekerül, amíg a “varázslat” hatóideje le nem jár.

  • A Nighthawk (régi Nomad) képességei a következők:
  1. Deploy Auto-Turret: Lerak egy véglegesen ott maradó automata ágyút a csatamezőre.
  2. Deploy Spider Mine: Kirak egy “burrowed” (föld alá süllyesztett) aknát a földre, ami képes bármikor kinyílni és az arra járókon felrobbanni.

  3. Deploy Targeting Drones: Láthatatlan drone-okat rak le, amik a megcélzott egység körül repkednek, megvilágítva azt a célzó lézerükkel. Ezzel 50% bónuszt adnak minden sebzésre, ami a célpontot éri, és látómezőt biztosít a hely körül.

Nighthawk

  • A Vespene Gejzír mechanizmus újra megváltozott. Ahogy javasoltuk, és részben az olvasóink visszajelzéseinek köszönhetően, a gáz újratöltés, mostantól autocast mechanizmusú(azaz automatikus). Amikor a gáz kifogy a Vespene gejzírből, automatikusan végigmegy egy újratöltési folyamat, ami 60 másodpercet vesz igénybe – addig a dolgozók “munkanélküliek” lesznek, és addig felhasználhatók lesznek valami másra a játékos figyelméért cserébe. Sajnálatos módon ez a folyamat nem kapcsolható ki.

Dustin Browder szerint a jelenlegi gáz mechanika sok készítőnek nem tetszett, és valószínűleg meg fog változni. Talán a mi teljes javaslatunk végrehajtható- megengedve hogy az automatikus újratöltés ki és bekapcsolható legyen a játékos akarata szerint – vagy félre lenne dobva egyben, egy olyan rendszer helyett, ami nem kíván sok figyelmet a játékostól.

Refinery

A fenti screeshoton látszik az “Avaible” sorban láthatjuk a még rendelkezésre álló gázmennyiséget mielőtt még az újratöltési folyamaton kellene keresztülmennie. A “Remaining” pedig a gejzírben még megmaradt összes gázt mutatja.

  • A High Templar új képességet kapott: Phase Shift néven. Egyedülálló egységekre hatva, kiszedi őket a csatából kis időre egy másik dimenzióba. Hatásos baráti és ellenséges egységekre egyaránt. Ez a képesség csatlakozik a Templarok két másik képességéhez, amik a hírhedt Psi-Storm és az Archon Warp.
  • A Ghost Snipe képessége helyébe lépett a Psi-Round nevű. Ez sok sebzést okoz egyedüli egységeknek, de még további 50 pont sebzést okoz a “Psionoic” típusúaknak.
  • A jelenlegi egységtípusok a következők: Light, Massive, Armored, Biological, Psionic és Mechanical. Az épületek továbbá megkapták a “Structure” titulust.
  • A Colossus új fejlesztése az Extended Thermal Lances, amik 6-ról 9-re növelik a lőtávjukat. Ez egy nagy fejlesztés a Colossusnak, hogy olyan védett helyekről támadhassanak, ahová a többi egység nem jut be, mint magasabb pontok térképen és megerősített pozíciók. A támadás animációja újra megváltozott: a sugár egy pontra fókuszál, amíg felerősödik, majd gyorsan végigsöpri a földet, minden útjába kerülőt megégetve.

Colossus

  • Protoss Gateway-eket Warp Gate-ekké fejleszteni most 50 mineralba és 50 gázba kerül. Ezzel lehetőségünk van belőle készült egységeket beidézni bármely energiával (pszi mező) ellátott helyre a térképen. Valamint kevéssel csökkenti az építési időt, viszont elveszi az opciót, hogy sorban több egységet gyártsunk.
  • A Lurker tüskéi és a pusztításuk útja most már sokkal szélesebbek. Továbbá bónuszt kap páncélozott (Armored) egységek ellen.
  • A Battlecruiser  most három harc orientált képesség valamelyikét hasznosíthatja:
  1. Yamato Cannon: Ahogy a Starcraft 1-ben, a Battlecruiser feltöltődik egy hatalmas adag energiával, amit elereszt, mint a halál forró gömbjé, képessé válva a legtöbb földi és legi egység elpusztítását egy találattal.

