Értékel a Starcraft2.hu – Előzetes

Astonkacser . Cikkek 1508

Bár a szerkesztőket még nem avattam be a projektbe, de remélem szívesen résztvesznek majd, illetve van aki még nem tudott túl sokat játszani, mert nyaralni volt. Először is én meg fogom írni a saját személyes értékelésemet, ha végeztem a singleplayer achievementekkel és a multiplayerrel is játszottam már sok-sok meccset, de ez még odébb van.

Szóval arra gondoltam, hogy olyan 1-2 hónap múlva, az alábbi szempontok szerint értékeli majd a játékot minden egyes szerkesztő (illetve az olvasók is):

  • Grafika: ez mindenre kihat és sokban befolyásolja a véleményünket és játékélményünket, fontos az is, hogy gyenge géppel mennyire élvezhető a játék, illetve egy erőmű milyen minőséget képes kihozni a játékból
  • Kidolgozottság: tudjuk, hogy a Blizzard mestere az apró részletekre való figyelésnek, lássuk hát ezúttal milyen munkát végeztek, úgy általában az egész játékban
  • Singleplayer élmény: a kampány, a történet, a videók, a különféle pályák, az achievementek, a challenge mód, a kooperatív mód, a gép elleni játék, ezek együtt milyen élményt nyújtottak
  • Multiplayer élmény: az 1v1, 2v2, 3v3, 4v4, FFA, illetve az ezekhez kapcsolódó pályák és achievementek, a három faj, a balansz, és ezek így együtt mit nyújtanak nekünk és mennyire kötnek le
  • Battle.net platform: a profil, a barát lista, az achievement rendszer úgy önmaga, a cross-game és ingame chat, a különféle ligák, a matchmaking rendszer és pontossága, a rendszer rendelkezésre állása és terhelés bírása, a Battle.net website
  • Galaxy Editor és a custom mapok: különféle saját készítésű pályák, kampányok, arcade játékok, FPS-ek, RPG-k satöbbi, sikerül-e a közösségnek igazán jó játékokat készíteni a Galaxy Editorral
  • Az ígéretek betartása: azt is fontosnak tartom, hogy számonkérjük a Blizzardot, mi az amiket megígértek és mi az amiket betartottak belőle
  • A teljes Starcraft2 Wings of Liberty élmény: lehet, hogy volt ami nem tetszett, illetve lehet hogy valamiben csalódtunk, lehet hogy többet vártunk valamiből és kevesebbet kaptunk, de lehet ami kevesebb volt az végülis nem annyira fontos és lehet, hogy más dolgok elfeledtették ezt velünk, így hát fontos az, hogy ha magára a felső 6 dologra egyszerre nézel, akkor mi a véleményed

Minden szempontot 1-10-ig kell majd értékelni, az összes 80 pontból pedig amennyit az adott szerkesztőnél elér a játék, abból számítjuk az ő %-os értékelését. Természetesen minden értékelést 1-2 mondattal indokolni is kell. Az értékelés ezúttal sem lesz se nem teljes se nem reprezentatív, de higgyétek el a szerkesztők eléggé különböznek egymástól, ott van például ProfessorJ akinek sok-sok álmatlan éjszakát okoz a medium AI, de álmából felriasztva is 10 perc alatt elhadarja neked a teljes történetet úgy, hogy közben az egyes karakterek jellemfejlődésére is kitér, aztán ott van Sweeping aki nem tudja, hogy a Zealot miért mondja, hogy „My life for Aiur”, de fejből elsorolja neked a kezdő BO-kat és taktikákat, hotkeyeket, countereket, satöbbi, és még sorolhatnám a neveket (természetesen túloztam!). Szóval elég különfélék vagyunk, és különféleképpen értékelünk.

A második fázisban pedig számítok majd a Ti véleményetekre, az indokolatlan értékeléseket nem fogjuk elfogadni, de egy összesített %-os értékelést számítunk majd az olvasók szavából. A kettő átlagát pedig kirakom majd valamelyik oldalsó menüsorba. Illetve az eredményt elküldöm majd a Blizzardnak is, illetve összefoglalom majd a kritikákat.

Azért szeretném 1-2 hónap múlva tartani magát az értékelést, mert ennyi idő szerintem kell. 1 hete játszom folyamatosan a játékkal, a multiplayerhez hozzá sem tudtam fogni még. Ehhez képest rengetegen már most teljesen lehangoló véleményeket írnak. Várjunk még azzal egy kicsit, sok minden van ott abban a listában amit ki kell próbálni.


Comments (21)

  • Mauro001

    |

    „a kooperatív mód”
    ??? Csak nekem kerülte el a figyelmemet és tényleg van benne co-op?

    Reply

  • Zenorbi

    |

    Válasz Mauro001 #1 üzenetére:
    Van benne, multiplayer alatt van coop vs AI, vagy ha konkrét emberrel szeretnél lenni, akkor party-t indítassz, és akkor végig együtt vagytok, de annyira, hogy ha party-ban (és te vagy a partyleader) becsatlakozol egy custom game-be, akkor ha mindketten befértek, mindkettőtöknek lefoglalja a helyet, ha nem, akkor egy ilyen klónizét indít, ahol te leszel a host.

