Patch 1.2.1 on PTR

sweeping . Hírek 1404

A közeljövőben újabb patch érkezik, jelenleg az Észak-Amerikai szerveren már tesztelhetik is a játékosok. Ha minden rendben megy, akkor hamarosan publikálni is fogják. Addig is tekintsétek meg a  patch jegyzetet és az új 1v1 ladder mapokat

StarCraft II PTR Patch 1.2.1 Notes

General

  • A special sneak peek at new ladder maps is now available!
  • Matchmaking has been updated to better match players queuing with pre-made teams in 2v2, 3v3, and 4v4 brackets.

Bug Fixes

General

  • Fixed an issue where the title of a conversation window was scaling rather than truncating.

  • Fixed an issue where the Match History score screen was displaying „Null” for the map info for all games played before Patch 1.2.

  • Fixed an issue that would sometimes cause players to be improperly disconnected from a game.

  • (Mac) Fixed an issue that would cause the Control key to become stuck when holding Control and minimizing the game window, then going back to the game window and attempting to use Control+1 to create a control group.

Maps

  • Fixed an issue with foliage that would die and become visible through the fog of war when a player spawned as zerg.


StarCraft II Editor

  • Fixed an issue where copied-and-pasted units were not set to the correct height in-game.

  • Fixed an issue where the table view scroll-bar position was reset when switching objects.
  • Fixed an issue where secondary sort priorities were not working properly. Model name is now the secondary sort so that models are listed in alphabetical order after being sorted by the mod they are contained in.


As this is a test server, please anticipate uneven game performance, and note that restarts and downtime may occur without warning. We’ll provide information regarding extended downtimes, should they occur, in the Public Test forum.




Comments (24)

  • sweeping

    |

    Persze ez még csak egy teszt, sok minden változhat, valószínűleg néhány map nem is kerül bele az 1v1 ladder map poolba a publikálás után.

    Amit az LT-vel csináltak számomra egy kicsit vicces. Kíváncsi leszek milyen tekintetben változik a balansz ezen a pályán 🙂

    Reply

  • zf79

    |

    LT-n eléggé erős Zerg buff történt ami nem is baj, talán visszakerül a kedvenceim közé 🙂 Talán close positionnél a zergnek nem lesz már annyira lehetetlen a 3. base megszerzése, ezzel hogy összekötötték a „szigettel”.

    Reply

  • Atlasy

    |

    Válasz sweeping #1 üzenetére:
    Köszi, hogy figyelmen kívül hagytad a piszkozatomat és törölhettem az egészet ^^. Már délben megvoltam vele 🙁 csak vártam Darc1nra :S

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Atlasy #3 üzenetére:
    Ja nem vettem észre, hogy te is elkezdted
    Sorry, legközelebb ígérem körültekintőbb leszek! 🙂

    Reply

  • Depyangel

    |

    Válasz Atlasy #3 üzenetére:
    Hehe, átéled azt amit én is anno párszor 😛

    Reply

  • 84Noname

    |

    1: Nagy zerg mappá vált…valószínűleg. Mármint most már van sansza tvz-ben… Jahm megelőztek pár évvel…

    Izé…miért nincsenek 3 kezdőpozíciós mapok? Mint pl medusa…

    Reply

  • xvoraz

    |

    Ide feltöltöttem a nagy pályaképeket: http://www.megaupload.com/?d=ORPMVD5F
    pályák letöltésre: forums.sc2mapster.com/general/general-chat/18064-patch-1-2-ptr/
    itt pedig le lehet tölteni ha vki ki akarja próbálni

    Reply

  • Boxihobo

    |

    Arról lehet tudni valamit hogy ptr lesz-e valaha EU-ban is ?:c

    Reply

  • CloneCorn

    |

    Tudom kukacoskodás de miért nem lehet sima 1v1es mapokat csinálni 1v1re nem 2v2es mapokat. Leader mapokba egy sincs ami ilyen lávás map lenne pedíg azok is lehetnének hangulatosak 1volt 1v1map lávás gyári ami a bétában még a leaderbe volt de már azt is kivették… „Lávás map powa 😀 (nem az a kiönt a lávatenger de zsír hanem csak sima map abban a környezetben :):) )”

    Reply

  • Rayman

    |

    Válasz CloneCorn #9 üzenetére:
    Aze’e’ nincs lávás map, mert havas sincs, hotsba is kellenek majd uj mapok, nem? 😀 Sporolnak, itt latszik meg a vilagvalsag a Blizzardon :))

    Reply

  • zf79

    |

    Válasz 84Noname #6 üzenetére:

    A shakuras plateau félig-meddig az, mert bár 4 helyen spawnolhatsz, miután megállapítottad hol vagy, az ellenfél már csak 2 helyen lehet ugye….

