Patch 1.4 tervezett
Most csak úgy záporoznak a Patch-ek, jött az 1.3, 1.3.1, de hamarosan várható az 1.4, pár, már régóta esedékes változtatással. Érdemes végigolvasni 😉
UPDATE: lefordítottam magyarra a patch notest, az eredeti szöveg a forrásnál elérhető, ha valakinek nem tetszik a magyarság 😛 — ZsoL
Ultimate Grandmaster League
Egy új ligát hoztunk létre! Az Ultimate Grandmaster a legjobb játékost reprezentálja minden régióban. Készen állsz a kihívásra?
Általános
* Azok a játékosok, akik nem írják be, hogy „GG” mielőtt kilépnek a játékból, automatikusan elvesztik a játékot a rossz modoruk miatt.
* Azok a játékosok, akik nyerésre állnak, és az ellenfelük nevében „GG”-t írnak be, automatikusan megadják magukat.
* Azoknak a játékosoknak, akiknek a Battle.net profiljukban a kereszt- és vezetéknevük David Kim, automatikusan 20%-kal csökken az összes statjuk.
* A Dance Studio bekerült a játékba! Tanítsd meg egységeidet új táncokra úgy, hogy a bónusz pontjaidból megveszed azokat! Nyűgözd le barátaid, vágj fel ellenfeleid előtt!
Ligák és Ladderek
* A az elvesztett játszmák mellett a megnyertek se látszanak már. Ehelyett a játékosok Jim Raynort fogják látni, ahogy „thumbs up”-ot mutat minden meccs után; függetlenül attól, hogy nyert vagy vesztett meccs.
* A felsőbb ligákban fellépő Zerg alul-képviseltség és Terran túl-képviseltség problémáját megoldandó, a két faj nevét megcseréltük. Ezzel több „Zerg” és kevesebb „Terran” játékos lesz.
* Hogy ne kelljen annyit ellenfélre várni, ezentúl AI játékosok ellen is játhatsz ladder meccseket!
o Bronze: Very Easy
o Silver: Easy
o Gold: Normal
o Platinum: Hard
o Diamond: Very Hard
o Master/Grandmaster: Insane
o Ultimate Grandmaster: Te magad
Pályák
* Két új pályát raktunk be, amik a makro játékot segítik elő! Mindkét pályán 30 lehetséges helyre lehet expelni, és körülbelül 5 percig tart, míg a felderítő egység eléri az ellenfél kezdő bázisát.
* Hihetetlen népszerűségének köszönhetően két Delta Quadranttal bővült az 1v1 map pool, hogy nagyobb valószínűséggel játszhassunk rajta.
* A közösségi pályák támogatása érdekében destructible rockokat, az egységek látósugarát korlátozó tárgyakat és sárga, high yield ásványokat automatikusan hozzáadjuk azokhoz a pályákhoz, melyek nem tartalmaznak ilyeneket.
* Destructible rockokat adtunk az összes exphez az összes pályán, beleértve a kezdő pozíciókat is.
* A kevésbé ismert pályák promótálása érdekében ezentúl ugyanazt a pályát csak egy óránként lehet újra játszani.
Battle.net
* A Battle.net barátságosabbá varázslása jegyében az összes játékost automatikusan ugyanabba a Voice-Chat csatornára helyezzük bejelentkezéskor. A Voice-Chat alapból be lesz kapcsolva, és a hangerő maximumra tekerve minden egyes játék indításkor.
Balance
PROTOSS
* A hallucinált egységek ezentúl ugyanannyit sebeznek, mint a valós megfelelőjük.
* A Force Field hatékonysága miatt ezentúl egy High Templar képesség lesz, amit a Templar Archivesból kell kifejleszteni.
* A Sentryk ezentúl Psi Storm képességgel kezdenek.
* A Colossusoknak ezentúl 5 lábuk lesz. Egész egyszerűen furán néztek ki néggyel.
* Amikor egy Phoenix az átforduló animációt csinálja, sebezhetetlen.
* A Carrier (új egység) ezentúl elérhető a Stargateből.
* A nevükhoz jobban illeszkedve, a Phoenixek ezentúl mindig újraélednek haláluk után 5 másodperccel.
* Azok a Protoss játékosok, akik egy másik Protosst kaptak ellenfélnek, automatikusan 4 Gatewayjel és kifejlesztett Warp Gate technológiával kezdik a játékot.
* Mivel a játékosok nem értékelték eléggé, a Mothership sebészeti kezeléseken ment keresztül, hogy karcsúbb és esztétikailag kielégítőbb legyen, és átneveztük Cougarshipre (Pumahajó). A Pumahajó automatikusan azokhoz az ellenséges egységekhez vonzódik, amik már 18-21 perce játékban vannak, és megpróbálja őket a legközelebbi bázishoz vonzani őket.
TERRAN
* A Thor visszakapta beta előtti méretét. Az összes pályán található összes rámpát ötször olyan szélesre kellett változtatni, hogy elférjenek.
