StarCraft II Beta – Patch 3 (version 0.5.0.14219B)

Darc1n . Patch 880

Ma érkezett az új patch, íme:

Balance Changes

  • TERRAN
    • Engineering Bay
      • Infantry Armor: The time required for each upgrade has been reduced by 30 seconds, decreasing each upgrade time from 190/220/250 seconds to 160/190/220 seconds.
      • Infantry Weapons: The time required for each upgrade has been reduced by 30 seconds, decreasing each upgrade time from 190/220/250 seconds to 160/190/220 seconds.
    • Armory
      • Vehicle Plating: The time required for each upgrade has been reduced by 30 seconds, decreasing each upgrade time from 190/220/250 seconds to 160/190/220 seconds.
      • Vehicle Weapons: The time required for each upgrade has been reduced by 30 seconds, decreasing each upgrade time from 190/220/250 seconds to 160/190/220 seconds.
      • Ship Plating: The time required for each upgrade has been reduced by 30 seconds, decreasing each upgrade time from 190/220/250 seconds to 160/190/220 seconds.
      • Ship Weapons: The time required for each upgrade has been reduced by 30 seconds, decreasing each upgrade time from 190/220/250 seconds to 160/190/220 seconds.
  • PROTOSS
    • Zealot
      • The maximum shield capacity of this unit has been decreased from 60 to 50.

Bug Fixes

  • Fixed a bug where the Infestor’s Neural Parasite ability could cause Reapers to lose the ability to move.
  • Fixed an issue that could use an incorrect HDR format on some ATI cards.
  • Fixed a crash that could happen on some ATI cards.

Balance Változások

  • TERRAN
    • Engineering Bay
      • Infantry Armor: Az összes fejlesztés ideje 30 mp-el rövidült, tehát 190/220/250-ről lecsökkent 160/190/220-ra.
      • Infantry Weapons: Az összes fejlesztés ideje 30 mp-el rövidült, tehát 190/220/250-ről lecsökkent 160/190/220-ra.
    • Armory
      • Vehicle Plating: Az összes fejlesztés ideje 30 mp-el rövidült, tehát 190/220/250-ről lecsökkent 160/190/220-ra.
      • Vehicle Weapons: Az összes fejlesztés ideje 30 mp-el rövidült, tehát 190/220/250-ről lecsökkent 160/190/220-ra.
      • Ship Plating: Az összes fejlesztés ideje 30 mp-el rövidült, tehát 190/220/250-ről lecsökkent 160/190/220-ra.
      • Ship Weapons: Az összes fejlesztés ideje 30 mp-el rövidült, tehát 190/220/250-ről lecsökkent 160/190/220-ra.
  • PROTOSS
    • Zealot
      • A maximum pajzs kapacitás 60-ról 50-re csökkent.

Bug Javítások

  • Az Infestor Neutral Parasite képessége többé nem akadályozza a Reapereket a mozgásban.
  • ATI kártyák HDR használata javítva.
  • Néhány ATI kártyánál előforduló esetleges kifagyás javítva.

Comments (10)

  • Westy

    |

    Hát ez kezd érdekes lenni, B még mindig a Terrant látja a leggyengébbnek. Pedig azért lenne mit javítani máshol is bőven.

    Reply

  • Lord Trent

    |

    Már megint a Protosst butítják 🙁
    Jó lenne ha már jönne az a patch, hogy visszaadtuk a Phoenix overcharge képességét, hogy a Protoss is balancos legyen a levegőben. De látom ez hamar nem fog bekövetkezni 🙁

    Reply

  • sweeping

    |

    # Néhány ATI kártyánál előforduló esetleges kifagyás javítva.
    Szuper 10/10 értéket kap tőlem emiatt.

    Egyébként pedig bekaphatják, nem is volt olyan erős a zealot 🙁

    Reply

  • butcher

    |

    Hát kezd az a gyanum lenne hogy ök tudnak valamit amit mi nem.

    Reply

  • Worlon

    |

    Vagyis?

    Reply

  • Boci

    |

    Nekem az a gyanúm, hogy mivel sok túl a protoss játékos, megpróbálják annyira gyengíteni, hogy a másik két fajt is elegendően válasszák (mint ahogy WoWban csinálták a balanceot). Aztán ha kiegyenlítették a játékosok faj eloszlását majd balanceolnak is rajta :).

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Válasz Boci #6 üzenetére: Ez azért van, mert protoss zeala az az egység, amit az elején tökéletesen megéri minimum 2, de akár 3 gatewayből gyártani, és közben simán tudsz – fokozatosan – fejlődni. Hisz csak kristályba kerül… A chrono boosttal meg pillanatok alatt el is készülnek!

    Reply

  • aminemfoglalt

    |

    Nekem az a véleményem, hogy a zeal teljesen rendben volt így, nem kéne gyengíteni, a probléma a gyors legyártásában gyökeredzik, amit végülis a chrono boost miatt van… szóval kezd úgy kinézni a dolog, hogy több problémát okoz ez a skill, mint hasznot hoz. Nehéz balancolni és állandó toss nerf a vége.
    Az lenne a legjobb, ha lenne egy fejlesztés, ami későbbiekben gyorsítja a zeal gyártását, de alapból nem lenne olyan gyors, így nem mass zealt látnánk, de később is lenne értelmük. …a CBoosttal meg nem tudom mit kezdjenek, lehet csak a főépületre lehessen csak használni.

    Reply

  • Darc1n

    |

    Már egyszer majdnem leírtam, de most rászántam magam megint hogy leírom a véleményem:
    Először a Gateway 50-ről 65 mp-re emelték a készítését, mert zealot. Aztán meg a Chrono Boost-ot nerfelték, 30-ról 20mp-re csökkent a hatása, mert zealot. Most meg ez. Mi baja van a Blizznek, most komolyan? Mi a francnak csináltak Chrono Boost képességet EGYÁLTALÁN? Lassan semmi értelme, most csak azt érték el, hogy az összes protoss rákényszerült, hogy folyamatosan azt lesse, mikor lesz elég energy a Nexus-ban, vagy telik le a 20 sec az egyik épületéről, MER KÜLÖNBEN SZ*RRÁ ALÁZZÁK..
    Bocsi, de néha én is lehetek mérges :P.
    Peace.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz sweeping #3 üzenetére:
    Visszaszívom a kommentemet hogy bekaphatja a blizzard a protossok miatt.
    Én protoss fan vagyok lassan közeledek a 300. meccsemhez sc2ben.
    Most toltam két meccset és tökéletesen erős a zealot még mindig.
    Mindkettőben elvileg nálamnál jobb zergeket sikerült fogni. Mind a 2 zerg rusholt az elején és tökéletesen sikerült counterelni őket.
    A Chorno Boost tényleg túl sok ideig tartott a 20 másodperc tökéletes.
    Teljes mértékben egyetértek a blizzard döntésével és most jöjjön a két legutolsó pvz meccsem:

    http://forum.starcraft2.hu/download/file.php?id=2904
    http://forum.starcraft2.hu/download/file.php?id=2903

    Szerintem most tökéletesen balanszos, ha a zerg lingekkel akar nyerni akkor ügyesebbnek kell lennie.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.