Beta Feedback sokadik forduló

Westy . Hírek 2222

Jó pár patch lefolyt a dunán mióta utoljára a visszajelzéseteket kértük, úgyhogy szerintem bőven lesz miről írnotok. A szabályokat bizonyára már mindenki  ismeri, de azért emlékeztetőnek idebököm:

Account név ( ha nincs, akkor azt tüntesd fel)
Fajonként maximum 2 észrevétel, javaslatostul
Általános változtatásokkal kapcsolatban még  legfejlebb két észrevétel
  • Account név ( ha nincs, akkor azt tüntesd fel)
  • Fajonként maximum 2 észrevétel, javaslatostul
  • Általános változtatásokkal kapcsolatban még  legfejlebb két észrevétel

Még egy fontos megjegyzés: az eddigi három (?) elküldött feedback mindegyikébe belekerült a „túl erős a roach” témakör és lássatok csodát: meg is kapta a nerfet. Háromszor.  Úgyhogy jól gondoljátok meg mit írtok.

Hétfőig  van időtök beküldeni a visszajelzéseket!


Comments (98)

  • triazz

    |

    „tegnapi mecsemnél még 1 marine-om volt mire ő már 5 roachal jött( ugy építettem ahogy a nagykönyvben meg van írva másképp nem tudtam csinálni se)”

    Mondjuk ez valóban priceless 😀 !

    Reply

  • aminemfoglalt

    |

    szerkeszteni már nem tudok, de röviden szólva kicsit aggódom a feedback minőségét illetően, elég sok munkája lesz annak aki mindezt megszűri, főleg anélkül hogy ne keveredjen a saját tapasztalataival.

    Reply

  • AdamoA

    |

    Válasz aminemfoglalt #52 üzenetére:
    Az a gond a hozzászólások többsége mögött nincs gondolatmenet, csak csupán a vélt vagy valós sérelmek felsorolása az egész. Így születnek olyan hülyeségek, hogy a void ray target váltáskor veszítse el a charge-ot.
    Vagy, hogy a zerg képes legyen gumifüggönyt maga elé húzni fal gyanánt. A terran meg a protoss falaz a zerg ellen, szép is lenne fordítva 🙂
    Ha megfigyeled akkor a legtöbben egy faj-t buff-olnának. (Amivel játszanak) Másik kettőt nerf-elnék.

    Én, mint terran a maraudert nerf-elném még pedig drágítanám és legyen több idő a gyártása. A C.Shell lövés idejét pedig visszarakatnám 80-ra.
    Egyetértek tiazz-zal abban, hogy a ghost EMP-jét ki kelljen fejleszteni de nem 200/200-ért, hanem 150/150-ért 110 alatt. Tudom a storm 200/200 de egy templar csak 50/150 míg egy ghost 150/150

    Protoss-oknál a sentry ff-jével próbálkoznék. Tudom fontos az elején sokszor de később kevés az az 50 energy.
    A Carrier kis Interceptor-rai rendelkezzenek taunt-tal. Úgy értem, hogy tereljék el a figyelmet így nehezebb lenne őket leszedni (már mint a Carrier-eket).

    Zerg-nél pedig a queen lárva skill-jével babrálnék. Úgy értem, ha az elején valami balul sül akkor utána nem sokkal egyszerűen lemass-ol a pályáról. (Esetleg adjon kevesebbet?)
    Továbbá a spine crawler sokat sebez messzire. Vagy egyik vagy másik mert így a sokak által hiányolt zerg fal nagyon is jól fal 🙂
    (Tudom már így is * az egész zerg, nem is mondtam, hogy nem. De én, mint külső szemlélő ezt találtam furcsának.)

    Reply

  • triazz

    |

    Válasz AdamoA #53 üzenetére:
    Igen tényleg sok butaságot lehet olvasni (lehet én is írtam más szerint :D). a 200/200-at EMP fejlesztésre azért javasoltam, mert bár a templar olcsóbb egység, önmagában semmi másra nem jó, csak stormra (esetleg kettő jó archonra), míg a ghost azért EMP-n kívül simán is tud lövöldözni. Másrészről a templárig eljutni költségesebb. De a 150/150 is megfelelő, csak ne legyen már alap képesség, mert ez szerintem a pró protossoknak is gond, nem csak nekem.

