Patch 1.4 tervezett

Promie Motz . Hírek 1122

Most csak úgy záporoznak a Patch-ek, jött az 1.3, 1.3.1, de hamarosan várható az 1.4, pár, már régóta esedékes változtatással. Érdemes végigolvasni 😉
UPDATE: lefordítottam magyarra a patch notest, az eredeti szöveg a forrásnál elérhető, ha valakinek nem tetszik a magyarság 😛 — ZsoL

Ultimate Grandmaster League

Egy új ligát hoztunk létre! Az Ultimate Grandmaster a legjobb játékost reprezentálja minden régióban. Készen állsz a kihívásra?

Általános

*  Azok a játékosok, akik nem írják be, hogy “GG” mielőtt kilépnek a játékból, automatikusan elvesztik a játékot a rossz modoruk miatt.

*  Azok a játékosok, akik nyerésre állnak, és az ellenfelük nevében “GG”-t írnak be, automatikusan megadják magukat.

*  Azoknak a játékosoknak, akiknek a Battle.net profiljukban a kereszt- és vezetéknevük David Kim, automatikusan 20%-kal csökken az összes statjuk.

*  A Dance Studio bekerült a játékba! Tanítsd meg egységeidet új táncokra úgy, hogy a bónusz pontjaidból megveszed azokat! Nyűgözd le barátaid, vágj fel ellenfeleid előtt!

Ligák és Ladderek

*  A az elvesztett játszmák mellett a megnyertek se látszanak már. Ehelyett a játékosok Jim Raynort fogják látni, ahogy “thumbs up”-ot mutat minden meccs után; függetlenül attól, hogy nyert vagy vesztett meccs.

*  A felsőbb ligákban fellépő Zerg alul-képviseltség és Terran túl-képviseltség problémáját megoldandó, a két faj nevét megcseréltük. Ezzel több “Zerg” és kevesebb “Terran” játékos lesz.

*  Hogy ne kelljen annyit ellenfélre várni, ezentúl AI játékosok ellen is játhatsz ladder meccseket!

o   Bronze: Very Easy

o   Silver: Easy

o   Gold: Normal

o   Platinum: Hard

o   Diamond: Very Hard

o   Master/Grandmaster: Insane

o   Ultimate Grandmaster: Te magad

Pályák

*  Két új pályát raktunk be, amik a makro játékot segítik elő! Mindkét pályán 30 lehetséges helyre lehet expelni, és körülbelül 5 percig tart, míg a felderítő egység eléri az ellenfél kezdő bázisát.

*  Hihetetlen népszerűségének köszönhetően két Delta Quadranttal bővült az 1v1 map pool, hogy nagyobb valószínűséggel játszhassunk rajta.

*  A közösségi pályák támogatása érdekében destructible rockokat, az egységek látósugarát korlátozó tárgyakat és sárga, high yield ásványokat automatikusan hozzáadjuk azokhoz a pályákhoz, melyek nem tartalmaznak ilyeneket.

*  Destructible rockokat adtunk az összes exphez az összes pályán, beleértve a kezdő pozíciókat is.

*  A kevésbé ismert pályák promótálása érdekében ezentúl ugyanazt a pályát csak egy óránként lehet újra játszani.

Battle.net

*  A Battle.net barátságosabbá varázslása jegyében az összes játékost automatikusan ugyanabba a Voice-Chat csatornára helyezzük bejelentkezéskor. A Voice-Chat alapból be lesz kapcsolva, és a hangerő maximumra tekerve minden egyes játék indításkor.

Balance

PROTOSS

*   A hallucinált egységek ezentúl ugyanannyit sebeznek, mint a valós megfelelőjük.

*   A Force Field hatékonysága miatt ezentúl egy High Templar képesség lesz, amit a Templar Archivesból kell kifejleszteni.

*   A Sentryk ezentúl Psi Storm képességgel kezdenek.

