StarCraft II Beta – Patch 7 (version 0.9.0.14621B)

Westy . Hírek, Patch 1491

Elnézést a kezdeti hibákért, valami nem működött jól a hírrel kapcsolatban. Tehát static defense buff, egy kevés Banshee erősítéssel megfűszerezve.

StarCraft II Beta – Patch 7 (version 0.9.0.14621B)

Balance Changes

TERRAN
Banshee

  • The health has been increased from 130 to 140.

Missile Turret

  • The damage has been changed from 7+7 armored to 12.

Thor

  • Anti-Air damage has been decreased from 10+6 light to 8+4 light.
  • Anti-Air attack now deals splash damage in a 0.5 radius.

PROTOSS
High Templar

  • The Psi Storm radius has been decreased from 2 to 1.5

Photon Cannon

  • Life and Shield values have been increased from 125/125 to 150/150.

ZERG
Broodlord

  • Damage has been decreased from 25 to 20.

Roach

  • Organic Carapace no longer grants bonus regeneration to unburrowed roaches.

Spine Crawler

  • Damage has been increased from 20+10 armored to 25+5 armored.
  • Attack period decreased from 2.2 to 1.6.

Spore Crawler

  • The cost has been decreased from 100 to 75.

Bug Fixes

  • Fixed an issue in which players would desync when matched against others with certain CPUs.

Forrás:


Comments (48)

  • Bruainan

    |

    Hmmm , végre egy kis zerg buffolás is 🙂

    Reply

  • Lamek

    |

    Köszi a patchnotes, bár nem ezért a hirért spammelem az F5 öt xD

    Tetszenek a változtatások, a protos a legintkább 🙂

    Reply

  • Radon

    |

    nagyon durva peccs!! király

    Reply

  • Bruainan

    |

    Válasz Lamek #2 üzenetére:
    huh akkor nem csak én ülök 9 óta F5 öt nyomogatva a gép előtt 😀

    Reply

  • aGGi

    |

    Jó kis patch ez , spine crawler tetszik, bár még kéne neki 1 kis range ;D . Thor-t ezentúl nem fogják szeretni a muták asszem :/ .

    Reply

  • Radon

    |

    amugy elméletileg képzavar, hogy a sunken az armoredre sebez nagyobbat, mivel szerintem bionak fáj jobban, ha felszurnak 1 hatalmas karot, a gépbe meg nem tenne nagy kárt. többet is érne a sunken, ha a light-ra sebezne nagyobbat. a banelingnek meg inkább armoredre kellene plusszat sebezni.

    Reply

  • Bruainan

    |

    Hát ha belegondolsz a Baneling televan savval, szal a páncél elvileg tovább állja a savat, a bőr viszont nem

    Reply

  • Wolf

    |

    Már az előző hírnél is bekajáltam, kell vagy 2 másodperc mire leesik hogy ez sem az amire várok! (várunk ezek szerint 🙂 )

    Reply

  • mod

    |

    hát, ez már várható volt, amire én gondoltam hogy lesz újítás, az a photon canon erősítés illetve a high themplarnak a storm radiuscsökkentése, a broodlord meg tényleg geci erős volt…

    Reply

  • depthsofchaos

    |

    Nagyon sok értelmetlen dolog került bele, de azért jó látni, hogy 0.9-nél tartanak. Nem nevezném zerg buffnak, lévén a csótány volt eddig az egyik legjobb unitjuk, most pedig elég gyengus lett.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    „Roach
    Organic Carapace no longer grants bonus regeneration to unburrowed roaches.”
    magyarul kivették a fejlesztést…-.-
    nem örülök:/

    Reply

  • Larion

    |

    Nem értem, így is lecsökkentették a roach regenerációját, minek kellett kivenni? Inkább találnának ki valami spellt a zergnek ami használható is… Egy kicsit nyers…

    Reply

  • h143570

    |

    Ahogy lattom tapoltak a vedelmi epuleteken egy kicsit. Vartam mar.