    Reply

  • triazz

    |

    Válasz triazz #54 üzenetére:
    *csak stormra és feedbackre

    Reply

  • Grom

    |

    Én csak arra lennék kíváncsi, hogy lesz e összesített ladder, mondjuk ligákra leosztva például pontszámok alapján rendezve, vagy csak ez a diviziokra bontott lesz, illetve hogy ki lehet e kapcsolni a realid-s friends értesítéseket , mert elég idegesítő amikor meccs közbe felvillan, hogy xy megszerzett egy achievementet és véletlen pont ott van a kurzorod akkor kiteszi a képernyő közepére nagyobb méretben.

    Reply

  • esfrost

    |

    Esfrost.esfrost (esfrost01@gmail.com)

    Zerg:
    Roachok ha maradnak 2 supply-n akkor 50/50-re kerüljön.
    Használható egységeket kéne mostmár csinálni a zergnek, mert a muta, hydra, ling kevés
    Terran:
    szerintem most rendben van
    Protoss:
    Void Ray-t valamilyen módon késleltetni ne lehessen ilyen gyorsan kitechelni.

    Reply

  • spani

    |

    spani.spani
    Sztem nem ártana bevezetni pl azt hogy aki a kupán az első 30ba bekerül az irjon ide megfigyelést mert amiket itt látok az nevetséges…

    Reply

  • IonGun

    |

    IonGun.hun

    Gyengítsék a maraudert, viking ne lőjön olyan messzire…elmondanátok akkor ugyan mi a fészkes fenét csináljunk mi terranok?? Adjuk fel az első 5 percben vagy mi??

    Egy két ötlet:
    Terran: a reaper rush tényleg túl könnyű, sztem késleltetni kéne úgy, hogy a tech lab kerüljön 50 gázba, mint a reactor, esetleg a gyártási idő legyen lassabb. Ha a reaper-t gyengítik, akkor viszont a proxy zeal rush-t könyebb beszopni…Az is megoldás lenne, bár elég radikális, hogy reaper legyen gyorsabb egy kicsit, ugyanakkor az ugrálást kelljen kifejleszteni, így a zealot-tal is lehetne blokkolni a bejáratnál.
    A vikinget nem szabad nerfelni, mert akkor void ellen alig lehet csinálni valamit, aztán meg colo ellen is kell valami hatásos!

    Zerg: a roach-al semmi bajom, sztem nem erős! Ha 2 lett a supply, akkor sztem úgy erősítsék, hogy gyógyuljon gyorsabban vagy legyen több az armor!

    Protoss: a voidot sem kell bántani, tanuljatok meg harcolni ellene, ezt én mondom a gyépé ligából! A colossus fejlesztett range viszont túl sok és a colo még mindig kva erős bio ellen! Sok repet nézek, pvz-ben a zergek alig tudnak csinálni valamit ellene, mert ott a sok egyéb unit!

    Reply

  • Robi87

    |

    Válasz Zedas #5 üzenetére:
    Tetszik ez az overlordos ötleted, nem lenne rossz dolog, ha meg is csinálnák!

    Reply

  • msmk

    |

    Arefu.msmk

    Általános:
    #1 – Sokszor előfordul, hogy valamilyen hang kimarad, mint mikor pl. nincs elég supply, de olyan is volt már, hogy a „Nuklear launch detected” nem szólalt meg. Ez elég zavaró. Az Options-ben fel van húzva maxra (128) a sound channels, szóval ez nem lehet az oka.

    #2 – A pályán lévő leverhető köveket jó lenne, ha a minimap is jelezné.

    #3 – A replays menüben lehessen mozogni a nyilakkal is és nem csak az egérrel. (Amikor a replay file-ok között kotorászol.)

    Reply

  • piistii87

    |

    Void Ray-t gyengíteném kevesebb HP sebzés mert baromian idegesít.
    Terran a ghost sniper skillje kerüljön többe
    zerg szerintem rendben van

    Reply

  • aminemfoglalt

    |

    #59: Nem tudom melyik az a „gyépé liga”, de mi haverokkal utsó patch előtt plat topjában voltunk úgy általában, mégis úgy gondolom, elég jól megállja a helyét ott is, amit mondasz. A viking jó ahogy van, marát én is gyengítettem volna sokáig, de annyi lehetőség van már kijátszani, csak mass vs massban erős.
    Ami tényleg zavaró a reaper rush, egyszerűen nem jó, ha van egy all-in, amit csak úgy be lehet vetni.

