StarCraft II Beta – Patch 3 (version 0.5.0.14219B)
Ma érkezett az új patch, íme:
Balance Changes
- TERRAN
- Engineering Bay
- Infantry Armor: The time required for each upgrade has been reduced by 30 seconds, decreasing each upgrade time from 190/220/250 seconds to 160/190/220 seconds.
- Infantry Weapons: The time required for each upgrade has been reduced by 30 seconds, decreasing each upgrade time from 190/220/250 seconds to 160/190/220 seconds.
- Armory
- Vehicle Plating: The time required for each upgrade has been reduced by 30 seconds, decreasing each upgrade time from 190/220/250 seconds to 160/190/220 seconds.
- Vehicle Weapons: The time required for each upgrade has been reduced by 30 seconds, decreasing each upgrade time from 190/220/250 seconds to 160/190/220 seconds.
- Ship Plating: The time required for each upgrade has been reduced by 30 seconds, decreasing each upgrade time from 190/220/250 seconds to 160/190/220 seconds.
- Ship Weapons: The time required for each upgrade has been reduced by 30 seconds, decreasing each upgrade time from 190/220/250 seconds to 160/190/220 seconds.
- Engineering Bay
- PROTOSS
- Zealot
- The maximum shield capacity of this unit has been decreased from 60 to 50.
- Zealot
Bug Fixes
- Fixed a bug where the Infestor’s Neural Parasite ability could cause Reapers to lose the ability to move.
- Fixed an issue that could use an incorrect HDR format on some ATI cards.
- Fixed a crash that could happen on some ATI cards.
Balance Változások
- TERRAN
- Engineering Bay
- Infantry Armor: Az összes fejlesztés ideje 30 mp-el rövidült, tehát 190/220/250-ről lecsökkent 160/190/220-ra.
- Infantry Weapons: Az összes fejlesztés ideje 30 mp-el rövidült, tehát 190/220/250-ről lecsökkent 160/190/220-ra.
- Armory
- Vehicle Plating: Az összes fejlesztés ideje 30 mp-el rövidült, tehát 190/220/250-ről lecsökkent 160/190/220-ra.
- Vehicle Weapons: Az összes fejlesztés ideje 30 mp-el rövidült, tehát 190/220/250-ről lecsökkent 160/190/220-ra.
- Ship Plating: Az összes fejlesztés ideje 30 mp-el rövidült, tehát 190/220/250-ről lecsökkent 160/190/220-ra.
- Ship Weapons: Az összes fejlesztés ideje 30 mp-el rövidült, tehát 190/220/250-ről lecsökkent 160/190/220-ra.
- Engineering Bay
- PROTOSS
- Zealot
- A maximum pajzs kapacitás 60-ról 50-re csökkent.
- Zealot
Bug Javítások
- Az Infestor Neutral Parasite képessége többé nem akadályozza a Reapereket a mozgásban.
- ATI kártyák HDR használata javítva.
- Néhány ATI kártyánál előforduló esetleges kifagyás javítva.
Comments (10)
Westy
| #
Hát ez kezd érdekes lenni, B még mindig a Terrant látja a leggyengébbnek. Pedig azért lenne mit javítani máshol is bőven.
Reply
Lord Trent
| #
Már megint a Protosst butítják 🙁
Jó lenne ha már jönne az a patch, hogy visszaadtuk a Phoenix overcharge képességét, hogy a Protoss is balancos legyen a levegőben. De látom ez hamar nem fog bekövetkezni 🙁
Reply
sweeping
| #
# Néhány ATI kártyánál előforduló esetleges kifagyás javítva.
Szuper 10/10 értéket kap tőlem emiatt.
Egyébként pedig bekaphatják, nem is volt olyan erős a zealot 🙁
Reply
butcher
| #
Hát kezd az a gyanum lenne hogy ök tudnak valamit amit mi nem.
Reply
Worlon
| #
Vagyis?
Reply
Boci
| #
Nekem az a gyanúm, hogy mivel sok túl a protoss játékos, megpróbálják annyira gyengíteni, hogy a másik két fajt is elegendően válasszák (mint ahogy WoWban csinálták a balanceot). Aztán ha kiegyenlítették a játékosok faj eloszlását majd balanceolnak is rajta :).
Reply
L4.ZsukoV
| #
Válasz Boci #6 üzenetére: Ez azért van, mert protoss zeala az az egység, amit az elején tökéletesen megéri minimum 2, de akár 3 gatewayből gyártani, és közben simán tudsz – fokozatosan – fejlődni. Hisz csak kristályba kerül… A chrono boosttal meg pillanatok alatt el is készülnek!
Reply
aminemfoglalt
| #
Nekem az a véleményem, hogy a zeal teljesen rendben volt így, nem kéne gyengíteni, a probléma a gyors legyártásában gyökeredzik, amit végülis a chrono boost miatt van… szóval kezd úgy kinézni a dolog, hogy több problémát okoz ez a skill, mint hasznot hoz. Nehéz balancolni és állandó toss nerf a vége.
Az lenne a legjobb, ha lenne egy fejlesztés, ami későbbiekben gyorsítja a zeal gyártását, de alapból nem lenne olyan gyors, így nem mass zealt látnánk, de később is lenne értelmük. …a CBoosttal meg nem tudom mit kezdjenek, lehet csak a főépületre lehessen csak használni.
Reply
Darc1n
| #
Már egyszer majdnem leírtam, de most rászántam magam megint hogy leírom a véleményem:
Először a Gateway 50-ről 65 mp-re emelték a készítését, mert zealot. Aztán meg a Chrono Boost-ot nerfelték, 30-ról 20mp-re csökkent a hatása, mert zealot. Most meg ez. Mi baja van a Blizznek, most komolyan? Mi a francnak csináltak Chrono Boost képességet EGYÁLTALÁN? Lassan semmi értelme, most csak azt érték el, hogy az összes protoss rákényszerült, hogy folyamatosan azt lesse, mikor lesz elég energy a Nexus-ban, vagy telik le a 20 sec az egyik épületéről, MER KÜLÖNBEN SZ*RRÁ ALÁZZÁK..
Bocsi, de néha én is lehetek mérges :P.
Peace.
Reply
sweeping
| #
Válasz sweeping #3 üzenetére:
Visszaszívom a kommentemet hogy bekaphatja a blizzard a protossok miatt.
Én protoss fan vagyok lassan közeledek a 300. meccsemhez sc2ben.
Most toltam két meccset és tökéletesen erős a zealot még mindig.
Mindkettőben elvileg nálamnál jobb zergeket sikerült fogni. Mind a 2 zerg rusholt az elején és tökéletesen sikerült counterelni őket.
A Chorno Boost tényleg túl sok ideig tartott a 20 másodperc tökéletes.
Teljes mértékben egyetértek a blizzard döntésével és most jöjjön a két legutolsó pvz meccsem:
http://forum.starcraft2.hu/download/file.php?id=2904
http://forum.starcraft2.hu/download/file.php?id=2903
Szerintem most tökéletesen balanszos, ha a zerg lingekkel akar nyerni akkor ügyesebbnek kell lennie.
Reply