    Reply

  • Delebriel

    |

    #11 Az növelte a felszínen lévők regenerációját is, szal nem kivették, csak átírták.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    A védelem Up-olása nagyon kellett már, mert finoman szolva nem sok szart ért eddig. A bansheera ráfért egy kis erősítés. A thort amikor olvastam először az jutott esezmbe hogy WHATAF… de aztán tovább olvastam a következő sorban a splasht, ez így talán már korrekt lesz 1. hogy nagyon kelett az air splash a gamebe 2 hogy a thor igazán az a tech és ár kategória aminek már lehet splash aa-ja, mellesleg ezzel végre talán értelmes unittá válhat.

    Protossnál a photonra épp úgy ráfért az erősítés mint a másik 2 defre (csodálom hogy a bunker kimaradt) már elejétől fogva mindekitől azt hallom és az én tapasztalatom is az hogy a deff nem soakt ér, illetve ért mert most talán már lesz némi értelme.
    Psi storm….. ridic.. mi a kukiért ?? eddig is sokkal biztosabb volt a colossus, az blizz terve hogy senki ne vegyen templart ?

    Ami a zerget illeti az összes változás jó dolog és érett már kivéve a roach kérdés. Már eddig is túlbüntetetve éreztem de mostmár tényleg túl lőttek a célon, ma már azon kaptam magam hogy én sem fejleszteka roachnak semmit se elásás se speed se föld alatt bujás és főleg nem a t3 as regent mert ha gyártok inkább még 10 darabot sokkal többre mgyek vele s még mikrozni sem kell… de ez így nincs jól. Ezzel vágják az amúgy is gyérebb micro szerepét és tolják a macrot ami ez esetben lényegében egy „ki gyárt többet” játék. Ez mellesleg a zerg játékosok stílusára is rányomja a bélyegét, tekintve hogy nem tehetnek egyebet mint számbeli fölénybe massolják magukat 1 max 2 féle unitból és zúznak.

    Reply

  • K4E

    |

    Örülök ez a Photon cannon már kellett … legalább is nekem 😀

    Reply

  • Arape

    |

    A high templart nagyon nem kellett volna tovább nerfelniük szerintem sem, eddig csak protoss ellen használtam colossust, terran meg zerg ellen mindig templarral mentem , mert a psi sortm egyszerűen nagyon tetszett, de így már teljesen használhatatlan lesz.

    Reply

  • aGGi

    |

    Lehet hülyeséget fogok mondani, de azt látom,h a protoss és a terran sokkal hamarabb összerak egy multifunkciós kis sereget ami jó minden ellen. Gondolok itt a Terran MMM-re, a Protoss zealot,sentry,stalker + immortal + colossus dologra, míg a zergnek folyamatosan fejlődnie kell, illetve szenvednie kell ezek counterelésével. Először lingek, majd roach, aztán hydra, közben esetleg baneling. Terran ellen meg a scout lehetőségünk elég gyér ugyebár. Egy zerg sereget sokkal könnyebb counterelni, bár az is igaz, hogy a zerg könnyebben cseréli le az egész seregét.
    Szóval arra akartam kilyukadni, hogy míg protoss jön ilyennel,h zealot elől, mögötte sentry immortal stalker colossus a végén, és ez minden ellen jó. Na most ezt zergként úgy countereled, ha csinálsz egy csomót amiből csak lehet, és ráuszítod erre a kis packra. Aztán jönnek a stormok talán. Nem azért írtam ezt,h milyen rossz a zergnek, mert gyengébb. Nem. Azért írtam, mert a témadás sokszor annyi,h dupla katt egy egységre, és jobb egér az ellenfélre. Semmi spell. Max egy infestor. Annyi igaz, hogy így könnyebb figyelni a zergnél nehezebb makróra közben. Ha meg nincs más lehetőség, és marad nekünk az infestor mint spelles valami, jobban is túlélhetne. Épp csak elnyomok egy fungal valamit, aztán ki is pukkad. Ahhoz képest, hogy milyen könnyen döglik, elég drága. Olcsóbbnak kéne lennie, vagy jobban kéne bírnia az ütést, vagy mondjuk egy olyan föld alatti regeneráció mint régen roachnak.
    Most,h nézem, nem is írtam túl nagy problémát, végülis csak a vélemény erről az egészről, nem tudom mások hogy látják.