    A roachcsal eddig se volt semmi bajom, bár a 2 supply változat se zavar, de ha már növelték, akkor vegyék számításba, hogy ezzel a +over ára is hozzá adódik a költségéhez, ha csak a mid-late gamebeni sokaságuk zavarta, akkor az árukat csökkenthetnék annyival.

    Az EMP-vel sincs különösebb bajom, esetleg segíthetnék annyival a ghostok kivadászását, hogy távolabbról lehessen feedbackolni. De ha kisebbre veszik a területét, akkor szerintem igencsak elfogy az értelme az eleve szétszort-microzott P egységek ellen.
    A fejlesztés ár, nem vagyok benne biztos hogy célravezető, mert inkább a kezdeti ghostok számát csökkenti annyival a gáz hiány miatt, de később ugyan az lesz.

    Reply

  • aminemfoglalt

    |

    Ja igen, a sokat szidott Voidra meg csak azt tudom tanácsolni, mint az egyik terrának akivel játszottam. Ha addig űl a sötétben, hogy az ellenfele tud egy tech váltást csinálni, akkor eleve el van szúrva. Nem az egységeket kell hibáztatni, ha akkor kezd el marinokat gyártani amikor már egy üti a bázisát.
    Ha meg az a baj, hogy nagyot sebez hátulról, akkor ahhoz úgyis kell ami feltartja addig a csapatokat. Így 2 tech ágon is kell gyártani, ha ez megy a P-nek, akkor már úgyis nyerési pozícióban volt, szintén nem a Void döntött

    Bevallom tényleg szeretem a Voidot, lassan leszokom a randomozásról, de egy jó egység. Előtöltés, kihasználva a terepet, microzás az egységek közt, töltés megtartása, több helyszinű csata, csupa jó dolgot szül, de ettől még nem védhetetlen. Már egy tucat marine elég, hogy a bázisod szétszedését megakadályozd. Csak időben kell észrevenni, előre gondolkodni. Lehet biztonságosabban is játszani, ha kockáztatsz, viseld el azt is, ha nem jön be. Szerencse játékozni még egy kis gyerek is tud.

    Reply

  • force

    |

    Annyi lenne a kérdésem hogy a LAGG az a battle.net hibálya, vagy a gépemé? Mert ha nem a gépemé akkor azzal is csinálhatnának valamit mert eléggé zavaró.

    Reply

  • sweeping

    |

    A b.net hibája, gyakran laggol.

    De nekem pl a régi alaplap olyan csinált hogy amikor elkészült a mothership több mint 1 secre befagyott a kép.
    Szóval akár gépben is lehet hiba, de a b.net se tökéletes

    Reply

  • Gary

    |

    MarceS.marces

    P:
    1, A Mothershipnek kellene vmilyen úgy védelmi képesség, mert még ha hátul is tartja őt a játékos sztem túl gyorsan el lehet pusztítani.
    2, A Stalker túl drága a többi hasonló egységhez képest. 125/50 míg a marauder csak 100/50 és még erősebbnek is tűnik nála.

    T:
    1, A Marauder tier egyes egységhez képest túl nagyot sebez armored egységek ellen.
    2, Az empt fejleszthető képességgé kellene tenni.

    off: Ha kell esetleg segítség fordításban keressetek meg fórumon pü-ben és adok mail címet.

    Reply

  • force

    |

    Válasz sweeping #66 üzenetére:
    Köszia gyors választ.

    Reply

  • Meepo

    |

    Válasz Gary #67 üzenetére:
    Mara az ha jól tom nem 100/50 hanem 100/25 😀

    Reply

  • AdamoA

    |

    Válasz Gary #67 üzenetére:
    Sőt a mara csak 25 gáz, és még szép, hogy erősebbnek tűnik a stalker-nél, mivel annak a counter-je.
    Miért drágább a stalker (elméletben a papíron)? Mert 80/80 a hp-ja és az már más kérdés, hogy a ghost már az „5. perc végén EMP-t tol LOL!!!!!!!(+25)”
    Ja és arról se feledkezz meg, hogy a marával ellentétben földi és légi egységeket is sebez.
    A protoss-ok drágák.

