Beta Feedback sokadik forduló

Westy . Hírek 2052

Jó pár patch lefolyt a dunán mióta utoljára a visszajelzéseteket kértük, úgyhogy szerintem bőven lesz miről írnotok. A szabályokat bizonyára már mindenki  ismeri, de azért emlékeztetőnek idebököm:

Account név ( ha nincs, akkor azt tüntesd fel)
Fajonként maximum 2 észrevétel, javaslatostul
Általános változtatásokkal kapcsolatban még  legfejlebb két észrevétel
  • Account név ( ha nincs, akkor azt tüntesd fel)
  • Fajonként maximum 2 észrevétel, javaslatostul
  • Általános változtatásokkal kapcsolatban még  legfejlebb két észrevétel

Még egy fontos megjegyzés: az eddigi három (?) elküldött feedback mindegyikébe belekerült a „túl erős a roach” témakör és lássatok csodát: meg is kapta a nerfet. Háromszor.  Úgyhogy jól gondoljátok meg mit írtok.

Hétfőig  van időtök beküldeni a visszajelzéseket!


Comments (98)

  • Zedas

    |

    zedas.hun

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    „A roach túl erős”
    „A maruder túl gyenge”
    😀 😀 😀

    Reply

  • Delebriel

    |

    Acc.: takatsa@msn.com (Terran)

    Terran:
    -A Raven jöhetne gyorsabban, vagy lehetne mondjuk 50 gas-al olcsóbb, mert nagyon ritkán látni late game-ekben. Jó lenne egy caster a Terrannak is, mint pl. Zergnek Infestor, vagy Protossnak High Templar.
    -A Battlecruiser szerintem még mindig nagyon gyönge az árához képest, hiába jön le gyorsabban mostmár. Sokkal kisebb dps-e van, mint a vele egy rangú egységeknek (Carrier, Broodlord). Szerintem lehetne duplázni a sebzését és a tűzgyorsaságát, hogy ne legyen használhatatlan, ha az ellenségnek van egy minimális páncél fejlesztése. Igaz ezzel a dps-e nem nő, de kicsit hatékonyabb lenne nagyobb tömegben.

    Zerg:
    -Szerintem visszaadhatnák a Burrow fejlesztésnek az 50/50-es árat, mert (legalábbis én) soha nem látni bárkit aki használja.
    -Az Ultralisk terület sebzését talán lehetne kisebbre venni, mert piszok nagy sugárban csap 😀

    Protoss:
    -A Zealot talán kaphatna egy nagyon minimális mozgás sebesség növekedést, mert túl egyszerű kikiteolni. Ezzel párhuzamosan persze a fejlesztés kevesebbet adna, hogy végeredményben ugyan ott legyen.
    – Void Ray-t még erősnek érzem (tudom közhely :D), talán kaphatna egy táv csökkentést, hogy a marine és a hydra érjen is valamit ellene VAGY visszarakni, hogy csak armoredre sebez ilyen durván VAGY elveszít minden charge-ot a target váltásoknál.

    Általános:
    -Kicsit lehetne okosabb az AI, mert elég kiábrándító amikor az egységek attack-move-al kkor is az épületeket lövik, amikor az ellenség egységei kicsit messzebbről már osztják az áldást.
    -A Reaper időnként még mindig beakad egy-egy rámpánál, mert nem képes felfogni, hogy nem csak a Jetpack létezik.

    Ennyi volna, hátha segítettem. 😀

    Reply

  • mopser-tamas

    |

    moser.gamestar
    Zerg:
    a Roach még mindig erős
    olyan mint 1 tank
    tegnapi mecsemnél még 1 marine-om volt mire ő már 5 roachal jött( ugy építettem ahogy a nagykönyvben meg van írva másképp nem tudtam csinálni se)
    az a 2 helyet foglal 1-helyett az nem ér sokat
    sztem lehetne drágább a Roach és gázba is kerülhetne.
    Terran:
    A reaktor építése tól sok időt vesz igénybe.
    Majdnem annyi mint 1 barakk építési ideje.
    lehet hogy ha az elkészül akk több egységet tudunk gyártani de mire behozzuk a lemaradást az ellenség már sokkal erősebb vagy már elindult támadni több egyésgel mint amenyi nekem van és így semmi esélyem.

    Mother ship tul gyenge.
    adhatnának neik 1 kis +armor-t.

    Enyi.