* Egy mostanában népszerű all-in stratégia miatt az SCVk életét 45ről 15re csökkentettük.
* A Marineok és Marauderek ezentúl mozgás közben is lőnek. Úgy éreztük ez a képesség tök király volt a Phoenixnél, és ezzel szerettük volna felturbózni a kevésbé népszerű Terran egységeket.
* A Battlecruiserek mozgási sebessége 1.875ről Elképzelhetetlen Sebességre változott (Ludicrous Speed – Űrgolyhók referencia, nem jut eszembe a magyar fordítás, tessék kommentelni – a ford.).
* Ghostokat ezentúl nem lehet gyártani. Amint egy Ghost gyártása részlegesen elkészül, meghatározatlan ideig elhalasztjuk.
* A Terran védekező épületek lehetőségeinek jobb kiaknázása jegyében a „The Dig” küldetésben található Drakken Laser Drillt hozzáadjuk a Terran tech fához. A statjai ugyanazok maradnak, valamint 400 ásványba és 200 gázba fog kerülni 45 másodperces építési idővel.
* A repülő épületek ezentúl összenyomják a nem masszív egységeket és a Force Fieldeket landolásnál. Ez a képesség barátságos egységeket is elpusztíthat.
* Bunker
o Nincs változás.* Hogy elősegítsük a versenyeken való MULE használatot, ezentúl az útjukbe kerülő összes egységet megsemmisítik amikor lehívjuk őket.
ZERG
* A Zerg játékosok elkezdtek rendszeresen creepet terjeszteni játék közben. Ennek ellensúlyozására a Zerg egységek ezentúl 50%-kal lassabban mozognak.
* A Zerg tojások mostantól felveszik a kikelő egység méretét.
* Zergling
o Ezentúl négyesével kelnek ki, hogy erősebb legyen a raj-érzés.
o Minden adag ára 25 ásványra csökkent.
* Az Infestor Neural Parasite képességének ezentúl nincs időkorlátja és nem fenntartott képesség (channeled).
* A Queen Spawn Larvae képességét a MULEokkal és Chrono Boosttal egy szintre hozandó, a Spawn Larvae ezentúl auto-castolható.
* A Hatchery/Lair/Hive ezentúl nem képez automatikusan lárvákat. Minden lárvát egyesével kell legyártani ezekből az épületekből, valamint 2 supplyba kerülnek.
* Mivel a Protoss és Terran seregben van lehetőség a sziklák áthidalására, úgy éreztük, a Zergek hátrányban vannak. Ezért ezentúl a Banelingek fel-le közlekedhetnek a sziklákon. Ez a Centrifugal Hooks fejlesztésbe fog bekerülni, aminek következtében 10 másodperccel hosszabb ideig fog tartani kifejleszteni.
* A Banelingek ezentúl sebeznek barátságos egységeket is.
* A Banelingek ezentúl automatikusan felrobbannak, ha bármilyen egységhez vagy épülethez hozzáérnek. Ebbe beletartoznak a barátságos Banelingek is.
* Az Ultralisk Cavernhez ezentúl nem Hive kell, hanem Hatchery. Nyilvánvaló balance okokból az Ultralisk ezentúl nem hatástalanítja a Force Fieldeket.
* Mivel senki nem használta, a Lurkert kiszedtük a játékból.
Hibajavítások
* Játékmenet
o A hibát, melynek következtében a Terran játékosok képesek voltak játékot veszteni, kijavítottuk.
o A hibát, melynek következtében a Planetary Fortressek nem tudtak felrepülni, kijavítottuk.
- Forrás: piistii87-nek hála: Battle.net
Comments (31)
Secondborn
| #
A repülő Terran épületek Force Field rombolása nem lenne alaptalan, hiszen mégiscsak elég hatalmasak és masszívak, mint a Colossus, a Thor vagy az Ultralisk. A többi viszont valóban április elsejei agymenésnek felel meg.
Reply
mcweol
| #
Nekem még mindig a Carrier tetszik a legjobban 😀
Reply
bakter24
| #
A bugfixeknek is ideje volt már… Mind a kettő elég zavaró.
Reply
Chimaira
| #
Szegény Idra nem örülne ennek a patchnekxD automatic loss minden meccs:)
Reply
lurker95
| #
Atya Úr Isten! Ezt komolyan gondolják? Remélem ez csak egy április elsei idióta vicc. Há komolyan mondom. Ez egy vicc. A zerg főleg. Most kb az összes taktikámat kidobhatom a kukába. Azt találhatok ki újat megint. Meg ha nemirok gg akkor vesztek? Há bakker. Ha cheese miatt veszít valaki akkor azis köteles gg írni? Há ennyi erővel meg aki cheese-t használ azmeg kapjon automatic 10 loss ot pluszba. Amúgy jól értettem, hogy 50 százalékkal belassulnak a zerg egységek? Akkor a hydra mégis mennyivel megy off creep en?
Reply
vampire
| #
Válasz lurker95 #5 üzenetére:
Április elseje van. Ne vedd komolyan.
