GSL-ről általában, hogyan is lesz ezentúl

A következő cikket fordította nektek: Paralyzer. A GSL 2011 rendszeréről kiderült, hogy eltérő lesz, mint ahogy azt eddig egyesek gondolták. 1.Ahogy mind tudjátok, GSL 2011 tartalmazni fog egy Code A egy Code B és egy Offline bevezetőt (offline preliminary). Jó hírek: 4 Code A hely biztosítva lesz külföldi játékosok számára, akik érdemleges eredményt mutattak fel nem-koreai versenyeken. Semmi nincs még elhatározva arra vonatkozólag, hogy a GSl milyen támogatást képes nyújtani a résztvevőknek. (Talán semmi, de másképpen ki lesz hirdetve. szerk: Ezt egy picit nem értettem. eredeti: could be really nothing, otherwise it would be announced soon. ) Rossz hírek: A Coda A helyei 32-re zsugorodtak. 2. Code S A Code S liga a 32 játékosát 8 csoportba bontja. A legjobb 2 jut tovább a második körbe csoportonként. A második körben 16 játékost 4 csoportba osztják. Ugyanúgy az első 2 jut tovább a 3.(negyeddöntő) körbe. A negyeddöntő kieséses rendszeren alapszik. Aki nyer, az jut tovább. Most, a 3. és 4. helyezett játékosoknak az első fordulóból a 8 legjobb Code A játékossal kell kiesés alapon játszani az 1. körben. 16 játékost adnak összesen a 3. és 4. helyezett játékosok, minden Code S csoportból 2, +8 Code A játékos, tehát totál 24 játékos harcol a jövő szezoni Code S 16 helyéért. Érdekesen, a Top 2 Code A játékos választhat, hogy kivel játszik. (a Coda S 3. és 4. helyen lévő játékosok közül.) A többi párosítás véletlenszerűen lesz sorolva. A Code S-be tartozásról szóló mérkőzések a 3. helyezett játékosnak egy kis előnyt adnak. Tehát, a 3. helyezett játékosok VS a 8 Code A játékos játszik előszőr. Aki veszít egy ilyen mérkőzésen, az a 4. rangsorolt játékosok közül játszik majd valakivel. Aki veszít az elveszíti a lehetőséget, hogy a Code S-ben maradjon és a következő szezonban a Code A-ban lesz. Ez a rendszer komplikáltnak tűnik, de így érdekelve vannak a játékosok, hogy ne adják fel, mikor 0-2 eredménnyel áll az 1. körben. A rendszer motiválja a játékosokat a kemény játékra az előnyös helyekért a Code S-beli helyekért zajló mérkőzések során. 3. Code A 16 Code A játékosnak van esélye a továbbjutásra a Code S-be, vagy a maradásra. Más szavakkal, a Top 8 Code A játékos továbbmegy a Code S -beli helyekért zajló mérkőzésekre, míg a maradék 8 marad.  Az alsó 16 Code A játékosnak át kell mennie az Offline bevezetőn 12 Code A helyért. 4 hely garantálva van a top 4 külföldi játékosnak. -Ez elképesztő. Ahogy tudom a Code S játékosok súlyosan lesznek fizetve (min 900$?) +értékes nyeremények, amire a GSL szervezői büszkék. Nem tudom, hogy a Pro játékosok mennyit kapnak a csapatukban, de ha jól játszol a GSL-en akkor nem rossz, ha egy kis időt töltesz Koreában az SC2-vel. Ez csak a GSL-re vonatkozik. A többi 7 nagy verseny nincs benne, amiket a Bilzzard szervez.  Ladder verseny(Feb, Máj, Aug, Nov),Világkupa(Jún, Okt) és a Blizzard Kupa(dec). EDIT:A top 8 Code S játékos (akik a negyeddöntőbe jutnak) automatikusan szét lesznek szedve különböző csoportokba a következő szezonban. példa: A top 8 a GSl 4-ben be lesz rakva 8 különbözőcsoportba a GSL 5-ben. Forrás: TL