    Reply

  • Zedas

    |

    zedas.hun – (entert nyomtam, de a beküldés gombon volt a kókusz)

    zerg:

    – Jó lenne, ha a lárva visszavonásakor megmaradna a lárva, ugyanis a másik két fajnál lehet visszavonni következmények nélkül, a zergnél viszont az első pár percben katasztrofális következményekkel ját egy félrenyomás. Mivel ez okozta a múltkori hibát, hogy queen nélkül is lehetett sok lárva, ezért azt javaslom, hogy legyen két féle lárva: az egyik a queenes, a másik a normál. A normálból ha több van mint három, akkor a többlet elpusztul. A queenesből akárhány lehet.
    – Az overlordok jelenleg túl sebezhetőek, és az új térképeken nagyon nehéz velük deríteni. Tehát a játék elején, amíg nincs lair, csak óriási hátrányt jelentenek. A viking miatt a T eddig is hihetetlen károkat tudott okozni, de a phoenix buff óta a P is előnyben van. Ezt elég nagy hátránynak érzem a játék elején, főleg a kettes roach supply miatt. A másik gondom az, hogy a zerg nem tud falazni, ez megint csak nagy hátrány, szintén a játék elején. Az a javaslatom, hogy az oviknak legyen egy spellje, amivel a földhöz tudnának tapadni bónusz páncéllal (mint a gargolyle), de csak egy ideig. Ez megvédené a főnixtől, és lehetne velük falazni. Illetve ez lehetne a queen timeoutos spellje is, így nem lehetne ezzel a megoldással támadni.
    – A roach még mindig túl erős! (csak vicceltem)

    protoss:

    – Esetleg lehetne chrono boost a cannonokra, amitől gyorsabban lőnének, így a hirtelen problémákat könnyebb lenne leküzdeni velük. Bár lehet hogy az offenzív kannonozás ezzel még rosszabb lenne, de annyira sok mana nem lenne erre a célra.
    – Nem biztos hogy rossz lenne, ha az épületeket lehetne egy minimális távolságra teleportálni (a pilonokat nem). Most nagyon sok gondot okoz egy rossz helyre rakott gateway, akár az egész meccs is múlhat rajta.

    Reply

  • Worlon

    |

    acc: worlon1[kukca]t-online.hu

    Terran:
    – Marruder túl erős, sok hp, és a lassítás fejlesztés túl olcsó, korán jön.
    – EMP túl korán fejleszthető, protost esélytelenné teszi mivel szinte minden egység pajzsát nullázza a mannával együtt.

    Zeg:
    – Roach gyengítés óta szinte minden zerg ling rusht és masslinget tol.
    – Iszonyat unalmas lett Z ellen játszani

    Protoss:
    – A többi fajhoz képest nagyon drágák a fejlesztések.
    – Forge nerf semmit nem ért, ugyan úgy be lehet canonozni az ellent mint eddig. Ellenfelek a figyelmetlenek, nem a forge túl erős.

    Általános:
    – Egységek útkeresése szánalmas, sokszor a hosszabb utat választják (inkább megkerülik a fél bázist, mint, hogy 1 darab egységet kikerüljenek), beragadnak a többi egység közé, vagy ha körbe állják őket, csak remegnek.
    Jó lenne ha pl a zealotok automatikusan felsorakoznának a stalkerek elé, ha együtt mozgatjuk őket.
    – Az ellenfelek akikkel össze sorsol minket, mindig ők a favorizáltak, annak ellenére, hogy rosszabb helyen állnak mint mi.

    Reply

  • Zedas

    |

    #4:

    „tegnapi mecsemnél még 1 marine-om volt mire ő már 5 roachal jött”

    priceless.

    Reply

  • Delebriel

    |

    #4 A Roach most is 75mineral 25gas, szóval most is kell gáz hozzá.

    #5 Ez a Queen lárva , meg Hatcherys lárva marha jó ötlet, szal /Agree

    #6 Az, hogy ki hányadik teljesen lényegtelen… az számít, hogy mennyi a Ratingje, abból lehet látni, hogy ki milyen erős játékos. Az hogy valaki 8. 1020as ratinggel csak annyit jelent, hogy most jött létre az a divízió és még szinte senki se játszott benne sok meccset.

    Reply

  • lokids

    |

    Acc: lokids.lokids

    Terran:
    – Marauder 10 hp csökkentés, de marinéval együtt visszafejleszthető legyen (ugyanaz a tech). Stim pack elvétele.
    – Barakk build time 10 seccel való növelése. (ez P ellen a reaper rush kis késleltetése, mert nagyon nehéz counterelni, még a profiknak is)

    Zerg:
    – Ultralisknél kisebb modell használata. Arányosan csökkentve a splash dmg méretével.
    – Roach vissza az 1 supply-t.

    Protoss:
    – Kismértékben a Zealot speed növelése.
    – Void ray: Mozgás közben ne tudjon lőni.

    Reply

  • Warador

    |

    Vmit akkor te rontottál el.. 😀 Rócshoz eddig is kellett gáz…

    Reply

  • Lamek

    |

    feleky@gmail.com

    nekem gold liga elején lévők közti a tapasztalatom

    Zerg : Itt nem buff kell hanem újracsinálás. Szánalmas. Csak védekezni lehet vele a fal miatt nem támadhatok.
    Nincs taktikai lehetésége kb. Kevés képesség van.
    1, Ugyanannyi mineralba és gzba kerülő seregem van mint az ellennek és autoloss, ha fejlesztettem is.
    2, Infestor natural parazite vicc lett igy. 100 mana kegyetlen és kegyetlen későn.