Reply
itsyourturn
| #
ez beteg… mekkora lenne ezután egy ultralist egg? xD bár mind1 mert végre ki lett javítva terranoknál a vesztős bug elég irritáló volt ha terrannal játszottam :/
Reply
bery08
| #
igen ez komoly… a colo 5 lábú lesz mert szarul néz ki néggyel 😀 A Battlecruiser meg tud teleportálni :D:D:D A terran meg autowinel állandóan 😀
Reply
xplode
| #
a phoenix se rossz, ha lelövik, újjászületik :DDD, na meg végre lesz má carrier is XD
Reply
viasz
| #
Jó vicc 😀
Reply
pageup91
| #
A legnagyobb :
Bunker
o No change.
xD
Reply
lurker95
| #
Válasz vampire #6 üzenetére:
Jah. Ez a vicc dolog bennem is felmerült mer ez azé ölég durva lenne. Én mundjuk annak az 1 nek örültem hogy a lurker vissza lett volna téve
Reply
stryker
| #
* Banelings splash now inflicts damage on friendly units.
* Banelings now automatically detonate when they touch any other unit or building, including friendly banelings.
Ez de jó lenne 😀
Reply
Promie Motz
| #
Válasz lurker95 #12 üzenetére:
angol tudás szükséges hozzá, de nem azt írja, beteszik a lurkert, hanem, mivel senki nem használta, kiveszik a játékból
Reply
lurker95
| #
Válasz stryker #13 üzenetére:
Haljá má éhen:D Azér gondolj bele mennek a bánok a marinok fele, első kettő eldurran és sebzik egymást is akkor sorba berobbannának és több a döglött banán mint a rin.
Reply
Elrood
| #
A Battlecruiserek mozgási sebessége 1.875ről Elképzelhetetlen Sebességre változott (Ludicrous Speed – Űrgolyhók referencia, nem jut eszembe a magyar fordítás, tessék kommentelni – a ford.).
Jól írtad, a filmben is így nevezték :).
http://www.youtube.com/watch?v=aCcJvFMinCo
Reply
ZsoL
| #
Válasz Elrood #16 üzenetére:
Koszi, en sok percnyi youtube kereses utan se talaltam meg 😀
Reply
RapTor
| #
Reméltem, hogy itt sem marad el az Április 1:P
Reply
RapTor
| #
Bár örömmel látom a kommentekbe néhány emberke bedőlt:D:D
Reply
bambi
| #
azért ennek bedőlni elég ciki 😀
Reply
Fatdrone
| #
Azért vannak benne tetszetős pontok 😀 kedvencem az ötlábu collo esztétikai okokból 😀
Reply
Delebriel
| #
o A hibát, melynek következtében a Terran játékosok képesek voltak játékot veszteni, kijavítottuk.
Hát igen ez a bug volt a legzavaróbb…
Reply
Zwiebel
| #
Srácok ez nagyon nagy volt 😀
Nekem ez tetszik a legjobban:
o A hibát, melynek következtében a Terran játékosok képesek voltak játékot veszteni, kijavítottuk.
xD
Reply
sigma
| #
Mivel senki nem használta, a Lurkert kiszedtük a játékból. xDDDDDDDDDDDDDDDD
ezen behaltam
Reply
Yashok
| #
A hibát, melynek következtében a Terran játékosok képesek voltak játékot veszteni, kijavítottuk.
Volt ilyen bug? Én nem vettem észre 😀
Reply
zopal
| #
íŰrgolyhók: Én nevetséges sebességre emlékszem, az utolsó fokozatban
Reply
triazz
| #
„Mivel senki nem használta, a Lurkert kiszedtük a játékból.”
priceless 😀
Reply
Zarjin
| #
Talán a Mothership poén szorul még annyi magyarázatra, hogy amcsiéknál a ‘cougar’-ok milf korosztályú nők akik fiatal (18-21) éves srácokra vadásznak a bárokban 😉
A bunkeren én is besírtam 😀 Lurkerről nem is beszélve 😀
Reply
Lurker
| #
A Drakken Laser Drill-es rész a kedvencem
Reply
saskanyok
| #
Kiszedik a Lurkert??? A végén a Góliát is eltűnik 🙁
Reply
RudyD
| #
Na egen. Poén volt. Bocs h csak most trollkodok bele.
Amit első ránézésre én is az internetes felnőtt kultúra nem elég mély ismeretéből fakadó félrefordításnak véltem az a cougarship volt. Mindenesetre nagyon leesett. B-) Meg hogy becsábítja az egységeket.
Az Ultimate Grandmaster ligában nem értem hogy miért nincs olyan hogy ha x -szer nyersz akkor összesorsol Chuck Norriss -al vagy minimum Charlie Sheen -el.
(Esetleg Chuck Norris irányít egy Charlie Sheen -t. Azt nem részletezem hogy mi van a stimpack -jára írva. Természetesen C.S…. izé. … nem semmi monógram.)
Reply