Jump(T) vs. White_Ra(P)

Astonkacser . VOD 1627

Ebben a VOD-ban a terran játékos megmutatja, hogyan is kell vert helyzetből felállni, mire jó az EMP és hogy kell játszani légi egységek nélkül. GG!

Folytatás a klikk után:


Comments (31)

  • Demotivator

    |

    Nagyon szép meccs, remek kommentátor, durva felbontás…
    Mi mást kívánhat az ember 😀

    Reply

  • Phobia

    |

    Jó kis videó.Én egy ideje a youtube-on Blizzshouter (SClegacy team-Crota) videóit nézem.Rengeteg replayt kommentál bár érdekes szóismétlései vannak.Viszont mindegyik game színvonalas és nagyérdemü:)Örömmel látnám itt is őket.:)

    Reply

  • 84Noname

    |

    Nagyon ismerős szitu… próbálok ügyeskedni t ellen. Minden kis apróságot kis előnnyé váltani… ő meg egyszer csak megindul és gg… 🙂
    Mondjuk azt nem teljesen értettem hogy a dupla droppal mit akart elérni White ra… akkor már inkább warp… Meg nem is látni a vidiből, h mi lett azokkal az unitokkal…

    Reply

  • butcher

    |

    Már akartam írni hoyg hellion sztem rohadtjó, és alig alig láttam rep-et ahol használták volna :]

    Reply

  • l.lantai0828

    |

    Lenne egy kérdésem: Angol tudásom gyenge, ezért kérdezlek meg titeket. Part 2-ben 5:54-nél hangzik el valami olyasmi (ha jól hallom), hogy az EMP Protoss pajzson csak 100-at sebez. Csak azért furcsa számomra, mert SC1-ben, ha jól tudom akkor a Science Vessel EMP-je csontra levitte a Protoss pajzsot.

    Reply

  • Plasma Charge

    |

    Válasz l.lantai0828 #5 üzenetére:

    Így van, a Ghost EMP töltete a Protoss egységek pajzsát csak 100-zal tudja lesebezni, viszont az energiáját (már ha van) az egységnek, azt nullázza, még ha maxon is van neki (200 energia).

    Reply

  • Westy

    |

    Egyet nem értek. Hogy csinál 6 SCV-vel az első percben 200 APM-et? Pontosabban minek? Egyszerűen nincs szükség ennyi klikkre a legelején szerintem.

    A kommentátor engem nagyon idegesített. 😀

    Reply

  • Sly

    |

    Válasz Westy #7 üzenetére:

    Persze, hogy nincs szüksége 200 APM-re az elején, azt csak azért csinálja, hogy bemelegedjen, meg jól felturbózza magát. Megnézel bármilyen SC1 pro gamet, mindenki úgy nyomatja az elején.

    Reply

  • Kenobi_Hun

    |

    void rayeket hamarabb is hozhatott volna mothershippel beszivhatta volna a fél sereget a protoss. colossus is ledarált volna egy sort a marineokból

    Reply

  • Westy

    |

    #8: Vagy magasan akarja tartani az átlagát…. 🙂 Ez nem egy gátfutás, ahol nyújtani kell, különben meghúzod a lábad.

    Egyébként szerintem ezt a meccset a protoss veszítette, nem a Terran nyerte. Látta milye van, mégsem hozott rá jó countert, inkább bedaráltatott 20 zeát a Hellionoknak.

    Reply

  • Kenobi_Hun

    |

    Válasz Westy #10 üzenetére:
    jaja énis erre gondoltam, tudta hogy megy a youtubera a meccs ugyhogy villanatani kellett az apm-el

    Reply

  • nrvn

    |

    Az csak spam, semmi több. Egységek – ott ugyebár az scv-k – kijelölése majd hotkey cc-re és vissza. Én is tolom, mert felmelegíti a kezet és könnyebb a végén a mozdulatokat csinálni 🙂

