A Blizzard “hackereket” keres a B.net 2.0 védelméhez
A Blizzard biztonsági szakembereket keres, hogy még biztonságosabbá tegye a B.net 2.0 szolgáltatásait, a játékélmény és a játékosok accountjainak biztonságának érdekében. Extra érdekesség, hogy plusz pontnak számít egy kis “hacker” múlt is. További részletek a Blizzard álláshirdető portálján.
Forrás:
Comments (9)
Gaby
| #
Game Tester
Quality Assurance
Office: Irvine, California, United States
http://us.blizzard.com/en-us/company/careers/posting.html?id=100008C
ezt ingyen bevállalná bárki úgyhogy próba cseresznye.
Reply
Bender
| #
errol egy poen jutott eszembe:
Hirdetes:
Hackereket keresunk, fenykepes oneletrajzaikat a Micrsoft fooldala kerjuk toltse fel!
Reply
Desy
| #
Válasz Gaby #1 üzenetére:ja tök ingyen csak ki kell utaznod Amerikába, tök ingyen 😀
Reply
Csenky
| #
Válasz Desy #3 üzenetére:
Kicsit jobban vágnám az angolt, simán bepróbálkoznék. Egy repjegyet összetarhálnék, azon nem múlna. 😀
Reply
rici
| #
Válasz Csenky #4 üzenetére:
es mit irnal cover letter / game analysiskent? erdekelne 😀
Reply
Nazgrel
| #
Gratulálni fogok, ha ennyi hozzáértéssel kiutazol, hogy állást keress teszterként…
Az egyik legutálatosabb szakma. Szép és hangzatos, hogy egész munkaidőd alatt játszol, csak sajnos a legkevésbé sem így néz ki a dolog. Ők végképp nem kényük/kedvük szerint választanak a repertoárból, hanem adott – frissen megírt – szakaszokat tesztelnek, technikai és tervezési hiba után kutatva. Nem csupán leadják a drótot, hogy „te, há’ én beragadtam oszt nem mügy tovább”, hanem pontos leírással, cselekvésbeli előzmény kifejtésével ellátva olykor konkrétan scriptekre rámutatva dobják vissza a programozónak/tervezőnek. Ha nagyon le szeretnénk egyszerűsíteni, akkor azt mondanám, hogy emiatt mindenhez kell érteni egy kicsit, hogy egyáltalán labdába rúghass. Emellett gyakran túldolgoztatottak, ha a monoton meló nem volna elég. Oh, egyébként ha nincsen a toppon a motor- és programozás ismereted, kommunikációs- és hibamegoldó készséged, akkor ne nagyon próbálkozz, mert ők sem fognak különösebben igényt tartani szerény személyedre.
Többnyire párhetes/hónapos foglalkozás után keresnek maguknak jobb „mulatságot”, mert kevés ember viseli el, ha napi 8-10 órában ugyanazt az 50 virtuális négyzetmétert kell ismétlődően végigjárkálni.
Reply
Csenky
| #
Nazgrel: Azért a jelenlegi munkámhoz képest én egész biztos vagyok benne, hogy imádnám azt a „monoton” melót. Bármilyen virtuális négyzetmétert többre értékelek már az excel táblázatoknál.
Egyébként meg általában reagáltam az elhangzottakra, semmi konkrét tervem nincs, mint mondtam, nincs rá alapom.
rici: Mármint hogy érted? Hogy honnan szednék hozzá ismeretet, vagy hogy milyen játékot választanék? Ha lenne tapasztalatom ilyen téren, akkor valszeg ezekre könnyebb lenne válaszolnom, de persze akkor már rég kint is lennék a Blizznél. :p
Reply
rici
| #
Válasz Nazgrel #6 üzenetére:
volt mar ilyen munksad, vagy honnan szeded ezekez ? minek kell kb programozasi ismeret? csak jatszanod kell, hibamegoldo keszseg? nem oldassz meg semmilyen hibat, nyilvan a kommunikacios keszseg is kimerul annyiban hogy beszelned kell angolul
az oke hogy unalmas, de ezt a sok faszsagot honnan szedted ? 😀
Reply
Nazgrel
| #
Válasz Csenky #7 üzenetére:
Nyilván, ha napi 12 órányi ürüléklapátolás az alternatíva, akkor nyugodt szívvel választom ezt, de ha a játék iránti szenvedélyből indulunk ki, akkor kismillió más elhelyezkedés van – mint szakújságírás, vagy akár fejlesztésen belül -, amihez közel ugyanennyi tanult alap kell , de legalább valamelyest izgalmasabb.
