Archive for 2008. október 4. szombat

JudgeHype QnA Karune-nal

Az I love SC versenyen a JudgeHype is elérte az 50 képet, ezért Karune megválaszolt nekik egy pár kérdést. Drága championunk, Kex) volt olyan rendes és lefordította nekünk gyorsban a franciáról-angolra fordított szöveget (thx ScLegacy). Lássuk mit tudtunk meg: 1. A szerkesztő engedélyezni fogja számunkra azt, hogy a víz reagáljon a robbanásokra és az egységek mozgására ? Nem, a víz semmilyen fizikai hatással nem rendelkezik. 2. A szerkesztőben lehetőségünk lesz arra, hogy az egységeinket víz alattivá fejlesszük ? A víz csak dísz, nincs semmilyen játékbeli hatása. Az egységek nem lesznek képesek „víz alá” menni. Habár, képes leszel bizonyos mértékben szimulálni ezt triggereken keresztül és adatok módosításával. 3. Az Ultralisk fejlesztése változtatni fog a megjelenésén ? Idővel, szeretnénk különféle fejlesztéseket amik vizuálisan láthatóak lennének az egységeken, hasonlóan a Marine-ek pajzsához. Mindazonáltal, még nincs eldöntve mely fejlesztések fognak látszódni, a mű még mindig WIP ( Working In Progress = Dolgoznak rajta ). 4. A Battlecruiserek plazma tornya úgy tűnik eltűnt (Q&A 40) látunk majd valami hasonlót egy másik egységen ? A Siege Tanknak szintén területre ható ( splash ) sebzése van, a plazma toronyra nincs szükség, ugyanazt a szerepet tölti be. Ha a plazma torony látványára gondolsz, jelenleg egy egységnek sincs meg ez a képessége, bár lehet elérhető lesz a pálya szerkesztőben. 5. A Firebat eltűnt, milyen más közelharci egységünk van? A Terrannak jelenleg semmilyen közelharci egysége sincs multiplayer-ben. A Firebat talán feltűnik az egyjátékos kampányban. 6. A beásott Zerg-ek ugyanúgy fogják látni az egységeket mintha a felszínen lennének vagy csak a mozgást fogják látni mint a Terran radar ? A beásott Zerg egységeknek nagyon korlátozott látótere lesz. Ha az ellenséges egység átsétál felettük, a Zerg játékos tisztán fogja látni az egységeket és képes lesz azonosítani őket (a radarral ellentétben). 7. Az eredeti Starcraft-ban két Psi-Storm egy helyen nem duplázta meg a sebzést, ez megmarad ugyanolyannak a StarCraft II-ben ? Igen, megmarad ugyanolyannak a StarCraft II-ben.

Astonkacser . Hírek 1130 11 hozzászólás