  2. Missle Barage: Ez az új képesség lehetővé teszi, hogy a Battlecruiser betelítse az ég egy részét rakétákkal, amik területre ható sebzést okoznak. Különösen halálos gyengén páncélozott repülők ellen.

  3. Defensive Matrix: A Battlecruiser most el tudja lőni ezt a régi Science Vessel képességet, de csak saját magára. Ez egy időleges pajzs, ami még egy védőréteget ad, az így is erősen páncélozott BC-nek, hogy még több sebzést viseljen el.

  • Az Infestor jelenleg nem infesztál tovább. Továbbá elvesztette a híres Dark Swarm képességét, és nem használhat Disease-t sem. Most a következőket tudja:
  1. Funugal Infestation: Megfertőz egy célpont nem ‘massive’ egységet, lassan csökkentve az életpontjait, amíg meg nem hal – robbanást hozva létre, ami sebzi a környező egységeket.

  2. Neural Parasite: 10 másodpercre átveszi az irányítást a célpont felett.

  3. Spawn Infested Marines: Egy valahogyan értelmetlen képesség, amivel 5 tojást tud lerakni, amiből Infested Marine-ok pattannak elő, függetlenül attól, hogy milyen ellenfelei vannak a pályán.

Mostantól képes az Infestor a föld alól használni a képességeit, amíg “burrowolva” van. Párosítva a természetes föld alatti mozgás képességével, az Infestor egy igen érdekes egysége lesz a Zergnek.

  • A Nydus Worm ezentúl nem számít egységnek.  A játékosnak ki kell építenie a Nydus Network épületet, és utána”elültetni” a Nydus Wormot egy Overseerrel.

 

Nydus worms

  • Az Overseer megkapta a Queen Heal képességét. Az Overseer most már egy gyors, repülő detektor, nagy látómezővel. Képes Nydus Wormokat idézni és meggyógyítani Zerg épületeket és egységeket egyaránt.

  • A Phoenix birtokolja most a régi Nullifier képességet, az Anti-Gravitiy-t. Mostantól fel tud emelni egységeket a földről, feldobva a levegőbe, és támadni tudja őket (mintha repülő egységek lennének) a légi támadásával. (Így már nem hangzik rosszul. – a szerk. 😎 )

  • A Nullifier, ami elvesztette az Anti-Gravot a Phoenix miatt,most 3 képességgel bír:
  1. Force Field: Készít egy áttörhetetlen akadályt (falat), ami 15 másodpercig tart.
  2. Hallucination: Amilyen a Starcraft 1 High Templar varázslat volt, egy hamis másolatot készít a célpontról, ami csalinként használható.
  3. Molecular Disrupter: Egy pszionikus lövedék, ami ide-oda pattog az azonos típusú egységek között. Minden ütéssel 10 sebzést okoz, a maximális 10 ütésig. (Ezt innen másoltam, fordítottam, mert az eredeti szövegben nincs benne.)

  • A Siege Tankok ostrom módját mostantól az Armory-ban kell kifejleszteni, tovább tolva ezt a képességet a tech tree-n.

  • A Hellion (régi Jackal) statisztikákban és hatékonyságban egyaránt erősítést kapott. Ha jól mikrózzák, el tudja hagyni a legtöbb ellenfelét, még mindig képes megállni és egy gyors löketnyi tüzet kilőni.

 Hellions

  • A Hydraliskok gyengültek tier szempontjából, életerőben, sebzésben és összefoglalva: hatékonyságukban. Elsősorban mint fő Zerg légvédelmi egység használatos. ( 😥 )

  • A Marine-ok most már 80 (!!!) életerővel rendelkeznek, a Shield (pajzs) fejlesztésnek köszönhetően. A Stim fejlesztés továbbment a fejlesztési “létrán”, a Shadow Ops épületbe. A további segítség később a Starportból, Medivac Dropship formájában érkezik. Ezek a fejlesztések nagyon hasznossá teszik a Marine-okat az egész meccs során.