Promie Motz . Cikkek 1239 15 hozzászólás

RSHU tour vol#1 összefoglaló

Na lássuk, hogyan alakult a tegnapi tour és ki lett a győztes. Először is azzal kezdeném, hogy mi is történt tegnap, miért csúsztunk ilyen sokat. Fatdrone felkeresett tour kezdés előtt fél órával, hogy el kell mennie és vállaljam már el ha ráérek, majd fana segíteni fog. Mondtam neki rendben elvállalom, de ekkor még én se tudtam mire vállalkozok. Az első 15 perc csúszás tehát amiatt volt mert hirtelen a nyakamba szakadt ez a tour. A következő fél óra csúszás 17:45-ig pedig abból adódott, hogy nem voltak feltüntetve a karakter kódok az ágrajzban. Én azt hittem erre fatdrone figyelt, nem tudom hogy akarta megoldani. Megkérdeztem fana-t mi legyen most a teendő, azt mondta nála meg van ez a lista, de lefagyott a gépe. Hát ez remek hír, úgy döntöttünk hogy felzavarjuk az embereket az sc2.hu irc-jére. De ez nagyon sok embernél pl nálam se működött, lehet hogy a mi készülékünkben volt a hiba, de ismét újabb megoldás után kellett nézni. Úgy döntöttem, hogy egyesével összeszedem a nevezetteket és kiírom a hírbe, ezzel 17:45-re végeztem is. Nagy nehezen el is kezdődött a tour, de sokan ezt már nem várták meg, és teljes mértékben megértem őket. 6 körül elkezdtük a free winek osztását. Persze emiatt utólag reklamáltak néhányan, de sajnos nem tehettük meg hogy újabb fél órát várjunk azokra, akik nem várakoztak türelmesen. 18:30 környékén átvettem a tour szervezését egészen 20:30-ig mert fana is játszott. Nagyon lassan haladtunk előrefelé, és emiatt ismét sokan elmentek. A probléma az volt, hogy fatdrone egy tour generátor programnak a használatával bízott meg, mert nem talált olyan oldalt, ahol van loser ág is és le lehetne online bonyolítani. Ez viszont nagyon megnehezítette a dolgomat, folyamatosan 30 ablak villogott, és kérdezősködtek ki-ki ellen játszik? Ezért lett volna sokkal egyszerűbb egy tour oldalon lebonyolítani, amin figyelemmel követhették volna a játékosok, hogy éppen ki ellen fognak játszani. Fél percenként ugráltam fel-le a b.netre,  hogy meg tudjam írni ki-ki ellen fog játszani. Teljes káosz volt az egész, sokszor csak annyit tudtam mondani, hogy még nincs meg az ellenfeled, pedig előfordult hogy már meg is volt, de lehetetlen volt ennyi mindenre figyelni egyedül 20:30kor elmentem és fana vette át a tour szervezését, majd 9 körül fatdrone is megérkezett végre valahára. Arról, hogy innen hogy alakult a tour menete már tudom megmondani. Ha majd fent lesznek, és beszámolnak a végeredményről akkor frissítem vele a hírt. Utólag is elnézést szeretnék kérni tőletek ezért a fejetlenségért, egy biztos, hogy én még egyszer 20 perccel kezdés előtt nem vállalok át úgy egy tour lebonyolítást, aminek még egy online követhető ágrajza sincs. Végeredmény: A döntőt ma este játssza Mate és Geo, a 3. helyen pedig Fana végzett

sweeping . Hírek 1247 21 hozzászólás

Jinro-t kiejtette oGsMC!

Sajnos oGsMC véget vetett Jinro menetelésének, de már az is egy fantasztikus teljesítmény hogy az elődöntőig eljutott. Biztos, hogy még sokat fogunk hallani Jinro sikereiről. Ha kíváncsiak vagytok a két titán összecsapására ezen a linken letölthetitek

sweeping . Hírek 1510 11 hozzászólás

ENWL – Hungary vs. Russia

Először is örömmel jelenthetem be, hogy az ENWL-lel mostantól a Gosugamers.net partnerviszonyt folytat, ami röviden annyit tesz, hogy jó úton haladunk és a továbbiakban is folytatjuk ezt a ligát! UPDATE: A stream elmarad, mivel a Battle.net-tel túl sok embernek volt problémája egyszerre (disconnectek). Esetleges következő stream alkalom vasárnap lesz, addig is szíves türelmeteket kérjük.