*   A Colossusoknak ezentúl 5 lábuk lesz. Egész egyszerűen furán néztek ki néggyel.

*   Amikor egy Phoenix az átforduló animációt csinálja, sebezhetetlen.

*   A Carrier (új egység) ezentúl elérhető a Stargateből.

*   A nevükhoz jobban illeszkedve, a Phoenixek ezentúl mindig újraélednek haláluk után 5 másodperccel.

*   Azok a Protoss játékosok, akik egy másik Protosst kaptak ellenfélnek, automatikusan 4 Gatewayjel és kifejlesztett Warp Gate technológiával kezdik a játékot.

*   Mivel a játékosok nem értékelték eléggé, a Mothership sebészeti kezeléseken ment keresztül, hogy karcsúbb és esztétikailag kielégítőbb legyen, és átneveztük Cougarshipre (Pumahajó). A Pumahajó automatikusan azokhoz az ellenséges egységekhez vonzódik, amik már 18-21 perce játékban vannak, és megpróbálja őket a legközelebbi bázishoz vonzani őket.

TERRAN

*   A Thor visszakapta beta előtti méretét. Az összes pályán található összes rámpát ötször olyan szélesre kellett változtatni, hogy elférjenek.

*   Egy mostanában népszerű all-in stratégia miatt az SCVk életét 45ről 15re csökkentettük.

*   A Marineok és Marauderek ezentúl mozgás közben is lőnek. Úgy éreztük ez a képesség tök király volt a Phoenixnél, és ezzel szerettük volna felturbózni a kevésbé népszerű Terran egységeket.

*   A Battlecruiserek mozgási sebessége 1.875ről Elképzelhetetlen Sebességre változott (Ludicrous Speed – Űrgolyhók referencia, nem jut eszembe a magyar fordítás, tessék kommentelni – a ford.).

*   Ghostokat ezentúl nem lehet gyártani. Amint egy Ghost gyártása részlegesen elkészül, meghatározatlan ideig elhalasztjuk.

*   A Terran védekező épületek lehetőségeinek jobb kiaknázása jegyében a “The Dig” küldetésben található Drakken Laser Drillt hozzáadjuk a Terran tech fához. A statjai ugyanazok maradnak, valamint 400 ásványba és 200 gázba fog kerülni 45 másodperces építési idővel.

*   A repülő épületek ezentúl összenyomják a nem masszív egységeket és a Force Fieldeket landolásnál. Ez a képesség barátságos egységeket is elpusztíthat.

* Bunker
o Nincs változás.

*   Hogy elősegítsük a versenyeken való MULE használatot, ezentúl az útjukbe kerülő összes egységet megsemmisítik amikor lehívjuk őket.

ZERG

*   A Zerg játékosok elkezdtek rendszeresen creepet terjeszteni játék közben. Ennek ellensúlyozására a Zerg egységek ezentúl 50%-kal lassabban mozognak.

*   A Zerg tojások mostantól felveszik a kikelő egység méretét.

*   Zergling

o Ezentúl négyesével kelnek ki, hogy erősebb legyen a raj-érzés.

o Minden adag ára 25 ásványra csökkent.

*   Az Infestor Neural Parasite képességének ezentúl nincs időkorlátja és nem fenntartott képesség (channeled).

*   A Queen Spawn Larvae képességét a MULEokkal és Chrono Boosttal egy szintre hozandó, a Spawn Larvae ezentúl auto-castolható.

*   A Hatchery/Lair/Hive ezentúl nem képez automatikusan lárvákat. Minden lárvát egyesével kell legyártani ezekből az épületekből, valamint 2 supplyba kerülnek.

*   Mivel a Protoss és Terran seregben van lehetőség a sziklák áthidalására, úgy éreztük, a Zergek hátrányban vannak. Ezért ezentúl a Banelingek fel-le közlekedhetnek a sziklákon. Ez a Centrifugal Hooks fejlesztésbe fog bekerülni, aminek következtében 10 másodperccel hosszabb ideig fog tartani kifejleszteni.