    Válasz force #65 üzenetére:
    Nem tudom nekem még LAGG nem volt, max. lag 😛 (bocsi)
    Egyébként ahhoz képest, hogy nekem ilyen vidéki upc-m van ami este hat után külföldre 120-nál is nagyobb válaszidőt produkál semmi bajom nincs. Szóval lehet valami rossz beállítás a router-en, vagy esetleg feltettél valami nagyon nem tanácsolt tűzfalat (már mint ilyen kokány szart), vagy olyan is volt már valakinek, hogy az eset smart security személyi tűzfala volt a felelős a netes problémákért. Szóval azon kívül, hogy valószínűleg a b.net sem a legjobb, még nem árt utánanézni.

    Reply

  • force

    |

    Válasz AdamoA #70 üzenetére
    Én kajak azt hittem LAGGnak kell irni. (jó tudom tudom hosszu i, de az nincs a laptopomon) Szóval én nem használok csak sima win7-es tűzfalat, de az nem hiszem hogy lagot csinál. Lehet h egyszerűen a laptopom ratyi az sc-hez.

    Reply

  • Sydra

    |

    acc: Sydra.furynox

    1: Roach föld felett is regenerálódjon, mint a régi pre alfa verzióban. Két okból is. Egyik ok, hogy ellensúlyozzák az iszonyatos mértékű nerfet, amit eddig kapott és egyáltalán használható legyen. Másik ok, hogy kivédjenek egy logikai hibát ami most a játékot csúfítja. Mégpedig, hogy a roach-nak úgy van regenerációs képessége, hogy csak föld alatt tudja használni, de azt előbb ki kell fejleszteni neki, hogy egyáltalán használhassa. Kérdem én, hogy minek van nekem föld alatti regenerációs képességem, ha nemtudom elásni magam? Ez evolúciós paradoxon. Ház építésnél is a falak előbb épülnek meg mint a tető és nem fordítva.

    2: Roach legyen újra 1 supply-s. A zergeknek végeláthatatlan trutyi áradatként kellene hömpölyögni a pályákon, ez teszi őket zergekké. Tőlem gyengíthetik a roach-ot csak akkor az ára is csökkenjen vele arányosan. Tartsuk meg a fílinget és a faji jellegzetességeket!

    3: A Terran minden tekintetben túl erős. Egy kollektív 5%-os gyengítést megajánlanék minden egységének.

    Reply

  • Sydra

    |

    jahm és egy fontos lemaradt:

    4: A Queen Tier 2-ben vagy 3-ban kapjon egy mozgás gyorsító fejlesztést… szerintem nagymértékben színesítené a csatákat a gyógyításával.

    Reply

  • Zaki

    |

    acc: Zaki.hun

    Terran: Marauder nerf. Az, hogy milyen formában nem érdekel csak legyen.
    Planetary fortress sebzés csökkentés.
    Protoss: Phoenix emelő képessége fejleszthető legyen és/vagy egyéb nerf megoldás.
    Tudom, hogy ezért sokan leharapják a fejem de én áttenném a sentryt a roboba. Természetesen ezt némi buffal lehet kompenzálni pl hp növelés.
    Zerg: Corruptor képessége nem sokat ér.
    Egyet értek azokkal akik szürkének és némileg gyengének érzik ezt a fajt. Erre a problémára lenne néhány ötletem, de mielőtt ezért is szétszedtek ezek csak ötletek és nem konkrétumok. Az 1. az, hogy az infestor Neural Parasite képességét a föld alól is tudja használni, persze ebben az esetben kisebb lenne a range. (nem tartom imbának mert a legtöbb protoss ilyenkor már rég rendelkezik observerrel, a terrannak meg ott a scan.) A 2. ötletem az, hogy tegyék vissza a lurkert, de úgy hogy a föld alól a földi míg a föld fölött a légi egységeket tudja támadni. (a sebzését illetve a helyét a techtreen a blzzardra bízom). Ezzel a játékosokat rá lehetne venni arra hogy fejlesszék ki a burrow képességet. És most várom a kőzáport 🙂

    Reply

  • petygrinder

    |

    acc: petygrinder.uhell

    Protoss: Alul középen, a fegyverek piktogrammjánál minden fegyvernek megvan a saját kis képe, minden egységnél, egyedül a Protossoknál van minden egységnél a Probe-tól a Mothershipig a ‘Psi Blade’ ott, szerintem ennek javítása tervbe van véve. Jó lenne, hha meglenne.