    Terran : 1, Mac build op

    Reply

  • Lamek

    |

    Válasz Lamek #11 üzenetére:

    Missclick folytatnám

    Terran 2 : Battlecruiser még mindig csak nagy tömegben erős

    Protoss 1, Void rayre megoldás lenne, hogy nem kell nerfelni csak jöjjön a fleat beaconből, igy nem lenne az, hogy játék elején lejön amig én földi egységet gyártatok az ellennel, és nyertem.
    2, Phonix is túl erős igy ahogy van.

    Reply

  • lokids

    |

    Válasz Lamek #12 üzenetére:
    A Phoenix miért lett túl erős?
    Muta lekapja simán… (nem 1:1-ben persze, de zergel úgysem csak 1 mutát fogsz tartani)
    Bár a gravitonja lehetne fejleszthető egy 50/50-esért…

    Reply

  • Lamek

    |

    Válasz lokids #13 üzenetére:
    11 mutámat szedte le 4 főnix. 1 főnix halt meg a végére. erre gondoltam, és ugye arra, hogy a zerg „háza” az overlorrdok a levegőben vannak = főnix = suppli block

    Reply

  • Volband

    |

    Válasz mopser-tamas #4 üzenetére:
    Esetleg ne a szakácskönyv alapján játssz.

    Acc: Mystogan.fyt

    Zerg:
    – A Corruptor képességét cseréljék ki, mert alapból nem túl táp a corruptor, de ez a skill semmit nem segít a helyzeten…
    – Egyetértek Lamek-kal, legalábbis abban, hogy nagyon kevés a taktikai lehetőség, elképesztően behatárolt. Nagyon hangoztatják, hogy az Ultrát buffolni fogják, de könyörgöm, nem az Ultránál kezdődnek a problémák…

    Terran:
    – Proxy reaper rushal kezdhetnének valamit

    Reply

  • ForgoT10

    |

    Válasz Delebriel #3 üzenetére:
    -nézd oda hogy a BC yamato cannonjával kb irtani lehet a carriereket
    -a void ray-t a hydra ugy ahogy van leszedi ( a marine az nem de az t1es unit , nehogymár t1es unit leverjen egy t2est ) , terrának ottvan a viking meg a thor anti airnak + marine ha közelebb akarna férkőzni szvsz, 1 jo unitja van a protossnak terran ellen aztis gyengiteni akarod? tanulj meg inkább ellene védekezni , nem lehetetlen.
    -terranak ott a ghost mint kezdő caster , ha lecsökkentenék a gázigényét akkor hozna mindenki vagy 3-4-t és ledobálna a point defense droneokat és esélytelen lenne akár megsebezni is vmit.

    Válasz mopser-tamas #4 üzenetére:
    -ha neked 1 marinod van és neki meg már 5 roach akkor te vmit nagyon elbasztál , neki kell építeni egy spawning poolt meg a roach warrent ami akarhogy szamolom több mint 1 barack+tech lab építési idejénél , a roach 25gázba kerül
    -Asszem a reaktor építési ideje a barracknál kevesebb mint a factory /starportnál igy ott megépíted felemeled majd kicseréled őket ,( ha factoryra akarsz add-ont akkor azt barackal megcsinalod majd átrakod , ha starportra akkor a factoryval ha megcsinalod pont akkora lesz kész mire a stargate

    Válasz Zedas #5 üzenetére:
    -volt egy ilyen patch h. ha visszamondtad az unit gyártást akkor instant kijött 1 lárva, ezzel annyi a gond hogy fast lingrushnál nem 6 lingel tud támadni hanem kb 10-12 ami megfoghatatlan mivel neked jó esetbe van 2 marine vagy 1 zela.
    -Sztem az overlordal nicns semmi gond (12évig jó volt ez h. elején kurvalassú t2ön viszont lehet fejleszteni és akkor nagyon jo kis scoutos) , ha meg fáj hogy mindig ellövik az overlordjaidat akkor ne küld öket sehova, 1-2 queen megtudja védeni addig amig odaér a hydra sereg
    -Megint csak ismételni tudom magam , 12évig nem volt baj hogy a protoss pylonok közelébe tud építkezni , most se legyen az 🙂

    Válasz Worlon #6 üzenetére:
    -ha látod hogy ghostra megy akkor kb az elején belehet verni , mert nagyon kevés unitja van
    -nálam nem fordult elő ez az útkereséses probléma ( csak akkor ha a terran befalazza magát) a stalker gyorsabb a zelánál ezért kell 1 kis plussz micro hogy berendeled a zelákat a stalkerek elé )
    -nem az a lényeg hogy milyen helyen állnak az ellenfeleid , hanem az un „hideg” vagy „belső” rating amit nem lehet megnézni ( ha sokat lossolsz 1 idö utan te leszel a favored) most nem írom ide le hogy van ez a rating ha érdekels kérdezz meg vkit

    -Ez csak 1 béta ne akarjá ide jó AI-t itt az a lényeg hogy multizzá sokat teszteld a játékot stbstb…

    Reply

  • Promie Motz

    |

    #11 a falazó ellenfeleket banelingekkel gyönyörűen ki lehet venni a játék elején. De nagyon dúrván, hiehtetlenül. Szóval gondolom, ezt nem használod.