    Reply

  • Chob

    |

    Végre valami splash damage a Thornak.. kellett már mert nagyon nevetséges volt szerintem és így legalább ha jön a sok muta már jó lesza Thor is.

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    A psi stormot nem értem minek kellett gyengíteni… A thor upgradelése viszont kiváló ötlet volt, mert elméletileg jó AA-nak kellene lennie…

    Reply

  • Radon

    |

    az emp et is csökketentték, lehet amiatt kelett a stormot is.

    Reply

  • Radon

    |

    #18 aGGi – Válasz :
    Szerintem a zerg faj ilyen aspektusú, hogy a makrót helyezi előtérbe, több exp, nagyobb termelés, nagyobb sereg, amit könnyen bedaráltathatsz, mert azonnal jön a pótlás. igy csak küldöd és mikro nélkül darálsz, közben makró.
    Még terránál és protossnál lassabban tudod az egységeket pótolni, és vigyázni kell rá, több mikrót igényel, ehhez kell a sok spell, és igy kevesebb exp is elég.

    És szerintem így jó, hogy nem csak kinézetben és spellekben más a 3 faj, hanem teljesen más játékstilust is igényel. Igy nem azért leszel a zergekkel, mert tök jó alien-kinézetüek, hanem mert a makrós játékstílust részesíted előnyben. például.:)

    Reply

  • Kenobi_Hun

    |

    storm radiust 2ről 1.5re… pfffffffff inkább 2.5re kellett volna!!!

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz Delebriel #14 üzenetére:
    az volt alapból a hatása a fejelesztésnek hogy nem lebújtatva is növeli és mostmár nem növeli, ergo kivették…

    Reply

  • Darc1n

    |

    És az EMP az meg szerintük jó ahogy van? Annak mekkora a radius-a mellesleg?

    Reply

  • Radon

    |

    EMP Round radius decreased from 3 to 2.

    Reply

  • predator_tom

    |

    Válasz inkwizitor #24 üzenetére:
    Nem akarok hülyeséget mondani de a fejlesztés úgy szól hogy növeli a leásott és a nem leásott roach-ok hp regenerációját ergo most már csak akkor nő rohadt gyorsan a hp-ja ha le van ásva.

    Ami a zergek speeljét illeti én nem igazán várok el spelleket egy olyan fajtól ami tulajdonképpen egy rovar egy központi tudattal de ilyen passzív képességekkel (pl.marauder lassító lövedék)fel lehetnének szerelve.

    A thor-t még mindig nem vágom hogy azt miért AA-nak várják el, amikor a thors hammer!!!!! meg az ágyuk a hátán egyáltalán nem erről árulkodnak.Most hogy kapott 2 javelint hát na de attól még szerintem a nehézágyú/tank szerepét tölti be.

    Spine crawler az nagyon jó így de a HT már én se értem,ennyire talán már nem kéne lenyomni.

    Reply

  • EverIce

    |

    Válasz Radon #22 üzenetére:
    A protoss igen könnyen tudja pótolni némely egségét, ami rohadtul imba. A warp gate nagyon szúrja a szemem, nem elég, hogy teleportál, plusz még 3 mp alatt elkészül. Na ne. Zerg előnye elvész. Legyen warp gate de az egységek eredeti building time-ával. Én ezt a nerfet várom. Meg egy mass curse spellt az infestornak és lockdownt a ghostnak.

    Reply

  • Westy

    |

    #24:

    „Increases the health regeneration rate of all Roaches.”
    Most hozzáadtak egy szót, hogy „all burrowed Roaches”.

    Amúgy nem tudom mennyi értelme van ezt kifejleszteni, ha jól emlékszem a Hive fejlesztés regenel most annyit, mint régebben a simán leburrowolt Roach.