*   A Banelingek ezentúl sebeznek barátságos egységeket is.

*   A Banelingek ezentúl automatikusan felrobbannak, ha bármilyen egységhez vagy épülethez hozzáérnek. Ebbe beletartoznak a barátságos Banelingek is.

*   Az Ultralisk Cavernhez ezentúl nem Hive kell, hanem Hatchery. Nyilvánvaló balance okokból az Ultralisk ezentúl nem hatástalanítja a Force Fieldeket.

*   Mivel senki nem használta, a Lurkert kiszedtük a játékból.

Hibajavítások

*  Játékmenet

o A hibát, melynek következtében a Terran játékosok képesek voltak játékot veszteni, kijavítottuk.

o A hibát, melynek következtében a Planetary Fortressek nem tudtak felrepülni, kijavítottuk.


Promie Motz

Életcélom megélni a Starcraft azon epizódját, amiben a Zergek elfoglalják a Világmindenséget... XD

Comments (31)

  • Secondborn

    |

    A repülő Terran épületek Force Field rombolása nem lenne alaptalan, hiszen mégiscsak elég hatalmasak és masszívak, mint a Colossus, a Thor vagy az Ultralisk. A többi viszont valóban április elsejei agymenésnek felel meg.

    Reply

  • mcweol

    |

    Nekem még mindig a Carrier tetszik a legjobban 😀

    Reply

  • bakter24

    |

    A bugfixeknek is ideje volt már… Mind a kettő elég zavaró.

    Reply

  • Chimaira

    |

    Szegény Idra nem örülne ennek a patchnekxD automatic loss minden meccs:)

    Reply

  • lurker95

    |

    Atya Úr Isten! Ezt komolyan gondolják? Remélem ez csak egy április elsei idióta vicc. Há komolyan mondom. Ez egy vicc. A zerg főleg. Most kb az összes taktikámat kidobhatom a kukába. Azt találhatok ki újat megint. Meg ha nemirok gg akkor vesztek? Há bakker. Ha cheese miatt veszít valaki akkor azis köteles gg írni? Há ennyi erővel meg aki cheese-t használ azmeg kapjon automatic 10 loss ot pluszba. Amúgy jól értettem, hogy 50 százalékkal belassulnak a zerg egységek? Akkor a hydra mégis mennyivel megy off creep en?

    Reply

  • vampire

    |

    Válasz lurker95 #5 üzenetére:
    Április elseje van. Ne vedd komolyan.

    Reply

  • itsyourturn

    |

    ez beteg… mekkora lenne ezután egy ultralist egg? xD bár mind1 mert végre ki lett javítva terranoknál a vesztős bug elég irritáló volt ha terrannal játszottam :/

    Reply

  • bery08

    |

    igen ez komoly… a colo 5 lábú lesz mert szarul néz ki néggyel 😀 A Battlecruiser meg tud teleportálni :D:D:D A terran meg autowinel állandóan 😀

    Reply

  • xplode

    |

    a phoenix se rossz, ha lelövik, újjászületik :DDD, na meg végre lesz má carrier is XD

    Reply

  • viasz

    |

    Jó vicc 😀

    Reply

  • pageup91

    |

    A legnagyobb :

    Bunker
    o No change.

    xD

    Reply

  • lurker95

    |

    Válasz vampire #6 üzenetére:
    Jah. Ez a vicc dolog bennem is felmerült mer ez azé ölég durva lenne. Én mundjuk annak az 1 nek örültem hogy a lurker vissza lett volna téve

    Reply

  • stryker

    |

    * Banelings splash now inflicts damage on friendly units.

    * Banelings now automatically detonate when they touch any other unit or building, including friendly banelings.