    #4 mopser-tamas , a reaktornak meg pont az az értelme ,hogy ha legyártod, onnantól kezdve tudod pumpálni ész nélkül az egységeket. az már egy másik kérdés, hogy az elején sokáig épül, és ha z ember nem derít, és valami rush féle készül ellene, akkor azt könnyen benézi emiatt.

    Reply

  • Andraxxus

    |

    Andraxxus.zergopata:

    Zerg: mostmár, hogy lassan kiveszik a játékból a zerget, de a roachot biztosan, mi lenne ha nem kéne annyit költeni a fejlesztésére, vagy mégjobb: LŐHESSEN LEVEGŐBE! Csak gondoljuk végig: járja az, hogy a többieknek mind van egy tier 1 vagy 1,5-ös levegőbe IS lövő 1sége, de a zergnek (a queent kivéve) hydra, muta vagy corruptora van csak???
    szertintem nagyon igazságtalan, hogy ha egy kicsit jobban meg akarsz állni a lábadon, ergó sok földi 1séged van, akkor jön 1 db void és kiüti a mait. merhogy a queen nem szedi le…
    vagy a lurker tier 1,5-es legyen és a roachból morfolódjon. na az TÉNYLEG vicces lenne.

    Reply

  • Volband

    |

    Válasz Andraxxus #18 üzenetére:
    A lurker nem oldaná meg az AA problémát:D

    Reply

  • Promie Motz

    |

    acc: PromieMotz.promie

    zerg:
    – mindenki sír a roachra. Zergek szerint gyenge, többiek szerint erős. Akkor tervezze valahogy újra a Blizz ezt az egységet. Mert az eredeti Roachoz képest összehasonlíthatatlanul gyengébb, szerintem egyre kevesebbet használják, én már kb csak akkor rakok, ha pl ellen mass zelára megy, mert egy ling-baneling kezdés sokkal jobb lett, és mindenki szinte ezt tolja. Így a ZvZ tényleg unalmas.
    -ultralisk modellje talán tényleg lehetne kisebb, de a terüeltsebzést nem kéne csökkenteni, emrt az árához képset szerintem nem imba a sebzése. Csak olyan nagyon nagy, kicsit zavaró, talán nagyobb mint egy BC 🙂
    protoss.
    -ha hoz egy kevert sereget egy velem egyszintű játékos, (tehát z ellen), hát az immortalok kegyetlenül kiszedik a roachokat, vagy a colossusok minden mást. Sentryk is szépen felosztják a sereget, ezzel roachokat és lingeket ellehetetlenítik. vAgy ha véletlenül psi stormozik, akkor meg azzal szivat be. Tehát, ha egy azonos szintű játékost hagyok kihozni egy velem egyszintű sereget (árban), akkor azt már ritkán tudom csak megnyerni (ez pl terran ellen annyira nem érzem).
    teran.
    -m&m&m erős. levegőből mutákkal, ha tényleg van marine, akkor nem lehet betámadni őket, földön meg tarol, ha szemből próbálkozok vele. Sokkal több trükk kell a zerg részéről, hogy megállítsa őket, mint a terrannak, aki kinyom 2-3 feójlesztés, és utána már csak a stim pack gomját kell megnyomnia.

    Reply

  • JSaN

    |

    Acc: JSaN.hun

    Terran:
    – A marauder lasitasi kepeseg kifejlesztese legyen dragabb. Az elejen a zealotokal nagyon nehez oket megtamadni.
    – A medivacnal meg oldjak meg valahogy azt hogy tudjon egysegeket kovetni, ne csak felvegye oket.

    Zerg:
    – A Roach most szerintem jo lett hogy 2 helyet foglal, a protossoknal is sok alap egyseg ket helyet foglal.
    – A zergek kaphatnanak még valami spelles kepeseget. PL: A queen mivel bazis vedesre/gondozasra hasznaljak legtobszor kaphatna egy olyen kepeseget, hogy kopne egy trutyit egy kisebb teruletre (pl feljaro). Amin a szarazfoldi egysegek lassan mozognanak rajta, lelasulnak. ezzel korigalva lenne valamennyire az hogy nincs bazis falazo kepesseguk.

    Protoss:
    – A mothership nagyjabol rendben is lenne, ha tobb pajzsa lenne mert tul konnyen leszedik. Egy kis pajzs es ok. 🙂
    – A void ray ne tudjon mozgas kozben loni.

    Általasnos:
    – Az egyiranyu friends listet valtoztassak meg, ha en felvesezk valakit akkor kapjon rola ertesitot. Pl valaki engem mar egy hete felvett de nem tudtam rola mig eletlenul fel nem vettem.
    – A ladder list is egy kicsit mintha bugos, ha a baratok listajat nezem akkor nem minden liga van ott. Pl nalam 1v1ben csak a platinum es gold listat mutatja holot tudom egy csomo barat ennel lejebb van.

