Frank Pearce beszél a Battle.net 2.0-ról
Nem sokat persze, mert hát miért mondott volna olyasmit, amiről Chris Sigaty is csak úgy nyilatkozott nekem, hogy „erről egyelőre nem beszélhetek”. De Frank Pearce a Gameindustry.Biz oldalnak adott interjújában összefoglalja nekünk azt, amire öszpontosítanak a srácok a Battle.net fejlesztése közben:
Hogy akarjátok elérni, hogy a Battle.net legyen az e-sport középpontja, tekintve, hogy az indulása óta jópár versenytársa akadt?
Meg fogjuk vizsgálni a ladder rendszert és a rang rendszert, aztán meglátjuk hogy tudjuk tökéletesíteni. Több támogatás a ligáknak, függetlenül attól, hogy Blizzard ligáról van szó, vagy mások által szervezett ligáról, több támogatás a játékok kommentálásához, több támogatás a replayekhez. A Warcraft III-ban a replay funkció nem olyan volt, amit a fejlesztés elejétől kezdve figyelembe vettünk, amíg a Starcraft II esetében – látva hogy milyen kritikus pontja volt ez az e-sportnak a Warcraft III-nál – már a legelső naptól tervbe vettük.
Hohó, szóval Blizzard ligák? Fincsi mi?
Aztán a továbbiakban előjöttek még számunkra teljesen lényegtelen kérdések, mint az MMO piac, meg hasonlók, de találtam még egy gyöngyszemet:
Hogy tervezitek segíteni a közösségek építését az új Battle.neten?
Ez egy nagy kihívás lesz számunkra. Még ki kell találnunk, de már most is van egy elég nagyravágyó tervünk arra, hogy milyen fícsöröket valósítunk majd meg a Battle.netben a Starcraft II-vel történő debütálásáig. Mindenképpen lesz több funkcióval ellátott „barátok listája”, több funkció a csoportoknak, legyenek azok klánok vagy guildek, több chat funkció, VOIP, bármi amit meg tudunk csinálni. Némely funkció megvalósítása függ annak bonyolultságától is, hogy még a Starcraft II megjelenésével beletesszük a rendszerbe, vagy csak egy későbbi időpontban. Meglátjuk mit tehetünk.
Hmm, külön guildek és klánok? Izgalmasan hangzik, annyi már biztos.
Forrás:
Gameindustry.Biz VIA StarcraftWire