    Általános: Az egységhangok megszakadnak, hha elkattintasz az egységről miközben az beszél. Eléggé zavaró.

    Reply

  • Szotyi88

    |

    OMG miért a Terrát akarjátok nerfelni? A versenyeken sehol nincsenek.
    Másik az, hogy könnyű kivédeni a maraudert, csak rá kell készülni, engem is már párszor kivédtek pedig, jól csináltam (8-ból 6* bejön.). Szóval nem kell itt a sírás.

    Reply

  • triazz

    |

    Pár gondolaton hangosan felkacagok 😀 ! Eleinte azt hitte, hogy a zerg over falazás lesz a legnagyobb baromság, de van itt még utána is bőven 😀 !

    Válasz aminemfoglalt #63 üzenetére:
    Igen, én pont az early game EMP miatt javasoltam a 200/200-at EMP fejlesztésre. Később annyira nem gáz, hiszen akkor van storm és más is. Csak nehéz eljutni mid gameig, ha earlyben agyonlőnek EMP-vel 😛 !

    Reply

  • triazz

    |

    Válasz Szotyi88 #76 üzenetére:
    Jaj felejtsd már el ezeket a versenyeket. Egyszer kéne egy olyan stat, hogy a PVT (csak példa kedvéért) 50-50%os winnél mit használ a terran…szerintem az 50% terra winben marákat, az 50% protoss winben meg az összes többi terran taktikát 😛 !

    Reply

  • aminemfoglalt

    |

    #77: Nem értem, mit változtat, hogy lesz storm. A midgame-ben lecsapod a ghostot stormmal, vagy a T támadó csapatokat csapod le vele, mielőtt „agyonlővik EMP-vel” az egységeid, köztük a templárokat is?
    De végülis mindegy, ha ez nyomaszt a legjobban, So be it. Annyit nem változtat, hogy fájon érte a fejem. Viszont ilyen problémám eddig nem volt, mint a tied.
    Egyébként azt sem értem miért nem becsülitek a feedback-et, jó képesség, ha elég ügyes vagy vele kiszedheted a legidegesítőbb egységeket. És talán még a Blizzard is meghallja 😀

    Reply

  • triazz

    |

    Válasz aminemfoglalt #79 üzenetére:
    Számomra, annyit változtat a storm jelenléte, hogy nyilván templárokra igyekszem vigyázni, hogy ne érje őket el az EMP, így ha a csapatom fele el is hal (egyértelműen az EMP jótékony hatása miatt), legalább stormmal tudok én is rendesen kárt tenni a terran csapatban, így talán kiegyenlítettebb az összecsapás végkimenetele. Az elején erre sok esélyem nincs. Feedback valóban jó, csak mire feedbackelnék már tuti bekapta a csapatom az EMP-ket, így oly mindegy, hogy használom e ghoston vagy sem. Amúgy ne érts félre, én inkább a „megpróbálok játszani ellen, mintsem sírjak” típusú játékos vagyok általában, egyedül ez az EMP zavar :S.

    Reply

  • XERT

    |

    XERT.hun

    p: a void szerintem kicsit erős

    t: a thor méretének csökkentése (szerintem nagyon nagy)

    z: a hydra rég gyorsasága hiányzik
    és a támadás animációja is

    Reply

  • IonGun

    |

    Hamár az ikonoknál tartunk, a Marauder CS fejlesztése vmi kézszerű izéként jelenik meg, ha a replayekben a production ablakot lenyitjuk! Továbbá, amikor egy egység elkészül, nem mindig jön be a „készen van szövege”! Ez azért kicsit bugos.