    Reply

  • TomChaos

    |

    CptFrozenTom.frozentomhun & CptTomChaos.tomchaoshun

    Terran:
    – Nem gyenge kicsit a páncélzata a Siege Tanknak? Lehet csak nekem tűnik úgy, de nem tudom…
    – A PvT a Zaelotok miatt az Early Game kicsit aránytalannak tűnik hacsak nem falazza be magát a Terran a bejáratnál… viszont néhány pályán ezt elég körülményes és időigényes kivitelezni…
    – A Marine sebzése max fejlesztésekkel kicsit kicsinek tűnik nekem…

    Reply

  • Andraxxus

    |

    Válasz Volband #19 üzenetére:
    de mert szétkapom a bázisát seperc alatt (sc1ben is a lurker-rus volt a kedvencem), és mivel Voidolt nincs földi védelme 😛

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    ProfessorJ.schun

    Terran:
    -Marauder sebzésének csökkentése.
    -Viking sebzésének növelése kis mértékben.

    Protoss:
    -Zealot mozgássebességének néminemű növelése.

    Zerg:

    -Erősíthetnének az Ultralisk sebzésén.
    -A Broodlordnak lehetne gyorsabb a sebessége.

    Genaral:
    -Ladderresetkor ne törlődjenek az accountok és a barátlisták.

    Reply

  • lokids

    |

    Válasz Lamek #14 üzenetére:

    4 phoenixel? Akkor ott a p sokkal jobb játékos volt a z-nél. Normál esetben ez nem történhet meg. Muta gyorsabb…
    Csak ha annyit csinál, hogy berepül közélyük, már akkor is simán lekapja őket (fókuszálva). Mire az első kettő meghal a 3-nak már alig van élete a 4-nekm meg már hiányzik a pajzsa…
    Vagy hol van erről a videó? 4 phoenix ennyire nem lehet erős…

    Reply

  • Rockdeme

    |

    Válasz lokids #25 üzenetére:

    Majd linkelek replayt ahol 6 mutát lever egy phoenix. Körbe-körbe oldalazva kiteolja a mutákat és mivel tud mozgás közben lőni, a muták szépen elhullanak.

    Reply

  • Arek

    |

    Mutalisk: speed: 3.75 range 3
    Phoenix: 4.25 range: 4

    nem gyorsabb a muta 🙂 ráadásul a rangeje is kisebb, tehát ha a protoss tudja kiteolgatni a mutákat akkor lazán elképzelhető a helyzet^^

    feedback:

    Zerg: bár P-vel játszok, úgy érzem hogy a zerget alaposan át kéne nézni, nem buffokkal vagy nerfekkel, hanem esetleges komolyabb revampokkal^^

    Terran: ghost EMP szerintem lehetne targetre kerülő spell (még ezzel is egy immortalt instant megfoszt a pajzsától, vagy egy castert a manájától, ráadásul 9 rangevel, szóval feedbackelni sem nagyon lehet)
    viking range csökkenhetne air ellen kb 7-re, az a 9 range nagyon-nagyon beteges

    Arek.arek

    Reply

  • Andraxxus

    |

    MÉGVALAMi!

    spawn creepet az overseernek, mert néha szügség van arra is, hogy ő is tudjon olyat, és jobb lenne, ha ez egy upgrade lenne a lairben és ha kifejlesztem minden ovi átalakul talán össze kéne vonni a gyorsasággal és úgy lenne mondjuk 100/150.
    Ja és a changeling helyett valami értelemsebb képessége is lehetni, mondjuk letudjon szállni a földre, béna sebessége legyen ÉS ha van burrow fejlesztve föld alól nézhasse a lát6atlanokat 🙂 sztem tök poén lenne még 1 ilyen nem-harci 1ségtől is hogy 3 helyen lehet 1szerre: földön, vizen, levegőben, ja nem: föld alatt, földön, levegőben (és ezzel megoldódik a főnixnek nevezett corser probléma)

    Reply

  • Delebriel

    |

    #25 El vagy tájolva, a Phoenix gyorsabb a mutánál és mozgás közben lő.

    Reply

  • Meepo

    |

    Off: Úgyérzem hogy rossz felé halad a balance ha többen mondják hogy egy egész népet újra kell tervezni 😀

    Reply

  • Tet

    |

    Tet.hoan

    T: -marauderrel kéne valamit csinálni mert túl erős

    Reply

  • Tet

    |

    ops fojt köv

    T: -a reper rush túl korán jön és alig lehet kivédeni és akkoris akkora hátrányba kerülök hogy nem marad sok esélyem

    Z: -tényleg túlzásba vitték a nerfet
    -a fent említett lárva ötlet szerintem is jó

    P: -mothership túl gyorsan hal
    -a void rayt tényleg lehetne a fleet beacon re tenni vagy hogy lemennyen a charge targetváltáskor is jó ötlet

    általában: lehetne valami formációmozgás hogy ne a stalkerek mennyenek elöl a sentryk meg lemaradnak

    Reply

  • ForgoT10

    |

    ForgoT.rshu

    Protoss : a phoenix még mindig vicc , anti airja semmi kb csak only muták ellen használható ( ismétlem , ONLY muta , ha már van alatta 1-2 hydra már gg semmit nem ér ) többi fajnak van fasza légi AA ( anti air)-ja (viking , corruptor) a Pnek mért nincs ? meg hiába akarod phoenixet lemassolni a vikinget hogy túléljék a colok lehetetlen! viking olcsobb ,többet sebez nagyobb rangeről tud lőni. Akár még a phoenix képességét is elvenném , ha így nagyobb sebzése lenne ( és nem csak light unitokra mert mutákat nemhoznak egyedül , phoenix vs phoenix sincs)

    Reply

  • lokids

    |

    Ha lemenne a charge target váltáskor semmi értelme nem lenne. Unitok ellen szart se érne.
    És igaz, a phoenix tényleg gyorsabb, sorry.

