Kíváncsi vagyok, hogy hány ilyen köteg lesz még, mielőtt kiadják a játékot… Nagyon remélem hogy kétjegyű lesz az utolsó sorszáma.
Chat a fejlesztőkkel: A Terran Ghostokkal foglalkozunk mostanában, azt teszteljük, hogy hogyan is funkcionálnának egy Tier 1.5-ös egységként, egy EMP képességgel, ami hatásos lenne a Protoss és a casterek ellen. Természetesen e mellett is megmarad a Sniper Cloak képessége, a Drop Pod és Nuke hívása. Persze még semmi sem végleges. A Starcraft II Ghostja viszont így vagy úgy, de nagyon veszélyes ellenfél lesz.
—StarCraft II Q&A – Batch 20—
1. Milyen lesz a légi egységek kanyarodó animációja? Élethű bedőlés, meg minden, vagy csak sima 2D-s animáció?
Jelenleg éppen a légi egységek élethű mozgását modellezzük, de csak olyan vizuális szépítés fog bekerülni a játékba, ami nem rontja a játékmenetet.
2. Most, hogy a Protoss Reaver ki lett véve, hogy fognak tudni a Protoss játékosok ellenfelük peonjain eredményesen rajtaütni?
A Colossus egy kiváló egység erre, mivel könnyen támadhat hátulról, és a Phase Prism is szállíthatja, ráadásul most a Twilight Archon is kapott egy eroősítést, ami hatékonyabbá teszi a dolgozók ellen.
3. A Protossoknak elég nagy légiflottájuk van, de lesznek a Battlecruisernek is hatékony „kísérőhajói”?
A Predator egységet kivettük, így a Terranok elsődleges leveg-levegő támadója jelenleg a Viking. A Viking annyiban változott, hogy már alapból megkapja az átalakulás képességet, – nem kell kifejleszteni – és a Factory helyett a Starportban készül.
4. Lesznek olyan egységek, amik képesek másokat eltaposni (pl. Ultralisk)?
Ezen sokat gondolkoztunk, de arra jutottunk, hogy túl erős képesség lenne, és felboríthatná a játékegyensúlyt.
5. Tudnak a Siege Tankok olyan célpontra lőni, amit egység még nem lát, de már benne van a Sensor Tower hatósugarában?
Nem, a Siege Tankok csak arra tudnak célozni, ami teljes mértékben látható. Egy nem látható helyről tüzelő Siege Tank viszont nem lesz látható a SC2-ben még lövés közben sem, így nem lehet rá visszaloni.
Forrás:
Battle.net