1.2-es patch változásai

sweeping . Hírek 2110

3 nappal ezelőtt adtunk hírt az új patch készüléséről, amit az amerikai szerveren játszók már le is tesztelhettek. Ennek következtében néhány változtatási tervet már el is vetettek:

Some of the changes we’re working on implementing:
Bunker build time reduction removed as previously noted
Fungal Growth’s terrestrial limitation has been removed and the ability once again affects air units
It will once again be possible to hold down a key to repeat a hotkey command

Szóval nem kell megijedni, a Fungal Growth továbbra is hat a légi egységekre, és a bunker építési idejét sem fogják csökkenteni


Comments (55)

  • lurker95

    |

    Ok ok értem én. Csak vázoltam mi lett volna ha nem vetik el.

    Reply

  • Isaac

    |

    Válasz lurker95 #51 üzenetére:
    Felesleges szted miért van PTR? Pont azért hogy az ilyen rossz döntéseket kitudják javitani mielőtt végleg életbe lép a patch

    Reply

  • LaidToFail

    |

    érdekesnek találom Geo és Fana száj karatéját 🙂 mi is toltunk ilyet általánosba 🙂
    btw örülök hogy Fungal foghatni légi unitokra, T játékosként, Bunkernek kevésbé de hát ez van ilyen az élet
    és a reaper még most is használható early gameben

    Reply

  • Spirit

    |

    Válasz Fana #31 üzenetére:
    Igen, csak betumorozod az egész pályát, a protoss hozz egy observert, és mire a bázisodig elér sehol sem lesz creep tumor a pályán, a hidráidat meg megbaszhatod. A stalkernek 2* annyi élete van mint a hidrának (és a hidra nem lő 2* gyorsabban mint a stalker), gyorsabb is, a range-e is nagyobb, meg ugye a stalker sokkal hamarabb, és olcsóbban elérhető.
    A roach nem egyszemélyes gate counter, meg nem is imba, csak az egy használható zerg egység. ForceFieldekkel nagyon szépen szétválaszthatók, a stalker is erősebb ellene (meg drágább is ez van, de nekem is jár valami, de legalább a stalker légi egységeket is lő).
    A corruptor meg nem rettenetesen imba, hanem rettenetesen szar, azért éri meg gyártani, hogy brood lord legyen belőle. Jól hangzik 200 hp, 20-as sebzés, de általában az a 30 stalker ami a colossusok előtt van, szarrá lövi az összes corruptorodat, közben a colossusok meg soronként pirítják meg a zerg raj büszkeségeit. Most ittvan pl. a viking, ami olcsóbb a corruptornál, nagyobbat sebez, armored ellen van + sebzése, ami jobban jön, mint a + massive, mert minden massive egység armored. 9-es a range, ami pont elég arra, hogy a stalkerek lőtávján kívül maradjon, így nincs is szüksége 200hp-ra. A viking földre is tud szállni, és kb egy hidralisk hatékonyságát tudja hozni (most ettől hol van a corruptor?). Ha a 1 corruptor helyett inkább hozol 2 roacot, olcsóbban jársz, több hp-d van, meg nagyobb sebzésed is, a megmaradt 50 gázt meg elköldheted upgrade-re.

    Reply

  • Faruwiel

    |

    sztem meg erre a p vs z-re ott van a válasz youtube-on husky oldalán, whitera vs machine, 40 perces game, van benne minden féle unit, amit itt megemlítettetek

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.