A Starcraft 2 legújabb játszható multiplayer verziója párosítva a kampányról áramló részletekkel, továbbá a Starcraft 2 béta kulccsal együtt egyértelmű mutatók. A Starcraft 2 lassan bemutatható állapotba kerül, hamarosan a csúcspontjával, a már nagyon várt bétával.


Comments (34)

  • nrvn

    |

    Azta k***a 80 HP a marine-oknak 😀

    Reply

  • Protoss Archon

    |

    Válasz nrvn #1 üzenetére:
    Ahogy mondod, először nagyot néztem rajta. Mikor fordítottam, azt hittem, rosszul látok. Mivel az eredeti cikkben ez olvasható, kénytelen vagyok elhinni. 😀

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Kizártnak tartom, hogy sokáig lesz ennyi hp-ja a balance miatt … Egy 80 hp-ás marine túl szép, hogy igaz legyen… 🙂

    Reply

  • gtoma

    |

    Igazából kicsit elégedetlen vagyok, hogy minden “extra” egység ötletet elvetettek végül. Nincs egyedüli mádörship, queen nagyüzembe gyártható… Na mindegy. A kérdés, hogy a zerg mit fog csinálni levegőben? Eddig legyártott néhány szkordzsot a légvédelem miatt. Most mi lesz? ennyire erős az új egység, hogy egymaga fogja felvenni a versenyt a többi légierővel?

    Reply

  • Zedas

    |

    A Blizzconon a marauder se lassító gránátokat lőtt ki, hanem két lézerrel lövöldözött. Most akkor azzal mi van???

    A zerg nagyon kísérleti stádiumban van, össze vissza variálnak mindent. Nem vagyok túl lelkes a mostani állapotok miatt, mert majdnem minden újdonságot kiszedtek, most elég sc1 fílingje van.

    Reply

  • Dylan

    |

    Válasz nrvn #1 üzenetére:
    Fejlesztés után. 🙂 Alapból 40 a HP-ja.

    Reply

  • VAckoND

    |

    Engem elkeserítene ha ez így maradna, ilyen erővel kiadhatnák újra az egyet mert minden ötletet felszámolnak vagy végletekig nerfelnek. Nem igazán teszik ami most folyik…:(

    Reply

  • Strogg

    |

    Akkor most mi a f***omat csinálnak?????!!!!! Hova akarják még elcseszni a zergeket? Kétlem hogy kerrigan ilyen nyomorék változtatásokat csinálna. Amúgy leírhatta volna a cikk írója, hogy most milyenek a hidra adatai… De nagyon elcseszettnek tűnik. Minek légvédelemre földi egység?! Nagy tankok meg minden lövi. Legalább a corruptert nem változtatták meg. Most elég erősnek tűnik nagyobb csapatok elhárítására is. Miért ne tudna a zerg fertőzni? Ezt mondja meg nekem valaki. Még a fertőzés is elképzelhetőbb, mint hogy petéből lesz infested TERRAN O.o. Többi fajt meg széterősítik a p***ába. Nem tudom mit akarnak ezzel…

    Reply

  • Blase

    |

    Nem értem azokat akik aztondják hogy az sc1-re hasonlít most a játék. Ezek a változtatások lehet hogy egy év alatt mentek végbe, hiszen a WWI-n se az akkori bulidet adták ki. Ez nem úgy zajlott le hogy ” Na itt a Blizzcon variáljuk át az egész zerget meg szedjük ki a spellek felét.”. Másik, hogy honnan tudják egyesek hogy menyire erős az egyik faj a másik meg mennyire gyenge. szerintem ezt bízzátok a Blizzardra, csak ők tudják. Van egy rakat új spell meg egység, senki ne mondja hogy az első részre hajaz. A hidra helyett meg most ott van a Roach. Egy zergling roach hidra kombó szerintem legyőzhetetlen lesz, főleg egy két ultrával.

    Reply

  • Archon

    |

    A Cloaking Field nem hogy épületeket is láthatatlanná tesz?

    Reply

  • Strogg

    |

    De.

