Patch 1.2.1

Darc1n . Hírek 1153

Ma érkezett hozzánk az új patch, az 1.2.1.  A pár apró hibajavítás mellett a matchmaking rendszer mostantól jobban párosítja a premade 2v2, 3v3 és 4v4 csapatokat.

StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.2.1
General
Matchmaking has been updated to better match players queuing with pre-made teams in 2v2, 3v3, and 4v4 brackets.
Bug Fixes
General
Fixed an issue where the title of a conversation window was scaling rather than truncating.
Fixed an issue where the Match History score screen was displaying „Null” for the map info for all games played before Patch 1.2.
Fixed an issue that would sometimes cause players to be improperly disconnected from a game.
(Mac) Fixed an issue that would cause the Control key to become stuck when holding Control and minimizing the game window, then going back to the game window and attempting to use Control+1 to create a control group.
Maps
Fixed an issue with foliage that would die and become visible through the fog of war when a player spawned as zerg.
StarCraft II Editor
Fixed an issue where copied-and-pasted units were not set to the correct height in-game.
Fixed an issue where the table view scroll-bar position was reset when switching objects.
Fixed an issue where secondary sort priorities were not working properly. Model name is now the secondary sort so that models are listed in alphabetical order after being sorted by the mod they are contained in.
If you are experiencing technical problems with the patching process, connecting to Battle.net after installing the patch, or errors while playing a newly patched game, please contact our Technical Support department.  You can find their contact information here: http://us.blizzard.com/support/article/35092

StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.2.1

General

  • Matchmaking has been updated to better match players queuing with pre-made teams in 2v2, 3v3, and 4v4 brackets.

Bug Fixes

  • General
    • Fixed an issue where the title of a conversation window was scaling rather than truncating.
    • Fixed an issue where the Match History score screen was displaying „Null” for the map info for all games played before Patch 1.2.
    • Fixed an issue that would sometimes cause players to be improperly disconnected from a game.
    • (Mac) Fixed an issue that would cause the Control key to become stuck when holding Control and minimizing the game window, then going back to the game window and attempting to use Control+1 to create a control group.
  • Maps
    • Fixed an issue with foliage that would die and become visible through the fog of war when a player spawned as zerg.

StarCraft II Editor

  • Fixed an issue where copied-and-pasted units were not set to the correct height in-game.
  • Fixed an issue where the table view scroll-bar position was reset when switching objects.
  • Fixed an issue where secondary sort priorities were not working properly. Model name is now the secondary sort so that models are listed in alphabetical order after being sorted by the mod they are contained in.

Forrás:


Comments (12)

  • killeratya

    |

    várva várom azok nevében is, akik nem kevés ladder losst kaptak a random gyakoriságú játék közbeni szakadások miatt

    Reply

  • lurker95

    |

    Na ezzel is van valami baj. Először megszakad a battle.net 1 órára. Aztán azt állítja hogy le se töltöttem a patchet és nem enged játszani. 🙁

    Reply

  • spani

    |

    Látom sikerült balanszolni a gamet…

    Reply

  • xvoraz

    |

    legalább 1 új map lett volna…

    Reply

  • Delebriel

    |

    Válasz lurker95 #2 üzenetére:
    Ilyenkor van a karbantartás, mint WoW-ban.

    Amúgy nagyon kíváncsi leszek erre a match making javításra. Már az elejétől fogva nem értettem miért engedik össze a premade teameket a randomokkal. Most legalább – elméletben – kisebb lesz rá az esély.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Delebriel #5 üzenetére:
    Arra leszek kíváncsi, hogy pl az olyan 3v3ban milyen ellenfelet ad majd, ahol egy társammal és egy random ally-val játszunk. Volt már rá példa, hogy csak ketten voltunk és 3v3-zni akartunk, elindítottuk a játékot, ott meg kaptunk valami láma ally-t de simán hoztuk 2v3ban mert elég láma volt az ellenfél csapata is 🙂

    Reply

  • esox

    |

    Azt hittem most jön az, hogy végre kiveszik a tankot meg a colossust 🙁

    Reply

  • GoTReX

    |

    Válasz esox #7 üzenetére:
    ?:O

    Amúgy mi a bajod a Siegel?Nerfelték már szépen,ha jóltudom beta óta több lépcsőben is.

    Reply

  • Fana

    |

    Válasz esox #7 üzenetére:
    Naja.. de hogy még a ZERGet is benthagyták :S 🙁

    Reply

  • Volband

    |

    Válasz spani #3 üzenetére:
    Mesterien sikerült belekötnöd abba, ami egyértelműen nem is volt a szándékuk. Kb. 1 hete nyomták először profik a hatalmas GSL-es pályákon, amik teljesen más balancet igényelnek, szóval biztos a te hathatatlan, türelmetlen mindenedért kiadtak volna most egy balance patcht ami főleg a ladder mapok alapján készült, hogy a következő patchben csavarjanak rajta még egyet, mivel azóta beköszöntek a nagy mapok is.

    Ahh…

    Reply

  • rici

    |

    sajnos meg mindig nem vettek ki a maraudert a jatekbol

    Reply

  • Isaac

    |

    Válasz rici #11 üzenetére:
    tök jó hogy még mindig ott tartunk hogy a mara legyőzhetetlen…yeejjj

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.