    Reply

  • DJackson

    |

    DJackson.hun

    Zerg:
    Erősítem a többieket: Kevés a változatosság, könnyű felderíteni.
    Roach csak mass ling-marine-zealot ellen jó, ami a gémek túl kevés százaléka. Más esetben szinte hiba roachot venni.
    – ellensúlyozva a 2 supply-t a late gamekre, kapja vissza az armort ÉS/VAGY növeljék a range-t.
    – corruptoron segítsenek mert hasztalan.

    Terran:
    Marauder-heavy játékkal túl könnyű nyerni. Se a storm se a fungal nem sebez rajta eleget.
    – marauder HP csökkentése ÉS/VAGY stimpack elvétele

    Protoss:
    – mothership erősítése

    Reply

  • protos_drone

    |

    Válasz Delebriel #3 üzenetére:

    EMBEEER!!! Raven gyorsabban/olcsóbban? Használsz te seeker missile-t? nem véletlen, hogy ilyen lassan jön az!!! OMG!

    Szerinted lehetne DUPLÁZNI a BC sebzését és túzgyorsaságát?!

    Válasz mopser-tamas #4 üzenetére:

    KIKAPTÁL ÉS NERFELJÉK EMIATT A ZERGET?! mintha te lennél a világ közepe…

    EMberek!!! a Rohadt életbe’ bele! Hát gondolkodjunk egy kicsit mielött fatális baromságot írunk ez egy komoly feedback, azzal, hogy iylen hülyeségeket írtok telespemmelitek vagy a blizzardosok vagy az sc2.hu-sok „levelesládáját” nem kell megijedni okos emberek csinláják az sc-t nem fognak nerfelni mert ti kikaptatok egyszer, de elveszitek az idejüket! Kéretik ezentúl az emailcím mellé odaírni, hogy BUTA VAGYOK/NEM VAGYOK BUTA! 😀
    (A fenti két delikvens ne sokat gondolkodjon, írja az elsőt.)

    Reply

  • Promie Motz

    |

    #36 tőled is kérdezhetnék ,hogy te vagy e a világ közepe, hogy így NAGY BETŰKKEL oktatsz ki mindenkit. És nagyrészt egyet lehet veled érteni, de kérdlek, kulturáltabban fejezd ki a véleményedet, mert ez így zavaró

    Reply

  • Maledict

    |

    Válasz mopser-tamas #4 üzenetére:
    Jézusom ember látom te igazi szakértő vagy. A Roach 75 mineral és 25 gas-ba kerül. Ha neked 1 Marined van neki meg már 5 Roach-a akkor tényleg minden úgy csináltál mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. Atyaúristen.
    Na akkor az enyém:

    Maledict.first

    Terran:
    Marauder: Még mindig eszetlenül erős és nincs is normális counterje. Szedjenek le az életéből és a sebzéséből is egy keveset. Túlságosan nagy a feladatköre.
    Medivac: Csökkentsék a férőhelyeinek a számát 8-ról 6-ra vagy drágítsák 25 vespene-el az árát.

    Protoss:
    Phoenix: Vegyék ki a mozgás közbeni lövést vagy csökkenjen a sebessége és a lövése távolsága annyira hogy a Mutaliskek fel tudják velük venni a versenyt. A Zergnek jelenleg nincs ellene légi egysége.
    Void Ray: Ha egyik egységről a másikra vált veszítse el az előzőleg már felerősödött sebzését. De a Flux Vanes ára csökkenjen 150/150-ről 100/100-ra.

    Zerg:
    Roach: Ebben az állapotában nem sokat ér. Csökkentsék vissza 1 control-ra az árát vagy csökkentsék a Burrow árát 50/50-re ezen hátrány kompenzálása végett.
    Crawlerek: Vegyék ki a külön építhető Spore Crawler-t és rakják be a Spine Crawler egy továbbfejleszthető lehetőségeként. Mert így túl drága a Zerg védelem és éppen ezért nem is nagyon használják a légvédelmet.