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Hát ha a fejlesztés +40HP-t ad meg se veszem a játékot:@
    Eddig is rohadt nehéz volt megölni a MM Combót azt most h MMD van 80 hp, na hagyjál már.. így már olyan mitha linegeket vennél, kettőt egy áráért. Remélem ezt redukálják kb 60ra..
    Vagy akkor adják vissza a hydra életetejét!!!!!!

    Reply

  • Strogg

    |

    Ne adják vissza, hanem legyen vagy 120. Marauder se leányálom a 150-es hpjával.

    Reply

  • nrvn

    |

    #13 Hol is olvastad te ezt a 150-es hp-t? 🙂 Mert az elözö terran forditásban 125 van irva csak lehet azóta feltolták azt is 150-re v micsuda?

    Reply

  • Laczko

    |

    Válasz GeryGTK #12 üzenetére:
    40 HP mi a franc rájuk szabnak egy tankot??:D Nyugi, ez még úgy is lejjebb megy! Az mm combot eddig is le lehetett zúzni, csak be kellett keríteni! Amúgy meg, aki ezen felhúzza magát, arra is gondoljon, hogy gyógyító egysége a terrannak csak a Starport(nem tom, most hogy hívják) után lesz, szal addig ki kell húzniuk vhogy!

    Csatlakozom az előttem szólókhoz, így látatlanban ne akarjunk ítéletet mondani! Emlékezzetek, mikor megláttuk a Queen-t, hogy alázza a gyalogosokat, mindenki beszart(én is), hogy milyen kva erős lesz! Utánna Aston, már a gyakorlati tapasztalatai után közölte, hogy mekkora kamu az egész!

    Nem kell félteni a Zerget sem! Ott a tömegpusztítós Ultralisk, addig meg a roach ling hydra. 40hp-val, medic nélkül hogy védesz ki egy muta micro-t?? A siege tank jóval drágább lett, szal a hydrát sem alázza minden szarrá!

    Protoss ellen mit csinálsz terrannal??A feltúrbózott dragoon (immortal) elég masszív nagy sebzések ellen.(siege tank,thor stb) Azt meg nem kell mondjam, mit művel egy psi storm egy hagyományos marine csapattal!Egy zeal rush-t sem lehet olyan könnyen kimikrózni majd a charge miatt! Megint csak jogosnak érzem az erősítést!

    Szal megint csak oda térnék vissza, hogy bízzunk mindent a Blizzardra, majd kitalálják! (van még rá egy pár évük…:@)

    Reply

  • inkwizitor

    |

    #5 gránátokat lőtt 😛
    de én sem véltem felfedezni semmilyen lassítást

    Reply

  • Kex)

    |

    Találtam egy kis hibát :

    “Kirak egy “burrowed” (föld alá süllyesztett) a földre,”
    itt szerintem hiányzik az “aknát” szó 😀

    amúgy köszi a fordítást, érdekes dolgokat tudhattunk meg 😉

    Reply

  • Laczko

    |

    Arról tudtok vmit, hogy a protoss és a terran “szerves” egységek gyógyulnak-e majd maguktól, mint a War3ban?
    Továbbá, hogy lesz-e olyan hőképes ábrázolása a zergnak a UI-n, mint az első részben?

    Olyat nem írtak, hogy a marine drágább lesz-e? Vagy a linggel kezdenek vmit, mert így már tényleg nagyon satnya lesz!

    Reply

  • Kenny

    |

    csak annyit hagy szóljak már hozzá, hogy ugyan mi a tökömnek lenne mediavac hogyha magától is gyógyulna az a szerencsétlen???