    Reply

  • Metsatoll

    |

    Röhej az új LT, sok rinyaribi miatt…. Ugyanúgy lehetetlen lesz beütni t-t, p-t nemtudom mi értelme volt, talán még könyebb is turtlézni..
    Legalább nem lesz sirás amig erre rá nem jönnek a zergek

    Reply

  • zf79

    |

    Válasz Metsatoll #12 üzenetére:
    Mennyit játszottál zerggel? 😀 Nem véletlenül van kiszedve az a map a zergek 90%-nak…. Én sem szeretem ha minden hülyeség miatt megy a sírás, de a LT esetében ez teljesen jogos volt.

    Reply

  • protos_drone

    |

    Miért nincs szigetes map? kíváncsi lennék 1-2 kóreai szigetes-map-stratégiára.

    Reply

  • protos_drone

    |

    Válasz zf79 #13 üzenetére:
    90% ??? [citation needed]

    Reply

  • Metsatoll

    |

    Ahoz képest hogy nem fajom, elég sokat mókáztam zerggel. LT-n nem a kliff a fö probléma szvsz, hanem a beüthetetlen naturalok. Bwben is fikázták a kliffet lt-n hogy fuj imba terran azt ehez képest mind3 faj abusolta sőt általában vissza is szivatták egymást és elég ritkán lehetett erre fogni egy meccset. Annyiban nehezebb a helyzet, hogy szükebb a bejárat igy nem lehet nagyon kimenni töle, de sc2ben annyi módja van az „utazásnak” hogy ez kb ki is egyensúlyozta ezt a problémát.

    Reply

  • 84Noname

    |

    veled egykorú terran ellen nem hiszem, hogy sokat mókáztál LT-n… 🙂

    Reply

  • Metsatoll

    |

    oké srácok, jót vitatkoztunk, na inkább megyek meggyónni hogy postoltam

    Reply

  • Sonor

    |

    Azt nézem, izgalmas lesz azért close position-ben h ha valaki viszi a high yield-et, a másik pedig rámegy 3adikként vagy akárhanyadikként az új köztesre. medivac droppal pl akár a falak is fennmaradhatnak, és gyors harmadik lehetne. by the way nekem sokkal jobban tetszett a régi verzió, mert ninja-exponak jobban szerettem, mint ezt most:/

    Reply

  • Tokman

    |

    Jó LT tényleg vicc volt ezt Terranként mondom Zerget nagyon lehetett szivatni azon a mapon.
    „Proxy Thor taktikám” sajnos oda 🙁
    Az viszont továbbra se változott, hogy 3. basenek cross positionbe a high yield szinte foglalhatatlan, de nyilván high yield megéri a kockázatot szerintem.
    Jah és szimmetrikus mapok!, Delta Quadrantból elegem van -.-
    Egyesek írták miért nem 2 fős mapokat csinál a blizz hát gondolom, hogy expeljenek az emberek és ne mindig a one base game menjen.

    Reply

  • Scatter

    |

    1. map: sima LT.
    2. map: szürke Kulas Ravine.
    3. map: narancssárga Kulas Ravine.
    4. map: zöldesszürke LT.
    5. map: világosszürke LT.

    Nem hittem a szememnek amikor először láttam ezeket a „mapokat”. Tényleg ennyire ki vannak fogyva az ötletekből??? Miért nem lehet bevenni a normális iCCup mapokat a listába? 1-2 iCCup map igazi mestermunka ( http://gfx.esl.eu/media/eu/sc2/maps/iccup_testbug.jpg ). Ezek viszont, amivel a Blizzard akarja kiszúrni a szemünket, percek alatt összedobott szarok. Egy olyan mapot, mint pl a 2. vagy a 4. én neked 20 perc alatt összedobok, és még sokat mondtam! …

    Reply

  • ZsoL

    |

    #21: hajra!

    Van valakinek replaye az uj PTRrol? Kivancsi lennek ra

    Reply

  • Scatter

    |

    Válasz ZsoL #22 üzenetére:
    Apocalypse Now
    Deadly Harvest
    Bel’Shir Temple
    Ishimura
    Plains of Goliath
    Longinus
    iCCup Destination
    Twilight Assault
    Howling Fjord
    Colosseum

    Ezeket mind-mind én csináltam (Stingray.655). Szal nem vagyok hülye az ilyenekhez 😉

    Reply

  • ZsoL

    |

    Válasz Scatter #23 üzenetére:
    Megneztem az elso ket palyat es tok jok, de tovabbra is fenntartom a velemenyem, hogy a blizzes mapokat nem tudod „osszedobni” 20 perc alatt.
    Mennyit dolgoztal a fenti ket mapon? Latszik, hogy nem keveset; eleg jol neznek ki. Viszont a lenyeg a reszletekben van. Peldaul, hogy a Deadly Harvesten a baloldali jatekos 3. expoja majdnem ketszer olyan tavol van a choke-tol, mint a jobboldalie. Vagy hogy az Apocalypse Now-on a naturaloknal az egyik jatekosnak egy vagy ketto (nem emlekszem pontosan mar) mineral patch egy negyzetraccsal kozelebb van (igy gyorsabban gyulik a mineral neki).

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.