Zinterjúk
Napvilágot látott két új videóinterjú. Az egyik Samwise Didier-rel, a Starcraft 2 művész főnökkel, a másik pedig Dustin Browder vezető fejlesztővel.
Hát hogy őszinte legyek, túl sok minden nem derül ki a két interjúból, talán annyi, hogy a Samwise kedvenc egysége a Stalker, Dustin kedvenc faja pedig a random. Ettől függetlenül érdemes őket megnézni.
Samwise:
Dustin:
Comments (4)
nite
| #
noh, végig néztem mind2-t, és az elsőn egy kellemes kis ling nagyitást is láthattunk a beszéd közbe ahol nem véletlen volt szárnya a lingnek. ugye azt is kiemete h nem akarják csak ugy egy az egybe átrakni a 90es gémbol ide a karaktereket szal probálnak rajtuk ujjitani, hisz 4 év telt el és !fejlődtek! ezalatt a zergek is, pontosabban vmi evolucioshablatyment itt, szal lényeg h ezekszerint 70% h a lingünk a reaper&kolosszus-hoz hasonlóan képes lessz a szintkülömbségeket átrepüni , legalábbis a kissebbeket értelemszerűen. lásd a kakasnak is van szárnya, és korlátozott mértékben áttudvele „repüni” olyan akadályokat amit amugy nemtudna kikerülni, szal nagyonjólesszez:)
Reply
Aston
| #
Nekem tetszett mindkét interjú, csak azt nem értem, hogy miért kell még mindig ragaszkodniuk a „When it’s ready” koncepcióhoz, mikor tök világos hogy idén kijön a játék. Legalábbis sokak szerint. Lehet ez a marketing stratégiájuk, hogy akkor sem mondják ha már tuti.
Reply
Beast
| #
Ez mindig is jellemzo volt a blizzard jatekokra, utalom is -.- … tukon ulok meg munkabol is ralesek hatha van valami ujdonsag, de ahogy szoktak, most sem mondanak semmi biztosat a megjelenes napjaig 🙁
Reply
QuisCzicza
| #
#3: Na de legalább mondanak valamit (ha nem is sokat), meg kikérik a véleményünket… Ez nem sok játékfejlesztőre jellemző.
Reply