    Reply

  • Westy

    |

    Lehet bennem van a hiba, de engem ez nagyon irritál. 😀

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Amikor nézegetem ezeket a gameket néha az az érzésem mintha egy másik játékot játszanának vagy nem tudom. Mindenki MMM ezik terrannal vagy protoss ellen főleg helicopter, de eddig ha 2 olyan taggal játszottam akik nekiálltak tankal meg bunkerrel meg turetekkel okoskodni. Mellesleg a végén látszik is hogy miért nem, mert igazábo la prtososs a sok dropolgatás meg szőrözgetés helyett kihoz 4 ray-t akkor a terran kiléphet. Vagy egyszerüen át dropolhatott volna 1 probeot a t mainre berak 1 pylont és 3 választása marad a t nek. Az egyik hogy végignézi ahogy betpzik oda 4-5 zela és leirt mindent, vagy visszavonja magát a frontrol így a p sereg beveri az expet meg hátratolja a bázisba, vagy ketté szedi a sereget haza megy mondjuk a helionokkal és kockáztatja hogy a további warp in lenyomja a helionokat vagy előröl nekimegy a protoss mikor lementek a helák.
    Úgyhogy nem tudom de szerintem ez így nem működik, a t szembepisilt a széllel a p meg nem reagálta le a dolgot. Egyébként gg volt csak olyan életszerűtlen, aki nem hiszi hasonlítsa össze, mechezen p ellen vagy probálja ki a sokal egyszerűbb biot vagy bansheet.

    Reply

  • Sly

    |

    Ha az APM átlagát akarná magasan tartani akkor folyamatosan klikkelne meg 10x adna ki minden move parancsot stb. Ilyen kaliberű játékosok nem fognak csak azért spamolni hogy villogjanak az APMükkel. De mondom ha nem hiszed, nézd meg bármelyik pro SC1 game elejét, ott mindenki ezt csinálja, és nem azért hogy villogjanak vele. Megvan annak a maga oka, ne ti oktassatok már ki engem ha egyáltalán most láttok ilyet először…

    Reply

  • petygrinder

    |

    Már csak azt nem értem, hogy: 1. Miért csak kétszáz energiája van egy egységnek? A reaktor fejlesztések 25-öt adnak a kezdőenergiához, és nem 50-et a véglegeshez, aminek semmi értelme. 2. Az EMP-nek azért jó lenne levinnie minden pajzsot mint a Brood Warban, ennek így semmi értelme, ez nem EMP. 3. A legfontosabb; a Protossnál vettem észre, de most a Terrannál is látom: képernyőnél alul közepén a fegyver-rajzocska (majd)minden egységnél ugyanaz! Ez remélem azért változik, a BW-ben is minden egység fegyverének saját kis rajzocskája volt. 4. Miért nem írják ki, h Terran Marine, Protoss Colossus, Zerg Hatchery stb. mint a BW-ben? Leszakadna a kezük? 🙂

    Reply

  • Firebat

    |

    Azért mert ez nem BroodWar

    Reply

  • Chob

    |

    Válasz petygrinder #16 üzenetére:

    Az EMP így is elég erős és nem kell erősebbnek lennie sőt mint ahogy már írtam inkább az kéne hogy a ghost academyben 100mineral/100gas-ba kerülne. Broodwarban az emp t3-as egységgel volt megszerezhető ami még szép hogy erősebb itt meg t2-es egység a ghost és alapból megkapja az EMP-t szóval nem értem miért kéne erősíteni… A vesszőt meg nem ismerem yeah!

    Válasz Westy #13 üzenetére:
    Ez is egy feltétel ahoz hogy jó játékos legyél és ha zavar akkor ne nézd a bal felső sarkot hanem csaka meccsre koncentrálj 🙂 . Persze régebben lehetett nyerni kisebb apm-mel is ott a példa: Fisheye de az már rég volt .. haladni kell a korral.

    Reply

  • 84Noname

    |

    16.

    Az sc az az a fajta játék, ahol minden unit kettőt lő és meghal…kivéve a zerg unitok, azok csak egyet. 🙂 Ezért ha a kezdőenergiához adnak hozzá az upok akkor legalább előbb bevethetők (nem foglalják legalább túl sokáig a suplit 🙂 ), addig meg úgysem élnének, hogy fullra töltődnének… ha mégis, akkor nem volt elég agresszív az ellenfél.
    Protinál ez 10-szer ilyen fontos, mert nem mindegy, hogy a warpolt HT tud e stormolni, vagy várni kell 20 secet…

    Reply

  • spani

    |

    Sztemis keveset sziv le a ghost empje, ahhoz késpest hogy a terrannal ennyivel nehezebb a játék legalább ezt megadhatták volna nekik…

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz spani #21 üzenetére:
    Baromira nem kevés ez, igyis elég nagy szopatás ez az emp a protossoknak.
    Ráadásul egy ghost 2 empet is ellő egymás után hogy ha van elég energiája
    + még lehet fejleszteni is és kap +25 energy még a ghost szóval ha maxon van egy ghost képes 3 empelni.
    Szóval ez így korrekt, és így is eléggé erős…

    Reply

  • spani

    |

    Válasz sweeping #22 üzenetére:
    Lehet igazad van. Viszont ami sztem itt gond az hogy 1 protoss támadásnál nagyrészt templarra kell csak figyelni a többi meg tolja elöre a védöket, amik ugyis visszavonulnak ha kapnak stormot. A terran meg emp, tank, vagy medivac és fele hp mint a protosoknak. Kicsit olyan érzésem van, hogy a prottost szinta csak tankkal és thorral (esetleg bc de nemnagyon látni) lehet verni, gyalogsággal viszont nem ha 2 azaonos képességű játékos kerül össze! Bár most a helion kis bizakodásra ad okot, bár a prottos felelős maximálisan a vereségért, nem a terran volt imba.