    Reply

  • petecz

    |

    petecz.hurka

    Egy noob bronz ligas velemenye^^

    Zerg:
    – Corruptor skilljenek atalakitasa.
    – Ultralisk: sebesseg es armor noveked, splash damage radiusanak csokkentese valamint eredeti (kisebb) sebzes.
    – Infestor: Elso kepessegenek buffolasa. Valamint ha lekopi a protoss sereget akkor a pajzs alatt damageljen.^^
    – Queen: Kicsivel tobb hp.
    – Roach: Teljes ujra gondolas.
    – Berserk kepesseg: Egyik caster egysegnel megjelenhetne, hatasa: sebesseg novekedes es + armor, 1 targetre hasznalhato.
    -Protoss:
    – Void Ray nerf.
    -Terran:
    -Siege Tank: splash damage radius csokkentese.
    -Maraduder nerf.
    -Viking: Sebessegenek kicsivel valo csokkentese.
    -A scanneles legyen tobb energia.
    – Medivac kepessegenek lassitasa. Pikpak vissza tolti egy teljes, stimpackos marauder csapat hpjat 1-2 medivac.
    -Ghost: Emp-t egy targetre lehessen csak, vagy kisebb legyen a radiusa az aoenak.

    Reply

  • trolltarto

    |

    Sese.ősféreg

    Ami nem tetszik:

    Protoss: templar helyett a sentry varázsol, ez nem illik a mítoszba.
    void ray túl gyorsan lehet kihozni, és önmagában is megáll az egység, sok esetben elég csak ezt építenie a protossnak, ami hatalmas előny számára.

    Zerg: infestor neve jelent valamit, képességei mégsem ezt tükrözik, az infested marine tojásból kikeltése nevetséges és gyenge egy Tier sokadik egységhez. Zerghez illő, mítoszhoz illeszkedő képességek kellenének, az épületek, egységek megfertőzését várná el az ember a név alapján.
    corruptor detto, a neve alapján teljesen mást kellene csinálnia, talán ide illene jobban az egységek átállítása.
    mutalisk: az a baj vele, hogy zsákutca, amint elavul corruptort kell építeni helyette, nem lehet magát a mutalisket átalakítani, ez nagyon lassú és drága.
    A Zerg majdnem teljesen elvesztette a horda jellegét, a védekező tornyok nagyon gyengék. A Zergnek nincs korai légvédelmi egysége, így könnyen sebezhető korai légi támadásokkal.

    Terran: thor nem illik a mítoszba, reaperrel együtt a C&C univerzumból lopott egység.

    Töltőablak: zavar hogy „loading” szerepel nálam is, akkor is, ha már nálam kész a betöltés és másra várunk.

    Reply

  • dN

    |

    #40
    „Terran: thor nem illik a mítoszba, reaperrel együtt a C&C univerzumból lopott egység.”

    Háháháhá….

    Reply

  • Volband

    |

    Válasz trolltarto #40 üzenetére:
    Ezt én sem értem, a reapernek egyáltalán semmi köze a C&C-hez, a Thor meg… igen, a C&C-ben is vannak gépek!! Ez hatalmas baromság. A C&C 4 után meg inkább szóba se hozza senki a megalázott C&C-t, mert még ha lopott is lenne pár egység (egyáltalán nem az, nem is értem, hogy juthat valaki erre a következtetésre), akkor is örülhetne, hogy legalább tovább örökítik az egykori nagy elődök..mítoszát, ahogy fogalmaztad.

    Reply

  • Szabeszkah

    |

    Na a nagyszájú is csatlakozik 😀

    Zerg:
    -A roach kicsit nevetséges lett, elég sok értelemben , azt viszont nem mondanám hogy használhatatlan, nydussal kombinálva jó, de amúgy semmi különös.
    -Maga a zerg faj tényleg egyhangú, és hiányzik a fal.
    Zedas jó az ötleted, szerintem megvalósítható.

    Protoss:
    -A void nagy számban brutális, a phoenixszel kombinálva jó aa. (nem vicc, egy phoenix ver egy vikinget asszem), jó lenne tényleg egy range csökkentés.
    -Szegény zela tényeg olyan mint egy csiga, nagyon lassú a fejlesztés nélkül.

    Terran:
    -Az m&m&m tényleg túl erős, a mara golyófogónak is brutális, és gyorsan gyógyul ha van medivac, hp csökkentés nem ártana neki, vagy elvehetnék tőle a stim packot.
    -Sok egységnek elképesztő rangeja van, (viking 9, ghost-emp 9, tank 10, thor 7,thor aa 10), míg a többi fajnak elég kevéske.

    Reply

  • protos_drone

    |

    Válasz Promie Motz #37 üzenetére:

    Nem oktatok ki _mindenkit_ nagy betükkel, csak azokat akik megérdemlik. Szerintem volt annyira megbotránkoztató az ő hozzászólásuk azoknak akik látják is, hogy mi tőrténik a játékban és nem csak játszanak vele, mint amennyire az én hozzászólásom botránkoztat meg olyanokat akik nem szeretik ha nagy betűvel írok.

    Én továbbra is fenttartom a már leírtakat, abban a formában ahogy ott szerepelnek. Legközelebb átgondolják majd a vélaményüket és lehet, hogy valami okosabbat írnak, ami a közösség hasznára válik, vagy még párszor eljátsszuk ezt, és ha sokadszorra is kiderül, hogy nincs igazuk, lehet hogy többet nem fognak olyanokat írni ami csak lopja más idejét.