Darc1n . Hírek 1631 13 hozzászólás

Dupla Ászok kupája: Feliratkozás

Ameddig nem érkezik meg az új patch addig legalább már ki hirdetem, hogy lassan újra indul a 2v2 kupa, amire már mostantól várom a csapatok és kommentátorok jelentkezését e-mailen a következő kritériumokkal: Csapatok: – Az email tárgyánál (subject) ez legyen írva: DÁ/DA vagy Dupla Ászok/Double Ace – Csapatod neve: Kérném, hogy a túlzott (szivárvány nyuszik) vagy szegényes (WC kefe) kreativitással rendelkező neveket kerüljük! – A te és a társad jelenlegi sc2-es accjának neve és száma. – Péntektől vasárnapig milyen időközönként érnek rá? Kommentátorok: – Az email tárgyánál (subject) ez legyen írva: kommentátor – SC2-es accountod(név+ID) – Péntektől vasárnapig milyen időközönként érnek rá? – Milyen faj(okk)al játszol? Eddig jelentkezett csapatok neve: Atesz & társa Bt., L4zy Robots, Cannot Be Forgotten(CBF), Kapcs.Ford., Pokemon Masters, Hybrid Tensai, GhostBusters, Family Guys, Kerrigan For The Win, Iszap és fefe, Nuka-Punga, Hell, Fruitz, Hempel’s Ravens, !RedruM, GYúrós Állatok, Banelingz in WheelChairs, Kék Mókus, Battlenoobz, ZeThor, Power Rangers, No Plan B, Friends, Mudkipz, Serial Killers, You are not Prepared, VikTHOR – AndRUSH, Sunshine [SUN], CakeMakers

L4.ZsukoV . Hirdetés 2473 55 hozzászólás

High Level Téli Bajnokság

Chimaira egy bajnokságot készül szervezni, amin remélhetőleg minél többen elindultok majd. Jelentkezni 2010. december 12.- 17-ig lehet a név + 3 jegyű kód megadásával itt a hírben komment formájában vagy ezen a fórumon. Későbbi nevezéseket nem fogd el! Részletek a versenyről: A verseny lebonyolítása: 7 fordulós svájci rendszer, minden fordulóban 2 meccset játszanak egymással az ellenfelek ugyanazon a mapon. 2-0 esetén 1 pontot, 1-1 –nél fél pontot kapnak a játékosok. Versenybírók: Chimaira.306, a többi később kerül ismertetésre A helyezések eldöntése: 1. szerzett pont, 2. Buchholz, 3. Progresszív, 4. Berger Díjazás: A dobogósok küldhetnek egy repet a versenyről, amiből vod készül. A verseny résztvevői: 1v1 diamond és platinum játékosok. Stream: lesz, a link később kerül ismertetésre A verseny kezdete: 2010. december 18. Check-in: 2010. december 18. 9:00-9:30 a streamen Map Pool: 1. 10:00-11:30 Xel’Naga Caverns 2. 11:30-13:00 Lost Temple 3. 13:00-14:30 Jungle Basin 4. 14:30-16:00 Metalopolis 5. 16:00-17:30 Steppes of War 6. 17:30-19:00 Blistering Sands 7. 19:00-20:30 Shakuras Plateau

sweeping . Hírek 1236 39 hozzászólás

RSHU tour vol#1

UPD#1: Koley.321 néven vegyetek fel ha valamilyen kérdésetek lenne, illetve nekem is reportolhatjátok az eredményt és majd szólok ki lesz a következő ellenfeletek. Az ágrajzot nem frissítjük online mert fél percenként kellene új képet feltölteni, a programban csinálom ezért nálam illetve Afterimage.615 érdeklődhettek az ellenfeletek felől Fatdrone ránk bízta a tour lebonyolítását, jelenleg Fana van fent fatdrone b.netes accountjan.  Sajnos emiatt kicsi csúsztunk, de mér el is készült az ágrajz. Kattinsatok a  képre, és keressétek meg az ellenfeleteket. Winer ág bo3 vesztes választja a következő pályát, looser ágon  bo1 1. kör Jungle Basin 2. kör Metalopolis 3. kör Shakuras Plateau 4. kör Blistering Sands 5. kör Delta Quadrant 6. kör Steepes of War Menjetek fel az IRC-re és itt kérjétek el egymás ID-jét. Ágrajz alatt megtalaljátok egymás azonosítóját Nevezettek listája:

sweeping . Hírek 1888 57 hozzászólás

Macro King

3 évvel ezelőtt Overlord csinált egy ilyen versenyt a replays.hu-n. Az ő példáját követve, én most sc2ben szeretnék egy ilyen mókás kis versenyt szervezni, és mivel kiderült van rá igény, ezért meg is rendezem Részletek a versenyről: Ezen a versenyek bebizonyíthatjátok, hogy ki a legény a gáton, kinek van a legjobb tahó-makrója! A verseny célja, hogy minél hamarabb elérjük a population limitet (200/200) egy adott fajjal. Mivel mindegyik fajnak eltérő a macro mechanizmusa ezért mindegyiket külön fogom értékelni. Kötelező módon a Metalopolis pályán kell játszani, fastest sebességen! Ha kedvet kaptatok ehhez a próbatételhez nincs más dolgotok, mint megkreálni a metalopolis pályát melee módba, és elindítani a játékot úgy hogy csak egyedül vagytok benne! Miután elindult a játék ne a Score Screen gombra nyomjatok, hanem a Return to Game-re és már kezdődhet is a móka. Az a másodperc számít, amikor a replayben a jobb felső sarokban megjelenik a 200/200. Miután elmentettétek a visszajátszást, küldjétek el azt az sc2macroking@citromail.hu címre. Fontos hogy szerepeljen a tárgyba a fajotokat, a b.netes neveteket, és az időeredményetek az alábbiak szerint: Pl: [P] Flayer 10:17 Csak és kizárólag az ilyen formában, elküldött nevezést fogadom el, amihez ne felejtsétek el csatolni a replayt! Eredményhirdetés: Az verseny dec. 17-ig, azaz jövő hét péntek 18:00-ig tart.  Addig is minden nap este 18:00 körül updatelem a hírt, amiben fajokra bontva a 3 legjobb időeredményt elért játékos neve lesz feltüntetve. 17.-én pedig kihirdetem a végső győzteseket és fajonként a legjobb 3 időeredményt elért játékosnak felkerül az oldalra a visszajátszása. Sok sikert kívánok a résztvevőknek! UPD1# Történt egy kis változás, ha újra elolvassátok a hírt, feltűnhet, hogy mégse 3 hétig fog tartani ez a verseny. Hanem 1 hét alatt lepörgetjük mind a 3 fajt. Tehát mindenki fajtól függetlenül küldje el az idő eredményt a fentebb említett kritériumok szerint a megadott címre. Jelenlegi rekordok: Protoss: 1. Sweeping 10:01 2. imbamamba 10:39 3. BoshTeT 10:43 Zerg 1. imbamamba 10:16 2. nfteamGeo 10:18 2. BoshTeT 10:22 Terran 1. Delebriel 10:55 2. Sweeping 11:12 3. Imbamamba 11:14

sweeping . Hírek 2617 85 hozzászólás

Újabb baklövést követtek el a blizzardnál!

A Blizzard hadiszállásán áll a bál, valaki kiszivárogtatott néhány Heart of The Swarm kiegészítőjéből származó videót. Azt hogy ki tette jelenleg még nem tudjuk, egy biztos, ha ez kiderül az illetőnek ez az állásába kerül. A blizzard emberei folyamatosan azon dolgoznak, hogy eltávolítsák az internetről ezeket a videókat, de futótűzként járják be az egész világhálót. A szemfüles keresgélők folyamatosan ezekbe az üzenetekbe botolhatnak: Ez is azt bizonyítja, hogy ezek a videók, a HOTS-ból származnak, persze utólag biztosan megpróbálják ezt megcáfolni. Mint ahogyan azt 2004ben tették, amikor is kiszivárgott, hogy az sc2-n már nagyban folynak a munkálatok. Persze akkor még elhittük nekik, hogy ez csak pusztán pletyka, de most már nem tudnak félrevezetni minket! Az egyik videót sikerült megmentenem a számotokra, amely a HOTS befejezéséről szól! Aki kíváncsi rá, ezen a linken letöltheti! Figyelem, ez a videó még nagyon kezdetleges stádiumban van!

sweeping . Hírek 2113 56 hozzászólás

Jinro bejutott a GSL elődöntőjébe!

Jonathan „Jinro” Walsh a Svéd származású terrán játékos legyőzte choyafOu-t, és ezzel bejutott az elődöntőbe. Ez egy fantasztikus teljesítmény volt a részéről, amire szinte senki nem számított. Jinro megállíthatatlanul halad előre, és a rajongói most már biztosak abban, hogy ő fogja megnyerni a GSL 3. szezonját, amivel történelmet írna, hiszen ő lenne az első non-korean aki megnyer egy sc2 proligát. De ne szaladjunk ennyire előre, inkább tekintsétek meg a következő 5 mérkőzést, ahol 3-2 arányban legyőzte az egyik nagy esélyest choyafOu-t.

sweeping . Hírek 1254 17 hozzászólás