    Reply

  • predator_tom

    |

    Válasz EverIce #28 üzenetére:
    Ice, ugye azt az időt is hozzáveszed amíg az épületben lemegy a cooldown mert ott is idő mire újra tudod warpolni az egységeket.Ez kb asszem 8 mp a 3mp amit írtál de lehet hogy több is.
    De ehhez vegyük hozzá hogy 8 egységhez neked 8 gate kell míg a zergnél 7 egységhez kell egy hatchery meg 1 queen ami nyomja oda a lárvát.Az árakról nem is beszélve, 8 gate az 8×150 a warpgate fejlesztés, a hatchery az 300 150 a queen.

    Plusz a be warpolás közben te már tudod támadni a protoss egységeket, de ők téged még nem.

    Reply

  • Moxxi

    |

    ez se rossz patch bár hiányolom a zergnél a mutaliskek gyengítését. na mind1

    Reply

  • EverIce

    |

    Válasz predator_tom #30 üzenetére:
    Az igaz, hogy sokba kerül, de a warpolás akkor is nagyon imba. Főleg terran ellen, a zergnél meg körülményes a nydus.

    Reply

  • Westy

    |

    #30: Amit itt mindenki elfelejt az az, hogy a zerg a Dronekat és az Overlordokat is ugyan azokból a tojásokból nyomja ki, úgyhogy ez a „zergnek mindig van 7 szabad lárvája / hatch” egy orbitális téveszme. 🙂

    Reply

  • Mr.Gumby

    |

    Válasz Westy #33 üzenetére:
    Arról nem is beszélve hogy azzal törődni is kell hogy állandóan legyen 7 larva, ami csaták közepette igen necces.
    Amúgy szép lassan sikeresen tönkre ****ták a Raoch-ot a sok rinya miatt… Most őszintén, olyan nehéz kihozni roach ellen az Immortalt/Maraudert? Az egyetlen egység volt amivel lehetett is mikrózni normálisan (és volt is értelme).
    A Psi Storm nerfet sem igazán értem. Azt is szép lassan használhatatlanná akarják tenni?

    Reply

  • predator_tom

    |

    Válasz Westy #33 üzenetére:
    Én nem mondtam hogy mindig van 7 larva csak azt mondtam hogy ahhoz hogy te 7 egységet kinyomj ahhoz tossal 7 warpgate kell és ez már pótlás talán, zergnél viszont csak 1 hatch meg 1 queen.Igaz necces odafigyelni de nem lehetetlen ráadásul mivel úgyis több hatcheryd van legalább is nekem szokott lenni akkor asszem 50 energy egy ilyen larva akkor 4x elnyomatod .Ha csak 1 van akkor meg úgyis gyorsan elhasználod azokat a plusz lárvákat hiszen építesz azt jöhet a kövi adag. Gyorsbillre rakod a queent azt ennyi.Mivel úgyis építed az egységeket szerintem eszedbe fog jutni.

    Reply

  • Mr.Gumby

    |

    Válasz predator_tom #35 üzenetére:
    25 energy 😉

    Reply

  • predator_tom

    |

    Válasz Mr.Gumby #36 üzenetére:
    Akkor 25 köszönöm.Nyomhatod a larvat orrvérzésig.xD

    Reply

  • Szabeszkah

    |

    A fordítást továbbra is vállalom, suliban vagyok, most nemtudok mit hozzáfűzni a patchez,majd délután 😀

    Reply

  • god

    |

    Jézusom milyen butaságokat hordtok össze … az 5 Zotac Cupból 4-et Zerg nyert, 1-et meg Terran. Protoss egyet sem.

    A többi csak szájtépés.