Válasz rici #8 üzenetére:
(hipotézis->) Neked, mint teszternek az a kötelezettséged, hogy:
a.) nyilván játssz az adott termékkel, milliószor átismételve, (jó esetben) az összes létező buildet, taktikát, stratégiát, kombinációt, miegymást kitapasztalva, úgy ismerve, mint a saját tenyered. Az a bizonyos tenyér pedig nem casual trükköket takar, hanem javarészt számok és összefüggések beláthatatlan sorát.
b.) ha bármiféle hibát találsz – legyen az grafikai, mechanikai, motorszintű, avagy pusztán koncepcióbeli (bár utóbbinál már eleve rossz, ha téged kérdeznek) -, azt jelentsd a megfelelő részlegnek(/személynek). Többnyire nem csupán az észlelt panasz kell, hiszen elvileg a végzettséged lehetővé teszi, hogy a „miért?”-ekre is választ adj. Átlag user számára ezek valóban necces feladatok, de általános és konkrét scriptek ismeretében már könnyebben kivitelezhető.
Ha a kérdés arra irányul, hogy ezt miért nem a programozók csinálják, akkor igen egyszerű a válasz. Az ideális tesztelő menet közben összeszedi a gondolatát, többnyire már eleve tudja, hogy hol, s mi vár rá (mert elolvasta a bizonyos „forgatókönyvet”), így ha adott szakaszon hiba csúszik be, azt rögtön tudja kötni valamihez. Ez idő alatt pedig egy hiperaktív cégnél a programozók egészen máson ügyködnek. Persze ez már nem olyan egzakt, adott cégtől is függ(het), hogy épp milyen az adott csapat összeállítás, csapatok közötti kommunikáció.
Rosszul fogalmaztam, valóban főként nem hibamegoldó készségre van szükség, hanem hibafelismerő készségre. Evidenciának tűnik, de valójában csak az alapokban az.
Kommunikációs készség pedig olyan szinten merül ki annyiban, hogy tudj angolul, mint az, hogy itthon miniszterelnöknek is az menjen, aki tud magyarul. (Miniszterelnökös példát nem folytatnám, mert kismillió „szellemes” fordulatot lehetne beleszőni, ami megcáfolja a hasonlatot.)
Mivel elsősorban te közlöd, hogy mi a probléma és valószínűsített forrása, ezért legalább érthetően, de precízen szükséges fogalmazni. Szintén alapvetőnek tűnik, ám ennek ellenére mégis elkeserítően sok a felsőoktatásban tanuló – majd potenciálisan tanult szakmát kereső – egyének száma, akik néha nyökögni is alig tudnak, nem hogy hatékony csapatmunkában részt venni – igazából nem tudnék fejből mondani olyan szakirányt fejlesztőiparban, aminél a szoros csapatmunka, és így közvetve a kommunikációs készség ne volna életbevágó.
A játék utáni minimalista visszajelzésnek is meg van a maga ideje, de nem állásszinten. A rejtettebb bugok, glitchek, balance eltérések mindig több ezer, százezer játékos alatt ugranak elő, erre pedig tökéletesek az alpha és bétatesztek. Olcsóbb, egyszerűbb, persze radikális változtatást különösképp ne várjunk végfelhasználóként.
Minden cég nevében nem beszélhetek, de a legismertebb, top cégek – mint a Blizzard – esetében hasonlóképp működik a dolog. Hatalmas túljelentkezés nem tapasztalható, de elérhető az a „luxus”, hogy mindenből a maximálisan kiképzett munkaerőt kapják fel, ne pedig az ingyenélőt.
Ha már feltétlenül ajánlanom kéne egy játékosrétegnek, akkor biztos a régi stílusú hardcore gamerek volnának azok. Valószínűleg nagy vonalakban ismerős lehet számukra a helyzet, ha csupán virtuális profitmaximalizálás céljával szintén kutakodnak a képletekben, arányokban, scriptekben, olykor magában a motorban, majd egy ártatlan, már-már költői kérdésedre fejből pontos értékeket bányásznak elő az noteszukból. Igen, ők azok, akiket nolifer, anyjuk által eltartott, túlhízott forever-virginként képzel el a mainstream játékosközösség. Néha ők is nyerhetnek, bocsi.
Szerk.: Whoops, „tl;dr”.
Reply