    Még valami: A marauder lehetne erősebb!!XDXDXD (csak vicc)

    Reply

  • aminemfoglalt

    |

    Haverokkal közös accal játszom
    Hogy én is leírjam, mit gondolok, a balance jó irányban halad, nem sok dologgal volt komoly problémám, többnyire inkább rendszer szintű dolgokkal:
    z:
    – Nem készítettem felmérést, de mintha mostmár túl kevés lenne a roach. Lehet hogy csak a rossz PR, de szerintem lehetne kicsit olcsóbb.
    – Lehessen más fajoknak is építkezni a creepre, sérülés ellenében, idegesít, hogy ki kell várnom míg eltűnik az expről a over trutyija, vagy épp a pylon mellől. Nem tudom mennyi idő alatt tűnik el, lehet a gyors játékmenet miatt, de nagyon lassúnak érzem ahhoz képest, hogy ingyen hátráltatja az expem/falam.
    t:
    – reaper all-in orvosolandó lenne, nem jó az, ha 4 starting pontos pályán mint az LT, a töllük távolabb lévő start pontok közé építkeznek és 2:1hez arányban bejön, mégis nehéz kiszúrni a nagyobb fajta mapon. (ez nem a sírás, mert megvertek, még nem találkoztam vele, de tudom, hogy létezik a jelenség)
    p:
    – Feedback távolság növelé, azzal szerintem már megoldódna az EMP probléma, de túl erős se lenne, mert a ghost úgyis láthatatlan, kell az obsot oda küldözgetni így is.
    – jó lenne, ha megváltoztatnák az alláspontjukat az Archon feladatát illetően, mint használt ht-k újrafeldolgozása. Egyébként is, mi értelme akkor, hogy a dt-k is tudnak, volt aki használta már őket is erre?

    ált:
    – Jó lenne, ha magunk állíthatnánk be az összes játékos színét. Egyébként se szín szerint azonosítja a játék, akkor hihetetlen egyszerű lenne, ha mindenki csak a saját képernyőjén megjelenő színeket tudná állítani.
    Ha azt akarom, hogy az egyik ellenfelem rózsaszín, a másik meg hupikék legyen, akkor lehessen az, és ha nem látom rendesen az azonos színű háttér előtt a szövetségesemet, akkor állíthassam ciklámenre, nem érdekel ki milyen színben látja a saját képernyőjén az egységeim, én láthassam olyanban, ami tetszik vagy jól észre tudom venni. Már ígyis az idő felében csak a minimapot lesem.
    – Látható legyenek az elpusztítható kövek és társaik a térképen.

    A kommunikációval és más játékon kívüli dolgokkal több problémám volt, de azt most nem sorolom, mivel ha jól értem, úgyis teljesen más lesz a végső változatban.
    Thx a lehetőséget, remélem a végső változatba belekerülnek a gondolataim.

    #81: a 2. kérésed már tejlesült is

    Reply

  • aminemfoglalt

    |

    És lenne egy feedback-em a starcraft2.hu vezetőségéhez is, ha megoldható, kérjük vissza a hozzászólás szerkesztést. Thx

    Reply

  • gabesz1701

    |

    Szevasztok!
    gabesz.gabesz accal játszom.
    próbálok nem 1 faj miatt sírni mint sokan, attól még lehet hüeséget is írk de az én meglátásaim a következők:

    terran: -valóban a maraurder kicsit még erős ahhoz képest h t1-es, sztem stim pack nem kellene neki és/vagy armoredre kevesebbet sebezzen.
    -a tankkal is kezdhetnének valamit, csökkent a szerepe alig látni, főleg h van már ellene immortál vagy blink vagy baneling, szóval 1000 féle képpen meg lehet fogni most max arra jó h feljáróhoz rakok 2db-ot és kész.

    protoss: a protossal nagyjából elégedett vagyok, főként azzal játszok és ha kikapok nem akarok egyből nerfelni mindent amivel elvertek, sztem jó most a prot. T
    -Talán annyi h a storm szintén nem jól használható.
    -meg hogy a warp prism túl kicsi power fildet ad átalakítva, azt a szerepét nem nagyon tölti be h pylont pótolhasson, ha csak nem építek mindent egyrakásra.. nem mondom h akkorát adjon mint a pylon, de kicsit nagyobb sztem elférne 🙂

    zerg: -épp most kaptam sok roachot az ellentől és sztem nem gyenge, bár meg tudtam fogni, de kaphatna egy armor fejlesztést vagy akár regenerációs fejlesztést, hogy később is használható legyen
    -a másik pedig sztem a muta egy nagyon picit lőhetne gyorsabban, hogy érjen is valamit a „pattanó lövedéke” akkor is ha mondjuk medivac maraurder marine-t támad (régen marine&medicet alázta a muta, most meg hááát..)