    Reply

  • Szabeszkah

    |

    Most a Főcímet meg ezt-azt elhagyom, a bugfix most szerintem megint lényegtelen:

    Terran:

    Banshee:
    -Az élet növelve 130-ról 140-re
    Missile Turret:
    -A sebzés megváltozott, 7 7armored-ről 12-re
    Thor:
    -Légvédelmi sebzése csökkent 10 light-ról 8 4light-ra
    -Légvédelmi támadása már kisebb területre is sebez: 0.5-ös sugárban

    Protoss:

    High Templar:
    – A Psi Storm hatósugara csökkentve 2-ről 1.5-re
    Photon Cannon:
    -Élet és páncél növelve 125/125-ről 150/150-re

    Zerg:

    Brood lord
    -sebzése csökkent 25-ről 20-ra

    Roach:
    -Az Organic Carapace már nem ad regenerációbónuszt a föld felett(tehát nem vették ki, viszont csak a föld alatt fog regenerálódni rendesen)

    Spine Crawler:
    -Sebzése változott 20 10armored-ről 25 5 armoredre
    -Támadási sebesség csökkent, 2.2másodpercről 1.6 másodpercre

    Spore Crawler:
    – Az ára csökkent 100-ról 75 kristályra

    Sokmindennel nem értek egyet, bár terran vagyok, nem értek egyet ezzel a psi storm nerffel, nyugodtan maradhatott volna 2-n, és akkor egyenlő eséllyel mehetne emp ellen,most már nem a gyorsaság a lényeg hanem a precízség, hogy dobod le a stormot kb. 1 másodperc alatt. A másik meg egy bunker erősítésre én is vártam, föleg hogy szerény 4 (max6) kis marinet bír el, ami így összesen költségesebb mint a másik 2 faj védelme, (legalábbis a protoss cannonja a legerősebb/hatékonyabb szerintem). A Thorral egyetértek, hiába a nagy sebzés, ha 30 muta támad levegőből, mire kinyírsz 1 mutát a thornak annyi. Kivételesen a Roach nerffel sem értek egyet, mert egy kis gyakrolás után tényleg nagyon könnyű counterelni őket, és most már tényleg az lesz hogy minden zerg agyatlanul massolja a hydrát(ami tényleg erősre sikeredett). A spine crawler nevetséges volt eddig szerintem, vígan leszedtem mire kinyírt akármit…Most már okozhat egy picike fejfájást.
    A brood lord, ha nincs anti-aired akkor szerintem elég nehezen védhető, a brood lord földre talán eddig hatékonyabb volt mint a BC…most már nem hiszem.
    Ejjjha ez hosszúra sikeredett 😛
    edit: közben olvasgatom a hozzászólásokat, és feltűnt a:
    #27:A Thort miért várják anti-airnek amikor thors hammer? Háth talán azért mert terrannak eddig semmi értelems földi egysége nem volt ami hatékonyan lőtt levegőbe, most már van egy, ami annyira mégsem hatékony, de legalább van.Amúgy az egy dolog hogy Thors hammer, az a 2 karján van, meg a maradék 4-6 a hátán, a Javelin missile-k meg ott valahol a „mellkas” környéken, úgyhogy elfér szerintem.

    Reply

  • predator_tom

    |

    Válasz Szabeszkah #40 üzenetére:
    A thorral csak annyit akartam mondani hogy a thors hammer hányszor nagyobbat üt mint a javelin??
    És ezen az elven amin nagyobbat sebez arra jobb inkább,de ez még nem jelenti azt hogy AA-nak nem jó de ekkora földi sebzéssel nem hinném hogy az AA a fő cél.

    Reply

  • Szabeszkah

    |

    Persze, tudom hogy érted csak tudod a terrannak nem volt földi légvédelme amint már mondtam, és valamennyire a thorral próbálják kompenzálni, természetesen nem AA a cél, de megint mondom hogy akkora ágyúkhoz tényleg dukálna némi területsebzés(thors hammer), mégha kisebbet is sebezne, csak az agyatlan hydramasserek ellen teljesen esélytelen még 6-7 thor is támogatással 😐

    Reply

  • predator_tom

    |

    Válasz Szabeszkah #42 üzenetére:
    Értelek.
    Ne itt jön be a másik problem mert ha még emlékszik valaki a thornak először területre hatott a hátán lévő ágyúsor csak azt is átalakították.:(