    Reply

  • Moghorath

    |

    Én bízom a Blizzardban, és remélem méltó helyükre kerülnek az új egységek is.
    A Colossust azért erősíthetnék hp-ben kissé, a többi tulajdonsága tetszik.
    Na és Infestor ami nem Infestor, nem jó, de belátják úgyhiszem.
    Ezek szíven ütöttek 🙂

    Reply

  • Bubbles

    |

    Már megint jön a “mű” balance. Nézzétek meg az sc1-et, nem muszály mm-ezni senki ellen sem, lehet techelni és lehet úgy is bármit fogni. Vagy nem muszáj techelni, lehet nyomni mm-et, lehet vele fogni elég sok mindent. De ugyan ez van a többi fajnál is, egy adott szituációra több megoldás is van. Itt meg most ránk akarnak erőltetni egy bizonyos tech tree-t. Muszáj lesz marint, roachot, hydrat, stalkert gyártanod, nem kerülheted meg őket, mert olyan alapvető képességeik vannak (nem csak a játék korai szakaszában) amiket kell használnod!
    Medivac? Tier3? Ezek hülyék? A jelenlegi marine, kb. kiábrándító, nem több mint egy “link”, amit legyártasz majd leöletsz. Tank? Elkúrták a legjobb unitot a játékban. Amúgy a zerg is elég fos. Egyszerűen nincs egy normális BO amit már most látni lehetne. Egyedül a protoss ami valahogy össze áll de az meg…
    Megint az lesz mint sc1-el van, lezdők menne protossozni mert az “könnyű”, utána a zerg (mass) és a végén a terran (nincs meele, ergo nem lehet swarm a játékban).

    Reply

  • Fenrir

    |

    Imádom, az elején még azért sírt mindenki hogy “ez nem olyan mint az SC1”, most meg azért hogy “ez olyan mint az SC1”. Nem is tudtam hogy ennyien kipróbálták már a játékot, mindenki tudja, hogy ez szar, az szar, ez használhatatlan, az bezzeg OP. Még mindig minimum fél évre vagyunk a kiadástól, béta sincs, de egyesek már fix-nek tekintenek minden változtatást. Röhej.

    Reply

  • Raymond

    |

    Es milyenek lesznek az infested marine-ok? Mar egybol ha kibujnak a tojasbol lest gepfegyveruk, vagy a jooreg robbabas marad nekik? Es a 80 elet nem sok egy marinnak?vagy alapbol mennyi van neki mert en meg ugy tudom hogy “CSAK” 15 eletet ad, vagyis alapbol 65je van?

    Reply

  • Fred

    |

    Válasz Kenny #19 üzenetére:

    Nah hat a zergnel most az Overlord gyogyit es akkor most a zergek nem gyogyulnak maguktol ?? Vagy akkor tenyleg erros lesz a zerg az uj Overlord-dal ??

    A Phoenix meg az anti-gravity-val most “szinte” a Viking masa nem ?
    En hianyolom a regi Queen tipusu gyors repulo caster egyseget a zergtol, most csak az Overlord (Overseer) van de neki meg nincsenek latvanyos varazslatai/kepessegei …bbuuhhuuu 🙁

    Reply

  • Raymond

    |

    Most s2ben hogy lesznek az aknak? En azt nem szerettem hogy MEG a zelak is kinyirjak, mivel az eleg ostobacska volt szegenyke es mindig a rossz utan szaladt, es addig 2 zela megutotte, a masik is hirtelen vagy meglotte egy dragoon es meghalt, fix a zelak mellett robbant fel megse sebesultek, kinyirtak meg robbanas elott. Most lesz ilyen, mert nekem ugy tetszene, ha megsemmisiteskor is robbanna normalisan, es dolgozokra aktivalodik?

    Reply

  • Laczko

    |

    Válasz Fenrir #22 üzenetére:
    Én is ezt mondom, teljesen felesleges rinyálni! MÉG A BÉTÁNÁL SEM TARTUNK,KÁROGÓ VARJÚK,MI A FENÉT AKARTOK????Pláne úgy, hogy a véleményeket pusztán más tapasztalataira alapozzátok!! Sztetek a Blizzard kulcsmondatai, a “EZ MÉG NEM FÉGLEGES” és a “MÉG MEGLÁTJUK, HOGY LESZ” mit a francot jelent? Mindenkinek a saját eszére bízom a választ…

    Gyönyörködjünk inkább a screenshotokban! Öröm rájuk nézni!:)

    Reply

  • Shakuras

    |

    nekem csak 1 vmi szurja a szemem.
    marauder már inkább néz ki mechanikai egységnek mint biologiainak aránytalanul sok rajta a vas elmehetne goliathnak + ha meg egy gyalogos akkor meg miért adnak neki közel annyi hp-ét mint egy tanknak?? :O azért maradjunk realisták is!