    Reply

  • god

    |

    „Viszont ami sztem itt gond az hogy 1 protoss támadásnál nagyrészt templarra kell csak figyelni a többi meg tolja elöre a védöket, amik ugyis visszavonulnak ha kapnak stormot. A terran meg emp, tank, vagy medivac és fele hp mint a protosoknak.”

    A medivac magától gyógyít, szóval semmit nem kell csinálni vele, a protossnak is több képességet használnia kell. Feedback a medivacra és a ghostra, storm a rinekre és guardian shield sentryvel – force field néhány esetben szintén jól használható -, ha van tankja akkor 2-3 phoenix is belefér az AG miatt.

    Terranba mi az olyan hű de nehéz? MMM-nek csak stimet kell nyomni, ghost EMP a HT-kre meg mondjuk az immortalokra ha van, esetleg a thor ágyúját használni colossus és immortal ellen meg leásni a tankot ha pusholsz. Ez sem bonyolult egyáltalán.

    Reply

  • spani

    |

    Válasz god #24 üzenetére:
    😀 gondolom protosspártivagy. Láttad mennyire hatásos az MMM ellünük. Amit legyártasz fél ora alatt 3 stromal el is intézték azt csá.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz spani #25 üzenetére:
    Én tarson ellen játszottam az első napokban amikor még csak ismerkedtem a játékkal.
    marauder medivackokat ghostot nyomatott folyamatosan
    Én zea stalker ht meg egy kevés immortal (elején volt sentry azt hiszem)
    Stormoltam folyamatosan mindig volt jó néhány ht-m mégse sikerült nyernem.
    Szépen empezett, de nem a ht-ket azokat védtem csak úgy a sereget és a marauder medivac nagyon jónak bizonyult, kellett volna vennem néhány immortált most már rájöttem, meg mothership se ártott volna.
    A lényeg hogy vagy 10-15 raxból folyamatosan fosta az unitokat és szart se értem stormokkal mert állandóan jött az utánpótlás ami egyre nagyobb és nagyobb lett. Közben én voltam jobb macroban ez végén kiderült hogy többet költöttem.

    Szóval az se mindegy hogy ki irányítja azt a terran fajt. Valami szuper noob aki mindent beölet vagy aki tud is valamit.

    Reply

  • god

    |

    #25

    Bár a legtöbbet protossal játszom, de alapvetően randomozok és terrannal 10 meccsből 9x simán verem a protosst.

    „Amit legyártasz fél ora alatt 3 stromal el is intézték azt csá.”

    Mivan? Átlagosan 5 perc alatt rusholom ki őket MMM-el, még templar archives sincs nemhogy ht-k meg storm. 1 barakk reactor 2 barakk tech lab stim fejlesztéssel meg egy starportból venni pár mediavacot és timingra rámenni protossra. Pár scv-t is lehet vinni, egyrészt javítod a mediavacot ha para van illetve bunkert húzol fel az ellenfélnél és voilá. Instant win. Ha valamelyik faj imba, akkor a terran az.

    Reply

  • Nio

    |

    Válasz god #27 üzenetére:
    Hallod melyik játékkal játszol?^^
    5. percben az életedért küzdesz nemhogy medivaced van -.-‘

    Reply

  • god

    |

    „Hallod melyik játékkal játszol?^^”

    Ha Te terrannal falazott feljáróval marine-marauder sereggel az életedért küzdesz az 5. percben, akkor tényleg nem ugyanazzal a játékkal játszunk, vagy valamit nagyon elrontottál.

    Reply

  • Nio

    |

    Válasz god #29 üzenetére:
    Rosszul érted én vagyok a tos:P

    Reply

  • god

    |

    #30

    Akkor meg ideje lenne ember ellen is játszanod, mert az AI nem mérvadó. Egy átlagos terran player az 5. percben indított támadásodat kiröhögi, ad két homloktocit aztán visszamegy és pakolhatsz.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.