    Reply

  • puebla90

    |

    Érdekes protoss playereknek nem tetszik a psi storm
    DE ez már a bw ben is probléma volt.
    4-5 HT ellen mit csinál az ember jó igen jó mikróval keülhető értem még meg lehet snipeolni őket
    De ha csak elviekben nézzük akkor jó az hogy a protii egy spellel egy egész hadsereget eltud tüntetni a föld
    színéről?
    Jó persze jó hát mert a protoss ilyen hogy kevés egységgel is jól operál és a zerg válaszul lehúz egy ugyanolyan magas létszámú sereget de azt a proti megint ugyanugy egy mozdulattal beőrli.
    Jó nem ilyen egyszerű. De probléma már régóta fórumok viták témáját képezi ez már
    a bw óta így van.
    Még a tank tömegpusztítását és a reaverek hydramészárlását is legalább egy dark swarmal lehetett orvosolni
    De a psi stormra az egyetlen ellenszer a szaladgálás.
    Szerintem emiatt a kis gyengítés miatt még egy „stack mutát” azért beőröl ha nem figyelünk a force field által
    beszorított földi egységeket szintén.
    És szerintem ez is lenne a lényege.

    Reply

  • puebla90

    |

    Válasz Szabeszkah #42 üzenetére:
    Jahh és nem agyatlan hydramasserek hanem jól makróznak 😀
    Szerintem.
    Bár nincs béta kulcsom hallom a hydra elég imba lett most még mert mindenre jó.
    de ha a terran nem expel le vagy csak egy expe van és hagyja hogy a zerg uralja a mapot és betoljon vagy 3 expet
    akkor igen jönni fog a hydra mass.
    Nemrég volt itt egy meccs amiben kicsi kocsival ölték a hydrákat nem is bírták sokáig.
    De aztán meggyültek de nem azért mert halhatatlan ostromgépek hanem azért mert jó volt a makró és széthúzták
    őket hogy a lángszóró ne pusztítsa ki őket. egy kis spine crawlerrel vegyítve.
    Nem kötekedek 😀
    Csak nah valaki védje szegény zergeket.

    Reply

  • Szabeszkah

    |

    Heh….2v2-t játszottunk, én, meg egy másik idegen terran pajti 2 zerg ellen, mind2 hydrára ment Twliight Fortressen,ahol alap 2 exp, és nagyon jó lehetőségek vannak kiexpelni még terrannak is, de hiába, nem lehetett mit csinálni 30-40 hydra ellen, és még csak nem is rich expről mentek…
    #43: Hehe……szivatás…..és csodálkozik mindenki hogy miért gyenge a terran….háth talán azért mert régen a banshee is területre ható sebzéssel tolta, mondjuk levegő-föld rakétákkal azért nem kis becsapódások érhetők el. A thornak a skillje területre hatott, de ez csak akkor lett volna jó ha közben célpontot is tud váltani, vagy csak simán lehetne úgy használni mint a psi stormot…(nahát milyen szép ciceroi körmondatokban beszélek…). Egyébként érdekes, eddig senki sem foglalkozott annyira a hydrákkal, mindenki a rócslinggal volt elfoglalva. Most jutott eszembe, hydra ellen ugyanolyan hatékony a HSM mint muta ellen, csak jó micro kell, mert mire a ravenekkel eljutsz a hydrákig addigra halott vagy.

    Reply

  • Geo.rion

    |

    Válasz Bruainan #1 üzenetére:

    buff? Szerintem durva nerfeles

    Es hogy a rohadt Bansheet miert buffoljak az is rejtely

    Reply

  • Geo.rion

    |

    Válasz Moxxi #31 üzenetére:

    Mivan? Nem eleg hogy a turretek jobban gyilkoljak sokkal? Meg a canonok? meg elozo patch ota a stalkerek. mi a jo francot akarsz meg nerfelni szerencsetlen mutan

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.