    Reply

  • Atlasy

    |

    Ez a sweeping profJ leírás nagyon tetszett :DD^^

    Reply

  • aarchie

    |

    Most szerintem mert valaki nem próbálja ki a FFA-t, vagy a Cross-game chatet, attól lehet már (a kampány kijátszása után persze) lehangoló véleménye 🙂

    Reply

  • Atlasy

    |

    Válasz aarchie #4 üzenetére:
    lehet…
    De ne feledjük. hogy valakiknek meg az ilyenek a FUNok :DDD

    Reply

  • aarchie

    |

    Válasz Atlasy #5 üzenetére:
    Értem amit mondasz, csak ennek nincs köze ahoz amit én mondtam 😀

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Ez nem volt benne a szerződésben, hogy még megbeszélés előtt ilyen munkákat adsz! (Just kidding! :P)
    Király! Egy nekem való feladat! 😉

    Reply

  • Mauro001

    |

    Válasz Zenorbi #2 üzenetére:
    de akkor ez nem a hadjárat coopban csak szimpla multi pályák gép ellen ugye?

    Reply

  • depthsofchaos

    |

    Az Editor és Custom mapok támogatásáról is kéne szólni, lévén ott több sebből vérzik a tisztelt delikvens.

    Reply

  • Mojk

    |

    Nekem csak a 3v3 4v4-el van gondom! Szerintem sokkal logikusabb lenne 1v1 vagy 2v2 szerint csoportosítani ott, vagy vesztett meccs után is esetleges plussz pont.
    Tehát ha 1v1-be gold ligába játszol akkor ott is! Hogy miért? Ma játszottam 1 fél órás gamet amit 2v4-be játszottam(Random-ban). Az első 5 percben az egyik társam meghalt.. 5 marinnal beszedték neki még barackja se volt (no comment). Aztán csoportosan beszedték a másik társam. Aztán jöttem volna én meg 1 hasonló skillű gyerek mint én. 30 percen keresztül tartottuk magunkat 4 ellenfél ellen Még támadásra is volt energiánk de természetesen mi se hittük hogy nyerünk, de bc carrier és muta egyszerre jött mi meg pusztultunk.
    500 killem volt 150 gyártott mellett a társamnak hasonló. Mikró-makróban 1000x jobbak voltunk, De mivel BRONZE ligába sorolt minket nem tudunk mit csinálni. Bétában platinum és gold között mozogtam. Egyszerűen már ideges vagyok, hogy nem tudok előrébb jutni.
    A megoldást ott látom, hogy erre legalább +20 pontot kellett volna kapnom és nem -2 mert favored team volt. Nyerni évente egyszer sikerül, társaim kihalnak aztán jön a 3/4v1. Eddig 40 meccsből EGYSZER se kaptam NEM favored teamet.

    TUDOM hogy ez nagy off, de nemtudom hova írjam le, és már felrobbanok, hogy ilyenekkel kell játszanom, de nem tehetek róla mert én a team gameket szeretem és 0 friend-em van a játékban. [OFF]

    Reply

  • Aston

    |

    #9: Basszus-basszus-basszus! Tudtam, hogy valamit elfelejtettem, pedig eszembe volt. Frissítem, köszi!

    Reply

  • Zenorbi

    |

    Válasz Mauro001 #8 üzenetére:
    Igen sajnos, csak mutli, pedig én is örültem volna coop campaign-nak, mint ami a Red Alert 3-ban volt.

    Reply

  • aarchie

    |

    Válasz Zenorbi #12 üzenetére:
    Majd a Protoss kampányban benne lesz 🙂

    Reply

  • Promie Motz

    |

    coop kampány? és akkor mind a ketten Jimmy-vel vagytok, vagy mi? 🙂

    editorozni nem fogok nektek egy vélemény írásához, de custom mapokat majd játszom ,tegnap csak azokat toltuk, a Risk Unlimited elég ütős, főleg ha szövetségben vagy titokban valakivel és közben skypon beszéltek 🙂 De más különben egy teljesen korrekt feladatot sózott ránk Aston

    Reply

  • Zenorbi

    |

    Válasz Promie Motz #14 üzenetére:
    Nem, hanem pl van egy Jimmy meg van egy Matt-es bázis, és akkor már össze lehet játszani. Így volt ez a Red Alert 3-ba is. Vagy pl ilyen nagyon custom pályákon, ahol nem építkezhetsz, ott mondjuk 2 helyen hatoltok be. Nekem eszméletlenül tetszett a Red Alert 3-ban ez a co-op campaign, mivel nem az volt (igen én ilyen vagyok), hogy olyan egyedül érzem magam a komplett StarCraft 2 világ ellen, hanem van valaki, aki ki tud segíteni, ha nagy gáz van.

    Reply

  • Lamaroid

    |

    Válasz Zenorbi #15 üzenetére:

    jó ötlet … lennne

    Reply

  • Promie Motz

    |

    #15 De a SC2 most pont arról szól, hogy Raynor Raiderei vannak az egész világ ellen. Ez a sztori, és ez az alaphangulat.

    Reply

  • Sondorka

    |

    Nem égnek a Protoss épületek ! :'(

    Reply

  • zharusz

    |

    Válasz Sondorka #18 üzenetére:
    Benzin? gyufa? 😛

    Am annó még béta ideén az AI-t úgy kellett tanítani most meg olyanokat csinál hardon h csak lesek … élvezet nézni a visszajátszásokat …

    Ai + player mehet 2v2zni 2player ellen? me azt nem próbáltam

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz zharusz #19 üzenetére:
    Custom gameban szerintem simán lehetséges 🙂

    Reply

  • Zenorbi

    |

    Válasz Sondorka #18 üzenetére:
    Ha nagyon figyelsz, akkor szikráznak, bár kicsit ha több szikra lenne vagy valami, akkor hihetőbb lenne a sérülése az 1 életes nexusnak 🙂

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.