    (nem tom mennyi hp-ja van most a tanknak, sc1-böl saccolok :P) de okitsatok ha nagyot tévettem.

    Reply

  • Protoss Archon

    |

    Válasz Kex) #17 üzenetére:
    Kösz az észrevételt Kex), a hiba javítva! 😉

    Ami pedig a legtöbb hozzászólást érinti, teljesen igaza van a Blizzardnak. Most ha azt mondják például, hogy a kutya se használta a Queent, abban lehet valami. Pont ezért gyengítették le, hogy használhatóbb legyen. A Hidra meg, régen az volt a baj, hogy miért tier 2-es. Erre most gyengítik, hogy beférjen a tier 1-be, és ez a baj.
    Amúgy szerintem nincs olyan SC2-es egység, ami vagy így vagy úgy ne változott volna a SC1-hez képest. Ha valaki tud olyan egységet mondani, ami pont olyan, mint az SC1-ben, akkor kíváncsi vagyok rá. 🙂
    Ez az “Elvetnek minden újítást!” szöveg teljesen felesleges. Nyilvánvaló, hogy variálnak a Zerggel, mert azt kezdték a legkésőbb. A terran úgyszintén kapott néhány változtatást. Jó irányba haladnak, az a 80 Hp-s Marine meg nyilván nem a legelején lesz. Kicsit tényleg sok, de ha azt vesszük, a Maraudernek meg 125 van. Nekem külön tetszik, hogy nem 20-30 Siege Tank, hanem hasonló mennyiségű Marauder és Viking fog remélhetőleg szerepelni a csaták során.

    Reply

  • Laczko

    |

    Válasz Protoss Archon #28 üzenetére: Az SCVXD

    Reply

  • Shakuras

    |

    Amugy a muttersipnek a cloaking fieldje passzivan mükszik mint az arbiternek vagy be kell kapcsolni 1 területre??

    Reply

  • Blase

    |

    Szép is lenne…ugyanmár gondolj már bele ez milyen imba lenne 😀

    Reply

  • NightHawk

    |

    A NightHawknál az Auto-Turrett jól hangzik, pl veszel mondjuk 30 NightHawkot elmész az ellenfél bázisára és tele droppolod Auto-Turretekkel 🙂 xD
    Remélem égi és földi támadó lesz az Auto Turett xD és a NightHawk is
    De az a Mothership Blackhole módszer egy kicsit durva nem?

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    “Spawn Infested Marines: Egy valahogyan értelmetlen képesség, amivel 5 tojást tud lerakni, amiből Infested Marine-ok pattannak elő, függetlenül attól, hogy milyen ellenfelei vannak a pályán”
    Szoval hasnlhatatlan ? 😀

    Ez a molecular disrupter nagyon érdekes képességnek tűnik. Ha jobban belegondoltok ez a nagybetűs anti mass !!!!
    Aki csak 1 féle egységet gyárt annak hamar reszeltek.
    Örülök a hogy a tank sokkal kisebb mennyiségben lesz ami kell is tekintve hogy eddig a terran csaták a kép szélén játszódtak és nem a közepén ( a nagy lőtáv miatt meg se tudták a felek rendesen közeliteni egymást legfeljebb csak 1-1 hatalmas kamikaze rohammal rengeteg nyersanyagért) Most tank kiegészítő szerepet kaphat így lesz jelentősége pl annak hogy mit lő ! Több irányítás kevesebb 1,5 képernyőröl megsemmisült egység, szerintem ez micro párti és jó dolog.

    Reply

  • jimraynor111

    |

    Én nem értem minek a marinnak combat shield. Most komolyan h. nez ki 1 harci szkafanderes mukso 1 2 kezes geppuskaval mikozben 1 k**** shield van felaggatva a kezere. Hogy a f***omba lehet ugy 1 shieldet normalisan hasznalni ha kozbe meg lovoldöznöd is kell 1 akkora fegyverrel. Ez nagy hülyeség

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.