    Reply

  • protos_drone

    |

    OFF (Kéretik mark as nemideillő a fentivel egyetemben)

    Válasz trolltarto #45 üzenetére:

    na-na!

    A sensor tower oké, az tényleg hasonló, de az h itt is jetpack és ott is jetpack… kellett a terrának ami átmegy a cliffen nehogy csak a colossus tudjon ilyet, és milyen az a gyalogos egység ami átmegy a cliffen? hát csak ilyen.

    stalker: Az egyik egység tud teleportálni, meg a másik is… Ennyi erővel a diablóban is lehetett eleportálni, de mégsem onnan kopizták a stalkert… Ez nem jelent semmit.

    Marauder: Nehéz gyalogság itt is ott is. Ez mégis mi? Ebből következik hogy kopizták a játékot, hogy csinálnak nehéz gyalogságot mindkettőben? Ez nevetéges!!!

    Baneling: Ugyanez. Az hogy a játékbeli szerepe ugyanaz nem jelenti azt, hogy kopizták. sc1-ben is volt infestef terran, azt is inen kopizták? Nevetséges!

    Reply

  • Volband

    |

    Válasz protos_drone #44 üzenetére:
    Csak annyit írt, hogy kulturáltabban oktass, mert a lényegi tartalom az teljesen jó, de azért nem muszáj bekapcsolni a „rage” funkciót.

    Off:
    Válasz trolltarto #45 üzenetére:
    Tudtommal a Psychic Sensor nem került be az RA-ba, a Rocketeer pedig egy repülő egység volt, igen, az ő hátán is volt jetpack de ég és föld a különbség.
    A Chrono Legionare egy nagyon high tier egység volt és teljesen másképp működött a teleportálása, bárhová mehetett a mapon.
    Az meg, hogy ott is voltak kamikaze egységek…

    Aki nyitotta azt a topikot az egy fogyatékos és kb. soha nem játszott a Red Alertel.

    Reply

  • triazz

    |

    triazz.breszty

    ZERG:
    -Early game nagyon erős a speedling+baneling kombó, baneling nest építési idejét növelhetnék.
    -A zerg jelenleg szánalmas, teljesen át kéne dolgozni. Nekem hiányzik a régi 6 hatcheryből ontom az egységeket érzés (igen tudom van queen, de ez így nem ugyan az).

    PROTOSS:
    -Igazából meg vagyok elégedve a Protoss-sal, én is azzal tolom, szerintem most pont jó.
    -Viszont van valami, amit légyszi mindenképp írjatok meg a blizz-nek: Ha warpolok egy unitot, akkor had tudjam visszavonni Esc-el miközben warpolódik!!! Mindenki vissza tud vnni mindent következmény nélkül (zergnél is visszakaphatná a larvat), warpolásnál meg egy félrekattintás alkalmával elveszik a rossz egység ára. Nagyon idegesítő néha. Ez inkább bug, mint feature! Javítsák már ki!!!

    TERRAN:
    -Marauder NERF!! t1-es unitnak ne legyen ekkora szerepköre, az életét simán csökkenteném 25-tel, vagy csak 10-zel de akkor no stim pack. Shells fejlesztés lehetne 100/100, mert így elég nevetséges, hogy a 3. maraudernél már kész is a fejlesztés, semmi értelme nincs, ennyivel lehetne alap képesség is.
    -EMP NERF!!! Protoss ellen nagyon gyilkos dolog és nehéz ellene tenni, főleg, hogy a játék 5-6. percében már van terrannak. 200/200 fejlesztési árat javasolok neki (akárcsak HT storm), és kerülhetne több energybe, és legyen már kisebb a range, mert így nevetséges az egész PVT, főleg, hogy cannonokra is hat. Mara+EMP+attack move=win :/

    Reply

  • Delebriel

    |

    44# Ha úgy írtam volna, hogy felezzék a tűzgyorsaságát, akkor kéne úgy érteni ahogy te értetted. (habár tényleg hülyén fogalmaztam)… A Hunter Seeker Missile meg nem olyan hu de izmos mint gondolod… 125 energyért jön, azaz kurrrrrva sokat kell váratni a kész ravent mire képes belole egyet kidobni, es meg azt is ki lehet kiteolni.

    Reply

  • aminemfoglalt

    |

    Ez a nap is eljött, be kell látnom #36-os flamelő sráccal értek egyet. Nem a formájában és hozzá kell tennem hogy sok hozzászólásnak lehet értelme a saját kategóriában, de az ötletek többsége hazavágná a platinumot. Így is látok olyanokat, hogy szégyen. Ha vki űl a sötétben és gyárt 1 fajta egységet, akkor ne csodálkozzon hogy nem jön be.

    Úgy érzem az itt felsoroltak többsége nem balance beli hiba, csak játékstílusban igazodni kell hozzá.
    Így megkérdezném, ha az ellenkezőjét mondom egy hozzászólásnak, akkor kiütik egymást? mert akkor jól meg kell néznem melyik rontaná el a legjobban az egyensúlyt. Bár többségét még a Blizzard se venné komolyan

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.