    Ez de jó lenne 😀

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Válasz lurker95 #12 üzenetére:
    angol tudás szükséges hozzá, de nem azt írja, beteszik a lurkert, hanem, mivel senki nem használta, kiveszik a játékból

    Reply

  • lurker95

    |

    Válasz stryker #13 üzenetére:
    Haljá má éhen:D Azér gondolj bele mennek a bánok a marinok fele, első kettő eldurran és sebzik egymást is akkor sorba berobbannának és több a döglött banán mint a rin.

    Reply

  • Elrood

    |

    A Battlecruiserek mozgási sebessége 1.875ről Elképzelhetetlen Sebességre változott (Ludicrous Speed – Űrgolyhók referencia, nem jut eszembe a magyar fordítás, tessék kommentelni – a ford.).

    Jól írtad, a filmben is így nevezték :).

    http://www.youtube.com/watch?v=aCcJvFMinCo

    Reply

  • ZsoL

    |

    Válasz Elrood #16 üzenetére:
    Koszi, en sok percnyi youtube kereses utan se talaltam meg 😀

    Reply

  • RapTor

    |

    Reméltem, hogy itt sem marad el az Április 1:P

    Reply

  • RapTor

    |

    Bár örömmel látom a kommentekbe néhány emberke bedőlt:D:D

    Reply

  • bambi

    |

    azért ennek bedőlni elég ciki 😀

    Reply

  • Fatdrone

    |

    Azért vannak benne tetszetős pontok 😀 kedvencem az ötlábu collo esztétikai okokból 😀

    Reply

  • Delebriel

    |

    o A hibát, melynek következtében a Terran játékosok képesek voltak játékot veszteni, kijavítottuk.

    Hát igen ez a bug volt a legzavaróbb…

    Reply

  • Zwiebel

    |

    Srácok ez nagyon nagy volt 😀

    Nekem ez tetszik a legjobban:
    o A hibát, melynek következtében a Terran játékosok képesek voltak játékot veszteni, kijavítottuk.

    xD

    Reply

  • sigma

    |

    Mivel senki nem használta, a Lurkert kiszedtük a játékból. xDDDDDDDDDDDDDDDD
    ezen behaltam

    Reply

  • Yashok

    |

    A hibát, melynek következtében a Terran játékosok képesek voltak játékot veszteni, kijavítottuk.
    Volt ilyen bug? Én nem vettem észre 😀

    Reply

  • zopal

    |

    íŰrgolyhók: Én nevetséges sebességre emlékszem, az utolsó fokozatban

    Reply

  • triazz

    |

    “Mivel senki nem használta, a Lurkert kiszedtük a játékból.”

    priceless 😀

    Reply

  • Zarjin

    |

    Talán a Mothership poén szorul még annyi magyarázatra, hogy amcsiéknál a ‘cougar’-ok milf korosztályú nők akik fiatal (18-21) éves srácokra vadásznak a bárokban 😉
    A bunkeren én is besírtam 😀 Lurkerről nem is beszélve 😀

    Reply

  • Lurker

    |

    A Drakken Laser Drill-es rész a kedvencem

    Reply

  • saskanyok

    |

    Kiszedik a Lurkert??? A végén a Góliát is eltűnik 🙁

    Reply

  • RudyD

    |

    Na egen. Poén volt. Bocs h csak most trollkodok bele.

    Amit első ránézésre én is az internetes felnőtt kultúra nem elég mély ismeretéből fakadó félrefordításnak véltem az a cougarship volt. Mindenesetre nagyon leesett. B-) Meg hogy becsábítja az egységeket.

    Az Ultimate Grandmaster ligában nem értem hogy miért nincs olyan hogy ha x -szer nyersz akkor összesorsol Chuck Norriss -al vagy minimum Charlie Sheen -el.
    (Esetleg Chuck Norris irányít egy Charlie Sheen -t. Azt nem részletezem hogy mi van a stimpack -jára írva. Természetesen C.S…. izé. … nem semmi monógram.)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.