JudgeHype QnA Karune-nal

Astonkacser . Hírek 786

Az I love SC versenyen a JudgeHype is elérte az 50 képet, ezért Karune megválaszolt nekik egy pár kérdést. Drága championunk, Kex) volt olyan rendes és lefordította nekünk gyorsban a franciáról-angolra fordított szöveget (thx ScLegacy). Lássuk mit tudtunk meg:

1. A szerkesztő engedélyezni fogja számunkra azt, hogy a víz reagáljon a robbanásokra és az egységek mozgására ?

Nem, a víz semmilyen fizikai hatással nem rendelkezik.

2. A szerkesztőben lehetőségünk lesz arra, hogy az egységeinket víz alattivá fejlesszük ?

A víz csak dísz, nincs semmilyen játékbeli hatása. Az egységek nem lesznek képesek “víz alá” menni. Habár, képes leszel bizonyos mértékben szimulálni ezt triggereken keresztül és adatok módosításával.

3. Az Ultralisk fejlesztése változtatni fog a megjelenésén ?

Idővel, szeretnénk különféle fejlesztéseket amik vizuálisan láthatóak lennének az egységeken, hasonlóan a Marine-ek pajzsához. Mindazonáltal, még nincs eldöntve mely fejlesztések fognak látszódni, a mű még mindig WIP ( Working In Progress = Dolgoznak rajta ).

4. A Battlecruiserek plazma tornya úgy tűnik eltűnt (Q&A 40) látunk majd valami hasonlót egy másik egységen ?

A Siege Tanknak szintén területre ható ( splash ) sebzése van, a plazma toronyra nincs szükség, ugyanazt a szerepet tölti be. Ha a plazma torony látványára gondolsz, jelenleg egy egységnek sincs meg ez a képessége, bár lehet elérhető lesz a pálya szerkesztőben.

5. A Firebat eltűnt, milyen más közelharci egységünk van?

A Terrannak jelenleg semmilyen közelharci egysége sincs multiplayer-ben. A Firebat talán feltűnik az egyjátékos kampányban.

6. A beásott Zerg-ek ugyanúgy fogják látni az egységeket mintha a felszínen lennének vagy csak a mozgást fogják látni mint a Terran radar ?

A beásott Zerg egységeknek nagyon korlátozott látótere lesz. Ha az ellenséges egység átsétál felettük, a Zerg játékos tisztán fogja látni az egységeket és képes lesz azonosítani őket (a radarral ellentétben).

7. Az eredeti Starcraft-ban két Psi-Storm egy helyen nem duplázta meg a sebzést, ez megmarad ugyanolyannak a StarCraft II-ben ?

Igen, megmarad ugyanolyannak a StarCraft II-ben.


Comments (11)

  • Blase

    |

    Egészen jó kérdések. Szokatlan…Köszi a fordítást

    Reply

  • Kex)

    |

    Nincs mit. Mindent a userekért 🙂

    Reply

  • Wisle

    |

    Hát nincs olyan dolog, amit a pályaszerkesztőben ne lehetne?!
    Amúgy érdekes, hogy singliben lesz firebat (már ha tényleg lesz). Azon röhögnék, ha már hősnek állítanák be, mint az sc1-ben a DT-ket.

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Kösz Kex) fordítást ! Legalább letudtam magam ellenőrizni, hogy nem vagyok olyan reménytelen angolból 😉 És hol van mi külön QandA-ánk ? 😀

    Reply

  • pcdevil

    |

    Köszi a fordítást, ennek a QnA-nak tényleg van értelme:D Engem mondjuk az érdekelne, (hamár ilyen hatalmas a szerkesztő), hogy Total Annihilation-höz hasonlóan megoldható hogy leszálljanak a légi egységek?:)

    7. kérdés nekem újvolt, eddig azthittem hogy duplázódik a sebzés ha 2 psistormot nyomok:$

    #3 Wisle
    miért ne lehetne hős? Mármint Starcraft1-ben Raynor volt marine, vulture és bc is. egy hős felveszi a firebat ruhát és “annyi”. De mondták hogy a hősök egyedi egységek lesznek;) De simán eltudom képzelni hogy a terran kampány első részeiben még van Firebat, de semmire nemjó, és akkor jön be a reaper, hogy átképeztük az embereket, hogy legyenek is valami hasznuk;)

    Reply

  • Raymond

    |

    Az akkor tenyleg igaz lenne hogyha 12 psi stormot hasznalok egyszerre, az ugyanolyan mintha csak egy lenne, na ne ma!?

    Reply

  • SzuL

    |

    annyi a különbség, hogy “tovább” tart (fél másodperccel kb :D)

    Reply

  • Tcraft

    |

    Ha úgy oldották volna meg, hogy 1 storm = 112 (eredetileg több volt, csak csökkentették) ; 10 storm = 1120 sebzés adott idő alatt, akkor ha belegondolsz, egy marék templar végzett volna több tucat battlecruiserrel pár sec alatt, elég imba lett volna. Viszont ha nagy Storm rajongó vagy (mint én), akkor próbáld ki azt, hogy egymáshoz közel helyezel néhány, pl 6 db templárt, 3X2-es alakzatban, nem közvetlenül egymás mellé, mondjuk 2 templárnyira. Megnyomsz egy t-t mint sTorm, és “varázslatnyi” távolságra kattintasz, de NEM egy ellenséges egységre, csak a talaja. Ebben az esetben a 6 templár lenyom 6 stromot, viszont nem egymásra, hanem olyan alakzatban, amilyenben álltak. Így pl ha van egymás mögött 2 templárod, és jön 1-2 tucat zergling, akkor az így castolt stormok egy sávban fogják irtani a linget, nem pedig csak egy kis körben, ami alól ki tud futni :))

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Találtam 1 lolt 🙂 “Plazma torony látványa” szóval az a csücsök ott a cruiseren…. és 10 perc után végre leesett hogy a plazma sugarakrol akar ez itt szolni =)

    Reply

  • Kex)

    |

    igen, a plazma fegyver támadásának kinézetére céloz, csak ugye az angol nyelvben ez egy szó, magyarban már kicsit neccesebb 😀

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.