    Reply

  • petygrinder

    |

    acc: petygrinder.uhell

    Igen, jó lenne, hha lehetne szerkezteni a hsz-eket.
    Még itt a Warp Prism-ről eszembe jutott; valóban túl kicsi az a pylon mező, de ezt egyszerűen meg lehetne oldani; a sebességfejlesztés mellett a Bay-ben legyen egy fejlesztés a Prism mezőnagyságára is, sztem ez a legkézenfekvőbb.

    Reply

  • triazz

    |

    Válasz petygrinder #86 üzenetére:
    Warp prism tök energia méretét tök felesleges fejleszteni. Az nem arra való, hogy építkezz mellé, hanem hogy egységeket warpolj, arra meg tökéletesen megfelel…a mezőben elfér kb 5-6 stalker, ha meg épp csak belóg a mező az ellenfél bázisára egyszerűen odébbviszed picit a warpolt unitokat. Egyszerre úgysem lesz 20 Warp gate-ed, hogy olyan sokat warpolj. Szvsz felesleges a hatósugár növelése, ilyent tuti nem változtatnak majd.

    Reply

  • farkas

    |

    Hello mindenki!

    acc: incredible.malac

    Terran:
    – a sokszor taglalt EMPt kicsit nehéz fogni, de nem lehetetlen szvsz szerintem semmi gond nincs vele.
    Zerg
    – kicsit erősnek érzem, a brood lordot
    Protoss
    – templarok jöhetnének kicsit előbb

    Általánosságban:
    – abszolute nem értek egyet a térképen látszódjon a rombolható kövek meg egyebek problémával. Pont az a jó benne hogy figyelni kelljen. Ha látszódna hogy kiszedik sok sunnyogós akciót elvesztenénk, hiszen ha nem is lát oda akkor is látja hogy kikapom.
    //- overlordos ötlettől padlót fogtam 😀 //
    – alapvetően sokmindenben egyetértek #83 aminemfoglalt hozzászólásával (kivéve a térkép), főleg hogy néha énis „elvesztem” egy repcsimet ami egy épület fölött áll 😀
    – sok hozzászólásban személyes sérelmeket, és nem átfogó tapasztalatokat látok.

    Szólottam UFF kövezzetek 😀

    Reply

  • farkas

    |

    😀
    -Sikerült kifelejtenem egy fontos észrevételt. Nem egyszer előfordul hogy 1v1 ezek 2v2es pályán, és ha megnézném a replayt akkor jobb oldalon 4 player neve van kiírva, pedig csak 2en játszottunk.
    Visszanézve télleg 1v1et játszunk, csak kiíráskor vannak ott ismeretlenek, és így néha nehéz megtalálni amit keresek.
    -Tegyük be az edit gombot 😀

    Kössz

    Reply

  • AdamoA

    |

    Válasz farkas #88 üzenetére:
    Mér? Ő nem azt mondta, hogy frissüljön is amikor nem is látod. Csupán annyit, hogy legyen jelölve. Ha lebontja közbe valaki és neked nincs ott senkid aki látja, akkor a kis térképen se fog eltűnni. Mmkay? 🙂

    Reply

  • farkas

    |

    Akkor mi értelme van? 😀
    Tudjuk hogy ott van, látod fow alatt is 😀

    Reply

  • AdamoA

    |

    Válasz farkas #91 üzenetére:
    Már, mint ‘fog’ alatt is? 🙂
    Gondolom azért, mert akkor rá lehet kattintani a minimap-on.
    Ergo ha ráakarsz küldeni egy csapatot nem kell odaugrani a képpel.

    Reply

  • szilard123

    |

    Szerintem a roachoknak adhatnának olyan fejlesztést tier 2-be, hogy eggyel kevesebb supplyt foglaljon.:D

    Reply

  • farkas

    |

    nagyon OFF lettünk 😀
    Fog Of War

    Reply

  • msmk

    |

    Válasz farkas #91 üzenetére:
    A mineralokat minek jelölni? Látod fow alatt is…
    Az is a pálya része és jó, ha jelezve vannak.

    Szerk: lehet szerkeszteni : D

    Reply

  • Titankahn

    |

    fog vagy fow nem mind1? fow=fog of war.
    És akkor én is hozzászólok.
    Marineok kapjanak combat shield upgraddel+1 armort is és 10 helyett és talán még 15 hpt a 10 helyett.
    Raven seeker missle range legyen 6 helyett 7.
    Siege tank 170hp +1 armor.
    Battlecruiser sebzésének növelése air egységek ellen 2vel, vagy range növelése 8ra.
    A Protoss szerintem egészen rendben van.
    A colossust elég erösnek érzem bár védhető, minimális gyengitést javasolnék 5max 10% körülit.
    A sentry tul sok forcefieldet használ, azzal nincs baj hogy tologatja, de tul sok amikor 10helyen bontja meg az ellen a sereged az durva döleg amikor colossus 9es ranget kihasználják. A forcefield árát 100ra növelném. és minden sentry 100 energyvel jönne ki hogy lehessen rampot blokkolni.
    Carriernek adnék +50 shieldet véleményes.
    Zerg:
    Corruptor: skilljét átvariálnám. Pl fertözött talaj: sebez ha rámész vagy hasonlo.
    Brood Lord: Broodlingek 50%kal rövidebb életüek.
    Roach: marad 2 supply, 4es range +1 armor alapbol tud burrowolni vagy burrow olcsobb, kicsit erösitett hp regen, combatba is. Ezzel betölthetné a tank szerepet és nem lenne észveszejtöen erös. a hp regent nagyon ovatosan combatba.
    Baneling: robbanás hatotáv csökkentése 5/3ára. Igy is megesz minden létezö ground unitot hellion kivételével.

    Reply

  • Biliskmer

    |

    Üdv!!

    Acc: Biliskmer.biliskmer

    Először is:
    #5 A Queen/Hatcherys lárva jó ötlet / Eggyetértek

    Zerg:
    -Nagyon sok játékos (köztük én is), szinte teljesen lemondott a roach-ról, inkább megyek ling/baneling kombóval, vagy vissza az 1 supplye-t, vagy kell valami más amiért megéri venni (mondjuk valami kicsi légi sebzés, pl 3 plusz upg)
    -Értelmes képességet a corruptornak (nekem a régi jobban tetszett), vagy a mostani kerüljön kevesebb energiába.
    -És egy ráadás (bocsássatok meg)- Jó lenne, ha az ultra méretén csökkentenének (ahogy azt tették a thor-al is), persze cserébe az sebzés területét is csökkenthetnék, most az az érzésem, ha szegény agyatlan ultralis egyszer is felnézne az égre, akkor látná, hogy a pengéitől kb 10 centire szállnak el a repülő egységek…csak egy suhintás…

    Terran: (nemigazán t-zek, nem tudom pontosan, mi mennyibe kerül, csak azt írom amit érzek)
    -A marauder szerintem is kicsit még erős (várom a nyilvános kövezést)
    -A bc-t gyengének mondják, de szerintem meg erőss (vagy csak a corruptorom nem ér semmit, erre is elég nagy az esély :D)

    Protoss:
    -A void ray Ezzel szinte mindent el is mondtam 😀
    Először is mi az hogy mozgás közben is lő?
    Egy ismerősöm vetette fel, hogy minden új célpontnál kezdje előlről a charg-ot, én jobban örülnék, ha inkább lassabban charg-olna, vagy kissebb lőtávval (úgy a hydrák is jók lennének végre ellenük)
    -Nem is tudom Cannon rush, vagy az, hogy a phenix-el iszonyat könnyel levadásszák az overlordokat, ha egy pillanatra nem figyelek oda.

    -Álltalános:
    -Ha 2v2-ben kilép a társam, örülnék ha kiírnák, azt hogy mennyi nersanyaga van, mert nehéz úgy gazdálkodni,és vezetni az ő bázisát, ha nem látom mennyiből kell, vagy amint kilép legyen megosztott a forrás.
    -A verpene források kifogyás után lassan még adjanak egy kis gázt(mondjuk 0.5-öt), de ez annyira nem fontos.
    -Az sc1-ben sokkal-sokkal több cast-os egység volt, pl: a kedvencem, defiler-plague, vagy az arbitter-stasis field, Science vessel-irradiate és még sokan mások.

    Kössz hogy meghallgattatok.

    Edit: Ohh , ezt jól átgondoltam, majd egy órán át írtam 😀
    Újra van edit 😀

    Reply

  • triazz

    |

    Válasz Titankahn #96 üzenetére:
    Jaj, de jó hogy nem te vagy felelős a balance-ért. Vagy remélem csak ironizáltál 😀 !

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.